Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2016, 15:07
Daantjee_
Daantjee_ is offline
Hoi allemaal, dit is mijn eerste topic (los van mijn introductie) dus ik kijk allemaal nog een beetje hoe alles werkt.

Ik ga na de zomer naar 5-Havo met het profiel C&M (met wiskunde A) en ga er natuurlijk vanuit dat ik ga slagen voor mijn eindexamens haha.
Nu ben ik al redelijk vroeg begonnen met oriënteren wat ik na de Havo zou willen doen.
In eerste instantie wilde ik N&G als profiel maar dit kon niet omdat ik daar net niet genoeg punten voor had. Uiteindelijk ben ik dus C&M gaan doen en eigenlijk vind ik het best wel leuk. Als ik nu N&G zou doen denk ik dat ik het wel zwaar zou hebben.

Ondanks dat ik nu C&M doe vind ik de gezondheidszorg nog steeds interessant en weet ik eigenlijk al bijna zeker wat ik wil gaan studeren, namelijk HBO Verpleegkunde.
Ik heb al heel wat opgezocht over deze studie en ben ook al naar een open dag geweest. Ik heb me alleen toen nog niet echt heel erg verdiept in het studeren zelf.

Ik wil waarschijnlijk naar de HvA, maar InHolland in Amsterdam zal het vast ook wel goed doen? Ik woon in Amsterdam en wil hier ook blijven.
Wat ik me nu afvraag: voltijd of duaal?
Hebben mensen toevallig ervaring met voltijd of duaal studeren, en dan het liefste HBO-V?
Ik weet echt niet wat beter zou zijn. Bij duaal doe je veel meer praktijkervaring op, maar bij voltijd heb ik meer het idee dat je echt studeert zoals iedereen dat doet.

Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Terug naar school, ben wel "wat" ouder
LaEscargot
38 17-10-2008 18:31
Studeren Verschil tussen een MBO Verpleegkunde en een HBO Verpleegkunde.
Denknouesnajoh
4 21-12-2007 20:55
Psychologie wat nu?
~~dolce~~
40 13-11-2003 23:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.