Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2015, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, Stoffer loopt altijd gezellig een beetje los door de praktijk nadat er iets is geweest tijdens een werkdag (Evolution naamzoek) en geeft dan kopjes aan wildvreemde honden. Henk probeert op de schouders van mensen die hij niet kent te klimmen en gaat vanaf de behandeltafel zo tegen je opstaan dat hij in je gezicht kopjes kan geven terwijl hij praat en spint. Echt übercute <3
Advertentie
Oud 08-01-2015, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ohja Maarja. Katten

Ik was vandaag bij mijn ouders thuis en mijn kat rende van me weg en had niet eens zin in knufs Waarchijnlijk rook ik raar ofzo
Je stonk naar Wolter
Oud 08-01-2015, 23:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat zou geen probleem moeten zijn, want hij gaat regelmatig op Wolter zitten als hij er is! /hap
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-01-2015, 23:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Of hij was gewoon jaloers.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-01-2015, 23:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zwart kwam net heel lief met me kroelen wij gaan nu in ieder geval naar bed, morgen nog 4 uurtjes werken en dan is het alweer weekend!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-01-2015, 09:24
Verwijderd
Ik ben nog nooit naar de dierenarts geweest met mijn katten en ik hoop dat dat ook nog wel even duurt. Maar ik verwacht dat ze dat niet heel leuk vinden.
Oud 09-01-2015, 10:13
Verwijderd
wij gingen laatst een proefrit maken met een andere auto, aangezien die van ons dood is. We hadden van te voren gebeld of dat mogelijk was, en het kon. Wij daarheen, bij aankomst werden we naar een soort 'barretje' gestuurd waar dan iemand was die ons kon helpen. Daar aangekomen was een heel handtastelijk vrouwtje, ze ging de hele tijd over m'n arm en rug wrijven en overdreven amicaal doen. Zij dacht dat wij daar op de bonnefooi kwamen maar we hadden alles al op hun site gezien. Ze zei 'je kan niet zomaar een proefrit gaan maken, ga eerste even LEKKER door de winkel lopen om te kijken of je wat moois ziet en als je dan een auto hebt gezien waarmee je echt echt wil rijden dan kunnen we dat regelen'. Terwijl we net hadden gezegd voor welke auto we kwamen en dat we dat ook al allemaal al hadden gezien op internet.
Toen dat duidelijk was moest collega komen die ons naar de auto ging brengen. Hij bleef maar zeggen 'ja, kijk, het is echt geen verkooppraatje hoor maar...' en dan volgde een verkooppraatje.
We kregen het idee dat ie ons niet vertrouwde. Hij deed heel vaag en terughoudend over onze proefrit. Hij stelde voor om mee te gaan. Nadat hij een stukje had gereden ging m'n huisgenoot rijden. Maar toen waren we al heel dicht bij de garage
Eenmaal terug probeerde die man ons echt die auto door onze strot te duwen. We zeiden dat we niet over een nacht ijs gingen voor zo'n beslissing. Ging hij ons uit het hoofd praten dat het helemaal geen impulsaankoop zou zijn omdat we hier nou eenmaal al waren. Hij reageerde passief agressief op onze afwijzing en probeerde het nog met wat oneliners als 'ik kan die auto niet vasthouden, hij is heel populair'. Vreemde opmerking nadat hij eerder had gezegd dat ie er al lang stond.
word ik tijdens dat gesprek ineens van achter gegrepen door dat handtastelijke vrouwtje! Heel enthousiast of we het leuk hadden gehad, dat we een goede keuze hadden gemaakt.

Oud 09-01-2015, 10:23
Verwijderd
Ik houd van autoverkopers, die hele show er altijd omheen vind ik schitterend Half jaar geleden een nieuwe auto gekocht en het hele spektakel kwam er weer bij. Ik vantevoren het verleden van de auto opgezocht en op wat verschillende sites de waarde van dat ding bekeken, in de onderhandelingen waren we er bijna uit dus ik zei op een gegeven moment "doe er nog zoveel af en dan teken ik nu meteen". toen moest de verkoper eerst met zijn manager gaan overleggen want zelf kon hij dat niet beslissen, en daarna was het "normaal gezien mogen we hem niet voor deze prijs verkopen, maar speciaal voor jou maken we een uitzondering!"

Euhm, je hebt me net voor het eerst ontmoet, waarom zou je in hemelsnaam voor mij een uitzondering maken? Maar vooral: waarom denk je dat ik dat soort kletspraat geloof? En waarom is het nodig, als hij gewoon "ok we doen het" had gezegd, was het eindresultaat hetzelfde geweest maar stiekem kan ik het heel erg waarderen.

