Oud 10-07-2002, 08:11
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Was gisteravond een interessante reportage op tv. Het ging over naturisten. Niet alleen op een naturistencamping, maar overal ( behalve in het openbaar ) thuis, op vakantie, in de natuur.
Die mensen hebben dus wel naakt als lifestyle.

Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?', hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt ( er bestaan dus naakt-wandelgroepen ), en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen. Zou het verboden moeten worden ?
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 08:44
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
heb ik ook gezien
ik vind niet dat mensen gearresteerd kunnen worden omdat ze naaktlopen, dat vind ik wel een beetje belachelijk.
binnenshuis naakt moet kunnen, maar buitenshuis lok je denk ik toch bepaalde reacties uit, ik bedoel je ziet niet elke dag een hele groep naakte mensen over straat lopen pfzow...
en als je die reacties krijgt, is het ook je eigen schuld.
maar gearresteerd worden vind ik wel een beetje dom eigelijk..
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 09:01
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik zal zelf ook ff mijn mening geven

Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
Het lijkt mij best leuk, maar ik zou het niet doen omdat ik bang ben voor bep. reacties. Thuis loop ik heus wel bloot rond, maar verder niet eigenlijk

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
Ik zou me er niet aan storen. Ik heb er geen last van, zolang ze zich maar gewoon gedragen

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
Midden in het winkelcentrum vind ik het wel wat minder, maar in de natuur ( hebben we die hier nog ) kan het wel. Ik stoor me er niet aan eigenlijk.

Zou het verboden moeten worden ?
Nee. Naaktlopen is prima, zolang er maar rekening mee wordt gehouden dat andere mensen er wél last van kunnen hebben. Dus doe het wel als het een beetje rustig is, en niet in een winkelstraat o.i.d.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 09:36
Verwijderd
Van mij mogen ze,
maar ik zou het niet doen..

Loop je dadelijk met een paal voor je neus omdat en een schone jonkvrouw ziet....
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 09:38
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Van mij mogen ze,
maar ik zou het niet doen..

Loop je dadelijk met een paal voor je neus omdat en een schone jonkvrouw ziet....
Als veel meer mensen naakt zouden lopen, raak je daar dan niet aan gewend? Net als op een naturistencamping

( stiekem kan ik hier dus niet over meepraten hé )
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 09:48
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Ik heb het ook gezien trouwens!

Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
Je zou je nergens meer voor schamen en je zou echt jezelf kunnen zijn!

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
Eerst verbaasd, daarna zou ik misschien lachen.

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
Ik vind dat het moet kunnen, als het vaak gebeurt zou ik er ook niet meer om lachen maar aan wennen.

Zou het verboden moeten worden ?
Nee, dat is mensen arresteren op grond van hun uiterlijk en lifestyle ik word toch ook nog gearresteerd omdat mijn uiterlijk en lifestyle hun niet aanstaat, en ik denk dat ik mensen soms ook wel shockeer omdat punk gewoon een niet veel voorkomend verschijnzel is, nu hier in almere meer mensen met een kam en gescheurde broeken en boots en leren jacks lopen merk je ook dat je minder raar bekenen word

Citaat:
McLaren schreef:
Van mij mogen ze,
maar ik zou het niet doen..

Loop je dadelijk met een paal voor je neus omdat en een schone jonkvrouw ziet....
Moet toch kunnen hé? Alles kan tegenwoordig
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:02
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Ik heb ook een stuk gezien, het einde.


Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
Eh...niet leuk Loop thuis ook al niet naakt rond ofzo, dus laat staan buiten waar iedereen je kan zien. Ik vind dat je blote lijf iets van jezelf, en je vriend/vriendin is (als je daarvoor kiest), en dat het niet iets is voor iedereen te bekijken. Cliche, maar waar...

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
Oh, heb het een keer meegemaakt. Mn vriendin en ik zaten te lopen in parijs, en zagen twee mannen naakt op een bankje. Iedereen liep er gewoon langs maar wij zaten echt van "eh......"

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
Van mij mogen ze, alleen ik vind naaktlopende protesters zielig, omdat ze met naakt rondlopen op een grasveldje of tussen de mensen in een winkelcentrum heus niet zoveel berijken. Dan zouden ze andere methodes moeten vinden...verder boeit het mij niet...

