Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 16:20
Studentgirl
Studentgirl is offline
Mijn vriend en ik gaan van de zomer twee weekjes kamperen in Frankrijk en nou wil hij naar een naturistencamping. In principe wil ik wel mee, maar ik zit met een paar vraagjes:

1) Ben je verplicht om helemaal naakt te zijn, of mag je ook een bikinibroekje aanhouden? Ik weet namelijk niet of ik wel helemaal naakt zal durven rondlopen. Mijn borsten durf ik nog wel te laten zien, maar de rest... Weet niet hoor.

2) Zijn daar ook andere jongeren? Of zijn het tcoh voornamelijk gezinnen en ouderen?

3) Hoe gaat in z'n werk als je aankomt? Moeten dan direct alle kleren uit? Of mag je even de kat uit de boom kijken?
Advertentie
Oud 25-05-2004, 16:24
Verwijderd
Jongeren die nog met hun ouders op vakantie meegaan zijn er zat, en die zie je eigenlijk zelden in adamskostuum

Doorgaans heeft het volk tussen de 12 en 20 altijd wel een zwembroek aan ja. Het mag dus wel.

Sja, als je aankomt. Gewoon, wat je normaal ook doet als je op een camping aankomt lijkt me
Oud 25-05-2004, 16:27
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Bloot is ook een lifestyle

Ik zou gewoon mn kleren aanhouden btw, je moet toch niets?
Oud 25-05-2004, 16:36
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
** banned **

Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 23:45.
Oud 25-05-2004, 16:43
Studentgirl
Studentgirl is offline
Citaat:
eztah schreef op 25-05-2004 @ 17:27 :
Bloot is ook een lifestyle

Ik zou gewoon mn kleren aanhouden btw, je moet toch niets?
Ja, maar als ik met mijn vriend mee naartoe ga zal hij toch verwachten dat ik niet gekleed ga rondlopen. Nou is dat niet zijn zaak, maar toch en ik vind dat ook wel logisch. Van boven bloot heb ik niet zo'n moeite mee, maar om in m'n blote, zoals een ander dat uitdrukt, poesje te gaan lopen... Ik weet niet of ik dat wel durf. In de sauna doe ik het ook, maar dat is toch anders.

Zouden de reacties van een aantal anderen aub on topic kunnen blijven?
Oud 25-05-2004, 16:46
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
hoezo vraag je dit niet gewoon aan je vriend dan
__________________
when i rock..
Oud 25-05-2004, 16:48
Studentgirl
Studentgirl is offline
Citaat:
beuk schreef op 25-05-2004 @ 17:46 :
hoezo vraag je dit niet gewoon aan je vriend dan
Ik heb het ook aan hem gevraagd, maar ik wil ook graag ervaringen van anderen horen. Zou toch de eerste keer voor mij worden.
Oud 25-05-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 25-05-2004 @ 17:47 :
naturisme heeft ook weinig met mode te maken of wel soms?
lifestyle is dan ook niet alleen maar mode

naturisme is in zekere zin ook een lifestyle

@TS: sorry, kben al weg
Oud 25-05-2004, 16:49
Studentgirl
Studentgirl is offline
Citaat:
Katje schreef op 25-05-2004 @ 17:48 :
lifestyle is dan ook niet alleen maar mode

naturisme is in zekere zin ook een lifestyle

@TS: sorry, kben al weg
Ging niet zo zeer over jou, maar over twee anderen die hier onzin komen uitkramen. Zeg zinnige dingen of blijf weg denk ik dan.
Oud 25-05-2004, 16:54
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Studentgirl schreef op 25-05-2004 @ 17:20 :
1) Ben je verplicht om helemaal naakt te zijn, of mag je ook een bikinibroekje aanhouden? Ik weet namelijk niet of ik wel helemaal naakt zal durven rondlopen. Mijn borsten durf ik nog wel te laten zien, maar de rest... Weet niet hoor.

2) Zijn daar ook andere jongeren? Of zijn het tcoh voornamelijk gezinnen en ouderen?

3) Hoe gaat in z'n werk als je aankomt? Moeten dan direct alle kleren uit? Of mag je even de kat uit de boom kijken?
1) Het is eigenlijk de bedoeling dat je bloot gaat, maar bijna alle jongeren lopen wel met een zwembroek of bikinibroekje, of desnoods een handoek om je middel geslagen.

2) Dat ligt er natuurlijk aan naar welke camping je gaat, maar over het algemeen zijn er aardig wat jongeren op naturistencampings.

3) Niemand zal raar opkijken als je er binnenkomt met je kleren aan, en je hoeft ook echt niet al je kleren bij de poort af te geven...

