Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2014, 12:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het enige recht van een vrouw is het aanrecht, en daar hoort ook het gasfornuis bij!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Oud 03-11-2014, 12:47
Verwijderd
Laat je verhuizen door anderen Ik moest in het weekend van onze verhuizing werken en toen ik om half twee thuiskwam, was bijna alles al over. Scheelde zowel mijn vriend als voor mij en de rest van de verhuizers een hoop stress
Oud 03-11-2014, 12:47
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik dacht, ik zeg hallo.
Oud 03-11-2014, 14:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dag Lennerd.
Oud 03-11-2014, 16:52
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Dat is snel. Nog steeds in Finland?
Oud 03-11-2014, 17:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Yep, en jij hebt nog steeds een goede muzieksmaak, zie ik.
Oud 03-11-2014, 17:37
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Iemand nog verhuistips?
Mocht je hulp nodig hebben dan kan ik Pip, Paranoide en Turk February van harte aanbevelen.

Ik ben nogal een verzamelaar (understatement van het jaar) en Pip, Paranoide en Turk February hebben me deze zomer geholpen met het leegruimen van mijn in vijf jaar volledig volgestouwde vijfkamerappartement met twee balkons, tuin, berging en vier grote ingebouwde kasten. Ik leef nu zo minimalistisch mogelijk in mijn driekamerappartement - een hele uitdaging. Het enige wat me nu nog dwarszit is de angst dat een van bovengenoemden een boekje opendoet over de wantoestanden die ze tijdens de verhuizing hebben moeten ervaren.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 03-11-2014, 17:40
Verwijderd
Die angst is onnodig; ze hebben me alle drie lange en gedetailleerde pm's gestuurd. Dat boekje is al lang opengedaan.
Oud 03-11-2014, 17:51
Hazel
Hazel is offline
Ach Ertur, die informatie is bij jou wel in goede handen, daar maak ik me geen zorgen om.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 03-11-2014, 20:53
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Yep, en jij hebt nog steeds een goede muzieksmaak, zie ik.
Och. Ik heb niet veel nieuwe dingen ontdekt de laatste tijd. Kost me om de een of andere reden meer moeite dan een paar jaar terug. Ik heb ook niet zo veel tijd meer waarin ik rustig muziek kan luisteren en suffe spelletjes kan spelen, dat scheelt erg.
Oud 04-11-2014, 07:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Bedankt voor alle tips
Citaat:
Niet te vaak doen
Dit vind ik serieus wel een hele goede, ja
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-11-2014, 07:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Lennart Hoe rol jij tegenwoordig?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-11-2014, 07:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mocht je hulp nodig hebben dan kan ik Pip, Paranoide en Turk February van harte aanbevelen.

Ik ben nogal een verzamelaar (understatement van het jaar) en Pip, Paranoide en Turk February hebben me deze zomer geholpen met het leegruimen van mijn in vijf jaar volledig volgestouwde vijfkamerappartement met twee balkons, tuin, berging en vier grote ingebouwde kasten. Ik leef nu zo minimalistisch mogelijk in mijn driekamerappartement - een hele uitdaging. Het enige wat me nu nog dwarszit is de angst dat een van bovengenoemden een boekje opendoet over de wantoestanden die ze tijdens de verhuizing hebben moeten ervaren.
Verzamelen? Wat is dat? Kun je dat eten?

Nee maar ff serieus, ik voel je pijn. Ik ben al weken een emotioneel druifje vanwege die kutverhuizing Alles uitzoeken en veel weggooien en van alles tegenkomen dat bepaalde gefoel0ns en emoosies losmaakt en bluh. Ik heb medelijden met mijn omgeving. Maarrr het is voor een goed doel en over een week of wat is het vast beter, want dan ben ik als het goed is verhuisd
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-11-2014, 09:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bedankt voor alle tips
Dit vind ik serieus wel een hele goede, ja

