Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2016, 19:56
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Mijn 4 leerdoelen voor de komende periode:
-In de komende periode wil ik leren geen aannames meer te maken gedurende het gesprek.
-In de komende periode wil ik leren door te vragen op de hoofdzaken en niet op de bijzaken.
-In de komende periode wil ik leren meer begrip voor de situatie van de ander te krijgen.
-In de komende periode wil ik beter om kunnen gaan met stiltes tijdens het gesprek.


Ik had eerst 4 leerdoelen aangegeven bij mijn docent, maar ze waren afgekeurd omdat ze niet SMART waren. Ik moet deze volgende week inleveren met een verslag. Ik weet alleen niet zeker of ze SMART zijn. Maar mijn docent kijkt het niet nog een x na. De volgende x is het inleveren definitief.

Zou iemand het hier kunnen bevestigen of deze zo goed verwoord zijn? In mijn optiek wel. Het is specifiek, het is best realistisch dus acceptabel, het is tijdsgebonden, het is ook meetbaar omdat je het kan beoordelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2016, 21:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat betekent SMART precies?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 01:15
SlimShady1810
SlimShady1810 is offline
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdgebonden

Het s.m.a.r.t gedeelte is wel goed maar je moet het niet formuleren met stukjes van "ik wil" Je moet bijv zeggen "Ik ga de komende periode geen aannames maken tijdens een gesprek"

Je moet in iedergeval het "ik wil" gedeelte weg laten. Wat je er in de plaats zet kan verschillen maar met het stukje "ik ga" zou je goed moeten zitten.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 10:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'de komende periode' geeft geen afgebakende tijdsperiode. Of gaat het om een trimester in school?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 13:07
SlimShady1810
SlimShady1810 is offline
Nouja als de docent zegt "maak 4 smart doelen voor het einde van de periode" dan moet je dat doen. Het ligt er aan voor wanneer het moet zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken (leer)doelen SMART geformuleerd
Verwijderd
26 20-08-2005 07:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.