Zou het verboden moeten worden ?
Ehhh...naaktlopen in de stad is al verboden hoor, waarom denk je dat de politie telkens ingrijpt?!?!!?
Het is dus wel verboden, en eerlijk gezegd vind ik dat het zo moet blijven. In je huis, en je tuin mag je zo lang naaktrondlopen als je wilt, ze hebben zelfs vakantieparken voor zulke mensen gemaakt. Ik snap niet waarom ze dan OOK NOG in de stad naakt wilt rondlopen. Kleine moeite om een broek en shirt aan te trekken...
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*

Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 11:04.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:26
Verwijderd
Lijkt me niks...ik voel me het lekkerst in kleding, omdat kleding een manier is om jezelf uit te drukken en je aan een groep te conformeren (althans qua uiterlijk). Als iedereen naakt loopt kan dat niet meer.

Op zich zou het een leuk experiment zijn: gewoon iedereen naakt over straat, alle hokjes weg. Dan kan iedereen eindelijk zien dat een maatschappij hokjes nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:28
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Het lijkt mij niks op in mijn nakie te lopen. Borsten gaat nog wel maar liever ook niet, maar dat daar beneden bedek ik wel altijd.
Ik vind het gewoon geen prettig idee.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?Ik denk dat ik me wel heerlijk vrij zou voelen, maar ik hecht teveel waarde aan mn kleding, die hoort gewoon bij me.


Hoe zou je reageren als je op een fietstocht een stel naaktlopers tegenkwam?
Ik zou eerst verwonderd kijken, en dan die mensen toch wel bewonderen dat ze dat zomaar durven.


en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.Tja, t is net als een alternatieve kledingstijl, je moet niet ineens verwachten dat iedereen je accepteert. Ikzelf zou er geen problemen mee hebben.


Zou het verboden moeten worden ?
Vind ik niet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:42
Verwijderd
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
Als ik naakt door het leven zou gaan dan zou ik er dus zelf voor gekozen hebben, en zou ik het dus leuk moeten vinden. ik zou er mentaal eigenlijk niet eens zo ontzettend veel problemen mee hebben om naturist te zijn, maar het lijkt me nogal onhandig (met fietsen enzo ) dus ik ben niet van plan ooit naturist te worden.

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
zwaaien

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
goed! als je al naturist bent moet je het wel helemaal zijn, en niet van je dagelijkse dingen afwijken omdat je toevallig geen kleren aanhebt.. andere mensen hebben niet veel te maken met hoe je je kleedt (of niet kleedt). stiekem is het precies hetzelfde als met de alto's: ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die zich ergeren of storen aan wat die stinkerds aanhebben - en daar wordt toch ook niets aan gedaan.. sterker nog, er mag imho niet eens iets aan worden gedaan omdat iedereen het recht moet hebben om zich te kleden hoe ie wil.

Zou het verboden moeten worden ?
Nee, dat zou onzin zijn.. ongeveer hetzelfde als het verbieden om homo te zijn of om als vrouw broeken te dragen.

je hebt trouwens ook mensen die 'half' naturist zijn en die op drukkere plekken wel gewoon kleren aanhebben.. dat vind ik stiekem beter dan het gewone naturist-zijn, omdat je er dan toch minder mensen mee stoort. je mag dan wel dragen of niet dragen wat je wilt, het is toch een beetje asociaal.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Paige schreef:
dat daar beneden
mooie woordkeuze
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:23
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
>Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?

Lijkt me nix, niet vanwege het bekijks of eventuele opmerkingen, maar gewoon omdat ik kleren heel fijn vin...

>Hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groepnaaktlopers tegenkomt ?

Zolang ze nix geks doen kijk ik d'r alleen een beetje vreemd van op omdat je het niet verwacht, maar ik zal ze niet gaan lopen uitlachen ofzo, als zij dat fijn vinden en d'r niemand lastig mee vallen...

Wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen?

Ligt eraan waar en hoe


Zou het verboden moeten worden ?

Nee, niet permanent verboden, maar in een supermarkt ofzo wel, denk ik, hmm, weenie eigenlijk, in de natuur ofzo iig niet...
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:30
shanli
shanli is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?ik zou het niet doen,'k ben door niet te zelfverzekerd voor,ik durf dat gewoon niet


Hoe zou je reageren als je op een fietstocht een stel naaktlopers tegenkwam?
Ik zou eerst verwonderd kijken, en dan die mensen toch wel bewonderen dat ze dat zomaar durven.


en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.Tja, t is net als een alternatieve kledingstijl, je moet niet ineens verwachten dat iedereen je accepteert. Ikzelf zou er geen problemen mee hebben,eerst zou ik wel wat verwonderd zijn,maar zoals Fallen Tear zei,in het winkelcentrum of zo ist wel wat minder.


