Oud 06-07-2006, 15:26
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Gister kregen wij een mail van WizzAir, wij vliegen met Wizz van Boedapest naar Sofia, diezelfde dag vliegen we met een andere maatschappij naar Boedapest. Dit hebben we in februari allemaal al geboekt en bevestigingsmailtjes voor ontvangen. Maar in de mail bleek dat ze zomaar 2 weken voor tijd het vluchtschema hebben veranderd, onze vlucht de 2de bestaat dus opeens niet meer en nu moeten we een dag wachten en hebben we dus een dag minder vakantie em alles zit al zo krap op elkaar geplanned.

Natuurlijk hebben ze zich er voor ingedekt in de kleine lettretjes en geven ze alleen je geld terug als je door een verandering het het vluchtschema de vlucht niet meer pakt. Maar wij kunnen niet anders want er vliegt niks anders op (nou ja niks anders wat minder dan 300 euro ervoor wil) Maar ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze dit kunnen maken, twee weken voor vertrek terwijl wij alles in februari al gezocht en geregeld hebben. Lekker begin van de vakantie

Ik vroeg me af of iemand weleens een vreselijke vakantie heeft gehad door gedoe met vluchten, slecht georganiseerde reizen, lekke band, trein ongeluk etc.
__________________
Everyone wants to be found.
Advertentie
Oud 06-07-2006, 16:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben nog niet eens weg en heb nu al slechte ervaringen met de treinreiswinkel We hadden geboekt via internet, bellen ze de volgende dag, de nachttrein had geen zitplaatsen meer (toen we boekten nog wel maar toen blijkbaar ineens niet meer alternatief wat ze hadden was of een couchette (a 160 euro extra) of met de dagtrein (maar dat konden we niet halen). Uiteindelijk besloten om een dag later weg te gaan. Krijg ik de factuur, staat daar weer die couchette op Weer gebeld, ja ze wisten dat ze een fout haden gemaakt ze zouden zo snel mogelijk een nieuwe factuur sturen. Nu vier dagen later heb ik nog steeds niets gehoord of gezien en ga ik morgen maar weer eens bellen ofzo. Ik ben het goed zat met ze. Iedere keer beloven ze dat het goed komt en dan gaat er weer iets mis.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-07-2006, 16:31
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
oh dat is niet erg tof, want daar heb ik vandaag mn treinreizen geboekt
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 06-07-2006, 20:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Roxy schreef op 06-07-2006 @ 16:31 :
oh dat is niet erg tof, want daar heb ik vandaag mn treinreizen geboekt
Owjee

Ik hoop echt dat jij betere ervaringen krijgt met ze.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-07-2006, 00:23
200E
Avatar van 200E
200E is offline
Ik heb met Transavia een keer 7 uur vertraging gehad op een vlucht van Amsterdam naar Faro.

Bij Garuda zat mijn vlucht van Denpasar naar Jakarta vol, en ik moest die avond in Jakarta zijn om mijn vlucht naar Singapore te halen. De enige optie dat ik op tijd zou aankomen was dat ik met een vliegtuig mee zou gaan dat naar Tokio ging en daarna terug naar Jakarta. Kostte me de hele dag, en was maar net op tijd voor die andere vlucht.

Met Bosman reizen een keer naar Kreta geweest. Het mooie, lichte appartement uit de folder bleek overboekt, dus werden we in een achteraf appartementje gestopt met een ouderwetse bruine inrichting, een plakkerige keuken, gordijnen die niet dicht konden, en het stonk er naar hond. Reisorganisatie deed niks, maar na klagen bij de hoteleigenaar werden we overgeplaatst naar een 100 meter verderop gelegen vrijstaande villa met privé-zwembad. Slechte reisorganisatie, prima hotel
__________________
Qui fodit foveam, incidet in eam
Oud 07-07-2006, 12:41
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Ik vlieg aankomende dinsdag met Onur Air.. maar ik heb het gevoel dat het goed komt
Oud 08-07-2006, 05:04
vedetje
vedetje is offline
nooit met brazilie gaan, hoe de maatschappij noemt ben ik vergeten, maar niet doen!!!
problemen met de verlichting, de airco... en de hostessen die zich zitten te verontschuldigen omdat iedereen zich druk begint te maken, wat mensen die gillen...
(en dit schijnt altijd zo te zijn...)


