Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2003, 22:05
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Leuk programma hoor, maar ik vind het zo'n onzin, die mensen die ze interviewen wat er dan onder staat.

Vandaag ook: Paus is ziek.

En dan interviewen ze Casper Staal.. dat staat er ook netjes onder, maar onder zijn naam... "paus deskundige"

Ik bedoel.. kommop! Paus Deskundige?

-Hallo
Hallo
-Hoe heet jij?
Ik heet Jaap, en jij?
-Ik heet Casper. Wat doe je voor werk?
Ik ben bakker
-Oh, ik ben Paus-deskundige.
:/

dus..

Nouja ik moet toch iets te ergeren hebben he dit zit al erg lang in mn kop en nu is het er eindelijk uit!

Effe kijken, hoe maak ik hier een nuttig topic van? eh ohja, iemand anders nog mooie onderstukjes van Hart van Nederland?

Nee laten we et breder maken. Waar erger jij je aan IN televisie programma's? dus niet aan WELK programma jij je ergert..
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2003, 22:50
Verwijderd
Emo tv.
Televisie die alleen maar gemaakt wordt zodat mensen heel hard "Agossie!" en "Tsssk, het zou verboden moeten worden!" kunnen roepen.

Alle onderdelen in televisieprogramma's waarin wordt geprobeerd geld uit je zak te kloppen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 22:52
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
geen tv programma, maar ik erger me aan de commerciele zenders die na een film de aftiteling niet laten zien en er meteen weer een reclame inknallen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 23:05
Verwijderd
Ik erger me ook dood van Hart van Nederland, vooral als ze het tussen een goeie film doorgooien. Dan moet je wel een half uur naar dat gezwets luisteren voor de film eindelijk doorgaat...
Ik heb sowieso een hekel aan al die showbizz-programma's op SBS 6, want het slaat helemaal nergens op. De presentatrices zien eruit of ze net spontaan de tekst verzonnen hebben, want het gaat altijd mis.
Ook Peter R. de Vries en dat soort programma's vind ik echt erg, want het gaat alleen maar om de sensatie. Er zit geen inhoud in: het gaat alleen maar om het feit, bijvoorbeeld dat die verloofde van Johan Friso wat met die vermoorde maffiabaas had. Daar doen ze dan een heel item over, waar helemaal geen informatie inzit. Nutteloos dus.
Zo zijn er nog wel een paar van die dingen. Ik erger me eigenlijk ook dood aan reclames, vooral op Yorin, waar een gemiddeld reclameblok net zo lang duurt als het programmastukje wat je net gezien hebt... Maar dat is een beetje offtopic, sorry...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 07:40
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik erger me niet aan veel dingen, maar Peter R. de Vries vind ik echt verschrikkelijk! die man verstrekt ook verkeerde ifo.

er was namelijk een keer zo'n item van een of andere pedo die jongetjes naar zich toelokte via internet, via msn geloof ik. toen lieten ze daar dus een voorbeeldje van zien, hoe dat eruit ziet dat msn, voor de onwetenden ofzo. nou en toe was dus het voorbeeld-emailadres van die pedo, MIJN emailadres!!!
dus ik kreeg vervolgens allemaal mensen in mijn lijst van he, pedo bla bla.
toen heb ik een mailtje gestuurd naar de redactie van Peter R. de Vries met de mededeling dat ik dat rechtgezet wou hebben. krijg ik een week later doodleuk een standaard mailtje terug van : "wat leuk dat u zich zo inetresseert voor ons programma, we hopen dat u nog lang kijkplezier heeft bla bla" toen was ik echt boos
na een tijdje was het weer over en nix meer aan de hand.

maar goed dat moest ik ff kwijt
daar erger ik me dus aan, zowieso aan het verstrekken van verkeerde info in het algemeen.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 07:53
boscheboy
boscheboy is offline
erger mij ontzettend aan TEL SELL!!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 15:17
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
ik erger me ook gigantisch aan dat rtlshop programma. Niet het programma op zich, maar vooral een stukje in et programma.. Als et item gepresenteerd is, dan komt het prijs filmpje, en ná het prijsfilmpje zeggen ze zo nog 1 afsluitend zinnetje erover.... *kotst*
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 15:34
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 03-10-2003 @ 16:17:
ik erger me ook gigantisch aan dat rtlshop programma. Niet het programma op zich, maar vooral een stukje in et programma.. Als et item gepresenteerd is, dan komt het prijs filmpje, en ná het prijsfilmpje zeggen ze zo nog 1 afsluitend zinnetje erover.... *kotst*
haha, die vanessa en nol, wat een lolbroeken

Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 15:58
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 17:27
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik vind die Nol wel een komisch mannetje.

ik erger me eraan dat sommige programm's (sport vooral) niet objectief kunne zijn
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:06
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Blubje schreef op 03-10-2003 @ 08:40:
ik erger me niet aan veel dingen, maar Peter R. de Vries vind ik echt verschrikkelijk! die man verstrekt ook verkeerde ifo.

er was namelijk een keer zo'n item van een of andere pedo die jongetjes naar zich toelokte via internet, via msn geloof ik. toen lieten ze daar dus een voorbeeldje van zien, hoe dat eruit ziet dat msn, voor de onwetenden ofzo. nou en toe was dus het voorbeeld-emailadres van die pedo, MIJN emailadres!!!
dus ik kreeg vervolgens allemaal mensen in mijn lijst van he, pedo bla bla.
toen heb ik een mailtje gestuurd naar de redactie van Peter R. de Vries met de mededeling dat ik dat rechtgezet wou hebben. krijg ik een week later doodleuk een standaard mailtje terug van : "wat leuk dat u zich zo inetresseert voor ons programma, we hopen dat u nog lang kijkplezier heeft bla bla" toen was ik echt boos
na een tijdje was het weer over en nix meer aan de hand.

maar goed dat moest ik ff kwijt
daar erger ik me dus aan, zowieso aan het verstrekken van verkeerde info in het algemeen.

Daar had je nog best flink aan kunnen verdienen maar ik neem aan dat je die stappen niet ondernomen hebt?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:26
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Sbs 6 is een campingzender
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 03-10-2003 @ 16:58:
[afbeelding]
Die Nol vind ik echt zó vervelend he... Ik weet vrij zeker dat, wanneer ik hem een keer tegenkom en hij trekt z'n mond open, ik heb sla.
RTLShop is in z'n geheel héél stom.

Verder natuurlijk Lijn4, afgrijzelijk. Ook in z'n geheel stom.

Hart van Nederland vind ik ook nogal idioot, een tijdje terug stond er ook een rare tekst onder iemand:
Annie Jansen - vrouw.
Pfff....
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 13:18
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Presentatoren/presentatrices. Die kunnen een programma echt maken of breken.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 15:54
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Van die sponsoring die er zó duidelijk bovenop ligt, zoals bij Life and Cooking.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 15:57
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 11-10-2003 @ 16:54:
Van die sponsoring die er zó duidelijk bovenop ligt, zoals bij Life and Cooking.
Maar dan kan je alles schrappen op rtl4. Gtst-> vergeet de pringels niet. Baantjer-> scheur het papiertje van de kitkat chuky niet! En ga niet voor het logo van nescafé staan!!

Waar ik echt ziek van wordt zijn dingen als de Bachelor. gisteren de laatste tien minuten gezien. Echtziek. Die gast is ff met 3 vrouwen naar bed geweest, en dat vonden twee vande drie ook he-le-maal niet erg..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 15:59
Verwijderd
-Programma's waar sponsering bovenop ligt
-Het domme gedrag van presentatoren
-Programma's waarin nutteloze feitjes worden gegeven zoals Editie NL: Uit onderzoek is gebleken dat 60 % van de Nederlanders zijn keukendoekje niet elke week vervangd. Of dat iemand wat kan boeien.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 16:00
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
fractuur schreef op 11-10-2003 @ 16:57:
Maar dan kan je alles schrappen op rtl4. Gtst-> vergeet de pringels niet. Baantjer-> scheur het papiertje van de kitkat chuky niet! En ga niet voor het logo van nescafé staan!!