Veel plezier
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 25-05-2004, 17:01
Studentgirl
Studentgirl is offline
Citaat:
barbelle schreef op 25-05-2004 @ 17:54 :
[B]1) Het is eigenlijk de bedoeling dat je bloot gaat, maar bijna alle jongeren lopen wel met een zwembroek of bikinibroekje, of desnoods een handoek om je middel geslagen.
Ja, misschien moet ik er ook wel even aan wennen en wie weet durf ik het ook wel als mijn vriend bloot gaat. Heb jij ervaring met dit soort campings Barbelle?
Oud 25-05-2004, 17:04
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
** banned **

Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 23:46.
Oud 25-05-2004, 17:05
Verwijderd
Als je aankomt is het wel ff schrikken, dan kost het ook moeite om niet heel kinderachtig te gaan giechelen om al die blote mensen

Maar je kunt toch gewoon een zwembroek meenemen/aandoen en daar bekijken of je m aanhoudt of niet? Je zult iig niet de enige zijn
Oud 25-05-2004, 17:09
Studentgirl
Studentgirl is offline
Citaat:
Katje schreef op 25-05-2004 @ 18:05 :
Als je aankomt is het wel ff schrikken, dan kost het ook moeite om niet heel kinderachtig te gaan giechelen om al die blote mensen

Maar je kunt toch gewoon een zwembroek meenemen/aandoen en daar bekijken of je m aanhoudt of niet? Je zult iig niet de enige zijn
Ja, die neem ik zeker mee. Maar ik was alleen bang dat ik niet zonder zou durven rondlopen en ik de enige zou zijn die niet naakt zou rondlopen. Maar dat valt dus gelukkig al mee.
Oud 25-05-2004, 17:16
Verwijderd
Hmm het lijkt me als je er 2 dagen zit en je hebt iedereen naakt zien rondlopen dat je er zelf ook niet zo'n probleem van maakt. Immers, daar ben jij de 'rare' met kleren aan.
Oud 25-05-2004, 17:23
Studentgirl
Studentgirl is offline
Zouden jullie dit topic niet willen verneuken met die kinderachtige posts ja. Als je het nog niet aankunt om normaal over dit onderwerp te discussiëren ga dan ergens anders heen sorry en Otis. Is toch niet te veel gevraagd lijkt me!
Oud 25-05-2004, 17:25
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Studentgirl schreef op 25-05-2004 @ 18:23 :
Zouden jullie dit topic niet willen verneuken met die kinderachtige posts ja. Als je het nog niet aankunt om normaal over dit onderwerp te discussiëren ga dan ergens anders heen sorry en Otis. Is toch niet te veel gevraagd lijkt me!
Vooral door blijven grienen, dat vinden Otie en ik juist leuk, hč Otie?
Oud 25-05-2004, 18:20
Verwijderd
en naturisten zijn bang voor jou
Ads door Google
Oud 25-05-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 25-05-2004 @ 19:21 :
ik denk eerlijk gezegd dat ze banger voor jou zullen zijn dan voor mij, de arme schuwe wezentjes
ja maar dat is normaal, niet alleen naturisten zijn bang voor mij maar ook jehova's, doktoren, verkopers, krantenjongens, honden, pedofielen, lepra patienten, parkeermeter leegmakers, wereldberoemde acteurs en bloemisten
Oud 25-05-2004, 18:32
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
gatverdamme. een naturistencamping
al die oude stellen die zich niet schamen voor hun afgezakte lijven waarbij het vet zich formeert in rollade achtige kwabben en bijbehorende oude vette harige genitaliën. Natuurlijk ook de oude mannen met snor en grijs haar die zitten te geilen op jonge meisjes en hun strakke...

blagh. ik ben nu al misselijk
Oud 25-05-2004, 18:39
Verwijderd
Zorg wel dat je je Jeu-des-boules ballen meeneemt. Dat is echt DE sport op een naturistencamping. Voor mij nog een extra reden om er weg te blijven....
Oud 25-05-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 25-05-2004 @ 19:32 :
gatverdamme. een naturistencamping
al die oude stellen die zich niet schamen voor hun afgezakte lijven waarbij het vet zich formeert in rollade achtige kwabben en bijbehorende oude vette harige genitaliën. Natuurlijk ook de oude mannen met snor en grijs haar die zitten te geilen op jonge meisjes en hun strakke...

blagh. ik ben nu al misselijk
jij hebt een heel verkeerd beeld van naturistencampings.
en dat kan iedereen je vertellen die er wél is geweest, en minder kortzichtig is.
Oud 25-05-2004, 18:59
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
dus ik heb het mis?