voor lange vluchten is alitalia trouwens goed: je hebt je eigen tvschermpje en je kan op gelijk welk moment kiezen wanneer je een (recent nieuwe) film bekijkt, of muziek luisteren, of spelletjes spelen...
en wat vliegtuigeten betreft vind ik het (tot nu toe) het beste

maar ze hebben wel regelmatig stakingen (een half jaar geleden toch nog) dus dat kan wel tegenvallen (ervaring heb ik)
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 08-07-2006, 07:43
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Finnair : oude toestellen, slechte films, kleine zitplaaatsen (en dat voor 10u vliegen de plaatsen voor 2 u vlucht zijn anderhalf keer die maat zucht) slecht eten ( soort rendierwhiskas en dat op alle vluchten)

(leuk want binnen 2u vertrek ik er alweer mee voor 12 u vlucht )
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 09-07-2006, 20:34
mysecret
Avatar van mysecret
mysecret is offline
ik heb met transavia 13,5 uur vertraging gehad vorrig jaar toen ik op vakantie ging naar kreta!! vreselijk was dat! ik kreeg wel 70 euro terug van de verzekering..
__________________
Im looking to the sky to save me..looking for a sign of life..Looking for something to help me burn out bright.
Oud 11-07-2006, 20:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben twee jaar terug met Dutch Caribbean Airlines (DCA) naar Curacao geweest. In het vliegtuig begon het gedoe al met het feit dat ze handmatig passagiers moesten gaan tellen. Dit lukte niet, omdat mensen weigerden stil te blijven zitten op hun plek (zelfs toen het omgeroepen werd!!). Hierdoor hadden we een uur vertraging. Het vliegtuig was heel oud, naast mij was het rampje kapot, onder mij zat een stukje bekleding los en boven mij was de verf al voor een deel afgevallen. Geen fijn gevoel dus. De film was in het Spaans met Spaanse ondertiteling. Wat een vlucht.

Tijdens mijn vakantie kwamen de nieuwsberichten: vliegtuig 1 klapband, vliegtuig 2 defecte motor en noodlanding.. etc. Het aantal vluchten dat gecancelled werd of dat een incident had steeg en steeg.
Uiteindelijk besloot mijn oom een enkeltje Amsterdam voor mij te kopen bij de KLM en daarmee ben ik teruggevlogen. Hij durfde mij niet meer in een DCA-toestel te laten stappen.
Ik ben blij met dat ticket, want mijn oorspronkelijke vlucht werd gecancelled, evenals de overige vluchten in die week. Het vliegveld zat overvol met gestrande reizigers.
De week erop ging DCA failliet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-07-2006, 20:54
Verwijderd
Behalve Balance haar ervaring eigenlijk allemaal incidentele gebeurtenissen waar de mensen net pech hadden.
Oud 11-07-2006, 23:46
Verwijderd
Ik heb zelf slechte ervaringen met ENKA reizen (www.turkije.nl)