Zou het verboden moeten worden ?
Vind ik niet.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:39
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan? ik zou dat niet doen.. ik ben nogal onzeker over me lichaam dus dat zou ik niet doen..

Hoe zou je reageren als je op een fietstocht een stel naaktlopers tegenkwam? ik zou eerst even verbaast kijken en dan zou ik bewondering voor ze hebben en doorlopen en niet meer naar ze kijken.. omdat het niet altijd leuk is als mensen je aan lopen te gapen

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen? ow dan moeten ze helemaal zelf weten en heb ik oowk helemaal geen problemen meej.. als zij zich daarin lekker voelen..

Zou het verboden moeten worden ? neej, zoals ik al zei: ze moeten het helemaal zelf weten. en ik vind dat iedereen zelf mag weten hoe hij/zij erbij wilt lopen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:33
Verwijderd
weet je hoe veel geld die mensen overhouden, geen merkkleding kopen, geen wasmachine nodig...sjil

neej maar serieus, ik vind t prima dat ze t doen, mensen doen vaak zo moeilijk over naakt, maar snap yt nie echt, niet dat ik behoefte heb om naakt rond te lopen hoor, verre van dat, mij niet gezien, zou me absoluut ongemakkelijk voelen, maar als mensen die behoefte hebben moeten ze vooral hun gang gaan..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:40
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Laat ze lekker hun gang gaan toch, als zij het nou leuk vinden?
ik heb het zelf btw. nog nooit gezien, en zou het zelf ook niet willen, koud...
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:41
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Ik vind niet dat het afgeschaft zou moeten worden.. iedereen moet immers doen wat hij of zij wilt.. tenminste, met dit soort dingen wel..

Als ik echter een groep tegenzou komen zou ik niet weten waar ik moet kijken en waarschijnlijk me niet zo op mijn gemak voelen..
Toch moet ik zeggen dat ik liever niet heb dat ze het in het openbaar doen..

Zelf zou ik het nooit doen.. ik voel me gewoon beter in kleren..
kan je dingen beetje verbergens enzo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2002, 13:58
a new noise
a new noise is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?


1) je raakt een deel van je persoonlijkheid kwijt

2) je krijgt gewenning op het gebied van naaktheid,
hoe kan je dan nog dat beetje extra genieten als je
eens een keer bijv. je geliefde naakt ziet?

3) schaamte....


hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt

Geintrigeerd

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.

Beetje aandachtstrekkers, anders deden ze het wel ergens waar ze NET niet gezien konden worden.


Zou het verboden moeten worden ?
Neu...
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:28
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
ik vind het wel knap als je dat durft! maar als iedereen nou naakt rond zou lopen dan zou het anders zijn...... ik denk dat er dan minder onzekerheid zou zijn......

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
ik zou heel verbaasd zijn maar ik zou er ook heel hard om lachuh!

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
moet kunnen maar niet zodat andere mensen er last van hebben! eik zoude ze dat alleen maar binnen moeten doen of op een naturistencamping of ergens waar niet iedereen het hoeft te zien als ze dat nie willen....

Zou het verboden moeten worden ?
nee echt niet dus! als die mensen zo zich toch fijn voelen en niemand ermee lastig vallen.... wat is dan het probleem??



Moet toch kunnen hé? Alles kan tegenwoordig [/B]
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:51
Chelsea
Chelsea is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
-niet leuk
-koud

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
ik vind het wel droog eigelijk, zie je zo een groep
haha, maar ze moeten het zelf weten

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
dat is wel leuk eigelijk

Zou het verboden moeten worden ?
nee
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:12
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:


Als veel meer mensen naakt zouden lopen, raak je daar dan niet aan gewend? Net als op een naturistencamping

( stiekem kan ik hier dus niet over meepraten hé )
gewend aan die paal dan toch? want ik geloof niet dat die jochjes ineens geen paal maar krijgen (ugh wat een uitdrukking)
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:13
EternalDeath
EternalDeath is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
het lijkt me verschrikkelijk, zou me onzeker voelen en de hele blabla

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
Ik zou denken, moet dat nou maar het respecteren

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
niet echt fris ofzo....maar als zij er bter van worden....