Het idee er achter zal trouwens wel zijn geweest om mij het gevoel te geven dat ik het onderste uit de kan heb gehaald qua onderhandelingen. Maar het voelde voor mij helemaal niet als onderhandelen aan, internet was vrij duidelijk over de prijs, de laagste en hoogste prijs lag maar 250 euro uit elkaar en ik heb hem voor de laagste gekregen. Zij kennen die prijzen natuurlijk ook, het is gewoon een spel maar eigenlijk had hij net zo goed meteen kunnen zeggen "hij kost x, kijk maar op internet dat is de gangbare prijs, we onderhandelen niet"
Oud 09-01-2015, 12:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij zeiden op de klantenservice ook altijd "bij hoge uitzondering.." en dat ging dan altijd om een regel die we als last resort gebruikten, maar wel gangbaar was. Ik geloof daar dus ook niet meer in
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-01-2015, 12:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga trouwens zo weer naar de dierenarts ze belde en het waarschijnlijkste was toch een parasiet. Optie B was nog kattenleukemie en ik kon ook nog een bloedtest doen voor glucose vlak na het eten (oid, was nogal een lang verhaal). Maar ik doe eerst de antibiotica en dan kijk ik wel verder ze moeten namelijk allebei ook behandeld worden, omdat Zwart het ook zou kunnen hebben, maar er gewoon geen last van heeft omdat ze al wat groter en dikker is en misschien ook gewoon wat gezonder.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-01-2015, 13:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Welke parasiet is het, Phoebe? Nu ben ik nieuwsgierig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-01-2015, 16:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Meneer naast mij in de trein. Banken zijn voor mensen niet voor jouw koffer. En hou ook graag op met je neus snuiten en me aankijken. Ik kan er ook niets aan doen dat de trein zo vol zit. Smakelijk eten lekker pistoletje kaas
Oud 09-01-2015, 18:01
Hazel
Hazel is offline
Zeg het tegen hem in plaats van tegen ons, dat schiet wat meer op
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 09-01-2015, 18:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Welke parasiet is het, Phoebe? Nu ben ik nieuwsgierig.
Geeeeeen idee. Eentje met een waarschijnlijk ingewikkelde naam die al kan worden overgedragen door de placenta, vandaar dat ze allebei antibiotica moeten hebben.

Rood moest anderhalf uur na die spuit kotsen en toen heb ik maar weer gebeld kon niet vinden in de bijsluiter wat ik daarmee moest en ik vond mezelf walgelijk mega-overbezorgd, maar ik wilde toch wel weten of hij nu een extra dosis moest hebben of niet. Maar ze zijn daar altijd supervriendelijk en een extra dosis geven (of een vervangende dan) leek ze een slecht idee, omdat ze nog zo klein zijn en ze geen risico wilden lopen. Zo lief zijn ze voor mijn katjes

Overigens was die extra bloedtest voor FIF of FAF of FOEF weet ik veel, maar ik wilde toch liever eerst dit proberen, omdat alles daar het meeste naar wees.

Toen ik binnenkwam, zei de receptioniste gelijk 'Heeeeeeeey Jip!', een teken dat je te vaak bij de dierenarts komt hoewel het natuurlijk best logisch is als je 3x in dezelfde week gaat, maar toch!
Ik hoefde ook alleen maar te betalen voor de antibiotica en niet voor het consult, ook al was dat alleen maar wegen en uitrekenen hoeveel ze nodig hadden. Vond ik wel heel netjes ben blij met deze dierenkliniek.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-01-2015, 19:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Goed dat je zo tevreden bent Ik wist duisentzeker dat ze dat goed zijn, dus mooi dat dat wordt bevestigd
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-01-2015, 19:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Goed dat je zo tevreden bent Ik wist duisentzeker dat ze dat goed zijn, dus mooi dat dat wordt bevestigd
Jaaaaa kijk, dat geld boeit me niet zoveel, want ik betaal toch wel als dat nodig is. Maar ze zijn zó lief met die beestjes en zo ontzettend geduldig, en met mij ook trouwens dat vind ik fijn.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-01-2015, 23:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ghehe twilight drinking game gedaan met apate en nu zit ik aangeschoten in het ov #thuglife
Oud 10-01-2015, 06:41
Verwijderd
Citaat:
Ghehe twilight drinking game gedaan met apate en nu zit ik aangeschoten in het ov #thuglife
Hoe is het eigenlijk met haar? Is ze al minder ziek?
Oud 10-01-2015, 06:41
Verwijderd
Naar Chick Rock ben ik ook wel benieuwd.
Oud 10-01-2015, 10:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoe is het eigenlijk met haar? Is ze al minder ziek?
Ze is in elk geval blijer en roeit en studeert weer. Maar ze gaat er ook goed mee om dat scheelt!
Oud 10-01-2015, 11:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus, mijn katten vinden die antibiotica echt goor Zwart laat het nog wel toe, die vindt het ook niet chill, maar die doet het wel. Rood worstelt zich aan alle kanten los. Heb ik in de houdgreep in een handdoek gewikkeld moeten houden voor ik het goed in zijn bek kon spuiten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 11:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daarna krijgen ze een snoepje voor de smaak hoor, en het is voor hun eigen bestwil, dus ze moeten niet zo zeiken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 20:30
Verwijderd
Hoi.
Oud 10-01-2015, 20:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
FEEL IT AAALLLLLLLL, DON'T LOOK BACK, JUST LET IT GO! FEEL IT AAAALLLLLLLLLL! DON'T LOOK BACK, JUST LET IT GO OOOOOOOOOOOHHHHH!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 20:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb dat nummer al dagen in mijn hoofd en daar was het awesome, maar het blijkt eigenlijk helemaal niet zo boeiend te zijn, tekstueel gezien. Maar whatever, wel een lekker nummer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 20:38
Verwijderd
Mijn buurjongen luistert heel hard iets wat klinkt als het Duitse antwoord op Eminem. Ik vind het best wel leuk.
Oud 10-01-2015, 20:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik luister Tokio Hotel. Ik ga dat nieuwe album toch maar weer een nieuwe kans geven niet dat het een slecht album is ofzo, maar het is zó anders.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik luister Tokio Hotel. Ik ga dat nieuwe album toch maar weer een nieuwe kans geven niet dat het een slecht album is ofzo, maar het is zó anders.
Pippilotta toch!
Oud 10-01-2015, 20:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Niet willen opgroeien enzo.
Oud 10-01-2015, 20:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
NEVERRRRRRR.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 20:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens vind ik het niet 'niet willen opgroeien' als je een album gaat her-oordelen omdat je van de band houdt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 21:00
Verwijderd
Het gaat dan ook mis bij het 'omdat je van de band houdt'-gedeelte, vooral als 'de band' Tokio Hotel is.
Oud 10-01-2015, 21:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
God, dat slechte imago komen ze nooit meer vanaf
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 21:13
Verwijderd
Jij ook niet. (k)
Oud 10-01-2015, 21:14
Verwijderd
Van mij mag je luisteren wat je wil hoor LP!

