Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2013, 11:59
Verwijderd
Dus.
Advertentie
Oud 06-02-2013, 12:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet steeds zo lachen om de dierenarts in Bondi Vet, een blonde surfer met veel spieren en een brede kaak. Het is een soort Johnny Bravo

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 12:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, op één van de datingsites zie ik nu mijn collega uit het museum waar ik één soort-van-date mee heb gehad
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 12:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oei, we krijgen ook nog een 8,8 misschien moet ik hem heroverwegen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 12:17
Verwijderd
Ik moet een beetje lachen om dat de 'dun is vies :@'-discussie vervallen is in 'jij bent heulemaal niet dik hoor, laat je niks aanpraten'.

Het lijkt me verder een feit dat Trimm dikker is dan de gemiddelde twintiger en Wendy slanker dan de gemiddelde veertiger. Maar feiten zijn geen waardeoordelen en dus ook geen reden om met termen als 'smerig' te gaan smijten. Ook lijkt 't me niet te zeggen welke van de twee groepen het meest benadeeld wordt, ze krijgen allebei genoeg gezeik over zich heen. Op dit forum viert het 'dun is vies'-kamp hoogtij, mochten jullie vergeten zijn hoe iedereen begon te spartelen toen Fizzle en Etmakas lieten weten dat ze wel op dunne meisjes vielen. In de maatschappij in 't algemeen is dun weer meer de norm - wat dikke mensen benadeelt maar het vervolgens wel makkelijker maakt om slanke mensen aan te vallen omdat ze toevallig slank zijn.

Ik vind het maar gedoe. De enige remedie is meer /care op alle fronten.
Oud 06-02-2013, 12:21
Verwijderd


Nu ga ik eens een paar bomen tekenen in het bos.
Oud 06-02-2013, 12:22
Verwijderd
Oh, maar ik heb dat allemaal niet meegekregen hoor, zo lang post ik hier nog niet en in mijn hoofd was Trimm niet dik. Toch niet bij wat ik me voorstel als dik. Dan mag ik dat toch zeggen?
Oud 06-02-2013, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een beetje lachen om dat de 'dun is vies :@'-discussie vervallen is in 'jij bent heulemaal niet dik hoor, laat je niks aanpraten'.

Het lijkt me verder een feit dat Trimm dikker is dan de gemiddelde twintiger en Wendy slanker dan de gemiddelde veertiger. Maar feiten zijn geen waardeoordelen en dus ook geen reden om met termen als 'smerig' te gaan smijten. Ook lijkt 't me niet te zeggen welke van de twee groepen het meest benadeeld wordt, ze krijgen allebei genoeg gezeik over zich heen. Op dit forum viert het 'dun is vies'-kamp hoogtij, mochten jullie vergeten zijn hoe iedereen begon te spartelen toen Fizzle en Etmakas lieten weten dat ze wel op dunne meisjes vielen. In de maatschappij in 't algemeen is dun weer meer de norm - wat dikke mensen benadeelt maar het vervolgens wel makkelijker maakt om slanke mensen aan te vallen omdat ze toevallig slank zijn.

Ik vind het maar gedoe. De enige remedie is meer /care op alle fronten.
De spijker op zijn kop en mooi diplomatisch verwoord.
Oud 06-02-2013, 12:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
drie duimen .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-02-2013, 12:29
Verwijderd
Jaja, dan weer dit, dan weer dat. En zo is het altijd wel wat!
Oud 06-02-2013, 12:35
Verwijderd
Godallejezus jongens, kan er eens een week voorbij gaan waar het in saai niet gaat over boehoe fucking boehoe te dik te dun BOEHOE