Waar ik echt ziek van wordt zijn dingen als de Bachelor. gisteren de laatste tien minuten gezien. Echtziek. Die gast is ff met 3 vrouwen naar bed geweest, en dat vonden twee vande drie ook he-le-maal niet erg..
mja ben ik het wel mee eens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-10-2003, 20:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 02-10-2003 @ 23:05:
Leuk programma hoor, maar ik vind het zo'n onzin, die mensen die ze interviewen wat er dan onder staat.

Vandaag ook: Paus is ziek.

En dan interviewen ze Casper Staal.. dat staat er ook netjes onder, maar onder zijn naam... "paus deskundige"

Ik bedoel.. kommop! Paus Deskundige?

-Hallo
Hallo
-Hoe heet jij?
Ik heet Jaap, en jij?
-Ik heet Casper. Wat doe je voor werk?
Ik ben bakker
-Oh, ik ben Paus-deskundige.
:/

Ik zag laatst op RTL5 een man die trots mocht zijn op de ondertitel 'Lange onderbroeken deskundige'
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 02-10-2003 @ 23:50:
Emo tv.
Televisie die alleen maar gemaakt wordt zodat mensen heel hard "Agossie!" en "Tsssk, het zou verboden moeten worden!" kunnen roepen.
Inderdaad, zoiets als Willibrord Fréquin en Hart in Aktie

Citaat:
Daangerous schreef op 03-10-2003 @ 16:34:
haha, die vanessa en nol, wat een lolbroeken

[afbeelding]
Zonde dat zo'n mooie dame in zo'n fout programma zit

Citaat:
Keyser Saus schreef op 11-10-2003 @ 16:54:
Van die sponsoring die er zó duidelijk bovenop ligt, zoals bij Life and Cooking.
Zeker, gister bij Baantjer was het weer raak, zoals fractuur al zei.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 08:39
Verwijderd
-idd overduidelijke reclame
-lijn 4
-stomme belspelletjes
-de presentatrices/presentatoren van die belspelletjes
-dat ene wijf die wel eens in rtl boulevard zit
-linda de mol die duiste programmas presenteert
-hart in actie tussen de film door
-tering veel reclame
-de bandjes die spelen bij kopspijkers vind ik vaak erg stom

etc.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:32
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Hart van Nl idd een halfuur onderbreking tijdens een film Jezus wat een kloten zooi.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:46
Verwijderd
Alles wat ook maar een beetje op hart van nederland, show van nederland etc etc lijkt.
Om te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:14
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Vooral de suggestieve weergave van de gebeurtenissen vind ik erg.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:29
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Spontane momenten die al 2 weken van tevoren ergens in een script staan. Vooral RTL 4 maakt zich daar schuldig aan in Editie NL (suggestie wordt gewekt dat de presentatoren even vergeten dat er een camera is en hun eigen niet boeiende visie op zaken gaan geven). Of dan schakelen ze over naar Loretta en die zit dan nog net niet in haar slaapjurk achter de computer (zogenaamd casual). Verder zogenaamd spontaan de meeste kinderprogramma's met een frisse, jonge, stadse en wilde presentator.
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2003, 22:06
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 03-10-2003 @ 19:06:
Daar had je nog best flink aan kunnen verdienen maar ik neem aan dat je die stappen niet ondernomen hebt?
nee heb ik inderdaad niet gedaan...dan vond ik teveel werk (ja ik ben lui )
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 09:27
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 14-10-2003 @ 09:39:

-hart in actie tussen de film door


ik bedoel natuurlijk hart van nl
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 11:42
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 03-10-2003 @ 16:17:
ik erger me ook gigantisch aan dat rtlshop programma. Niet het programma op zich, maar vooral een stukje in et programma.. Als et item gepresenteerd is, dan komt het prijs filmpje, en ná het prijsfilmpje zeggen ze zo nog 1 afsluitend zinnetje erover.... *kotst*
dat is echt zo'n WALGELIJK programma.. Die irritante stemmen alleen al en dat oerdomme gebazel..*kotst mee*
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:12
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-10-2003 @ 12:42:
dat is echt zo'n WALGELIJK programma.. Die irritante stemmen alleen al en dat oerdomme gebazel..*kotst mee*
Met die Nol dude bedoelen jullie fuck das idd erg Nol's keuze lamme kerel begint te blaten over klere producten
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.