Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2015, 16:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een prima dag gehad op werk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 11-02-2015, 17:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat maakte het zo prima?

Ik heb een tolereerbare dag gehad met het ontlopen van mijn verantwoordelijkheden. #kidult
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-02-2015, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Wat maakte het zo prima?
Daar mag ze het helaas niet over hebben.
Oud 12-02-2015, 22:39
jippie1234
jippie1234 is offline
Het is inderdaad een beetje saai
Oud 13-02-2015, 06:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daar mag ik het best over hebben maar soms is het gewoon een goede dag. Het is eigenlijk een heel relaxte week
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-02-2015, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad een beetje saai
Heeeee hoi.
Oud 13-02-2015, 09:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is dat je moppie Tina?
Oud 13-02-2015, 20:26
Verwijderd
Ik ben mijn kast (en kamer aan het opruimen) en ik heb een superhandig systeem ontdekt. Alles waarbij ik twijfel of ik het weg wil gooien of wil bewaren, gooi ik met één worp op de zolder.

En dan straks de zolder dichtdoen en dan is het opgeruimd.
Oud 13-02-2015, 20:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben mijn kast (en kamer aan het opruimen) en ik heb een superhandig systeem ontdekt. Alles waarbij ik twijfel of ik het weg wil gooien of wil bewaren, gooi ik met één worp op de zolder.

En dan straks de zolder dichtdoen en dan is het opgeruimd.

En dan volgend jaar de zolder opruimen weer weer de helft weg doen! Ik ben ook aan het opruimen en ik heb al een hoop weggegooid, een stapel voor de kleding-ruil beurs en een tas voor de kringloop. Ik hou zelfs weer ruimte over in mijn boekenkast!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-02-2015, 20:50
Verwijderd
Ja inderdaad! Heb ook gelijk alle winterspullen uit m'n kas gehaald, misschien iets te optimistisch, maargoed. Heb van sommige dingen echt 10000 keer hetzelfde waar er maar 1 of 2 goed van zijn en andere dingen wil ik juist wel weer hebben, dus dat wordt helaas weer winkelen.
Oud 13-02-2015, 20:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja inderdaad! Heb ook gelijk alle winterspullen uit m'n kas gehaald, misschien iets te optimistisch, maargoed. Heb van sommige dingen echt 10000 keer hetzelfde waar er maar 1 of 2 goed van zijn en andere dingen wil ik juist wel weer hebben, dus dat wordt helaas weer winkelen.
Winkelen is niet zo vreselijk! Grapje, eigenlijk wel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-02-2015, 02:42
Verwijderd
Ik heb laatst weer 6 zakken rotzooi/kringloopspul weggedaan. We hebben heel weinig spullen nog over. Vind ik zelf erg prettig en overzichtelijk. In ons oude huis hadden we 25 m2 minder ruimte maar nu hebben we zeker de helft minder spullen.
Sommige dingen waarvan ik het 'moeilijk' vind om afstand van te doen maar ik een foto van en dan flikker ik het alsnog weg.
Oud 14-02-2015, 16:57
df
Avatar van df
df is offline
Ertur dit topic overleeft niet zonder jouw vraag van de dag...
Oud 14-02-2015, 17:05
Verwijderd
Vraag van de dag: zijn jullie tevreden over je geslachtsdelen?
Oud 14-02-2015, 17:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ja hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-02-2015, 18:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jahoor. Op zijn tijd doet het wat heg moet doen en verder heb ik er geen last van of ongemak mee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-02-2015, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Vraag van de dag: zijn jullie tevreden over je geslachtsdelen?
Ja! Erg rendabel ook.
Oud 14-02-2015, 21:19
Verwijderd
En jij Tina?
Oud 15-02-2015, 12:40
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik pas op de kat van de buurvrouw en het is zo'n liefie. De buurvrouw waarschuwde me dat het best even kan duren voor ze gewend is aan me en wil knuffelen. Nou, dat heeft 5 minuten geduurd en toen was ik een half uur aan het kriebelen. Eigenlijk mocht ik toen nog steeds niet weg Ooooo ik vind het zo leuk!

Miekje! Ik vroeg me trouwens iets af. Elke keer als ik haar over haar rugje aaide ging haar kont omhoog, hoe kan dat? Het leek wel een reflex, maar ik ken het niet van andere katten.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-02-2015, 13:32
Verwijderd
mijn kat doet dat ook!
Oud 15-02-2015, 13:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik ken geen katten die dat niet doen...?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-02-2015, 13:42
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
1 van de twee katten van mij doet dat ook!
Oud 15-02-2015, 14:29
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik ken geen katten die dat niet doen...?
__________________
#JeSuisAldi
Oud 15-02-2015, 14:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn poes doet dat, mijn kater niet.