Wij hadden via dit geboekt en 1 week van te voren kregen we te horen dat ons appartement overboekt was. We werden naar een ander appartement gezet, maar normaal als je overboekt wordt hoor je in een zelfde soort appartement gezet te worden of een betere.
Bij ons was het dus een slechtere. In plaats van een appartement dat 200 meter van het strand lag en 600 meter van het uitgaansgebied, werden we geplaatst in een appartement 2 km van uitgaan en strand. Dit betekende dat wij elke dag met de bus of taxi moesten om bij het strand of uitgaan te komen. Nou Enka had ons omdat we overboekt waren logies+ ontbijt beloofd. Toen we aankwamen in het app bleek dat het alleen logies was. We hebben ongeveer 10 mensen moeten bellen van onze reisorganisatie want die was nergens te bekennen. Nou dat bellen via nederland heeft ons goud geld gekost. Uiteindelijk kwam er iemand maar die zei dat er niks aan gedaan kon worden en dat we hier gewoon moesten blijve. Er zaten helemaal geen jongere in het app alleen engelse gezinnen.
Het app was heel armoedig van binnen. En tot overmaat van ramp bleken we een 3 persoonskamer te krijgen voor ons 4en. Dus waren er maar 3 borden 3 bestek en 3 bedden.
Ze zouden ons 2 gratis uitstapjes aanbieden omdat we overboekt hadden zei die reisleidster. Maar die reisleidster hebben we de rest van de vakantie niet meer gezien dus dat is ons door de neus geboord.
Toen we terug wouden bleek er iets niet in orde met het ticket. Dus ze zeide dat we niet terug konden naar Nederland. Uiteindelijk was het nog goedgekomen en hebben we moeten rennen om nog onze vlucht te kunnen halen. Misschien waren er nog meer dingen maar die ben ik dan ff vergeten.
Mijn eindconclusie GA NOOIT MET ENKA op vakantie!!!!!!!!!!!!
Oud 13-07-2006, 22:07
200E
Avatar van 200E
200E is offline
Een vlucht met Bouraq was ook niet zo prettig trouwens. Het vliegtuig waarin ik zat was een viermotorig propellervliegtuig uit de jaren vijftig (ik geloof een Vickers Viscount voor de vliegtuigkenners onder jullie) van een type dat de KLM al 40 jaar niet meer in dienst heeft. Alles rammelde, kraakte en piepte, de stoelen zaten los en ik was maar wat blij toen het toestel weer aan de grond stond...
__________________
Qui fodit foveam, incidet in eam
Oud 14-07-2006, 00:04
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
200E schreef op 13-07-2006 @ 22:07 :
Een vlucht met Bouraq was ook niet zo prettig trouwens. Het vliegtuig waarin ik zat was een viermotorig propellervliegtuig uit de jaren vijftig (ik geloof een Vickers Viscount voor de vliegtuigkenners onder jullie) van een type dat de KLM al 40 jaar niet meer in dienst heeft. Alles rammelde, kraakte en piepte, de stoelen zaten los en ik was maar wat blij toen het toestel weer aan de grond stond...
Klinkt niet al te legaal, ik had mn geld terug geeist want het leek me niet echt een deugdelijk vliegtuig..
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 14-07-2006, 23:05
MH
Avatar van MH
MH is offline
Pegasus airlines was irritant. Handbagage? Nee, die kunnen we hier niet kwijt in de bakken boven de stoelen, dus houd maar op schoot. Immers, men moet alle plastic bekertjes kwijt en men serveert per slok een nieuw bekertje.
Eten en drinken? Ook dat is jammer, want dat gaat even net na start en net voor landing, zodat de stewardessen de rest van de 3,5 uur hun nageltjes kunnen veilen en het over de Turkse GTST kunnen hebben (of welk onderwerp dan ook).
Beenruimte voldoet aan alle normen, want de groep proefkonijnen bestond kennelijk enkel uit Pygmeeën. Ofwel je knieën zo hard mogelijk in de rugleuning voor je, je ellebogen in het gezicht van de buurman en een gangpad waar je net zijwaarts doorheen kon lopen.
Ik heb iets tegen Turkse charters.
Oud 15-07-2006, 16:09
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Vond ik ook zoiets, toen ik naar kreta ging met transavia kregen we 1 x wat te drinken tijdens een vlucht van 2,5 uur ofzo. Ik had dorst en geen zin om te wachten, dus ik drukte op het knopje.. Komt een van de stewardessen super pissed off naar me toe, dat ik niet voor drank oid op dat knopje mocht drukken want dat was voor noodgevallen.. Wat een service
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 09-08-2006, 17:05
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
Roxy schreef op 06-07-2006 @ 15:26 :
Gister kregen wij een mail van WizzAir, wij vliegen met Wizz van Boedapest naar Sofia, diezelfde dag vliegen we met een andere maatschappij naar Boedapest. Dit hebben we in februari allemaal al geboekt en bevestigingsmailtjes voor ontvangen. Maar in de mail bleek dat ze zomaar 2 weken voor tijd het vluchtschema hebben veranderd, onze vlucht de 2de bestaat dus opeens niet meer en nu moeten we een dag wachten en hebben we dus een dag minder vakantie em alles zit al zo krap op elkaar geplanned.

