Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2014, 20:39
Verwijderd
Vertel hier alles wat je maar kwijt wil over tanden poetsen.

Wat voor tandenborstel heb je? Hoeveel? Wanneer poets je je tanden? Hoe lang? Laat je de kraan lopen? Slik je je grochel door? Poets je altijd aangekleed je tanden, of nog/al in je pyjama?

Ook kun je in dit topic de laatste tandenborsteltrends bespreken.

xxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2014, 20:43
Verwijderd
Ik heb drie tandenborstels. Eén bij mijn ouders en twee in Nijmegen. Die bij mijn ouders is standaard en wit met blauw. Hier heb ik één effen gele, zo een die je voor een halve euro kan kopen in een skere winkel, en een met aardbeitjesmotief.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2014, 20:44
Verwijderd
Ik had ooit een roze tandenborstel, maar die werd gestolen. En toen had ik er nog een, maar die nam iemand mee toen hij wegging voor zijn werk, omdat hij altijd roze tandenborstels wil. Die 'iemand' is een man van zestig, dat is wel een leuk detail.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2014, 20:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb een zilvergrijze tandenborstel van de HEMA, gekocht op station Den Haag Centraal omdat ik weer eens vergeten was mijn tandenborstel terug in mijn toilettas te stoppen na het logeren. De vergeten tandenborstel was effen geel. Bij m'n vriend heb ik een groene tandenborstel liggen, omdat ik altijd vergeet een tandenborstel mee heen of terug te nemen

De zilvergrijze tandenborstel vind ik stiekem heel mooi
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-10-2014, 20:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb er twee. Eentje ligt bij mijn lief, eigenlijk is dat mijn 'oude' tandenborstel. Hij is groen met zwart en heeft zwarte haren. Toen ik een keer bij hem was, heb ik een nieuwe gekocht voor thuis. De tandenborstel die ik nu thuis heb, is van het Kruidvat huismerk en is groen met wit. De haren zijn wit met blauw. Ik wil altijd graag een groene tandenborstel, want groen is mijn lievelingskleur.

Ik poets altijd grondig mijn tanden en laat daarbij de kraan dicht. Soms maak ik er een beetje een knoeiboel van, dus daarom poets ik mijn tanden altijd graag alleen. Hopsa, zo mijn tandpastatroepje uitspugen kan ik niet, daar moet eerst een beetje water bij.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2014, 21:39
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren een hippe groene tandenborstel en daarnaast ook een electrisch. Die laatste heeft soms batterij-kuren waardoor ik meestal 1x per dag electrisch poets en de andere keer gewoon.
Tijdens het poetsen, gaat de kraan dicht. Ik poets heel gestructureerd en braaf 2 minuten. Na het poetsen 's avonds ga ik m'n voortanden langs met flosdraad en de kiezen met een stokertje, daarna spoel ik grondig m'n mond na met water.

's Ochtends poets ik m'n tanden na het ontbijt en wanneer ik helemaal ben aangekleed. 's Avonds poets ik al rond 19u mijn tanden, tegelijk met m'n peuter. Soms poets ik nog eens 's middags als ik zin heb, maar dan vaak puur even snel om op te frissen.

Mijn tanden zijn vorig jaar flink onder handen genomen vanwege jarenlang heftig tandenknarsen, nu ben ik er extra zuinig op
Met citaat reageren
Oud 19-10-2014, 21:58
Verwijderd
Ik heb een gele tandenborstel in de douche, van de hema. Daar poets ik altijd 's morgens m'n tanden. Verder heb ik nog een roze. Deze heeft een extreem brede kop en is erg fijn. Ik probeer hem niet te vaak te gebruiken omdat ie zo fijn is en ik niet wil dat ie te gebruikt wordt, weet niet meer waar ik die gekocht heb. Daarnaast heb ik nog een blauwe. Die gebruik ik afwisselend.
In de douche laat ik alle tandpasta over me heen lopen. Als ik niet douche dan poets ik m'n tanden een minuutje ofzo en zet dan de kraan open. Dan maak ik m'n tandenborstel nat en ga al m'n tanden langs en maak m'n tandenborstel weer nat. Dat gaat dan weer een minuutje door.