Ik ben dan ook van plan nooit meer te verhuizen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-11-2014, 11:21
Verwijderd
hoi
Oud 04-11-2014, 13:01
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hai!
Oud 04-11-2014, 13:02
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik ben dan ook van plan nooit meer te verhuizen
Echt? Verwacht je voor altijd, tot je dood, in het huis te blijven wonen waar je nu woont? Ik heb er nooit echt over nagedacht, maar eh, ik verwacht zeker nog een keer of 4 te verhuizen, misschien wel 10.
Oud 04-11-2014, 13:06
Verwijderd
Hoi puntsann. 31 dagen. Vandaag 28 graden.
Oud 04-11-2014, 13:07
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoi Erturkoetjelief, ik gun het je nog steeds
Oud 04-11-2014, 13:08
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik denk echt dat je me dit jaar niet jaloers gaat krijgen
Oud 04-11-2014, 13:12
df
Avatar van df
df is offline
Samenwonen --> samen huis kopen -->scheiden-->klein flatje-->bejaardentehuis? Of hoe kom je op vier?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 04-11-2014, 13:13
Verwijderd
Haha ja hoorrrr als jij me midden december whatsappt dat je op de fiets in een sneeuwstorm onderuit bent gegaan en dat je je huissleutel vergeten bent en buiten moet wachten en honger hebt, en als ik dan een foto van mezelf in zwembroek op het strand met een biertje bij de bbq stuur, dan ben je vast niet jaloers
Oud 04-11-2014, 13:13
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Half december zit ik met de twee leukste mensen ter wereld in Parijs
Oud 04-11-2014, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Samenwonen --> samen huis kopen -->scheiden-->klein flatje-->bejaardentehuis? Of hoe kom je op vier?
Wat een pauper schat je puntsann in. Als die scheidt, krijgt ze de villa van haar man in de boedelverdeling.
Oud 04-11-2014, 13:14
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Je kunt me vast wel een dagje jaloers maken, maar in general ben ik uitermate tevreden momenteel en wil helemaal geen maand weg
Oud 04-11-2014, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Half december zit ik met de twee leukste mensen ter wereld in Parijs
Philippe Geubels en Armin Tamzarian??
Oud 04-11-2014, 13:16
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Samenwonen --> samen huis kopen -->scheiden-->klein flatje-->bejaardentehuis? Of hoe kom je op vier?
Mininaal 4 was gebaseerd op: verhuizen over drie weken, dan samenwonen, groter wonen/supercool huis kopen, bejaardentehuis

OF

Verhuizen over drie weken, verhuizen voor baan (huren), huis kopen daar, berjaardentehuis.