Btw, ze liggen nu samen in het mandje, heel dicht tegen elkaar aan. Rood ligt opgerold en Zwart ligt daar omheen gerold, en Zwart heeft haar pootje om Rood heen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-02-2015, 16:08
Verwijderd
Mijn kat doet dat ook.
Als je vlakbij haar nek een kusje geeft, gaat haar nek omhoog
Oud 15-02-2015, 16:47
Verwijderd
Is gewoon dat ze keihard achterlangs in haar poezenpoes genaaid wil worden door een bronstige kater.
Oud 15-02-2015, 16:57
Verwijderd
he ste, we zijn buurtgenoten tijdelijk ik zit op de c.van n.laan
Oud 15-02-2015, 17:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje! Ik vroeg me trouwens iets af. Elke keer als ik haar over haar rugje aaide ging haar kont omhoog, hoe kan dat? Het leek wel een reflex, maar ik ken het niet van andere katten.
Geen idee! Ik denk een soort reflex inderdaad, want volgens mij reageren bijna alle katten zo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-02-2015, 19:28
Verwijderd
Citaat:
he ste, we zijn buurtgenoten tijdelijk ik zit op de c.van n.laan
Ik kom echt te weinig buiten, weet even niet welke straat je bedoelt.
Oud 15-02-2015, 20:06
Verwijderd
zijstraat vd geestbrugweg
Oud 15-02-2015, 20:27
Verwijderd
Ahja, even opgezocht. Nooit eerder van gehoord
Oud 15-02-2015, 20:52
Verwijderd
nou jaaaa
Oud 16-02-2015, 20:01
Verwijderd
Morgen laatste dagje carnaval met allemaal vreemde mensen op 2 na.
Oud 16-02-2015, 20:07
Verwijderd
Ik heb een collectebus opgehaald
Oud 16-02-2015, 21:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Voor welk doel, Sarah?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-02-2015, 17:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Afspraak voor sterilisatie (heet dat niet tegenwoordig allemaal castratie trouwens?) voor Zwart is gemaakt voor maandag ze mogen vanaf 7 uur niet meer eten. Althans, zij niet, maar als de een niks krijgt, krijgt de ander ook niks, zo heb ik dat met dar bloedonderzoek van Rood ook gedaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-02-2015, 17:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dan moeten ze best lang nuchter zijn!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-02-2015, 17:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar 12 uur! Oke, 14. Voor dat bloedonderzoek moest hij 24 uur nuchter zijn, dat is pas lang!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-02-2015, 17:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kan niet lezen, ik dacht dat ze vanaf morgen niet meer mochten eten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-02-2015, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Voor welk doel, Sarah?
Amnesty! Ze belden of ik wilde, het is maar twee uurtjes en ik ben binnenkort toch werkloos ZZP'er.
Oud 17-02-2015, 18:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Afspraak voor sterilisatie (heet dat niet tegenwoordig allemaal castratie trouwens?) voor Zwart is gemaakt voor maandag ze mogen vanaf 7 uur niet meer eten. Althans, zij niet, maar als de een niks krijgt, krijgt de ander ook niks, zo heb ik dat met dar bloedonderzoek van Rood ook gedaan.
Officieel is het bij poezen ook castratie, omdat bij haar de eierstokken weg worden gehaald. Bij sterilisatie worden alleen de eileiders afgebonden. Maar omdat er met sterilisatie vaak eerste wordt bedoeld, ontstaat er nog wel eens verwarring.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-02-2015, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Ertur dit topic overleeft niet zonder jouw vraag van de dag...
Klopt. Maar ik had even wat tijd voor mezelf nodig.

Citaat:
Vraag van de dag: zijn jullie tevreden over je geslachtsdelen?
Over het algemeen wel. Er zijn wel eens momenten dat mijn geslachtsdeel de beslissingen neemt en dat heeft niet altijd even goed uitgepakt.
Oud 18-02-2015, 07:42
Verwijderd
Sanne, wat ik me dus afvroeg hè, wat hoop jij dat er zo snel mogelijk uitgevonden wordt? Wat mis jij in je leven, wat is er nodig?

Anderen mogen ook antwoorden. Ik neig zelf op dit moment naar een zelfrijdende auto met douche en ontbijtfaciliteiten zodat ik rechtstreeks uit bed al op weg naar werk ben. Maar wellicht dat ik later op de dag hier anders over denk.
Oud 18-02-2015, 08:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het lijkt me erg fijn om ergens heen te kunnen beamen. Dat hoeft niet per definitie vanaf elke plaats te kunnen, maar beamen zou een hoop reistijd besparen wanneer het bijvoorbeeld trein reizen zou vervangen. Het heeft ook een hoop nadelen, maar minder reistijd lijkt me fijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-02-2015, 08:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik mis inderdaad wel een teleporteermachine. Eentje die niet zoveel ruimte inneemt pls.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-02-2015, 08:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het lijkt me erg fijn om ergens heen te kunnen beamen. Dat hoeft niet per definitie vanaf elke plaats te kunnen, maar beamen zou een hoop reistijd besparen wanneer het bijvoorbeeld trein reizen zou vervangen. Het heeft ook een hoop nadelen, maar minder reistijd lijkt me fijn
Ik las be.amen

Maar ja, dat zou echt superhandig zijn en lekker voordelig!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-02-2015, 08:50
Verwijderd
Oh dat zou in theorie erg fijn zijn, dan zou ik in de winter in Sydney kunnen wonen en in Nederland werken. In theorie dan. Want als de werkdag hier voorbij is en ik laat me terug beamen, is het in Australië midden in de nacht. Terwijl het mij natuurlijk vooral om de zon te doen is

Ok dit kan ook met Zuid-Afrika natuurlijk hmmm.
Oud 18-02-2015, 12:20
Verwijderd
Ik mis vooral warmtebronnen op heel veel plaatsen. Een bankje op straat met een kacheltje erin bijvoorbeeld, of een jas met mini elektrische motoren die warme lucht blazen.
Maar dat is allemaal niet nodig als ik me van plek a naar plek b kan beamen. Daar fantaseer ik regelmatig over dat ik dan zonder de kou in te hoeven of enige moeite te doen van de ene warme kamer naar de andere ga. Niet echt een origineel antwoord, maar blijkbaar is de behoefte groot.
Oud 18-02-2015, 12:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn bf's bff heeft het ALTIJD over een "beamgerät" en laatst was hij het beamapparaat nabijer dan ooit: hij wist al hoe het eruit zou zien. Een cirkel.
Oud 18-02-2015, 13:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn vriend is hartstikke verkouden dus ik heb hem aangeraden met z'n hoofd boven een teil water gaan stomen. Als dank krijg ik een beschrijving hoe het snot dat uit zijn neus in het water druppelt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.