Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2003, 08:21
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik heb sinds 5 dagen last van pijn tussen mijn borsten. Niet constant, maar af en toe duikt het weer op.
Het begon toen ik zondag aan het werk was en bukte om iets op te rapen. Ik ging overeind en ineens een pijnscheut tussen mijn borsten in.

Daarna heb ik er op het werk geen last meer van gehad. Pas toen ik die avond wilde gaan slapen voelde ik het weer.

Ook heb tijdens die pijnscheuten, last van een opgeblazen gevoel.
Wat zou dit kunnen zijn?
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 08:45
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 06-11-2003 @ 09:21:
Ik heb sinds 5 dagen last van pijn tussen mijn borsten. Niet constant, maar af en toe duikt het weer op.
Het begon toen ik zondag aan het werk was en bukte om iets op te rapen. Ik ging overeind en ineens een pijnscheut tussen mijn borsten in.

Daarna heb ik er op het werk geen last meer van gehad. Pas toen ik die avond wilde gaan slapen voelde ik het weer.

Ook heb tijdens die pijnscheuten, last van een opgeblazen gevoel.
Wat zou dit kunnen zijn?
Ik heb ook wel eens pijn tussen mijn eeh pannekoekjes
kan kramp van je tussenrib spiertjes zijn .. volgende keer n's ff flink inademen en dan diep zuchten .. dan rek je ze op .. ( en da's de standaard procedure bij kramp)

ik wil die spiertjes ook wel eens komen masseren hoor ..
heb net ff in je foto's gespiekt .. erg mooi meisje ...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 09:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
een klemzittende zenuw? vaak gaat dit vanzelf weg. weet niet hoe je dit zelf weg krijgt. misschien door het daar te masseren?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 13:53
moison100
Avatar van moison100
moison100 is offline
volgens mij is dat het "ik mis u" virus
__________________
-=(Dyslectici (?) in opleiding)=- Jitse is het liefste wat je kunt zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 14:24
Heipaalboktor
Avatar van Heipaalboktor
Heipaalboktor is offline
ik denk dat je last hebt van vocht bij het kraakbeen. dat heb ik ook gehad. lost vanzelf weer op. veel bewegen helpt. voelt het bij jou ook alsof je ribbenkast te klein is voor je longen als je ademt?
__________________
Genetisch gemanipuleerde Gestoorde Gek
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:26
Verwijderd
Wat leuk, iedereen zegt wat anders

Als het om een klemzittende zenuw gaat is het een prikkelende pijn, vaak samen met een doof gevoel. De pijn wordt dan erger als je op je borstbeen drukt. Het kan vanzelf over gaan; als dat niet gebeurt dan wil rust meestal wel helpen; als dat ook niet gebeurt kun je geopereerd worden.
Als het om kramp gaat, dan voel je meer pijn wanneer je de spieren gebruikt (dus als je ademt etc) en dan zou het niet lang moeten duren, kramp duurt meestal maar een paar minuutjes, maar het kan wel langer duren. Het gaat meestal vanzelf over, anders kun je je laten masseren.
Als het liefdesverdriet is, wordt het erger als je aan iemand denkt die je mist, en minder erg als je wat leuke dingen gaat doen .
Vocht bij het borstbeen (of het kraakbeen van je ribben) voelt drukkend en de pijn wordt erger als je diep inademt, gaat idd vanzelf weg, vooral als je beweegt en als je in rustige lange halen eroverheen 'krabt' (niet te hard).

Wat er ook nog gebeurd kan zijn, is dat er iets te hard gedrukt heeft tegen je borstbeen, en dat het bot nu licht gekneusd is. De pijn wordt dan erger als je er op drukt, en vaak is de huid daar verkleurd (blauw, rood, groen, je ziet 't wel). Een lichte kneuzing gaat vanzelf over.

Pijnscheuten bij beweging, mjah, het lijkt mij het meest waarschijnlijk dat je iets aan je spieren hebt...

(dankjewel trouwens... ik moet dit steeds doen bij fictieve mensen, bedenken of hun aandoening komt door de aderen, zenuwen, spieren, botten, organen, of andere weefsels )
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:05
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 06-11-2003 @ 09:45:
ik wil die spiertjes ook wel eens komen masseren hoor ..
heb net ff in je foto's gespiekt .. erg mooi meisje ...
Grow up. Als je ook maar een beetje verstand hebt van anatomie of massage weet je dat je op de plek tussen de borsten erg weinig kunt masseren. En ik denk dat zij helemaal niet zit te wachten op een computerrukkertje, want zo kom je vaak wel over.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:27
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb t de laatste tijd heel vaak onder mijn linkerborst. Als ik dan diep adem wil halen doet t nog veel meer pijn dus kan gedurende zo'n steek echt 5 minuten lang maar heel weinig ademhalen... Echt irritant. Eerst had ik het af en toe maar de laatste weken steeds meer tot bijna constant. Maar nu is het al een paar dagen weggebleven dus k hoop dat t over is, en dat het bij jou ook vanzelf weggaat...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:38
moison100
Avatar van moison100
moison100 is offline
Vandaag heb ik er verder geen last van gehad. Het lijkt ook steeds minder te worden.
Ik heb geprobeerd steeds goed en diep door te ademen.
__________________
-=(Dyslectici (?) in opleiding)=- Jitse is het liefste wat je kunt zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:38
moison100
Avatar van moison100
moison100 is offline
Oh, Pinkish dress hierboven dus.
__________________
-=(Dyslectici (?) in opleiding)=- Jitse is het liefste wat je kunt zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 19:35
noadja
noadja is offline
hallo allemaal
ik heb dat ook al iets van 2 weken ofzo en doet enorm veel pijn
die pijn komt als:
ik buk
hoest
nies
adem
soms zijn het steken
en soms uit het niets

ik heb ook vaak dat als het pijn doet dat ik het benauwd krijgt en bijna geen adem meer kan halen

willen jullie alstjeblieft helpen?!
groetjesz
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 20:02
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dan moet je naar de huisarts gaan, want die kan uitzoeken wat je hebt.

Wij kunnen alleen maar dingen roepen die het misschien kunnen zijn. Sommigen roepen domme dingen, anderen slimme. Maar ook met de slimme dingen schiet jij niks op want wij weten niet wat je hebt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Grow up. Als je ook maar een beetje verstand hebt van anatomie of massage weet je dat je op de plek tussen de borsten erg weinig kunt masseren. En ik denk dat zij helemaal niet zit te wachten op een computerrukkertje, want zo kom je vaak wel over.
Amen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Lichaam & Gezondheid Altijd ziek
Sihem
87 08-01-2012 11:25
Lichaam & Gezondheid Bultjes tussen borsten
*flawless*
14 30-10-2010 11:45
Lichaam & Gezondheid pijn bij inademen, wtf?
Ninnoc
21 04-07-2004 18:55
Lichaam & Gezondheid Ziekenhuisverhaal
BlueAngel
28 31-05-2004 22:20
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.