er lopen geen oude naakte stellen rond die lelijk zijn??????????

mannen kijken niet naar jonge vrouwen??????????????
Oud 25-05-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 25-05-2004 @ 19:59 :
dus ik heb het mis?

er lopen geen oude naakte stellen rond die lelijk zijn??????????

mannen kijken niet naar jonge vrouwen??????????????
ja je hebt het mis.

ja natuurlijk lopen er naakte oude lelijke stellen, maar die zijn er overal (alleen dan niet naakt. NOU EN)

en nee, dat zijn geen voyeurs die daar komen om meisjes te begluren.
Oud 25-05-2004, 19:26
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Katje schreef op 25-05-2004 @ 20:13 :
ja je hebt het mis.

ja natuurlijk lopen er naakte oude lelijke stellen, maar die zijn er overal (alleen dan niet naakt. NOU EN)

en nee, dat zijn geen voyeurs die daar komen om meisjes te begluren.


overal zijn de lelijke oude stellen bedekt en hoef ik me niet te verafschuwen. dat is denk ik wel zo prettig

ik heb het niet over voyeurs, ik heb het over mannen en vrouwen. begrijpend lezen is moeilijk he?
Advertentie
Oud 25-05-2004, 19:51
Verwijderd
even serieus:
wat is er leuker aan een naturistencamping ?

mij lijkt het gewoon een beetje voor oude uitgezakte mensen en "vieze mannetjes" correct me if im wrong,mijn mening is slechts gebaseerd op een eerder genoemde reportage op sbs6( )

ds overtuig mij maar eens van de lol van de hele dag in je blote reet lopen
Oud 25-05-2004, 19:55
toetjemona
Avatar van toetjemona
toetjemona is offline
Heej mensen, toen ik jonger was ben ik wel een paar keer op een naturistencamping geweest. Ik heb er superveel lol gehad. Je ziet mensen van alle leeftijden die gewoon echt zichzelf zijn. Niemand keurt elkaar af omdat ze geen merkkleding hebben en iedereen praat gewoon met elkaar. Tuurlijk zijn er wel vieze oude mannetjes, (waar niet?) maar als ze kijken dan kijk je gewoon terug en dan lach je hem uit om zn verschrompelde pikkie... maak je niet druk, het is even wennen in het begin maar je zult blij zijn als je terugkomt dat je het gedaan hebt (en bovendien heb je geen bandjes van je bikini over je gebronsde huidje = voordeel!!!)

Het valt echt wel mee... en je hebt tijd genoeg om even te wennen, zet je tent op, ga ervoor zitten in je bikinibroekje en als je na een paar dagen gewend bent ga je een stapje verder... doe het op je eigen tempo
Oud 25-05-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
toetjemona schreef op 25-05-2004 @ 20:55 :
Heej mensen, toen ik jonger was ben ik wel een paar keer op een naturistencamping geweest. Ik heb er superveel lol gehad. Je ziet mensen van alle leeftijden die gewoon echt zichzelf zijn. Niemand keurt elkaar af omdat ze geen merkkleding hebben en iedereen praat gewoon met elkaar. Tuurlijk zijn er wel vieze oude mannetjes, (waar niet?) maar als ze kijken dan kijk je gewoon terug en dan lach je hem uit om zn verschrompelde pikkie... maak je niet druk, het is even wennen in het begin maar je zult blij zijn als je terugkomt dat je het gedaan hebt (en bovendien heb je geen bandjes van je bikini over je gebronsde huidje = voordeel!!!)

Het valt echt wel mee... en je hebt tijd genoeg om even te wennen, zet je tent op, ga ervoor zitten in je bikinibroekje en als je na een paar dagen gewend bent ga je een stapje verder... doe het op je eigen tempo
neej niemand keurt anderen af om merkkleding ofzo,maar je lacht mensen wel uit voor de omvang van hun geslacht??

dat vraagt gewoon om een

bovendien kan ik ook mezelf zijn MET zwembroek aan
Oud 25-05-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 25-05-2004 @ 21:00 :
Ik ben het vandaag eng vaak met Japie eens

schaam je niet,dat hebben wel meer mensen
Oud 25-05-2004, 20:03
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Jeetje, wat maakt iedereen hier nou een gezeur over! iedereen zeikt over hoe vies en bla bla bla een naturistencamping is. (en Nee ik zou dr ook never nooit niet heen willen) maar daar gaat het toch niet over!