Wat vindt je geliefde eigenlijk van TH?
Oud 10-01-2015, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Van mij mag je luisteren wat je wil hoor LP!

Wat vindt je geliefde eigenlijk van TH?
Hey Sarah, als ik jarig ben geweest, is mijn leeftijd precies 2/3 van die van jou.
Oud 10-01-2015, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Hey Sarah, als ik jarig ben geweest, is mijn leeftijd precies 2/3 van die van jou.
Oeh
Oud 10-01-2015, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Hoi.
hallo
Oud 10-01-2015, 21:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jij ook niet. (k)

Citaat:
Van mij mag je luisteren wat je wil hoor LP!

Wat vindt je geliefde eigenlijk van TH?
Thanks

Die vindt het wel leuk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 21:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die heeft trouwens een mancrush op Bill, dus winning. Die zegt telkens als ze hem op een foto of in een video ziet "God wat is dat toch een mooie man"
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 21:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In before dat bewijst dat hij een vrouw is/op een vrouw lijkt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2015, 23:11
Verwijderd
IK WIL FRIKANDELLEN AAARGH *shirt losscheur*
Oud 11-01-2015, 09:35
Verwijderd
Toen ik van de complexbeheerder de internetgegevens kreeg, vroeg hij of ik het zelf kon regelen.
Ik: "Eh nou ja ik denk dat dat me wel gaat lukken."
Hij: "Ja-ja! Ik weet wel hoe het gaat met die meissies!" En gaf me een blad vol printscreens met daarop precies op welk knopje je wanneer moet duwen.

En nu heb ik een router, ik had dat hele blad niet nodig en alles en het werkt als een zonnetje en ik voel me strong&independent woman. :spierbal:
Oud 11-01-2015, 09:37
Verwijderd
Ik kan ook al zelf een band plakken, een IKEA-kast in elkaar schroeven en een lamp indraaien. Ooit redt dit mijn leven, ik zeg het u.
Oud 11-01-2015, 10:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goed bezig chica
Oud 11-01-2015, 12:05
Verwijderd
ja lekker bezig Ik voelde me laatst ook zo:



toen ik mijn ketting op m'n fiets had gezet en het wasmachinefilter had verwijderd en teruggezet
Oud 11-01-2015, 12:51
Verwijderd
Als ze ons voor tien jaar op een onbewoond eiland zetten, hebben we een satelliet in baan om Jupiter tegen de tijd dat ze ons komen halen.
Oud 11-01-2015, 19:12
Verwijderd
Ik heb dat ook met enige regelmaat laatst vrijwel helemaal alleen een bank in elkaar gezet, met een klopboor een schilderijrails opgehangen en ik ben nog steeds trots op de trap die ik zelf geschuurd, gegrond en geverfd heb.
Oud 11-01-2015, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Als ze ons voor tien jaar op een onbewoond eiland zetten, hebben we een satelliet in baan om Jupiter tegen de tijd dat ze ons komen halen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.