Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2014, 16:57
Jijix
Jijix is offline
Hoi,

Ik woon op kamers in een pauperwijk (ja, er is niks beters) en al tientallen keren zijn er diverse voorwerpen tegen onze ruiten aan geslingerd. Volle flesjes drinken, eieren en volgens mij soms ook kleine stenen. We worden er helemaal gek van en schrikken ons soms ook de tering, maar wat kunnen we er tegen doen?

Helpt aangifte überhaupt? Er is nog niets kapot gegaan (maar dat gaat denk ik niet lang meer duren) en ze zijn nergens meer te bekennen als we naar buiten kijken..

Ik heb gewoon geen zin om een keer glas te moeten vegen omdat ze zijn overgegaan op groter geschut..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2014, 17:03
Verwijderd
Geen idee of aangifte doen helpt, maar kan het kwaad? Stel, dit loopt uiteindelijk helemaal uit de hand, en jullie hebben nooit aangifte gedaan, dan wist de politie ook van niets. Als jullie wel aangifte gedaan hebben, zullen ze wellicht eerder jullie kant kiezen in een mogelijk conflict.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2014, 17:27
Verwijderd
Ik zou de wijkagent bellen, dan kan die kijken of hij de daders een keer kan betrappen. Er zullen vast wel meer mensen in de buurt last van hebben!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2014, 08:45
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Een webcam of andere kleine camera plaatsen die continu opneemt en iedere keer dat er iets gebeurt aangifte doen. Uiteindelijk zul je ook iets opgenomen hebben dat al je aangiften kan ondersteunen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.