Oud 07-11-2010, 11:12
Sag
Avatar van Sag
Sag is offline
hoi,

ik ben een 19 jarige jongen en ik heb een nudistische levenstijl.

heb jij dat ook of wil je er meer over weten?

mail me maar

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2010, 14:04
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
slightly offtopic: OMGWTFBBQ?!
Ontopic: lijkt dit niet meer op seksualiteit?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 14:22
Verwijderd
Tja, nudisme hoort hier inderdaad niet thuis, tenzij we vetkwabben en borsthaar als fancy moeten beschouwen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 14:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik denk dat nudisme juist eerder bij lifestyle past dan bij seksualiteit. Want met seksualiteit heeft het niets te maken en het is wel een manier van leven. Dus.

Maar ik doe er niet aan.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 14:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik denk dat nudisme juist eerder bij lifestyle past dan bij seksualiteit. Want met seksualiteit heeft het niets te maken en het is wel een manier van leven. Dus.

Maar ik doe er niet aan.
Dat denk ik ook.
En verder ben ik geen nudist.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 15:30
Verwijderd
En ik vind dat het illegaal moet worden.
Niet meer dan een zoveelste ziekte van onze samenleving.
Uitroeien die handel! ^^

Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 15:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hoezo? Je doet er toch niemand kwaad mee?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 16:29
Verwijderd
Dat was een grapje ^^
Goffik humor
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 16:34
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Oh. Oké. Nou ja, ik zag mensen wel in staat die mening te hebben - helaas, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 16:56
Verwijderd
Ik drijf altijd spot met extreem rechtse standpunten...
...Dus ja, er zijn zeker mensen die menen met wat ik voor de grap verkondig.

Die mensen hun recht van mening overigens, mogen jullie D66 aanhangers ook niet vergeten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 19:16
Catch
Catch is offline
Even ontopic dan maar. Ik ben benieuwd wat de TS zelf bedoelt met zijn 'nudistische levensstijl'. Houdt dat in dat je naakt in huis loopt, naar nudistencampings gaat, naaktzwemt?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 19:31
Verwijderd
Wat ik nooit heb begrepen aan nudisten, is dat zij geen seksuele prikkel zeggen te zien in wat wij normaliter als een seksueel iets beschouwen.

Of ze veinzen maar wat, of ze hebben een idee over seks dat ik niet begrijp
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 20:04
Verwijderd
Ik ben wel op naaktstranden en naturistische campings geweest, vooral als kind, en dat vond ik wel chill. Maar ik heb niet heel erg de behoefte om altijd naakt in huis rond te lopen ofzo.

Citaat:
Wat ik nooit heb begrepen aan nudisten, is dat zij geen seksuele prikkel zeggen te zien in wat wij normaliter als een seksueel iets beschouwen.

Of ze veinzen maar wat, of ze hebben een idee over seks dat ik niet begrijp
Allemaal naakte mensen is niet meer of minder sexy dan allemaal mensen in zwemkleding. Je ziet ongeveer net zo veel. Tenzij je je best gaat doen om ín iemands kruis te kijken, maar dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd. En iemand die met kleren aan sexy is, is dat zonder kleding ook - maar iemand die met kleren aan a-sexy is, is dat zonder kleding nog meer
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 20:05
Sag
Avatar van Sag
Sag is offline
Citaat:
Even ontopic dan maar. Ik ben benieuwd wat de TS zelf bedoelt met zijn 'nudistische levensstijl'. Houdt dat in dat je naakt in huis loopt, naar nudistencampings gaat, naaktzwemt?
nudistische levenstijl is gewoon dat je waar toegstaan is naakt ben, kan thuis zijn, aan het strand of op een camping bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 20:14
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
naaktzwemmen vind ik wel een +1, maar alleen met je vriendin en 's nachts, dan is het leuk. Voor de rest vind ik nudisme=evol net zo erg als pedofilie, extreemrechts etc.
voor de TS:
Kleren maken de man.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
naaktzwemmen vind ik wel een +1, maar alleen met je vriendin en 's nachts, dan is het leuk. Voor de rest vind ik nudisme=evol net zo erg als pedofilie, extreemrechts etc.
voor de TS:
Kleren maken de man.

Naaktzwemmen met je vriendin is leuk omdat het erotisch is.
Naakt zonder de erotiek is...


En niet erg leuk als je ook nog eens kouwelijk bent.