Ik heb weleens elektrisch gepoetst maar het voelt zo onnatuurlijk om zelf geen poetsende beweging te maken.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2014, 22:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 06:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb 3 tandenborstels, een lelijke oranje bij mijn meisje, een blauwe in mijn toilettas voor als ik ergens anders ga slapen dan bij haar en thuis een roze. Heb thuis twee roze trouwens, maar de ander is van haar. Mijn logeertandenborstels zijn 4-in-een-pakje van de Lidl, maar poetsen verbazend lekker, beter zelfs dan de 2-in-een-pakje die wat duurder en fancier zijn. Ik poets eigenlijk altijd aangekleed, voordat ik weg ga en voor ik naar bed ga. In de ochtend gaat er iets minder tijd in zitten dan in de avond, dat is omdat ik er dan bijna geen tijd voor heb. Ik spuug altijd alles uit en spoel met lauw water, ik snap namelijk niet dat er mensen zijn zonder gevoel in hun bek en met ijskoud water kunnen spoelen. Ik spoel trouwens het liefste met een bekertje, maar ik kan ook wel aan de kraan hangen als het moet.
Ik gebruik nu de tandpasta van de Lidl met whitening crap erin, maar dat staat er denk ik alleen voor de sier op. Heb nog een testtubetje van die rode whitener, volgens mij is dat Colgate. Die gebruik ik niet zo vaak, want die voelt heel naar aan je tanden.

Ook een keer elektrisch gepoetst, daar werd ik duizelig van en ik had niet het idee dat ik uitzonderlijk goed bezig was voor mijn tanden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 10:39
df
Avatar van df
df is offline
Ik heb er vijf. Eentje bij mn pa, eentje bij mn ma, twee op mn kamer en eentje bij een vriend die ongeveer in de stad woont. Ben daar al zovaak dronken op de bank geploft dat ik dr op een gegeven moment maar een tandenborstel heb neergelegd.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 15:30
Verwijderd
Wat een kantinetopic!

Ik heb drie blauwe tandenborstels en een roze. Ze staan bij elkaar in een whiskyglas in mijn badkamer. De roze is van mij, de rest niet. Dat heeft vrij pragmatische redenen, maar ik vind het wel lekker suggestief staan tegenover gasten die oplettend genoeg zijn om te letten op andermans tandenborstels.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 17:07
Verwijderd
Ik poets sinds mijn verjaardag elektrisch en aan het begin was het wel even wennen, maar nu gaat het uitstekend. Ik maak overigens nog wel poetsbewegingen, dus het is een beetje dubbel, maar ik krijg die gewoonte er maar niet uit. Ik poets braaf 2 à 3 keer 2 minuten mijn tandjes.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2014, 20:06
Verwijderd
Ik heb een roze en een groene, met draken Ik poets elke ochtend en avond mijn tanden. Ik begin altijd links in mijn mond. Ik drink van de kraan af en ik doe soms met mondwater.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2014, 20:43
Verwijderd
Ik heb twee tandenborstels. Een voor thuis en de ander voor als ik ergens blijf overnachten of op vakantie ben. Ik heb een roze en een oranje. Ik poets twee keer per dag mijn tanden en als ik feest heb of weg moet, voordat ik weg ga. Ik laat de kraan Niet open. Ik heb kleren aan, maaar ik knoei vaak. Ik spuug de tandpasta gewoon in de wasbak en de rest slik ik af. Ik heb ook een elektrische roze met minnie erop
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid gele tanden
robbie14
23 02-08-2012 12:12
Huiswerkvragen: Exacte vakken Tanden poetsen: vroeger
T!ne
1 26-04-2006 17:20
Lichaam & Gezondheid Pijn aan tanden. Poetsen?
Geranium
19 16-10-2004 08:04
Drugs & Alcohol mooie uitspraken die je onder invloed van verdovende middelen hebt gezegd.
Verwijderd
500 01-03-2004 14:34
De Kantine Tanden poetsen onder de douche
Verwijderd
55 11-06-2002 12:15
Lichaam & Gezondheid hoe begin jij met je tanden poetsen?
Verwijderd
11 04-02-2002 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.