Natuurlijk hebben ze zich er voor ingedekt in de kleine lettretjes en geven ze alleen je geld terug als je door een verandering het het vluchtschema de vlucht niet meer pakt. Maar wij kunnen niet anders want er vliegt niks anders op (nou ja niks anders wat minder dan 300 euro ervoor wil) Maar ik vind het eigenlijk belachelijk dat ze dit kunnen maken, twee weken voor vertrek terwijl wij alles in februari al gezocht en geregeld hebben. Lekker begin van de vakantie

Ik vroeg me af of iemand weleens een vreselijke vakantie heeft gehad door gedoe met vluchten, slecht georganiseerde reizen, lekke band, trein ongeluk etc.
Vlieg met Sky europe, goedkoop en goede service
Oud 09-08-2006, 18:00
Verwijderd
Nog nooit slechte ervaringen gehad. Na, 1x met Dutchbird (via Sudtours), was er een vliegtuig kapot, moesten we wachten op óf een monteur, óf een vliegtuig. Het is toen uiteindelijk het vliegtuig geworden, dat kwam vol aan, en nam ons mee terug. Bij aankomst terug in Nederland had de piloot van de 1.5 uur vertraging er nog maar 15 minuten over ofzo.
Ads door Google
Oud 09-08-2006, 22:23
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ben al eens overvallen in de nachttrein naar oostenrijk

verder is usairways nogal hopeloos..

oude slechte vliegtuigen ( vanaf amsterdam)
en de laatste keer met usairways.. was ik vertraagd... connectie gemisst... omgeboekt.. toen weer vertraagd....koffers kwijt
__________________
Steady as the goes.....
Oud 12-08-2006, 19:31
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Er zijn een heleboel crappy maatschappijen, en telkens weer ondervind ik dat ze niks geven om studenten

Ik lees hier wel veel klachten over vliegen op Turkije, Gulf Air en Alitalia zijn daarvoor serieus aan te raden! Goedkoop en dik in orde altijd
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Oud 14-08-2006, 22:09
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Naru schreef op 09-08-2006 @ 17:05 :
Vlieg met Sky europe, goedkoop en goede service
Was ook het plan maar de vluchten van sky tussen amst-budapest en budapest-sofia sloten ook voor geen meter aan. Dus daarom wilden we de tweede vlucht met Wizz omdat die in ieder geval dezelfde dag vertrok als ons sky vliegtuig aankwam. Maar ja dat veranderden ze dus ook.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 15-08-2006, 00:37
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
sky europe is europa's nr 1 maatschappij als het gaat om vertragingen !!

de vluchten van sky europe zijn het meest en langst vertraagd van IEDEREEEN!!


( was laatst op tv..)
__________________
Steady as the goes.....
Oud 15-08-2006, 19:49
200E
Avatar van 200E
200E is offline
Vorige week in Frankrijk een overlandvlucht gemaakt met een locaal maatschappijtje. Zeker aan te raden. Ik kwam het vliegveld op rijden en 10 minuten later zat ik in het vliegtuig dat me keurig netjes afleverde waar ik moest wezen, en me de dag erna weer keurig op het afgesproken tijdstip ophaalde. Oké, het ging allemaal een beetje amateuristisch, zo moest er even rondgebeld worden om een piloot te vinden en het vliegtuig wilde pas starten toen het met startkabels aan een oude Eend werd gezet, maar het vloog, en nog goedkoop ook. 100 Euro per vlieguur voor een 4-persoons privé-vliegtuig, kunnen ze in Nederland nog wat van leren! Vergeleken met de benzine en tol die ik anders kwijt zou zijn, scheelde het maar een paar tientjes!
__________________
Qui fodit foveam, incidet in eam
Oud 17-08-2006, 13:18
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Kali schreef op 08-07-2006 @ 07:43 :
Finnair : oude toestellen, slechte films, kleine zitplaaatsen (en dat voor 10u vliegen de plaatsen voor 2 u vlucht zijn anderhalf keer die maat zucht) slecht eten ( soort rendierwhiskas en dat op alle vluchten)

(leuk want binnen 2u vertrek ik er alweer mee voor 12 u vlucht )
Ik wou zeggen, ik had met finnair dik groot vliegtuig, maar voor de helft volgeboekt, dus veel ruimte en grote zitplaatsen met veel beenruimte, dit in tegenstelling tot de KLM waar ik met mijn knieeen tegen de man voor me zat (die zijn stoel naar achter had gedaan)en 2 klaptafeltjes afbraken nadat de noodverlichting was uitgevallen
Oud 18-08-2006, 17:38
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Na vannacht in een shit hotel de nacht doorgebracht te hebben met een verschrikkelijk slechte host van ArkeFly staat die nu op nummer 1. Ben net terug uit Chersonissos en zijn niet via ArkeFly maar HellasJet gevlogen omdat de toestellen van ArkeFly allemaal kapot in Amsterdam stonden
Advertentie
Oud 18-08-2006, 17:56
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
De enige maatschappij die mij wel eens heeft laten zitten is KLM.
Het ergste was toen ons kleine 35 persoonsvliegtuigje van Stone Town naar Nairobi was overboekt (75 boekingen) en we een week moesten wachten. Door onze geweldige begeleidster konden we omvliegen via Dar es Salaam en Oman (Oman Air), toen naar Dubai en London (Gulf Air) en toen naar A'dam (KLM).
Oman Air en Gulf Air hadden de beste vliegtuigen waar ik ooit in gezeten heb! Luxe, groot, veel eten en drinken, beleefde vriendelijke stewardessen, in 1 woord geweldig. Het KLM toestel daarna was erg krap en met onbeleede bemanning die het niks kon schelen dat we door hun maatschappij al 12 uur langer onderweg waren dan gepland. Bij thuiskomst bleek dat onze bagage in Londen lag, omdat KLM dat weigerde mee te nemen omdat we uit een risicogebied kwamen, en na klachtenbrieven en telefoontjes kregen we een kortingsbon van 25 Euro voor het See Buy Fly gebied die nog een maand geldig was... terwijl we 300 km van Schiphol wonen... Nee, service zijn ze goed in bij KLM.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 22-08-2006, 04:43
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ik vlieg volgende week weer eens met usairways van toronto-philladelphia-amsterdam

maar ik weet nu al dat ik de connectie in phil. niet ga halen...

dat betekend dus.. weer veel stres en een verrassing waar ik naar toe word gestuurd om mij in amsterdam te krijgen..( lissabon/wenen/london/frankfurt/washinton


maar goed

ik kan me er tenminste al op instellen
__________________
Steady as the goes.....
Oud 22-08-2006, 18:44
Cait
Cait is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 22-08-2006 @ 04:43 :
ik vlieg volgende week weer eens met usairways van toronto-philladelphia-amsterdam

maar ik weet nu al dat ik de connectie in phil. niet ga halen...

dat betekend dus.. weer veel stres en een verrassing waar ik naar toe word gestuurd om mij in amsterdam te krijgen..( lissabon/wenen/london/frankfurt/washinton


maar goed

ik kan me er tenminste al op instellen
Hoezo weet je nu wel dat je de connectie niet gaat halen en toen je boekte niet? Kun je niet alvast gaan bellen met USAirways, vooraf valt er toch vaak meer te regelen dat op het moment zelf?

Overigens heb ik zelf nooit echt problemen gehad met deze maatschappij. Het toestel van Schiphol naar PHL was wat aan de oude kant, maar ja, dat was het dan ook wel.
Oud 06-09-2006, 18:18
deoxyribose
deoxyribose is offline
Nog geen problemen gehad van deze kant, had eerder te maken met de drukte op vliegvelden(toestel stond 3 uur na aankomst nog te wachten tot er een gate vrijkam) en passagiers die zich niet wisten te gedragen. Maar ik heb wel veel slechte verhalen gehoord over Aeroflot , Northwest Airlines en Air Portugal(of hoe dat ook mocht heten).
Oud 07-09-2006, 13:03
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 06-09-2006 @ 18:18 :
Maar ik heb wel veel slechte verhalen gehoord over Aeroflot , Northwest Airlines en Air Portugal(of hoe dat ook mocht heten).
Air Portugal beviel mij eigenlijk heel goed. Eten en drinken zit er bijvoorbeeld allemaal bij, vliegtijden klopten en je kon prima zitten.
Oud 07-09-2006, 18:58
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik zat door United bijna een hele dag vast op Frankfurt, overigens een klotevliegveld.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 07-09-2006, 19:44
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Fleurop schreef op 07-09-2006 @ 13:03 :
Air Portugal beviel mij eigenlijk heel goed. Eten en drinken zit er bijvoorbeeld allemaal bij, vliegtijden klopten en je kon prima zitten.
Blijkbaar was de service onwijs slecht, ongeduldige en schreeuwerige stewardessen, en dat notabene op een zakenreis.
Oud 13-09-2006, 11:35
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 07-09-2006 @ 18:58 :
Ik zat door United bijna een hele dag vast op Frankfurt, overigens een klotevliegveld.

