Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2016, 12:55
wiard
wiard is offline
Ik zit nu in 6VWO en de tijd om een studie te kiezen begint ondertussen al redelijk te dringen.

Ik ben naar mijn idee redelijk chaotisch maar wel redelijk creatief. Hou vooral van de technische vakken behalve Scheikunde.

mijn profiel:
NT + informatica + biologie + wiskunde D

Ik denk dat Industrieel ontwerpen het meest bij mij past, maar op internet zegt men dat de studie lang niet zo nuttig is als de meeste studies. En als ik 4 jaar van mijn leven opoffer krijg ik er wel liever nog wat voor terug.

Werktuigbouwkunde spreekt mij ook aan alleen hoop ik later aan "kleine" voorwerpen te werken zoals het werken aan het besparen van gewicht op de wielen van racefietsen bijvoorbeeld. En niet aan raketten / tractoren.

Ik zou graag willen weten wat jullie hierover denken. Of Industrieel ontwerpen echt vrij nutteloos is? en of werktuigbouwkunde snel richting abstract grote constructies gaat? en of het erg is om bij werktuigbouwkunde een beetje chaotisch te zijn? en of creativiteit niet volledig nutteloos is bij werktuigbouwkunde?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2016, 12:59
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik zou bij beide studies meeloopdagen/proefstudeerdagen volgen. Of heb je dat al gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Industrieel design
christi-uit
21 25-03-2013 10:12
Studeren Deel je ervaringen met andere forummers!
Verwijderd
17 30-05-2008 10:52
Software & Hardware Laptop Werktuigbouwkunde/ Industrieel product ontwerpen (IPO)
WaltM
14 14-12-2007 09:30
Algemene schoolzaken 2 studies tegelijkertijd
jemappelebas
66 09-03-2005 16:05
Algemene schoolzaken Welk soort studie doe jij?
Poesket
92 11-11-2003 16:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.