Oud 17-06-2018, 19:19
Aylin Demirci
Avatar van Aylin Demirci
Aylin Demirci is offline
Hey iedereen!
Euhh, voordat ik dit begin te schrijven wil ik even zeggen dat ik niet goed wist waar deze topic moest staan, dus hij mag gerust verplaats worden!

Oke maar goed...
Ik heb het de laatste tijd minder druk...ik zou kunnnen zeggen dat ik me zelfs verveel!
Dit komt vooral omdat ik niet echt problemen heb met school, nu dan toch niet meer...en ik goed ben beginnen plannen enzo, maar omdat ik mij zo verveel...heb ik dus niks te doen en begin ik sneller gefrustreerd te worden, ik heb ook niet zoveel vrienden waar ik mee zou kunnen afspreken, en daar heb ik tbh geen zin in..

Dus was mijn idee, lang verhaal kort: ‘’ik wou een hond’’
Maar tja,..bij mijn moeder moest ik al zeker niet afkomen, zij heeft niet graag dieren...of toch niet als ze er zelf voor moet zorgen en het in ‘’haar’’ huis is...
Dus vroeg ik het mijn vader, hij wilt opzich wel, alleen gaat dat gewoon niet..
En dat is te verstaan, we wonen bij hem in een appartement (voorlopig) en hebben een kat, ik zeg niet dat katten en honden niet samen kunnen, maar wat ik daarmee bedoel is dat we het al druk hebben met hem dus ja, je snapt het wel...
Nu zou je kunnen zeggen: ‘’je hebt toch al die kat’’ ‘’waarom wil je nóg een dier’’...
Wel, de kat is niet echt van mij want 1) hij is van mijn zus 2) ik wou hem eigenlijk niet, ik wou een hond...

Oke nu kun je ook zeggen: waarom nam je dan een kat...daar heb ik geen antwoord op!

Nu is mijn vraag: ‘’weten jullie een aantal leuke huisdieren waar ik (als 12 jarige) voor kan zorgen...het zou leuk zijn als het iets is dat een beetje als een hond is...en als het bij een kat kan, ook zou het wel tof zijn als het dier kan knuffelen en niet continu in een kooi moet!
Ik vind opzich iets als een konijn ofzo wel ‘’leuk’’ maar het is gewoon niet zoals een hond, en ik ben bang dat ik het dan snel zogezegd ‘’beu’’ ga worden...
Een apart dier lijkt me ook wel leuk, maar wat dan?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, sorry voor het lange bericht, groetjes Aylin!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2018, 20:02
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als je graag met dieren wil knuffelen kun je ook vrijwilliger worden bij bijvoorbeeld een asiel of kinderboerderij.

Oja en die kat weet niet dat hij/zij van je zus is, dus lekker knuffelen die hap.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2018, 09:14
Verwijderd
Een hond vind ik persoonlijk geen goed idee als je je verveelt of even wat minder druk bent. Er komt misschien een moment waarop je weer drukker bent en je niet meer verveelt, en dan zit dat beestje daar mooi te kijken. Een konijn is inderdaad niet als een hond, maar misschien moet je van dat idee proberen af te komen? Niets is als een hond, alleen een hond!
Ik heb zelf een tijd twee tamme ratten gehad en kan dat ontzettend aanraden! Vrij eenvoudige verzorging, je kunt ze zoveel uit de kooi halen als je zelf wilt en het zijn echt heel knuffelbare en gezellige beestjes. Niet zo groot als een konijn, niet zo breekbaar als een hamster. Overigens ging het tussen onze ratten en twee katten prima. Ze vonden elkaar wel interessant, maar dat heeft nooit problemen opgeleverd.
Verder weet de kat inderdaad niet dat hij van je zus is, dus vooral veel mee knuffelen!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2018, 12:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je graag met dieren wil knuffelen kun je ook vrijwilliger worden bij bijvoorbeeld een asiel of kinderboerderij.
Er is geen asiel of kinderboerderij die je als vrijwilliger wil hebben als je met deze reden vrijwilliger wilt worden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2020, 12:23
LuckyCharlie
LuckyCharlie is offline
Hey allemaal,

ik denk dat je best geen hond neemt, die hebben veel tijd en aandacht nodig! Maar echt wel 24/7. Daarbovenop nog eens kosten voor dierenarts en eten. Verzorging neemt ookal veel tijd in beslag.

