Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2006, 16:48
tiez
Avatar van tiez
tiez is offline
Ik zoek een vervolg op leiding Maar eentje zonder dat irritante projectmatig werken. Heeft iemand enig idee of dat nog mogelijk is een bepaalde school of dergelijken die dat aanbied? hbo nivo wil ik graag verder weet nog niet precies wat maar moet dus dan een hbo opleiding zijn zonder dat project matige werken.

Iemand enig idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2006, 18:53
Verwijderd
Op het hbo werk je bijna altijd wel in projecten.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 19:25
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ik denk niet dat je daar heel veel kans in hebt aangezien alle scholen waar ik op een open dag ben geweest *en dat zijn er echt veel* projectmatig werken
En wat voor soort opleiding zoek je eigenlijk?
economisch technisch?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 19:35
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Volgens mij is dat overal en kom je er niet onderuit.
__________________
♪ VNV Nation ♪
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 20:32
tiez
Avatar van tiez
tiez is offline
Hmm dat is jammer en buitenland dan eventueel ik heb echt een gruwlijke hekel aan dat project matig werken zijn er altijd wel wat bij die niks doen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 02:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Denk jij dat je na je studie niet projectmatig hoeft te gaan werken?
En mensen die niets doen is vrij simpel die zet je de groep uit... Dat gaat op het HBO (of in ieder geval bij ons) sowieso een stuk makkelijker
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 07:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ga een loi studie doen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 09:08
tiez
Avatar van tiez
tiez is offline
heb ik ook over na zitten denken maar hoorde dat je dan weer moeilijker aan de het werk komt omdat je een zelfstudi gedaan hebt. is dit ook waar dan?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 10:48
Verwijderd
en ben je van plan om de rest van je leven ook nooit samen te werken?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:09
tiez
Avatar van tiez
tiez is offline
werken is ander maar dat projectmatige leren is vind ik gewoon absoluut niet lekker leren. Werken is een doel berijken maar dat project matig werken absoluut niet helf heeft er de schijt aan zodat de rest alles zelf kan doen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:32
Verwijderd
Citaat:
tiez schreef op 24-05-2006 @ 13:09 :
werken is ander maar dat projectmatige leren is vind ik gewoon absoluut niet lekker leren. Werken is een doel berijken maar dat project matig werken absoluut niet helf heeft er de schijt aan zodat de rest alles zelf kan doen
Ja, en in het bedrijfsleven werkt iedereen altijd perfect en harmonieus samen, zonder ooit lui te zijn of dwars te liggen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:36
tiez
Avatar van tiez
tiez is offline
Nee dat zeg ik niet maar dat is heel wat anders dan school ik weet namlijk al te goed hoe dat werkt nu al en daar heb ik geen zin in werken ligt dat gewoon heel anders
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:01
Verwijderd
Citaat:
tiez schreef op 24-05-2006 @ 13:36 :
Nee dat zeg ik niet maar dat is heel wat anders dan school ik weet namlijk al te goed hoe dat werkt nu al en daar heb ik geen zin in werken ligt dat gewoon heel anders
Nee, het is precies hetzelfde. Trouwens, wat dan nog als mensen niks doen? Dan lever je het in zonder de naam van diegene, prima toch?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:37
tiez
Avatar van tiez
tiez is offline
Neej Daarom wil ik weten of het mogelijk is een opleiding zonder dit te kunnen kiezen of dat nog bestaat
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:40
Verwijderd
Er is vast wel een opleiding tot vuilnisman ofzo waarbij dat niet belangrijk is. Maar serieus, zelfs bij de contactgestoorde bende die bètastudie heet is het nog van significant belang.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.