ja als het kan negeer ik frankfurt..

ik vind het echt zo irriitant

( trouwens heb ik mijn vlucht wel gehaald.. alleen mijn kofers waren 3 dagen langer in amerika dan ik )


en wat met trouwens op de heen weg al irriteerde is dat bij usairways het niets uitmaakt als je koffers Priority gelabeld zijn..

ze komen er nog als laatste uit


maar goed

usairways
NEVER AGAIN
__________________
Steady as the goes.....
Oud 15-09-2006, 02:23
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 06-09-2006 @ 18:18 :
Nog geen problemen gehad van deze kant, had eerder te maken met de drukte op vliegvelden(toestel stond 3 uur na aankomst nog te wachten tot er een gate vrijkam) en passagiers die zich niet wisten te gedragen. Maar ik heb wel veel slechte verhalen gehoord over Aeroflot , Northwest Airlines en Air Portugal(of hoe dat ook mocht heten).
Ik vond Aeroflot leuk.
Oud 16-09-2006, 10:53
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 13-09-2006 @ 11:35 :
ja als het kan negeer ik frankfurt..

ik vind het echt zo irriitant

Wat is er mis met Frankfurt? Zachte zetels daar ^_^
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Oud 16-09-2006, 11:15
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
alles is mis met dat vliegveld


van inchecken tot de gate en alles wat daar tussenzit is echt gewoon kut
__________________
Steady as the goes.....
Ads door Google
Oud 16-09-2006, 11:20
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Ik vind de vreselijkste luchthaven eerder Londen, 90% kans dat je je connecting flight mist, totaal geen logisch systeem van terminals, 90 % kans dat er een of meerdere stuks bagage niet mee zijn, volgen totaal de wetgeving niet , weinig zitplaatsen enz ...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 16-09-2006, 14:13
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 16-09-2006 @ 10:53 :
Wat is er mis met Frankfurt? Zachte zetels daar ^_^
Blijkbaar is het systeem van gates daar heel erg verwarrend.
Oud 20-09-2006, 14:31
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Kali schreef op 16-09-2006 @ 11:20 :
Ik vind de vreselijkste luchthaven eerder Londen, 90% kans dat je je connecting flight mist, totaal geen logisch systeem van terminals, 90 % kans dat er een of meerdere stuks bagage niet mee zijn, volgen totaal de wetgeving niet , weinig zitplaatsen enz ...

Londen heeft 6 vliegvelden..
Ik vlieg vaak op stansted en heb daar nog nooit ergens problemen mee gehad
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 20-09-2006, 16:12
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 20-09-2006 @ 14:31 :
Londen heeft 6 vliegvelden..
Ik vlieg vaak op stansted en heb daar nog nooit ergens problemen mee gehad
Ik had het over Heathrow, als je naar Azië wilt is het quasi altijd Heathrow, maarbon ik vetik het nog om via London te gaan !
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 20-09-2006, 16:33
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Singapore Airlines is echt zoooooooo relaxed he....
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Oud 20-09-2006, 17:56
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
akumabito schreef op 20-09-2006 @ 16:33 :
Singapore Airlines is echt zoooooooo relaxed he....

Je hebt gelijk, meest zalige vliegtuigmaatschappij
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 29-09-2006, 14:47
amor
Avatar van amor
amor is offline
Citaat:
akumabito schreef op 20-09-2006 @ 16:33 :
Singapore Airlines is echt zoooooooo relaxed he....


Ja idd, en erg vriendelijk personeel. Persoonlijk vond ik Air France erg kut. Daar vlieg ik liever niet meer mee. Ze hebben een keer mn vlucht vanaf parijs geanuleerd zonder reden. Ik was toen al meer dan een dag onderweg en kon dat toen niet echt waarderen. Bovendien vond ik dat vliegveld, Charles de Gaulle echt kut, geen zitplaatsen genoeg, druk en onoverzichterlijk. Volgende keer ga ik dus lekker met LAN Chile. In de zomervakantie ga ik meestal met Transavia. De laatste 8 jaar zonder problemen en vertragingen gelukkig
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.