Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2016, 20:20
dafkolpa
dafkolpa is offline
Het zit zo: Momenteel volg een een mbo waarbij ik schoenen leer ontwerpen en maken, ik moet nog 3 jaar. Ik wil ontzettend graag een mode opleiding doen op WDKA. In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met kleding maken en dergelijk.
Ik twijfel dus ontzettend om nu te stoppen met mijn opleiding en full time aan mijn portfolio te werken en mij voor volgend jaar aan te melden voor de kunst academie WDKA.

Het is een optie om op mijn huidige opleiding te blijven, maar dan verklein ik de kans ontzettend om aangenomen te worden aangezien ik nog heel veel aan mijn portfolio moet werken.

Daarbij ben ik niet van plan en wil ik in de toekomst geen schoenen maken. Ontwerpen leer ik natuurlijk ook op de mode academie, dus ik heb niet heel veel aan het diploma aan het eind van deze opleiding

Ik vind het fijn om zo veel mogelijk meningen te hebben, vandaar heb ik het op dit forum geplaatst dus brand maar los, als je wilt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2016, 09:07
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Hoe groot is de kans dat je als je nu stopt met je opleiding wordt aangenomen bij de Willem de Kooning Academie?

Begrijp ik het overigens goed dat je, hoewel je nu mbo doet, wel (minimaal) een havo-diploma hebt? Aangezien deze Academie je anders sowieso niet kan aannemen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2016, 09:49
dafkolpa
dafkolpa is offline
Citaat:
Hoe groot is de kans dat je als je nu stopt met je opleiding wordt aangenomen bij de Willem de Kooning Academie?

Begrijp ik het overigens goed dat je, hoewel je nu mbo doet, wel (minimaal) een havo-diploma hebt? Aangezien deze Academie je anders sowieso niet kan aannemen.

De kans is niet groot maar er zijn natuurlijk ook andere kunst academies waar ik het kan proberen.
Nee ik heb geen havo diploma, maar je kan een 21+ toets maken.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2016, 09:50
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
De kans is niet groot maar er zijn natuurlijk ook andere kunst academies waar ik het kan proberen.
Nee ik heb geen havo diploma, maar je kan een 21+ toets maken.
Dan is de kans op toelating in principe wel nog kleiner, aangezien je dan naast een (zeer) goed portfolio ook nog de 21+-toets moet halen.

Hoe oud ben je nu dan?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2016, 14:26
dafkolpa
dafkolpa is offline
Citaat:
Dan is de kans op toelating in principe wel nog kleiner, aangezien je dan naast een (zeer) goed portfolio ook nog de 21+-toets moet halen.

Hoe oud ben je nu dan?
Ik ben nu 20. Ja, maar ik denk dat de kans dat ik aangenomen op zich wel 'groot' is. Ik heb al wat onderzoek gedaan naar de 21+ toets en naar portfolio's etx.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2016, 17:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ga je de oriëntatie-/portfoliocursus van de Willem de Kooning Academie doen? Zo nee, waarom niet?

Hoe wil je je voorbereiden op de 21+-toets?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2016, 19:38
dafkolpa
dafkolpa is offline
Citaat:
Ga je de oriëntatie-/portfoliocursus van de Willem de Kooning Academie doen? Zo nee, waarom niet?

Hoe wil je je voorbereiden op de 21+-toets?
Ja ik ga zeker de oriëntatie cursus doen. De 21+ toets voor de kunstacademie is een een aanleg test, hier kan je je niet op voorbereiden. Nu ik dit zo type twijfel ik, ik bel ze morgen haha.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2016, 11:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je topic past beter op Studeren, ik verplaats hem voor je
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ben ik in gevaar? Kan hij me vermoorden?
BlakeRodgers
3 14-01-2017 03:12
Studeren [ENQUETE] Wat is jullie mening?
lvdijk1989
0 04-07-2016 14:09
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Psychologie Psycholoog nodig?
Spanish rose..*
22 10-12-2004 10:56
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.