Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2011, 15:31
JD-Fan
Avatar van JD-Fan
JD-Fan is offline
Zijn er nog naturisten op het forum en zo ja vertel er wat over!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2011, 15:53
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
eh.. ik niet.. maar als je nudisten bedoelt.. ook niet
en dit kan bij flora en fauna als je naturisten bedoelt...
als je nudisten bedoelt.. dan denk ik dat het hier wel kan
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 16:16
JD-Fan
Avatar van JD-Fan
JD-Fan is offline
ik bedoel nudisten ja
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 07:29
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Je wilt vast ook foto's
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 17:21
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
eh.. ik niet.. maar als je nudisten bedoelt.. ook niet
en dit kan bij flora en fauna als je naturisten bedoelt...
als je nudisten bedoelt.. dan denk ik dat het hier wel kan
ik denk persoonlijk, dat als hij een naturistentopic opent op flora en fauna, hij heeeel hard uitgelachen wordt hoor....



godallejezus
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 14:55
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
ik denk persoonlijk, dat als hij een naturistentopic opent op flora en fauna, hij heeeel hard uitgelachen wordt hoor....



godallejezus

het ging om wat ie bedoelde.. toen wist ik ook niet of hij naturisten of nudisten bedoelde

Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
het ging om wat ie bedoelde.. toen wist ik ook niet of hij naturisten of nudisten bedoelde

...Ja, maar geen van beide topics zou op Flora & Fauna horen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 15:55
Verwijderd
Zo'n groot verschil is er niet tussen naturisten en nudisten. Wat ik altijd heb begrepen is dat naturisten graag naakt rondlopen om 'een te zijn met de natuur' en dat nudisten gewoon graag naakt rondlopen Ik ging tot mijn 14de regelmatig naar naturistencampings, en daar werd over nudisten gesproken alsof het wat meer seks-gerelateerd naakt was, maar volgens mij is dat een beetje overdreven. En naturisten zijn overigens ook geen zweverige types hoor, sommigen vast wel, maar de meeste mensen die ik ken zijn heel normaal

Ik vond het als kind altijd leuk op die campings, maar geen idee of dat kwam doordat iedereen naakt was. Ik kijk daardoor nu wel heel anders naar naakte lichamen; ik heb er totaal geen moeite mee. Ik ken mensen die eigenlijk alleen zichzelf regelmatig naakt zien en de persoon met wie ze seks hebben; die associeren naaktheid veel meer met seks en walgen ook echt van bijvoorbeeld het naakte lichaam van een oude man/vrouw. Dat heb ik echt helemaal niet. Ik heb zoveel naakte mensen gezien; oud, jong, dik, dun... ik ben er wel aan gewend

Overigens is dat wel waarom ik een hekel heb aan naakstranden bij recreatieplassen etc; daar komen ook veel mensen die dus wél die associatie met seks hebben, die komen puur om het kijken naar naakte meisjes etc. Bah! Op de campings waar ik vroeger kwam, werd daar erg goed op gelet. Er zijn ook campings waar je niet mag komen als je alleen bent, dus dan moet je met een partner komen of met een heel gezin met kinderen, puur om dit soort dingen te vermijden. Dat vind ik wat ver gaan, maar ik kan me voorstellen dat het een moeilijk punt is.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 09:12
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
het ging om wat ie bedoelde.. toen wist ik ook niet of hij naturisten of nudisten bedoelde

Ik had het eigenlijk over jouw post. Want naturisten en nudisten zijn nagenoeg hetzelfde.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 09:15
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Op de campings waar ik vroeger kwam, werd daar erg goed op gelet. Er zijn ook campings waar je niet mag komen als je alleen bent, dus dan moet je met een partner komen of met een heel gezin met kinderen, puur om dit soort dingen te vermijden. Dat vind ik wat ver gaan, maar ik kan me voorstellen dat het een moeilijk punt is.
Maar er zullen toch ook wel getrouwde viespeuken zijn?
(Ik snap het uitgangspunt van het beleid wel, maar ik weet niet of het nou echt helpt, waarschijnlijk wel tegen aanrandingen e.d., maar de viespeuk die kijkt, kan met een trouwring om ook nog kijken toch?)
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Maar er zullen toch ook wel getrouwde viespeuken zijn?
(Ik snap het uitgangspunt van het beleid wel, maar ik weet niet of het nou echt helpt, waarschijnlijk wel tegen aanrandingen e.d., maar de viespeuk die kijkt, kan met een trouwring om ook nog kijken toch?)
Nee, idd, daarom vind ik het ook nutteloos en overdreven. Maar in mijn ervaring zijn er eigenlijk maar weinig 'gluurders' of 'griezels' oid. En mensen die opvallen, worden daar heel snel op aangesproken.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 18:33
JD-Fan
Avatar van JD-Fan
JD-Fan is offline
gaan we weer verder met dit topic?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 11:09
Verwijderd
Alleen als het net zo goed loopt als in april.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 19:12
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Volgens mij is er nog geen een post geweest die serieus op jou openingspost ingegaan is.

Hopeloos.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle nudisme, jou levensstijl?
Sag
110 30-06-2015 20:20
Vrije tijd Naturisten
MeisjeLimburg
34 25-02-2011 18:18
Seksualiteit [{POLL}] Besneden of Niet-besneden.....****
Ed De Pijpslet
25 06-06-2003 11:45
Lifestyle Wat vinden jullie van naturisten???
Maikie
162 20-05-2003 12:53
Seksualiteit naturist opgewonden
martin86
23 03-08-2002 11:02
Lifestyle Naakt als lifestyle
*Fallen_Tear*
51 12-07-2002 22:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.