Zou het verboden moeten worden ?
Nee.....het is een lifestyle, net zo ales elk ander iets......
__________________
I´ve sold my soul, In Hell I´ll burn
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:16
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Verbieden nee, maar dan alleen toestaan op bepaalde plaatsen, vind ik. Als je zomaar overal naakte mensen laat rondlopen wordt het een zootje, en hoe lullig dat ook mag klinken, als ik ergens loop heb ik nou niet echt behoefte om een club naakte lui tegen te komen. Ik denk dat dat voor veel mensen ook als overlast gezien wordt. Dus op zich prima, laat die mensen dat lekker doen als ze daar behoefte aan hebben, maar stel er wel regels voor, en laat ze niet overal maar rondwaggelen.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:23
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Verbieden nee, maar dan alleen toestaan op bepaalde plaatsen, vind ik.
Dat is dan toch verbieden?
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 17:26
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
beuk schreef:


Dat is dan toch verbieden?
Gedeeltelijk verbieden
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:27
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Esmée schreef:


Gedeeltelijk verbieden
Nee, verbieden met een paar uitzonderingen
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:30
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan

lijkt me niets

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt

waarschijnlijk proberen niet te kijken t zijn namelijk meestal alleen oude en vrijwel totaal uitgezakte personen die dr naakt bijlopen wat het hele leuke aan naakte mensen verpest

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.

beetje smerig omdat de mensen die t doen dus zoals ik al zei meestal niet zo leuk zijn om naar te kijken

Zou het verboden moeten worden ?

op sommige plaatsen toegestaan maar gewoon in het "openbaar" (een winkelstraat oid) wel.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:40
bonsai
Avatar van bonsai
bonsai is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
goed idee, naakt voel je je vrijer

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
kweenie

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
niet erg

Zou het verboden moeten worden ?
nee
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:39
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
beuk schreef:


Nee, verbieden met een paar uitzonderingen
Betweter
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:51
2young2live
2young2live is offline
[B]Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
ik zou het alleen thuis doen als ik op mezelf woon en er geen mensen naar binnen kunnen kijken.

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
als alles geschoren is vinnik het niet erg en zou ik ook normaal reageren of in mijn geval dus , níet reageren, als het niet geschoren is reageer ik ook niet maar zou ik een beetje walgen, ik háát haar...

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
ik vind het niet prettig als ze dat voor mijn neus doen, ze mogen het best doen maar ik vind bungelnde geslachtsdelen langs mijn raam als ik aan het eten ben niet zo fris, dus ze moeten gewoon net zoasl nu speciale stranden en campings hebben.

Zou het verboden moeten worden ?
nee dat hoeft niet...nou ja mischien wel ja...
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:36
Sommetje
Sommetje is offline
Mooi vind ik het niet en ik zal zelf dan ook niet naaktlopen, maar het is wel een lifestyle en ik denk dat iedereen het recht moet hebben op het kunnen uiten van zijn/haar lifestyle.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:06
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
ik ga hier nu eens geen antwoord op geven, anders krijg ik weer van alles naar mun hoofd geslingerd
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:32
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
nou stap voor stap, oppassen voor het afstapje en niet tegen de deuren lopen
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:41
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
nou stap voor stap, oppassen voor het afstapje en niet tegen de deuren lopen
yeah baby yeah
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:21
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vind kleding veels te leuk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2002, 10:23
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik vind kleding veels te leuk
Ja, tis wel een soort van eigen stijl die je kwijtraakt zonder kleding...
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:27
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Thutshui schreef:


Ja, tis wel een soort van eigen stijl die je kwijtraakt zonder kleding...
Bodypaint
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:28
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Bodypaint
Oeh, das wel een leuk idee voor in de vakantie
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:29
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
en ja, ik verveel me, zit hier op m'n werk nix te doen behalve forummen...
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:18
Jerommeke
Jerommeke is offline


betaald forummen

hebben ze daar nog mensen voor nodig?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:22
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Jerommeke schreef:


betaald forummen

hebben ze daar nog mensen voor nodig?
Nope, moet je je volgend jaar maar inschrijven...

Het hangt trouwens wel af van de afdeling waar je zit...
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:32
Jerommeke
Jerommeke is offline
Citaat:
Thutshui schreef:


Nope, moet je je volgend jaar maar inschrijven...