(Kijk wandelende kleurboeken! Een post van mij zonder knipogen!
aj... I just did it again)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
naaktzwemmen vind ik wel een +1, maar alleen met je vriendin en 's nachts, dan is het leuk. Voor de rest vind ik nudisme=evol net zo erg als pedofilie, extreemrechts etc.
voor de TS:
Kleren maken de man.
wat? waar slaat dat op? weet je uberhaupt wel wat nudisme is? Dat is naakt rondlopen, geen kinderen verkrachten of negers doodschieten.
Om die dingen met elkaar te vergelijken slaat echt als een tang op een varken.

Ik heb niks met nudisme, lijkt me ook erg frisjes. Maar ik heb wel een buurman die het doet, hoewel hij dat alleen op plekken doet waar dat is toegestaan en die doet daar ook niet hautain over ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
naaktzwemmen vind ik wel een +1, maar alleen met je vriendin en 's nachts, dan is het leuk. Voor de rest vind ik nudisme=evol net zo erg als pedofilie, extreemrechts etc.
voor de TS:
Kleren maken de man.


Ja, VIJF facepalms.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-11-2010, 18:36
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Jullie verwachten van een 16-jarige dat hij niet weet wat nudisme is.
Het wijkt af van de huidige maatschappelijke standaarden, dat komt omdat mensen al duizenden jaren geleden kleding zijn gaan dragen, en dus haar is verdwenen waar heul vroeger het als bescherming diende, nudisme doet dus af aan onze evolutie. Of strijden jullie met den bijbel in de hand, want dan was dit een nutteloos betoog.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Jullie verwachten van een 16-jarige dat hij niet weet wat nudisme is.
Het wijkt af van de huidige maatschappelijke standaarden, dat komt omdat mensen al duizenden jaren geleden kleding zijn gaan dragen, en dus haar is verdwenen waar heul vroeger het als bescherming diende, nudisme doet dus af aan onze evolutie. Of strijden jullie met den bijbel in de hand, want dan was dit een nutteloos betoog.
Maar met nudisme doe je niemand kwaad. Ik zie niet in waarom het erg zou moeten zijn. Ik snap sowieso niet helemaal hoe iets tegen de evolutie kan zijn en áls dat het al is, dan is bijvoorbeeld het leven redden van jonge kankerpatiënten dat nog veel meer, toch? Evolutie is namelijk geen godsdienst, maar meer een natuurverschijnsel (of hoe wil je het noemen?). Ik snap niet zo goed hoe je daar nu tegen wilt zijn. Dat is net zo iets als ballonnen verbieden omdat ze tegen de zwaartekracht zouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 10:04
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Maar met nudisme doe je niemand kwaad. Ik zie niet in waarom het erg zou moeten zijn. Ik snap sowieso niet helemaal hoe iets tegen de evolutie kan zijn en áls dat het al is, dan is bijvoorbeeld het leven redden van jonge kankerpatiënten dat nog veel meer, toch? Evolutie is namelijk geen godsdienst, maar meer een natuurverschijnsel (of hoe wil je het noemen?). Ik snap niet zo goed hoe je daar nu tegen wilt zijn. Dat is net zo iets als ballonnen verbieden omdat ze tegen de zwaartekracht zouden zijn.
je gebruikt hele leuke metaforen, maar die wijken m.i. niet af van de standaarden in de maatschappij. Nudisme wel.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 11:05
Verwijderd
Waarom dan? Wie doe je er precies kwaad mee? Het is niet zo dat die mensen over straat of in de bibliotheek naakt lopen, ze doen dit in hun eigen huis of in gebieden waar dat is toegestaan. Leg me nou eens uit waarom je dat onder hetzelfde rijtje schaart als pedofilie en extreem rechtse ideeen?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 11:09
Catch
Catch is offline
Haha waarom zou je anderen schaden door af te wijken van de standaard in de maatschappij? :')
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 12:01
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind het fijn om naakt rond te lopen. Ik noem mezelf geen nudist want ik loop alleen thuis naakt rond. Ik wil ook nog een keer naar een nudistencamping of iets dergelijks gaan.

Maar ik heb wel een paar vraagjes voor je. Als je thuis naakt rondloopt, doe je dan alle gordijnen dicht? En als er visite langskomt of de postbode staat voor de deur trek je dan wel iets aan? Vind je het vervelend dat je je moet aankleden om naar de winkel te gaan?

@FA: Ik vind echt niet elk naakt persoon erotisch of seksueel prikkelend. Jij wel dan? Ik ken ook niemand die elk naakt persoon seksueel prikkelend vindt. Vandaar ook dat naaktblaadjes zich meestal richten op een specifieke categorie.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 13:49
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ten eerste is het jouw levenstijl, maar we zitten hier tenslotte niet op Letteren. Ten tweede: nee, niet mijn levenstijl. Als mensen dit op hun speciale campings en dergelijke willen doen, prima.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:

@FA: Ik vind echt niet elk naakt persoon erotisch of seksueel prikkelend. Jij wel dan? Ik ken ook niemand die elk naakt persoon seksueel prikkelend vindt. Vandaar ook dat naaktblaadjes zich meestal richten op een specifieke categorie.
Ik ben een man van extremen:
Als ze me niet prikken, is de kans groot dat ik helemaal geen behoefte heb ze zo te zien.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 22:51
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
je gebruikt hele leuke metaforen, maar die wijken m.i. niet af van de standaarden in de maatschappij. Nudisme wel.
Ik snap niet waarom naakt zijn op de daarvoor bestemde plaatsen afwijkt van de standaarden in de maatschappij. En hoezo mag dit dan wel weer met je vriendin?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 23:15
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik snap niet waarom naakt zijn op de daarvoor bestemde plaatsen afwijkt van de standaarden in de maatschappij. En hoezo mag dit dan wel weer met je vriendin?
Omdat het met je vriend/vriendin (generaliseren) erotisch/seksueel getint is. Zeker het openlijk praten over nudisme vind ik al een no-no, what happens in the bedroom, stays in the bedroom. Dat hoef ik niet te weten.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 23:21
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Omdat het met je vriend/vriendin (generaliseren) erotisch/seksueel getint is. Zeker het openlijk praten over nudisme vind ik al een no-no, what happens in the bedroom, stays in the bedroom. Dat hoef ik niet te weten.
Nou, ik heb vandaag naakt gedoucht
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 23:50
Verwijderd
@daantjer :
Citaat:
Leg me nou eens uit waarom je dat onder hetzelfde rijtje schaart als pedofilie en extreem rechtse ideeen?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Omdat het met je vriend/vriendin (generaliseren) erotisch/seksueel getint is. Zeker het openlijk praten over nudisme vind ik al een no-no, what happens in the bedroom, stays in the bedroom. Dat hoef ik niet te weten.
Idem.
Ik hoef echt niet te weten wat een ander allemaal uitsteekt daar op die naaktcampings.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 01:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
nudistencamping =/= orgies
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 02:23
Verwijderd
Citaat:
nudistencamping =/= orgies
Was het maar dat, dat ik echt niet hoef te weten...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 02:27
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Idem.
Ik hoef echt niet te weten wat een ander allemaal uitsteekt daar op die naaktcampings.
Jeetje wat een ouderwetse conservatieve meningen hier. Misschien verstandig om geen extreme uitspraken te doen over dingen waar je absoluut geen verstand van hebt?

Ik ga al sinds m'n geboorte naar naturistencampings, zoals al gezegd heeft dat niets seksueels. Een naturistencamping is hetzelfde als een gewone (textiel) camping alleen dan is iedereen naakt. Naturistencampings trekken vaak ook een wat meer hogeropgeleide bezoekers maar dat zijn dan ook de enige verschillen. Ik zie ook absoluut niet in waarom dat 'tegen de maatschappij' is of 'tegen de evolutie'. Het is misschien niet jouw ding maar zelfs dat kun je pas concluderen als je het een keer geprobeerd hebt.

Ik ben zelf trouwens naturist, geen nudist. Ik zie naakt zijn meer als praktisch en eeh ja, gezelligs. Niet als iets positiefs op zich. Als het koud is doe ik gewoon een trui aan en thuis heb ik ook gewoon een badjas. Ik ben wel eens op een textiel camping geweest en jee wat een gedoe is dat zeg, als je wilt douchen of je moet omkleden in je tent. En al die kleren die je mee moet nemen in je koffer!
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 12:49
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
@daantjer :
Omdat ik het idee gewoon absurd vind. Je valt mensen gewoon lastig met je blote geslacht, ik kan me ook voorstellen dat je op dergelijke campings/stranden ook mensen ziet waarvan je ze liever met kleren aan ziet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 12:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Omdat ik het idee gewoon absurd vind. Je valt mensen gewoon lastig met je blote geslacht, ik kan me ook voorstellen dat je op dergelijke campings/stranden ook mensen ziet waarvan je ze liever met kleren aan ziet.
Moeten mensen met een lelijke rotkop dan ook een masker op?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-11-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik het idee gewoon absurd vind. Je valt mensen gewoon lastig met je blote geslacht, ik kan me ook voorstellen dat je op dergelijke campings/stranden ook mensen ziet waarvan je ze liever met kleren aan ziet.
Wat is er nou weer absurd aan naakt rondlopen?
En hoezo lastig vallen, als je het niet wilt zien moet je niet naar een plek gaan waar dat mogelijk is. Ik zie niet hoe jij daar persoonlijk last van heb.
En wat oma zegt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 13:42
Verwijderd
:''''''''''''''''''''''''''''''''''''')
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 17:00
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Moeten mensen met een lelijke rotkop dan ook een masker op?
Ja, liever wel eigenlijk. Maar nudisten zie ik niet rondlopen, dus heb ik geen last van, als ik thuis na het douchen naakt naar mijn kamer loop, is dat ook nudisme? Ik stel het nml nogal op prijs dat ik dat gewoon kan doen eigenlijk. Zonder meteen gedeporteerd te moeten worden.

@Fosca Waarom nou dat over hoger opgeleiden? Ik vind het nogal overkomen als indirect een belediging, niet naar Daantjer, maar naar niet hoogopgeleide mensen. Het heeft totaal geen zin om het te zeggen, alleen dat je vindt dat mensen beter zijn als ze hoogopgeleid zijn? Misschien ben ik de enige die dat ziet, maar ik vind het nergens op slaan. Net als tegen vreemde mensen zeggen dat er in jouw huis vast weinig verschil is tussen hun huis, behalve dan dat de mensen bij je thuis hoger opgeleid zijn, en oja, jullie hebben geen kleren, maar dat maakt niet uit, jullie zijn hoger opgeleid. Zie je, slaat nergens op, maar lijkt er wel erg veel op, niet?

Laatst gewijzigd op 10-11-2010 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 20:15
Catch
Catch is offline
Citaat:
Omdat ik het idee gewoon absurd vind. Je valt mensen gewoon lastig met je blote geslacht, ik kan me ook voorstellen dat je op dergelijke campings/stranden ook mensen ziet waarvan je ze liever met kleren aan ziet.
Jamaar je valt mensen niet lastig als je een nette nudist bent. Een nudist houdt ervan om zonder kleding rond te lopen, maar gaat dat niet doen om anderen te shockeren zoals een potloodventer. Mensen die naar een nudistencamping gaan vinden het dan ook niet onprettig om anderen zo te zien, zij vinden dat normaal. Volgens mij heb jij gewoon een verkeerde definitie van de term 'nudist'.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik het idee gewoon absurd vind. Je valt mensen gewoon lastig met je blote geslacht, ik kan me ook voorstellen dat je op dergelijke campings/stranden ook mensen ziet waarvan je ze liever met kleren aan ziet.
En wat is absurd. Ik vind zoveel absurd... en anderen vinden mij absurd.

Ik heb overigens niks met naturisme/nudisme.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
. Ik zie ook absoluut niet in waarom dat 'tegen de maatschappij' is of 'tegen de evolutie'. Het is misschien niet jouw ding maar zelfs dat kun je pas concluderen als je het een keer geprobeerd hebt.
'Hog, ik vond nu exact hetzelfde over moord, tot ik een keer dat meisje van haar fiets rukte en een dolk door haar keel ramde'

graag volgende keer deftige argumenten aub, 'mevrouw de hoog opgeleide'

Laatst gewijzigd op 10-11-2010 om 20:54.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 17:17
Catch
Catch is offline
Moord is wat anders dan nudisme.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Jamaar je valt mensen niet lastig als je een nette nudist bent. Een nudist houdt ervan om zonder kleding rond te lopen, maar gaat dat niet doen om anderen te shockeren zoals een potloodventer. Mensen die naar een nudistencamping gaan vinden het dan ook niet onprettig om anderen zo te zien, zij vinden dat normaal. Volgens mij heb jij gewoon een verkeerde definitie van de term 'nudist'.
Hier sluit ik mij volledig bij aan
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 20:42
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Omdat het met je vriend/vriendin (generaliseren) erotisch/seksueel getint is. Zeker het openlijk praten over nudisme vind ik al een no-no, what happens in the bedroom, stays in the bedroom. Dat hoef ik niet te weten.
Oh, dus geil doen in de open lucht is prima, maar naakt zijn op daarvoor bestemde plekken niet? Dude... Die mensen op zo'n camping die weten allemaal waar ze aan beginnen, en kijken dan ook niet raar op van naakte personen. Aangezien ik er niet echt behoefte aan heb om random naakte mensen te zien zul je mij niet op zo'n camping zien. Daarentegen, als ik 's nachts nog even over het strand zou lopen en jou en je vriendin naakt zou tegenkomen, dat zou ik toch als héél vervelend ervaren. Houdt het zelf ook lekker in de slaapkamer
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 21:19
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
'Hog, ik vond nu exact hetzelfde over moord, tot ik een keer dat meisje van haar fiets rukte en een dolk door haar keel ramde'

graag volgende keer deftige argumenten aub, 'mevrouw de hoog opgeleide'
Wat hierboven al gezegd is, graag volgende keer geen drogredenen 'meneer de laagopgeleide'

