Oud 17-03-2005, 18:37
bartdoornekamp
bartdoornekamp is offline
Hallo iedereen

Ik ben havo4 scholier en wil erna naar inholland, MER
ik las in de krant dat die alleen behoolrijk slecht aangeschrevn staat, is het eght een ramp ofnie

Laat @s horen
Advertentie
Oud 17-03-2005, 18:42
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik vind het een kutschool, maar ik weet niet hoe andere hogescholen zijn.
Oud 17-03-2005, 18:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het schijnt op dit moment wel heel slecht geregeld te zijn, maar wie zegt dat dat over 2 jaar nog zo is?
Ook is maar de vraag hoeveel last jij daarvan hebt. Als 60% slechte ervaringen heeft is dat natuurlijk een gigantisch aantal en is dat genoeg om daar terecht een negatief krantenbericht over te schrijven, maar jij kan nog altijd tot de overige 40% behoren die er geen last van heeft.
Ik noem maar een voorbeeld hoor (ik ken de cijfers van Inholland niet) maar ik zou de school nou niet direct afschrijven als jij daar juist heenwilde.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-03-2005, 18:50
bartdoornekamp
bartdoornekamp is offline
kutschool hej kan je uitleggen wrm...
<zijn verder geen ander economische scholen in de buurt >
Oud 17-03-2005, 18:57
Wawl
Wawl is offline
Ga geen MER doen!
__________________
Wauwel.
Oud 17-03-2005, 19:01
bartdoornekamp
bartdoornekamp is offline
Srry maar dat ben ik wl van plan MER doen
lijkt mij de idelae opleiding vertel anders why not
Oud 17-03-2005, 19:13
Verwijderd
Gisteren was er bij Nova een reportage over:

http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=...ortage_id=3295

Daarin kwam wel een aardig negatief beeld naar voren, maar wat Balance ook zegt, het kan over twee jaar anders zijn.
Oud 18-03-2005, 11:35
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline