Oud 31-10-2013, 22:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 31-10-2013, 22:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog 1 GTST-tje en ik ben weer bij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-10-2013, 23:04
Hazel
Hazel is offline
Oud 01-11-2013, 04:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ow woah, ik heb zojuist, om 4 uur 's nachts, een heul lelijke winterjas besteld op de interwebz.

Ik heb 'm gekocht omdat ik al lang opzoek ben naar een winterjas en ik ging nog maar es een keer alle webwinkels langs en toen zag ik er één die toevallig alleen maar in mijn maat beschikbaar was en lijkt op een lelijk retro ski-jack met gekleurde strepen, dus die moest ik hebben. Het is zo'n donsjack/puffer jacket/michelinmannetjes jas, en die haat ik normaal, maar deze doet me denken aan een lelijke jas die ik had toen ik 14 was en ik werd er helemaal nostalgisch van. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 08:55
Verwijderd
Ik vind deze helemaal zo slecht nog niet voor een pufjas!
Oud 01-11-2013, 08:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb speciaal al mijn bonen, rijst, suiker en die shit in van die glazen weckpotten maar zelfs dan zitten er soms motjes in. Die beesten zijn echt ninja's.
Oud 01-11-2013, 09:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vind hem ook helemaal niet slecht hoor, best leuk zelfs. Ik vind het alleen jammer van de gekke strepen in gekke kleuren, maar ik zou er best mee kunnen leven. Belangrijkste aan een winterjas is toch dat hij warm is.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-11-2013, 09:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
O wacht, ze hebben hem ook in zwart met roos/paars/wit strepen. Die zou ik best wel willen!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-11-2013, 09:41
Verwijderd
Prima jas

Pip, veel plezier vandaag, geniet ervan!

En motten Ik vind motten best gezellig hoor, maar volgens mij hebben wij ze nooit in het eten zitten. Maar nu ik zie hoeveel het blijkbaar voorkomt en denk ik: Misschien mis ik meestal iets en eten we allemaal minimotten op. In ons vorige appartement hadden we wel HEEL VEEL zilvervisjes en dat vond ik smerig.
Oud 01-11-2013, 09:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja zilvervisjes die zaten in Alkmaar altijd bij ons in huis
Oud 01-11-2013, 11:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vinden jullie motten ook zulke intens gezellige dieren?
Alle dieren zijn gezellig! Gisteren hadden we een practicum met levende moriowormen en de halve klas zat te gilen, maar ik vond ze helemaal tof
Citaat:
Ow woah, ik heb zojuist, om 4 uur 's nachts, een heul lelijke winterjas besteld op de interwebz.

Ik heb 'm gekocht omdat ik al lang opzoek ben naar een winterjas en ik ging nog maar es een keer alle webwinkels langs en toen zag ik er één die toevallig alleen maar in mijn maat beschikbaar was en lijkt op een lelijk retro ski-jack met gekleurde strepen, dus die moest ik hebben. Het is zo'n donsjack/puffer jacket/michelinmannetjes jas, en die haat ik normaal, maar deze doet me denken aan een lelijke jas die ik had toen ik 14 was en ik werd er helemaal nostalgisch van. :')
Zo lelijk vind ik hem niet, hoor
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 11:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En even voor de beeldvorming: dit is een morioworm. Je moet ze niet met een pincetgreep vastpakken, want dan denken ze dat je een vogel bent en gaan ze heel hard kronkelen, lichaamssappen in het rond sproeien en bijten enzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 11:56
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik heb speciaal al mijn bonen, rijst, suiker en die shit in van die glazen weckpotten maar zelfs dan zitten er soms motjes in. Die beesten zijn echt ninja's.
De eitjes komen er in met transport?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-11-2013, 12:00
Verwijderd


Deze trui heet 'bodyflirt'.
Oud 01-11-2013, 12:01
Verwijderd
Oh wacht, er zijn er meer die zo heten. Dan is het misschien het merk en niet het model. Nouja, dan nog.
Oud 01-11-2013, 12:22
Verwijderd
Citaat:
En even voor de beeldvorming: dit is een morioworm. Je moet ze niet met een pincetgreep vastpakken, want dan denken ze dat je een vogel bent en gaan ze heel hard kronkelen, lichaamssappen in het rond sproeien en bijten enzo.
Klinkt uitermate gezellig ja

Citaat:
[afbeelding]


Deze trui heet 'bodyflirt'.
*ril*
Oud 01-11-2013, 12:26
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ow woah, ik heb zojuist, om 4 uur 's nachts, een heul lelijke winterjas besteld op de interwebz.

Ik heb 'm gekocht omdat ik al lang opzoek ben naar een winterjas en ik ging nog maar es een keer alle webwinkels langs en toen zag ik er één die toevallig alleen maar in mijn maat beschikbaar was en lijkt op een lelijk retro ski-jack met gekleurde strepen, dus die moest ik hebben. Het is zo'n donsjack/puffer jacket/michelinmannetjes jas, en die haat ik normaal, maar deze doet me denken aan een lelijke jas die ik had toen ik 14 was en ik werd er helemaal nostalgisch van. :')
ziet er leuk en lekker warm uit!!
Oud 01-11-2013, 13:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vind het ook geen extreem lelijke jas eigenlijk

Ik kon me niet inhouden in de action
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-11-2013, 13:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]


Deze trui heet 'bodyflirt'.
Ja, het merk heet bodyflirt. De kleren zelf hebben geen naam. Het is de ikea niet hoor!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook geen extreem lelijke jas eigenlijk

Ik kon me niet inhouden in de action
[afbeelding]
Hahaha ik heb laatst een bedankje gekregen, zo'n potje met dropjes erin. Heel leuk, maar blijkbaar is het potje zelf ook nog eens 20 cent ofzo Gaaf.
Oud 01-11-2013, 14:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Kosten wel 49cent!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-11-2013, 14:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was gister ook in de action, maar ik heb me heel goed ingehouden

De vorige keer niet, toen had ik voor 30 euro aan spullen (maar wel een tas van 10 euro)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 14:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn Knitten is af
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 14:44
Verwijderd
<3 Ik zag dat er ook een haakversie was. Probleem is dat ik nog nooit technisch gehaakt heb, dus ik heb geen idee wat ze daar zeggen
Oud 01-11-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Kosten wel 49cent!
Dan nog, nog geen euro voor een schattig bedankje, ipv een fles wijn ofzo. Creativiteit loont
Oud 01-11-2013, 14:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die kutkachel werkt niet en het is hier verdomme koud
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 15:01
Verwijderd
Niet eens een kankerkachel?
Oud 01-11-2013, 15:02
Verwijderd
Ha, die werkt hier ook niet. Veel koffie en warme choco drinken.
Oud 01-11-2013, 15:11
Verwijderd
Ik ga zo boekesekoeken eten bij mijn grootouders. Allerheiligentraditie. Boekesekoeken zijn dialect voor pannenkoeken, maar bomma maakt ze sowieso nog met boekweit.
Oud 01-11-2013, 15:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nog nooit boekweitpannekoeken op. Die gaat op het lijstje om te proberen

//Ik heb trek in hartigs, dus ik eet nu tucjes We hebben verder echt niets in huis.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 15:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Niet eens een kankerkachel?
Nou ja, wel kankertyfuskachel zelfs.
Citaat:
Ha, die werkt hier ook niet. Veel koffie en warme choco drinken.
Thee, dan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 15:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die kutkachel werkt niet en het is hier verdomme koud
Citaat:
Niet eens een kankerkachel?
Gheghegheghe. Ze heet geen Ted, he. Maar eh, Fiebs, dan doe je toch gewoon een trui aan of ga je hete seks liggen hebben ofzo?

Citaat:
Ik vind hem ook helemaal niet slecht hoor, best leuk zelfs. Ik vind het alleen jammer van de gekke strepen in gekke kleuren, maar ik zou er best mee kunnen leven. Belangrijkste aan een winterjas is toch dat hij warm is.
Ik vind 'm ook niet echt lelijk, anders had ik 'm niet besteld, maar ik vind 'm wel goed fout. Juist die strepen doen 't 'm, anders was het gewoon een simpel en saai blauw jack geweest. Nu is het nog een beetje 70s/80s skipakje. Als ze jassen hadden gehad met rood, oranje en bruin dan had ik die zeker weten gekocht.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 15:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een trui aan!

Maar mijn pa deed net stom, dus ik ging uit frustratie inpakken en nu zitten al mijn boeken in een doos en heb ik het wel weer warm.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 15:28
Verwijderd
Kan je mooi een samenvatting van mijn banman gaan maken. Gebruik die energie daarvoor, huphup.
Oud 01-11-2013, 15:28
Verwijderd
Ik ben naar de andere kant van d'r stad gewandeld, Heb daar een uur rondgehangen op de kinderboerderij en met de geiten gekletst en het varken geaaid en toen weer teruggewandeld
Oud 01-11-2013, 15:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kan je mooi een samenvatting van mijn banman gaan maken. Gebruik die energie daarvoor, huphup.
Ben ik mee bezig, huilerd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 15:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben naar de andere kant van d'r stad gewandeld, Heb daar een uur rondgehangen op de kinderboerderij en met de geiten gekletst en het varken geaaid en toen weer teruggewandeld
Goed bezig! Beestjes <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben naar de andere kant van d'r stad gewandeld, Heb daar een uur rondgehangen op de kinderboerderij en met de geiten gekletst en het varken geaaid en toen weer teruggewandeld
Hoe werkt dat?
Oud 01-11-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Hoe werkt dat?
"Hallo geit. Kom je even hallo zeggen? Je staat een beetje scheef. Nee, sorry, ik heb niks voor je! Oeh, wat heb jij een ontzettende onderbeet. Scheve pootjes èn onderbeet, je bent vast een beetje gehandicapt. Maar je bent wel lief hoor! Hoe zou je heten? Ik vind je wel een beetje een Hendrik. Wat vind je van Hendrik? Misschien ben je wel een meisje. Wat is een goede geitjesmeisjesnaam?" Enzovoorts enzovoorts.
Oud 01-11-2013, 15:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ingegerd
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
"Hallo geit. Kom je even hallo zeggen? Je staat een beetje scheef. Nee, sorry, ik heb niks voor je! Oeh, wat heb jij een ontzettende onderbeet. Scheve pootjes èn onderbeet, je bent vast een beetje gehandicapt. Maar je bent wel lief hoor! Hoe zou je heten? Ik vind je wel een beetje een Hendrik. Wat vind je van Hendrik? Misschien ben je wel een meisje. Wat is een goede geitjesmeisjesnaam?" Enzovoorts enzovoorts.
uuuuuhhhh
Oud 01-11-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ben ik mee bezig, huilerd
ban belediging
Oud 01-11-2013, 15:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kut, ik ben afgewezen voor de baan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 15:43
Verwijderd
Gaven ze een reden?
Oud 01-11-2013, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Kut, ik ben afgewezen voor de baan.
Neee! Bah, waarom?
Oud 01-11-2013, 15:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gesprekstechnieken waren niet goed genoeg (in rollenspel) en ze denken dat ik me niet kan inleven in de doelgroep (zieken).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 15:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ben naar de andere kant van d'r stad gewandeld, Heb daar een uur rondgehangen op de kinderboerderij en met de geiten gekletst en het varken geaaid en toen weer teruggewandeld
Daar had ik mijn dag mee moeten vullen. Rondlopen en beestjes. <3

Nouja, volgende keer beter.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-11-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Gesprekstechnieken waren niet goed genoeg (in rollenspel) en ze denken dat ik me niet kan inleven in de doelgroep (zieken).
In ieder geval een duidelijke reden, waar je ook wat mee kan.
Oud 01-11-2013, 16:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
In ieder geval een duidelijke reden, waar je ook wat mee kan.
Dat is wel waar ja en daar ben ik ook wel blij mee, maar ik had liever gewoon een baan gehad natuurlijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 16:20
Verwijderd
Citaat:
uuuuuhhhh
het kan nog veel erger hoor. Ik praat tegen bijna alles, ook tegen de planten hier in huis en soms tegen de brintapap voor een van mijn cliënten. En toen ik nog een brommer had praatte ik daar ook tegen.
Citaat:
Kut, ik ben afgewezen voor de baan.
Meh. Mooi klote dan.
Citaat:
Daar had ik mijn dag mee moeten vullen. Rondlopen en beestjes. <3

Nouja, volgende keer beter.
Ja, nou, Ik wilde mijn dag dus ook nog met allemaal andere dingen vullen. Ik weet niet helemaal of dat nog gaat lukken nu
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.