Citaat:
@Fosca Waarom nou dat over hoger opgeleiden? Ik vind het nogal overkomen als indirect een belediging, niet naar Daantjer, maar naar niet hoogopgeleide mensen. Het heeft totaal geen zin om het te zeggen, alleen dat je vindt dat mensen beter zijn als ze hoogopgeleid zijn? Misschien ben ik de enige die dat ziet, maar ik vind het nergens op slaan. Net als tegen vreemde mensen zeggen dat er in jouw huis vast weinig verschil is tussen hun huis, behalve dan dat de mensen bij je thuis hoger opgeleid zijn, en oja, jullie hebben geen kleren, maar dat maakt niet uit, jullie zijn hoger opgeleid. Zie je, slaat nergens op, maar lijkt er wel erg veel op, niet?
Hm, dit was echt totaal niet zo bedoeld. Ik geloof niet dat ik ergens heb gezegd dat ik mensen beter vind als ze hoogopgeleid zijn? Ik benadrukte de verschillen tussen textiel- en naturistencampings en gaf er - in elk geval niet bedoel - geen oordeel over. Persoonlijk vond ik het een relevant argument maar als jij dat niet vind zou ik je er niet zo druk over maken en er gewoon overheen lezen.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Ik benadrukte de verschillen tussen textiel- en naturistencampings
En géén van die twee zijn plaatsen waar ik mijn vakantie zou willen doorbrengen.
Als je toch perse zonder kleren op vakantie wil, trek dan naar de bergen of de woestijn, ver weg van de bewoonde wereld, en misschien ga je dan nog eens wat interessants zien tijdens die 2 weken verlof.
Interessanter dan de vetrollen en borstharen van overjaarse hippies.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 12:57
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
En géén van die twee zijn plaatsen waar ik mijn vakantie zou willen doorbrengen.
Als je toch perse zonder kleren op vakantie wil, trek dan naar de bergen of de woestijn, ver weg van de bewoonde wereld, en misschien ga je dan nog eens wat interessants zien tijdens die 2 weken verlof.
Interessanter dan de vetrollen en borstharen van overjaarse hippies.
Beste argument tot nu toe Ik zou er ook niet zo snel alleen of met vrienden heen gaan. Toch meer iets voor als je een gezin hebt.


Wat ik me trouwens afvroeg, voor de mensen die zich niet kunnen voorstellen naar een naturistencamping te gaan, gaan jullie wel naar de sauna? Ik heb vrienden die een naturistencamping ondenkbaar vinden maar wel naar de sauna gaan want 'dat is heel anders'. In mijn optiek zit hier vrij weinig verschil tussen.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 14:01
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik ga ook niet naar een sauna. Hieraan wil ik toevoegen: Waarom zou je met een gezin wel naar een naturistencamping gaan. Je dringt je kinderen op zo'n manier jouw levensstijl op, kunnen ze dat niet zelf ontwikkelen?
En ik ben vergeten te reageren op *oma*; Ik zou het bijzonder prettig vinden om niet de gezichten van lelijke mensen te hoeven zien, echter is lelijk relatief, dus daar ga ik liever niet op in.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 14:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik ga ook niet naar een sauna. Hieraan wil ik toevoegen: Waarom zou je met een gezin wel naar een naturistencamping gaan. Je dringt je kinderen op zo'n manier jouw levensstijl op, kunnen ze dat niet zelf ontwikkelen?
En ik ben vergeten te reageren op *oma*; Ik zou het bijzonder prettig vinden om niet de gezichten van lelijke mensen te hoeven zien, echter is lelijk relatief, dus daar ga ik liever niet op in.
En als je naar campings gaat met kleren, dring je ze toch net zo goed een levensstijl op? Hoe wil je kinderen in hemelsnaam nou zó opvoeden dat ze niet in meer of mindere mate onder invloed staan van jouw levensstijl?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.