Verder wat para zegt
Oud 06-02-2013, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Dat ik als + door kan posten als het topic vol is en ik dat niet in de gaten heb
Dat genoegen zal mij nooit toekomen
Oud 06-02-2013, 12:42
Verwijderd
Hoe doe ik het eigenlijk in de tussenstand als fb?
Oud 06-02-2013, 12:43
Verwijderd
De omerta verhindert mij daar uitspraken over te doen. Dat wordt streng nageleefd door Jon en z'n obscure crew die 24/7 paraat staat 'corrigerend' in te grijpen waar nodig. Met """gepast""" geweld
Oud 06-02-2013, 12:45
Verwijderd
Oke, zijn de stemmen dan al bijna geteld? Duurt lang
Oud 06-02-2013, 12:45
Verwijderd
Het duurt inderdaad wel lang
Oud 06-02-2013, 12:47
Verwijderd
Bij het eten van custardvla moet ik áltijd denken aan die scene uit Braindead toch jammer
Oud 06-02-2013, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Oke, zijn de stemmen dan al bijna geteld? Duurt lang
Ik ben al geruime tijd uitgeteld
Ads door Google
Oud 06-02-2013, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Hoe doe ik het eigenlijk in de tussenstand als fb?
Citaat:
Oke, zijn de stemmen dan al bijna geteld? Duurt lang
Oud 06-02-2013, 12:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Haar verven, cake bakken (nou ja, dan eerst boodschappen doen), afwas doen, serie kijken of breien? Keuzes keuzes.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Godallejezus jongens, kan er eens een week voorbij gaan waar het in saai niet gaat over boehoe fucking boehoe te dik te dun BOEHOE

Verder wat para zegt
Het spijt me dat ik de aanleiding ervan ben geweest ik had het zooooo allemaaaaal niet bedoooooeeeeld!

En nieuwe fbs aanstellen duurt altijd lang
Oud 06-02-2013, 12:52
Verwijderd
HIHI
Oud 06-02-2013, 12:53
Verwijderd
Citaat:
HIHI
Je bent er wel druk mee bezig he
Oud 06-02-2013, 12:55
Verwijderd
Ik wil zo graag de eerste forumbaas met 3 bans worden
Oud 06-02-2013, 12:55
Verwijderd
Het is dan ook belangrijk dat Sanne FB word.
Advertentie
Oud 06-02-2013, 13:04
Verwijderd
Goed, worktaim, fijne dag jongens.
Oud 06-02-2013, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Goed, worktaim, fijne dag jongens.
Nou, inderdaad *scoots off*
Oud 06-02-2013, 13:11
Verwijderd
Ik heb net gerend (applausje voor mij en mijn zelfdiscipline ), ga nu mango eten en dan douchen en dan lekkerrrrrr verder freubelen!
Oud 06-02-2013, 13:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh quintiano, deze zijn ook wel aardig; nieuwe Metal Gear die nog op deze generatie gaat verschijnen



__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-02-2013, 13:58
Verwijderd
Pff wat een teringdiscussie.

Ik ben ook chaggo, want ik werd wreed wakkergebeld uit m'n REM-slaap (zat middenin een droom) dat heel het telefoonsysteem op m'n werk eruit ligt en dat ik vanmiddag zou horen of het weer goed was.
Dus ik bel net, is er misschien uberhaupt geen werk omdat er te weinig te doen is.

I need money
Oud 06-02-2013, 13:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, de verf zit in m'n haar
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 14:01
Verwijderd
ik heb erge spierpijn, maar ik weet niet waarvan.
Oud 06-02-2013, 14:03
Verwijderd
ik zat net alleen met een klasgenootje bij frans. het was best gezellig en hadden niets gedaan.

Mijn pws is eindelijk goedgekeurd.
Oud 06-02-2013, 14:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik mis mijn spotify
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 14:07
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
CR, dat wilde ik nog zeggen, bij de AH (en misschien ook andere supermarkten/ ander soortige winkels) kun je spotify cadeaukaarten kopen, dan hoef je niet met creditcard of paypall te betalen, maar gewoon met euries of je bankpas
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-02-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ik mis mijn spotify
Kun je geen nieuw account aanmaken?
Ads door Google
Oud 06-02-2013, 14:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb een vraag! Als jullie een envelopje van vvv-bonnen krijgen als bedankje (of voor je verjaardag of wat dan ook), maak je dat dan open waar de ander bij is om te kijken hoeveel erin zit, of niet, omdat je weet dat het vvv-bonnen zijn en het wellicht onbeleefd is om te kijken hoeveel het is? Ik weet nooit wat te doen!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-02-2013, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vraag! Als jullie een envelopje van vvv-bonnen krijgen als bedankje (of voor je verjaardag of wat dan ook), maak je dat dan open waar de ander bij is om te kijken hoeveel erin zit, of niet, omdat je weet dat het vvv-bonnen zijn en het wellicht onbeleefd is om te kijken hoeveel het is? Ik weet nooit wat te doen!
[afbeelding]
Ik weet ook nooit wat beleefd is en laat het afhangen van hoe verwachtingsvol ze me aankijken!
Oud 06-02-2013, 14:12
Verwijderd
als een ander in de buurt is doe ik het gewoon ja. Maar dan is het meestal mijn moeder of broertje.
Oud 06-02-2013, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vraag! Als jullie een envelopje van vvv-bonnen krijgen als bedankje (of voor je verjaardag of wat dan ook), maak je dat dan open waar de ander bij is om te kijken hoeveel erin zit, of niet, omdat je weet dat het vvv-bonnen zijn en het wellicht onbeleefd is om te kijken hoeveel het is? Ik weet nooit wat te doen!
[afbeelding]
Mijn ouders hebben ons altijd geleerd dat dat echt not done is.
Oud 06-02-2013, 14:13
Verwijderd
Ik krijg nooit enveloppen met vvv-bonnen
Oud 06-02-2013, 14:14
Verwijderd
ik heb 1 keer 5 euro gekregen.

