Oud 11-08-2019, 19:00
Verwijderd
And I'm Hillary, your executioner.

Wtf, rechtse schijtidioten, what the actual fuck.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2019, 19:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
libtards
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 19:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zo ongelooflijk veel conspiracy nutcases
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 20:04
Verwijderd
Het zou mij niet verbazen als het er wel ergens een complot is, vooral vanwege dit:
https://www.reddit.com/r/news/commen...ies_by/ewibv4b
Citaat:
I’m a corrections officer. This should never have been possible. During the intake process due to the nature of his crimes and being famous he should have already been on special watch. Then after the first attempt he would have been in a special cell. He would be in what we call a “pickle suit” it’s a green suit that you can’t tear or tie to anything. His blankets would be the same material. He would only get hygiene products under supervision. Only thing allowed in his cell would be a book and court papers. Then we would be monitored more closely. This is a huge failing on the jail. I want a massive investigation on how this was able to happen.
Want bij mij gaat het er ook niet zomaar in dat het een 'foutje' is. Dit had simpelweg niet mogen gebeuren en dat het wel gebeurd is, riekt naar bergen stierenpoep.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 20:05
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 20:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik las daarstraks op Reddit zoveel mensen die overtuigd waren dat Hillary er achter zit en ik dacht dat je daar op doelde.
Maarrrrr echt frist riekt het zaakje niet nee.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ik las daarstraks op Reddit zoveel mensen die overtuigd waren dat Hillary er achter zit en ik dacht dat je daar op doelde.
Maarrrrr echt frist riekt het zaakje niet nee.
Ja daar doel ik ook op. Maar dat is op basis van Pizzagate natuurlijk en oude contacten die de Clintons hadden met Epstein. Wijs mij eens iemand aan van de bovenste regionen in de politieke wereld die geen banden met die draak hadden in de afgelopen 20/25 jaar. Succes.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 21:44
Verwijderd
Wat?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 21:46
Verwijderd
Het staat er allemaal!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.