Het hangt trouwens wel af van de afdeling waar je zit...
hmm tsja volgend jaar hebk geen luizenleven en benk ook nog eens geen scholier vrees ik

op de andere afdeling controleren ze weer retestreng enzo?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:40
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Jerommeke schreef:


hmm tsja volgend jaar hebk geen luizenleven en benk ook nog eens geen scholier vrees ik

op de andere afdeling controleren ze weer retestreng enzo?
Nee, op de andere afdeling zit je niet achter een super-pc

Maargoed, kga nu lunchen... Tot strax
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:47
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
Het lijkt me niks eigenlijk, ik denk teveel schaamte. maar aan de andere kant: Als je eraan gewend bent is dat ook wel over. Toch zou ik het liever niet doen, je kleding is toch een deel van je en die vind ik veel te leuk.

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
Ik zou me er niet aan storen. Misschien eerst een beetje vreemd kijken, omdat ik ze nooit zie, maar toch wel met bewondering.

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
Tje, moeten ze zelf weten.

Zou het verboden moeten worden ?
Nee. Zolang je er verder niemand mee stoort vind ik het best
__________________
The circle only has one side
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:50
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
offtopic: ik zag mijn buurman daar

ontopic: ik zou het nooooooit doen
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 17:01
Verwijderd
Wat zou jij er van vinden om 'naakt door het leven te gaan?
Nee, niets voor mij. Ten eerste omdat ik net zoals Cem. Slut kleding veels te leuk vind, is voor mij een manier om mezelf te zijn in mijn uiterlijk, om me te kunnen uiten ofzo. Daarbij sta ik toch niet zo zeker in m'n schoenen dat ik eventuele opmerkingen goed aan zou kunnen, dus daar heb je eigenlijk al mijn reden om het niet te doen.

hoe zou je reageren als je op je fietstochtje een groep naaktlopers tegenkomt
Euhmz, ik zou misschien raar opkijken, maar verder geen vervelende opmerkingen ofzo maken. Ze doen maar.

en wat vind je ervan dat mensen dat in het openbaar doen.
Ze moeten het zelf weten, maar ze moeten zich wel realiseren dat niet iedereen er even positief op zal reageren, dus eventuele opmerkingen moet je dan wel aankunnen, en net zoals jij zegt, ik zou het toch euhmz.. enigzins apart vinden om zo iemand tegen te komen in een drukke straat.

Zou het verboden moeten worden ?
Het hoeft van mij niet verboden te worden, als er inderdaad maar rekening gehouden wordt met bepaalde mensen, die het misschien als obsceen zullen aanschouwen, of.. Hmja, in ieder geval, ik vind het prima, veel andere mensen zullen dat op zo'n moment ook zeggen, maar als je zo iemand ziet lopen is het toch wat anders dan gewoon je mening geven, vraag me af hoeveel mensen het dan nog normaal zullen vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:56
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
er kwam d8 iik ook ergens een wijk in nederland waar de huizen vet veel glas hebben --> lees je kan zo goed bij elkaar naar binnen kijken <-- en dat wordt dan een soort naaktwijk, dus voor naturisten...
vind et sowiezo beetje onzin, maja,.. als die mensen daar lol in hebben
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:06
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
charly not schreef:
er kwam d8 iik ook ergens een wijk in nederland waar de huizen vet veel glas hebben --> lees je kan zo goed bij elkaar naar binnen kijken <-- en dat wordt dan een soort naaktwijk, dus voor naturisten...
vind et sowiezo beetje onzin, maja,.. als die mensen daar lol in hebben

Lijkt me dan toch juist dat je daar niet naar binnen kan kijken

Maar goed, ieder zijn hobbies. Ik doe ook de gordijnen dicht als ik 's ochtends uit bed kom
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:43
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:



Lijkt me dan toch juist dat je daar niet naar binnen kan kijken

Maar goed, ieder zijn hobbies. Ik doe ook de gordijnen dicht als ik 's ochtends uit bed kom
je kan er dus juist wel naar binnen kijken.....
Naja, die mensen vinden het leuk om elkaar in hun nakie te zien ofzow
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vriend wil naar naturistencamping
Studentgirl
138 02-12-2007 14:10
Seksualiteit Naaktzwemmen
Verwijderd
163 30-04-2006 21:33
Muziek Dryathon - motherfuckers
86dagreed
500 13-02-2004 12:03
Lifestyle Naakt in reclames..
Verwijderd
58 28-04-2003 22:17
De Kantine **Wat vind je van je Collega forummers?**
Kastanje
42 22-03-2003 15:16
Lifestyle Naaktlopen/Nudisme
Verwijderd
79 29-11-2002 17:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.