e n ik dacht dat ik kinderachtige spellen speel op FB, maar het kan dus erger.
Oud 06-02-2013, 14:16
Verwijderd
Ik krijg nooit VVV bonnen als cadeautje, maar heb ze wel eens gekregen als bedankje. Maar dan kijk ik niet hoeveel het is, want meestal had ik die dingen ook wel gedaan zonder dat ze me daar VVV bonnen voor geven en boeit het me gewoon niet zo .
Oud 06-02-2013, 14:18
Verwijderd
Ik krijg zo zelden een VVV-bon dat ik er niet eens bij stilsta dat het onbeleefd zou kunnen zijn ofzo. Ik maak open, kijk en zeg dankje
Sowieso verkoop ik ze altijd aan mijn moeder, ik kom ook zelden op plaatsen waar een VVV-bon wordt geaccepteerd.
Oud 06-02-2013, 14:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh leuk, gaat het ene hysterische schreeuwstel in de flat hiernaast weg, komt er een nieuw stel voor in de plaats. Cue deuren smijten, een krijsend wijf en kreten als 'Ik bel de poliesie!' en 'Blijf met je poten van me af, kklijer!', terwijl die kerel gewoon heel rustig praat. en maar terug blijven komen he...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-02-2013, 14:19
Verwijderd
Ja ik krijg eigenlijk ook nooit VVV bonnen als cadeautje, alleen soms als bedankje, en dan kijk ik niet hoe veel het is. Van mijn oma krijg ik wel vaak een envelopje met geld als cadeautje en dan blijft ze me verwachtingsvol en blij aankijken tot ik kijk hoe veel het is, of als ik het ongeopend in mijn tas stop dan zégt ze hoe veel het is, dus eh, dan kijk ik maar wel
Oud 06-02-2013, 14:19
Verwijderd
VVV Bonnen worden in Nederland praktisch overal geaccepteerd
Oud 06-02-2013, 14:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR, dat wilde ik nog zeggen, bij de AH (en misschien ook andere supermarkten/ ander soortige winkels) kun je spotify cadeaukaarten kopen, dan hoef je niet met creditcard of paypall te betalen, maar gewoon met euries of je bankpas
Oja! Dat is wel handig Jammer alleen is wel dat ik nu een maand gratis spotify premium kan krijgen, maar daarvoor moet ik dus wel betaalgegevens doorgeven (want als je niet op tijd opzegt moet je natuurlijk dokken). Ik denk niet dat dat ook kan met zo'n bon

Citaat:
Kun je geen nieuw account aanmaken?
Geen idee. Of het handig is is een tweede, dan is wel al mijn verzamelde muziek weg.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 14:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik krijg (bijna) nooit VVV-bonnen, maar wel soms een envelop met geld. Ik vind het ook altijd heel awkward, maar kijk toch maar wel hoeveel het is
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-02-2013, 14:22
Verwijderd
Citaat:
VVV Bonnen worden in Nederland praktisch overal geaccepteerd
Is dat zo? Ik had er vorig jaar één en toen ik naar Tilburg ging, viel de hoeveelheid winkels enorm tegen. Volgens mij wou zelfs de Free Record ze niet. Maar ja, ik kom ook niet zo heel vaak in Nederlandse steden om echt te shoppen. Boodschappen dan weer wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.