de topicstarter wou gewoon wat dingen weten, en dan gaan we n beetje basischool-achtig doen. weet je het antwoord niet hou dan je bek. damn!
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Oud 25-05-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 25-05-2004 @ 21:03 :
Jeetje, wat maakt iedereen hier nou een gezeur over! iedereen zeikt over hoe vies en bla bla bla een naturistencamping is. (en Nee ik zou dr ook never nooit niet heen willen) maar daar gaat het toch niet over!

de topicstarter wou gewoon wat dingen weten, en dan gaan we n beetje basischool-achtig doen. weet je het antwoord niet hou dan je bek. damn!
kind een forum is om te discussieren,als ik op andere topics iets post dankrijg ik ook meningen ove rme heen waar ik mischien niet om gevraagd heb,face it

(ik hou me in,maar eilijk zou ik je vierkant moeten bitchen )
overigens heb ik nog geen serieus antwoord gehad op de vraag wat er nu zo leuk is aan in je blote reet rondlopen in het bijzijn van meer dan een persoon
Oud 25-05-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 25-05-2004 @ 21:06 :
wat er nu zo leuk is aan in je blote reet rondlopen in het bijzijn van meer dan een persoon
daar gaat het opzich niet om.
voor sommige mensen is dat misschien wel alleen omdat ze dan egaal bruin worden, weet ik veel. Wat is er op tegen?
Oud 25-05-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 25-05-2004 @ 21:08 :
Wat is er op tegen?
niets,behalve de eerdr ggenoemde vieze mannetjes en pedofielen,maar wat is erop voor is mijn vraag?
je draait het om,aanval is de beste verdediging,is klaarblijkelijk jou motto
Oud 25-05-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 25-05-2004 @ 21:10 :
niets,behalve de eerdr ggenoemde vieze mannetjes en pedofielen
die zijn er op naturistencampings niet meer dan op 'gewone' campings
Oud 25-05-2004, 20:15
Verwijderd
ik geef het op,je blijft afwentelen,terwijl ik gewoon interesse toon in andere gewoontes.
stel ik ga met jou over iets in discussie
japie: "er is een meisje ontvoerd in nederland"
katje:"dat gebeurt in america toch ook"
en ik heb nog veel meer voorbeelden,maar kramp in mijn pols (bedankt geschiedenis) weerhoud mij ervan om nog meer te typen.
bij deze rest ik mijn case
Oud 25-05-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 25-05-2004 @ 21:15 :
ik geef het op,je blijft afwentelen,terwijl ik gewoon interesse toon in andere gewoontes.
stel ik ga met jou over iets in discussie
japie: "er is een meisje ontvoerd in nederland"
katje:"dat gebeurt in america toch ook"
en ik heb nog veel meer voorbeelden,maar kramp in mijn pols (bedankt geschiedenis) weerhoud mij ervan om nog meer te typen.
bij deze rest ik mijn case
met jouw vooroordelen heb ik geen zin het uit te gaan leggen als ik dat al kan, en bovendien ben ik er ook niet de aangewezen persoon voor. ik bedoel, deze discussie is nou niet bepaald van hoog niveau, en dat zal ie op Lifestyle ook nooit worden. En ik ben ook nog eens te lui om meer te typen (ook bedankt geschiedenis)
Ads door Google
Oud 25-05-2004, 20:38
Verwijderd
en je schoonouders gaan zeker ook mee?
Oud 25-05-2004, 20:59
Verwijderd
Oud 26-05-2004, 08:52
Verwijderd
Op aanvraag heb ik de topic weer heropend. Mensen die hier aan het flamen waren zijn geband. U bent gewaarschuwd
Oud 26-05-2004, 08:55
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 26-05-2004 @ 09:52 :
Op aanvraag heb ik de topic weer heropend. Mensen die hier aan het flamen waren zijn geband.
Oud 26-05-2004, 08:56
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 25-05-2004 @ 20:57 :
Dat je er vroger kwam betekend dat je bent aangezet door je ouders... Heh, bah, naakt met je ouders op de camping.

Je reinste exibitionisme
iewwwww idd
Oud 26-05-2004, 09:06
Studentgirl
Studentgirl is offline
Citaat:
toetjemona schreef op 25-05-2004 @ 20:55 :
[
Het valt echt wel mee... en je hebt tijd genoeg om even te wennen, zet je tent op, ga ervoor zitten in je bikinibroekje en als je na een paar dagen gewend bent ga je een stapje verder... doe het op je eigen tempo [/B]
Ja, dat zei mijn vriend ook al, maar hij zei erbij dat hij dus wel direct helemaal naakt gaat om het zo te zeggen. Als ik het niet wil dan gaan we overigens niet, maar hij wil het graag en ik wil eigenlijk wel met hem mee.

Maar ergens vind ik het ook raar om iets van kleding aan te houden daar, moet me wel een beetje aanpassen he.

