Oud 06-06-2002, 17:45
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Als ik verliefd ben, wil ik altijd echt zoveeeel mogelijk met diegene praten/smsen/msnen etcetcetce maar voel dan soms zo opdringerig!! Zouden jullie er iets van zeggen als je iemand te opdringerig vindt en 'wat is' opdringerig?? thnx X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 17:57
Bean
Avatar van Bean
Bean is offline
Ligt eraan wat die persoon van jou vind... Als hij jou absoluut niet ziet zitten, dan gaat ie zich er aan ergeren. Maar ik denk dat ie het wel leuk vindt dat jij interesse toont!
__________________
Ik ben niet gek, Ik ben een PADDESTOEL!!!!!!! een WEGWIJSBORD!!!!!!!! een HARDLOPERRRRRRRRR!!!!!!!!! zie http://members.chello.nl/i.ruiter2
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 18:01
Verwijderd
zo ben ik ook altijd.
maar wat ik dan meestal doe is afw8en totdat hij smst of belt.
Dan weet ik tenminste hoevaak hij mij nou uit zichzelf zou willen spreken.
Ook op msn (kan nu niet meer want m'n ex heeft me geblocked maargoe, toen we nog wél wat hadden) dan w8tte ik altijd tot hij wat tegen mij zei.
Deed hij dat niet dan werd ik soms echt gek maarjah, toch weer blijven w8en.
Dat is op zich beter dan dat jij altijd de eerste bent die wat zegt of smst of belt.
Want dan ben jij degene die moeite doet zeg maar.
Je kunt beter afw8en vinnik, maarjah.
(dit komt wel van een verbitterd persoon natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Bean schreef:
Ligt eraan wat die persoon van jou vind... Als hij jou absoluut niet ziet zitten, dan gaat ie zich er aan ergeren. Maar ik denk dat ie het wel leuk vindt dat jij interesse toont!
jah precies.
als ik wat met een jongen heb kan ik uuuuuuren met hem bellen en belt hij nooit ongelegen of wat dan ook, ik maak altijd tijd. En als hij smst ook, ik hoop dan juist dat het smsje van hem is!!

maar wanneer ik iemand niet zo zie zitten kan het echt moeilijk irritant zijn als iemand 3x op een dag belt en steeds smst. Want dan gaat de telefoon en hoop ik dat het die leuke jongen is, maar nee, hij weer...

Snappie...maar als je wat met hem hebt hoort hij het juist leuk te vinden net zoals jij.
Alleen zou ik het voortaan iets meer van hém laten afhangen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 18:38
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
zo ben ik ook altijd.
maar wat ik dan meestal doe is afw8en totdat hij smst of belt.
Dan weet ik tenminste hoevaak hij mij nou uit zichzelf zou willen spreken.
Ook op msn (kan nu niet meer want m'n ex heeft me geblocked maargoe, toen we nog wél wat hadden) dan w8tte ik altijd tot hij wat tegen mij zei.
Deed hij dat niet dan werd ik soms echt gek maarjah, toch weer blijven w8en.
Dat is op zich beter dan dat jij altijd de eerste bent die wat zegt of smst of belt.
Want dan ben jij degene die moeite doet zeg maar.
Je kunt beter afw8en vinnik, maarjah.
(dit komt wel van een verbitterd persoon natuurlijk )
Je moet het natuurlijk ook weer niet voor 100% van je vriend(in) af laten hangen. Als hij/zij iedere keer het initiatief moet tonen krijg hij/zij daar na een tijdje ook wel de pest in.
Volgens mij moet je het gewoon van beide kanten laten komen en als 1 van de 2 niet mee werkt is het niet echt de moeite waard lijkt mij.

Overigens, op het moment dat je zelf denkt dat je te opdringerig bent, moet je gewoon wat afstand nemen. Ik bedoel dus niet dat je hem/haar moet negeren ofzo, maar inderdaad hem/haar wat meer initiatief laten tonen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:16
Verwijderd
ik weet wat je bedoelt. eigenlijk wil ik heel vaak met de jongen die ik leuk vind gaan praten of mee vragen maar ik wil niet wanhopig overkomen. lastig hè. Dus ik probeer contact te houden maar met mate.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie opdringerige personen
igfy
50 12-05-2007 11:48
Liefde & Relatie opdringerige mensen
saartje 88
13 23-10-2004 19:00
Liefde & Relatie Hij nou opdringerig of ligt het aanmij?
devilcat
101 10-10-2004 22:05
Liefde & Relatie Opdringerig worden..Het is moeilijk..
Spray rebel
21 08-01-2004 10:26
Liefde & Relatie Bang dat ik opdringerig overkom
BaLLooN
19 07-10-2003 22:27
Liefde & Relatie mr. is iets te opdringerig
foreverlove
5 17-03-2002 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.