Ik denk dat je best eerst met een kat of een konijn begint!

Laatst gewijzigd op 09-01-2020 om 22:28. Reden: Geen reclame aub
Met citaat reageren
Oud 08-01-2020, 16:20
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Hey iedereen!
Euhh, voordat ik dit begin te schrijven wil ik even zeggen dat ik niet goed wist waar deze topic moest staan, dus hij mag gerust verplaats worden!

Oke maar goed...
Ik heb het de laatste tijd minder druk...ik zou kunnnen zeggen dat ik me zelfs verveel!
Dit komt vooral omdat ik niet echt problemen heb met school, nu dan toch niet meer...en ik goed ben beginnen plannen enzo, maar omdat ik mij zo verveel...heb ik dus niks te doen en begin ik sneller gefrustreerd te worden, ik heb ook niet zoveel vrienden waar ik mee zou kunnen afspreken, en daar heb ik tbh geen zin in..

Dus was mijn idee, lang verhaal kort: ‘’ik wou een hond’’
Maar tja,..bij mijn moeder moest ik al zeker niet afkomen, zij heeft niet graag dieren...of toch niet als ze er zelf voor moet zorgen en het in ‘’haar’’ huis is...
Dus vroeg ik het mijn vader, hij wilt opzich wel, alleen gaat dat gewoon niet..
En dat is te verstaan, we wonen bij hem in een appartement (voorlopig) en hebben een kat, ik zeg niet dat katten en honden niet samen kunnen, maar wat ik daarmee bedoel is dat we het al druk hebben met hem dus ja, je snapt het wel...
Nu zou je kunnen zeggen: ‘’je hebt toch al die kat’’ ‘’waarom wil je nóg een dier’’...
Wel, de kat is niet echt van mij want 1) hij is van mijn zus 2) ik wou hem eigenlijk niet, ik wou een hond...

Oke nu kun je ook zeggen: waarom nam je dan een kat...daar heb ik geen antwoord op!

Nu is mijn vraag: ‘’weten jullie een aantal leuke huisdieren waar ik (als 12 jarige) voor kan zorgen...het zou leuk zijn als het iets is dat een beetje als een hond is...en als het bij een kat kan, ook zou het wel tof zijn als het dier kan knuffelen en niet continu in een kooi moet!
Ik vind opzich iets als een konijn ofzo wel ‘’leuk’’ maar het is gewoon niet zoals een hond, en ik ben bang dat ik het dan snel zogezegd ‘’beu’’ ga worden...
Een apart dier lijkt me ook wel leuk, maar wat dan?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, sorry voor het lange bericht, groetjes Aylin!
Een hamster. Klinkt saai, maar is echt geinig
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 11:20
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hey allemaal,

ik denk dat je best geen hond neemt, die hebben veel tijd en aandacht nodig! Maar echt wel 24/7. Daarbovenop nog eens kosten voor dierenarts en eten. Verzorging neemt ookal veel tijd in beslag.

Ik denk dat je best eerst met een kat of een konijn begint!
We zijn 2 jaar verder
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 23:34
suikerdruif
suikerdruif is offline
een goudvis

wel opletten dat je hem niet vetmest en vermoord zoals bij een vriend van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiterklaas #1748
fizzle-fluffy
500 05-12-2012 10:46
Levensbeschouwing & Filosofie Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom'
Verwijderd
233 14-06-2010 23:20
Verhalen & Gedichten Het begrip van een treinreiziger
Verwijderd
3 20-10-2006 11:46
Flora & Fauna ik zoek een geschikte hond
sweetchrissiej
94 30-07-2003 19:38
Flora & Fauna voor of tegen jacht?
DKBD
75 24-07-2003 20:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.