Met scheiden erbij wordt het minimaal 5. Ik denk dat ik ook nog makkelijk 20 keer kan verhuizen Ik vind verhuizen ook wel leuk eigenlijk.
Oud 04-11-2014, 13:17
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Philippe Geubels en Armin Tamzarian??
Bingo
Oud 04-11-2014, 13:18
Verwijderd
Ik vind verhuizen op zich kut maar heb me wel voorgenomen daar de volgende keren gewoon geld voor neer te leggen zodat mensen dat voor me doen.
Oud 04-11-2014, 13:22
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oh ja, ik heb wel altijd uitstekende hulpploegen, dat helpt ook wel
Oud 04-11-2014, 13:22
df
Avatar van df
df is offline
Ben de afgelopen twee jaar vijf keer verhuisd, maar steeds naar een leukere/beter gelegen kamer dus dikke prima. M'n pa en vrienden met een rijbewijs/die handig zijn zijn het wel zat inmiddels geloof ik.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 04-11-2014, 13:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Echt? Verwacht je voor altijd, tot je dood, in het huis te blijven wonen waar je nu woont? Ik heb er nooit echt over nagedacht, maar eh, ik verwacht zeker nog een keer of 4 te verhuizen, misschien wel 10.
Ja, ik kan me geen betere plek voorstellen om te gaan wonen. Ik heb hier alles wat ik ooit gewild heb. Misschien als ik een shitload geld in mijn bezit krijg dat ik me bedenk, maar dat verwacht ik niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-11-2014, 13:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ja, ik kan me geen betere plek voorstellen om te gaan wonen. Ik heb hier alles wat ik ooit gewild heb. Misschien als ik een shitload geld in mijn bezit krijg dat ik me bedenk, maar dat verwacht ik niet
Wat relaxed Waar woon je eigenlijk?
Oud 04-11-2014, 19:18
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Lennart Hoe rol jij tegenwoordig?
Ik rol wel lekker! Beetje uni, beetje werken, veel chillen. En eindelijk weg uit Brabant!
Oud 04-11-2014, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Wat een pauper schat je puntsann in. Als die scheidt, krijgt ze de villa van haar man in de boedelverdeling.
Of ze koopt gewoon haar eigen villa, als ze haar ex-man niet te veel alimentatie hoeft te betalen! En daar zorgt ze wel voor natuurlijk.
Oud 04-11-2014, 19:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens jongens hebben jullie ook zo'n herfststorm van emoties deze tijd? Dat het vroege duister je aan de eindigheid der dingen herinnert?
Oud 04-11-2014, 19:43
Hazel
Hazel is offline
Ik denk elke dag aan de eindigheid der dingen, herfststorm of niet. Memento mori.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 04-11-2014, 20:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 04-11-2014, 20:29
Verwijderd
Ik ben drie keer verhuisd en ik vind verhuizen kut. Zeer kut. Waar zijn mijn spullen en wanorde enzo.
Oud 04-11-2014, 20:30
Verwijderd
Verder is de herfst mijn favoriete seizoen en ga ik nu The Kings Speech kijken.
Oud 04-11-2014, 20:39
Verwijderd
Ik ben twee keer verhuisd, waarvan een keer van mijn ouders naar het appartement waar mijn vriend destijds woonde, dus dat telt niet helemaal, en daarna van dat appartement naar het huis waar we nu wonen. Ik vind verhuizen leuk. Al heb ik toen we hier naar het huis gingen, het daadwerkelijke overhuizen nauwelijks meegekregen, maar het inpakken en klussen in het nieuwe huis en uitpakken enzo vond ik best leuk. Maar dat kwam misschien ook omdat ik heel erg graag uit dat appartement weg wilde en blij was met dit huis.
Oud 04-11-2014, 20:46
Hazel
Hazel is offline
Ik snap mensen niet die vanuit het huis van hun ouders meteen met hun geliefde gaan samenwonen. To each his own enzo, maar het lijkt mij zo slecht voor je persoonlijke ontwikkeling.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 04-11-2014, 20:50
Verwijderd
Achteraf gezien had ik het ook anders gedaan, om wat jij zegt. Op dat moment wilde ik dat graag, dus deed ik dat. Maar als ik het nog een keer zou mogen doen, zou ik inderdaad eerst op mezelf gaan.
Oud 04-11-2014, 20:52
Verwijderd
over verhuizen gesproken, ik doe hier nogmaals een oproep voor een huis in Delft/Rijswijk/Den Haag/Zoetermeer voor tijdelijk. 3 personen, 3 katten, budget 600-650 incl handje klap onder de tafel.
Oud 04-11-2014, 20:54
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid - ik heb er absoluut geen spijt van dat we zijn gaan samen wonen en zou niet anders meer willen. Ik heb met behulp van mijn vriend ook een ontzettende persoonlijke ontwikkeling doorgemaakt waarvan ik niet zeker weet of en wanneer ik die had doorgemaakt zonder hem. Ja. Zoiets.
Oud 04-11-2014, 21:03
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
over verhuizen gesproken, ik doe hier nogmaals een oproep voor een huis in Delft/Rijswijk/Den Haag/Zoetermeer voor tijdelijk. 3 personen, 3 katten, budget 600-650 incl handje klap onder de tafel.
Ik zal het in de gaten houden! Mag ik vragen waarom je uit je mooie huisje moet?
Oud 04-11-2014, 21:15
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
handje klap onder de tafel.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 04-11-2014, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het in de gaten houden! Mag ik vragen waarom je uit je mooie huisje moet?
moet niet, maar we verhuren het via airbnb voor extra cash.
Oud 05-11-2014, 07:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik rol wel lekker! Beetje uni, beetje werken, veel chillen. En eindelijk weg uit Brabant!
Waar studeer/woon je nu? En wat studeer je?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-11-2014, 09:21
Verwijderd
er komt vanavond een bandje uit Noorwegen airbnb'en. Ik heb ze gegoogeld en nu heb ik zin om liefdesbrieven onder hun kussens te leggen en rozenblaadjes op hun dekbed
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.