Oud 30-08-2016, 14:51
E2001
E2001 is offline
Hey,

Ik ben een jongen van 15 jaar uit Mavo 4 en ik heb het veel te gemakkelijk op school. Dat is dus ook de reden dat ik graag wat trucjes wil, zodat ik geen straf krijg en nuttige dingen kan gaan doen zoals mijn vak voor later kan gaan oefenen en genoeg tijd over heb, dus als je goede trucjes hebt zet er alsjeblieft een bij.

Dit zijn die van mij...

Titel veranderen
Bij sommige docenten hebben we elke keer dezelfde hoeveelheid huiswerk en zijn de vragen altijd van 1-10 dus verander ik elke keer met potlood en gum de titel van het hoofdstuk en ik ben hier nog nooit op betrapt in 3 jaar tijd.

Wiskunde.net
Dit is een site waar alle antwoorden van mijn afgelopen jaren in staan en van nog een heleboel andere niveau's en leerjaren.

Vergeten boeken/huiswerk
Als ik het "vergeten" ben om te maken zeg ik dat ik mijn boeken vergeten ben of kwijt ben. Bij sommige leraren heb je dan nog kans dat ze zeggen dat het niet uitmaakt en dat je bij je buurman/vrouw moet mee kijken.

Wisselen
Soms kun je snel wisselen met andere leerlingen die het af hadden en waarbij het al is nagekeken. Bij mij zagen de docenten niet dat dat het huiswerk van een ander was.

Overschrijven
En natuurlijk gewoon overschrijven van anderen.

Strafwerk
Bij het strafwerk (mits het steeds hetzelfde zinnetje/getal is) kun je een paar pennen tegelijk vasthouden en in één keer 2, 3 of zelfs meer zinnen tegelijk schrijven en ben je als je het goed doet een stuk sneller klaar.

Dit waren een paar trucjes die ik gebruik(te). Ik hoop dat sommige mensen het nuttig vinden maar er niet door zakken. Het is je eigen risico om ze te gebruiken en ik ben er niet voor verantwoordelijk. Ik gebruik(te) deze zelf, omdat ik bezig ben met dingen waar ik wel wat aan heb zoals een auto ontwerpen en mijn hobby's verbeteren.

Met vriendelijke groet,

E2001
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2016, 16:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Als je het te gemakkelijk vindt, dan heb je je huiswerk toch ook zo af? ;x

Het lijkt me leuk om te vertellen over de trucjes die je gebruikt en of ze werken. Misschien zijn er ook wel grappige verhalen van leerlingen die door de mand zijn gevallen. Ik verplaats dit topic in ieder geval even naar algemene schoolzaken, omdat het daar beter past.

Ik heb 1x met vrienden een antwoordenboek van een hoofdstuk geschiedenis gedeeld, maar daar had je niet heel erg lang iets aan. Verder maakte ik mijn huiswerk of ik was gewoon eerlijk tegen de docent over dat ik het niet voor elkaar had. Maar meestal werd het ook niet gecontroleerd en was het gewoon je eigen verantwoordelijkheid dus had ik er sowieso weinig last van als ik het niet had gemaakt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 12-09-2016, 08:43
Daantjee_
Daantjee_ is offline
Maak je huiswerk gewoon. Je zit in je laatste jaar en als alles zo makkelijk is zou je naar havo moeten kunnen. Geen huiswerk maken is echt een brugklasinstelling.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2016, 17:05
Verwijderd
idd als je het zo makkelijk vind heb je het toch zo klaar en ook wat daantjee zegt als je het zo makkelijk vond zou je op havo zitten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Wiet, aantoonbaarheid in urine.
epidemic
69 22-11-2008 13:45
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Mijn werk
Gast4545
2 29-02-2008 15:39
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Hulpeloos
Ieke
0 04-11-2004 21:41
Verhalen & Gedichten verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient
littlegurl
17 01-07-2004 23:43
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: 08-06-2002 ontoerekenbaar verklaard
Ieke
0 08-12-2003 20:14
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.