Tja en die 'vieze oude mannetjes'... Dat dacht ik natuurlijk ook, maar volgens mijn vriend valt dat heel erg mee. Tuurlijk zal ik me de eerste dagen bloot voelen, maar ik denk dat ik er daarna wel aan gewend zal zijn. ten minste dat hoop ik maar.

En nee BertBart, mijn schoonouders gaan niet mee, dat zou ik ook echt niet zien zitten.
Oud 26-05-2004, 09:31
wizzielover
wizzielover is offline
hoi, ik geloof dat ik een beetje laat ben hier. maar ik ben zelf ook al wel een naar een naturisten camping geweest.
ik was eerst absoluut niet van plan om in me nakie rond te gaan lopen, en dat heb ik ook gezegd, maar na 3 dagen doe je dat auromatisch toch wel. iedereen vind het heel normaal, en eigenlijk is het ook best makkelijk hoor, je krijgt niet al je kleren vies. en je hoeft ook niet na te denken over wat je nou weer eens aan gaat trekken.
als ik jou was zou ik eens aan me vriend vragen wat hij verwacht dat jij doet. want als hij verwacht dat jij onmiddelijk naakt rond gaat lopen en jij doet dat niet is dat niet zo heel handig. wees er gewoon maar eerlijk over dat je er een beetje mee zit.
dat gaat trouwens wel over tegen de tijd dat je wat langer daar bent.
en wat je daar doet als je aankomt. nou gewoon tent opzetten spulletjes uitpakken en bedenken wat je gaat doen.
Oud 26-05-2004, 09:56
Verwijderd
Het lijkt me echt afschuwelijk daar, loop je daar tussen de uitgezakte naakte ouwetjes . Misschien wel goed voor je zelfvertrouwen


Ik zou eerst kijken wat iedereen daar doet, als niemand zijn/haar kleren aan heeft, dan zou ik het ook niet doen, anders val je alleen maar heel erg op. Lopen er meer mensen met kleren aan, zou ik ze lekker aan laten.


Zo te zien aan de reacties hier, hebben wel meer mensen nog iets aan, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Oud 26-05-2004, 10:11
Verwijderd
In je zwembroek of korte broek lopen is toch naakt genoeg. Alleen heel leuke mensen mogen mijn pikkie zien.
Oud 26-05-2004, 10:13
Verwijderd
Oud 26-05-2004, 10:26
Verwijderd
Ik zou het zelf bij boxers aanhouden houden, omdat ik me gewoon niet gemakkelijk zou voelen, maar ik kan me goed voorstellen dat anderen erheen willen. Ieder mens is van nature een beetje exhibitionistisch en opzich is er niets mis met een menselijk lichaam.
Dat sommigen zich niet over de lelijkheid van anderen heen kunnen zetten is hun probleem, maar ik ben er wel eens geweest en het valt mij op dat naturisten meer zorg aan hun lichaam besteden en over het algemeen minder lelijk zijn dan niet naturisten(in hun lichaam, gezich is een tweede natuurlijk). Daarnaast is het zo dat er niet voor niets dergelijke campings zijn wat dus betekent dat het gros van de bevolking het niet wil en dus niet doet. Je hoeft anderen dan dus nog niet af te rekenen daarop en "ieuw" te zeggen. tis een kwestie van smaak en karakter.
Beetje tolerantie lijkt me gewenst .
Oud 26-05-2004, 10:38
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Katje schreef op 25-05-2004 @ 21:08 :
daar gaat het opzich niet om.
voor sommige mensen is dat misschien wel alleen omdat ze dan egaal bruin worden, weet ik veel. Wat is er op tegen?
Tegenwoordig kunnen de zonnestudio's je sneller bruinen in dezelfde "zontijd" die je in de zon zou doorbrengen.
Dus dat kan ook op een andere manier.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 26-05-2004, 10:43
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
pas wel op, je daar verbranden is geen pretje . Op de camping waar ik me vakantie vier heb je een normale gedeelte en nudisten gedeelte. Ze kijken niet echt op als je met je zwembroek het nudistengedeelte oploopt, en 's avond heeft iedereen kleren aan als het iets kouder word
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 26-05-2004, 10:46
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
waar zou je je geld, sleutels, e.d. moeten laten dan??
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle nudisme, jou levensstijl?
Sag
110 30-06-2015 20:20
Vrije tijd Naturisten
MeisjeLimburg
34 25-02-2011 18:18
Seksualiteit Preutsheid
ginno2
72 12-06-2004 19:30
Lifestyle Wat vinden jullie van naturisten???
Maikie
162 20-05-2003 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.