Oud 31-05-2011, 13:26
Onbekend100
Weet iemand of het kladpapier dat je bij je examen inlevert beoordeeld wordt, als je er duidelijk bij hebt gezet dat de rest verder gaat op klad? (Tijdsnood probleem)
Iedereen doet het altijd, dus lijkt het me aannemelijk dat het wel beoordeeld wordt. Ook omdat het in principe gewoon op papier staat, of het nou klad is of niet.

"You're screwed" aub alleen als je zeker weet wat de regels hiervoor zijn, de moed is me al ver genoeg in de schoenen gezonken.
Advertentie
Oud 31-05-2011, 13:38
Kesa
Kesa is offline
Toen ik mijn eindexamen economie inleverde en ik vertelde dat ik nog wel wat op kladpapier had staan, maar geen tijd meer had om het over te nemen, kon ik het kladblaadje gewoon inleveren als er maar een verwijzing naar dat blaadje in mijn uitwerkingen was. Ik neem aan dat het kladblaadje dan gewoon wordt meegenomen in de beoordeling zover mogelijk is.

Eveneens kunnen docenten kladblaadjes gebruiken om op terug te vallen. Wanneer je naar het kladblaadje verwijst en er staat daar iets op wat juist is, kunnen ze daar nog punten aan toekennen terwijl wat je op je gewone antwoordenblaadje een fout antwoord hebt gegeven.

Zover ik weet mag het dus als je maar duidelijk op je antwoordenvel hebt aangegeven dat de rest via het kladblaadje moet worden nagekeken.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.