Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2007, 09:58
Giedje
Giedje is offline
Ben al een tijdje gek op een meisje , maar zij ook opmij ? dat weetik niet .
Nouja , een vriendin van haar had emt een rviend van em zins gister en hun blefen ook wellis slapen bij mij thuis en zijd us waar ik gek op ben lag altijd naast me .
Dan pakte we elkaars hand vast trelen ik gak kusjes en had haar zelf nog naja *gemastrubeert* .
Maar oke ik dus helemaal blij , maar zodra we uit de kamer zijn en naast der loop op straat ofzo dan pakt ze me hand neit vast of geen oogcontact zoeken , naja de ene keer wel de andere keer niet .
Maar het is een beetje vaag dus allemaal , gister zou ze blijfen slapen , maar toen belde ik haar nog van kwam je nog zij ze naja nee nietmeer nu , maar het was uit tussen die vriend van me en haar vriendin die ook bleef slapen , ze durft dus ook niet in der eentje .

Wat denken jullie hiervan ?
Wat moet ik doen ...
Ik zit nu echt met zo een klote gevoel van vindt ze me wel leuk ..

Laatst gewijzigd op 21-01-2007 om 10:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2007, 10:02
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Eén van de grootste mysteries van het leven: hoe masturbeer je iemand anders ?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 10:04
Giedje
Giedje is offline
Vingeren ook goed
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 10:06
Verwijderd
Het lijkt mij dat jullie al wel in een stadium zijn beland waarin je gewoon aan haar kunt vrágen hoe het nu eigenlijk zit.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 10:09
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Giedje schreef op 21-01-2007 @ 11:04 :
Vingeren ook goed
beter zelfs
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 10:34
Giedje
Giedje is offline
Zij is niet echt een prater ..
Maar de eerstvolgende keer ga ik gewoon mezelf proberen te vragen aan der of ze me nou echt leuk vindt ..

Ik ben bang als het het niet wederzijds is dat de vriendschap dan ook heel anders wordt * elkaar gewoon zien als vrienden *
Ik zou er ook kapot van wezen overigens
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 11:21
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik vind dit niet 'gewoon elkaar zien als vrienden'.

Volgens mij is ze gewoon verlegen, gewoon vragen.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 11:39
*wee
*wee is offline
Ik denk dat jullie gewoon een avond moeten afspreken waarop jullie alleen zijn, en haar dan vragen hoe zij erover denkt. Misschien is ze wel bang dat jij haar niet leuk vindt, en dan blijven jullie in deze situatie. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en vragen.

Succes ermee
__________________
Niiet denken maar doenn=)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 11:50
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Je mailtje is best moeilijk te volgen, probeer iets meer aan je schrijfstijl te doen, zodat mensen het begrijpen, en je makkelijk kunnen helpen.
Maargoed: Ik zou als ik jou was, het gewoon aan haar vragen, op een gegeven moment kom je vast op een punt dat je haar kan vertellen wat je voor haar voelt.
Of je geeft subtiele ( of natuurlijk totaal niet subtiele) hints.. Die zijn leuk, en makkelijk te begrijpen voor haar
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 12:38
Macademion
Avatar van Macademion
Macademion is offline
Blijven is met een v
Wellis = Wel eens
Bleven is met een v
naast der loop = Naast haar loop
zij ze naja nee nietmeer nu = zei ze: "Nouja, nee, nu niet meer."

maar dan spel je "vindt ze me wel leuk" wel weer correct.

Weet je wat, besteed eens net zoveel aandacht aan je typewerk als aan dit probleem, misschien vindt ze je dan wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 12:39
*wee
*wee is offline
Citaat:
Macademion schreef op 21-01-2007 @ 13:38 :
Blijven is met een v
Wellis = Wel eens
Bleven is met een v
naast der loop = Naast haar loop
zij ze naja nee nietmeer nu = zei ze: "Nouja, nee, nu niet meer."

maar dan spel je "vindt ze me wel leuk" wel weer correct.

Weet je wat, besteed eens net zoveel aandacht aan je typewerk als aan dit probleem, misschien vindt ze je dan wel leuk.
Je begrijpt het wel jaa.. geef er dan ook geen commentaar op
De jongen in kwestie vraagt toch niet om zulke antwoorden
__________________
Niiet denken maar doenn=)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 12:42
wilhelmus
Avatar van wilhelmus
wilhelmus is offline
Oke,
maar dit:

'hun blefen'


__________________
Joechei :D, joechei :D wat zijn wij heden blij XD
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 13:01
Macademion
Avatar van Macademion
Macademion is offline
Citaat:
*wee schreef op 21-01-2007 @ 13:39 :

De jongen in kwestie vraagt toch niet om zulke antwoorden
Nou, zijn manier van typen vraaaagt erom, hoor!

Maar goed, mijn antwoord:
Ik vind het echt idioot dat je een meisje vingert waarmee je geen relatie hebt. Noem het ouderwetse normen en waarden, maar als je alleen denkt met je geslachtsorganen vind ik het niet raar dat je nu niet weet hoe het zit.

Denk er nog eens even over na, en dan weet je zelf het beste wat je moet doen, in plaats van de ongeïnformeerde forumbezoekers die niks van jou en je leven en je toekomstige vriendin weten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 13:05
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Giedje schreef op 21-01-2007 @ 11:34 :
Maar de eerstvolgende keer ga ik gewoon mezelf proberen te vragen aan der
Hier kan ik echt niks mee, wie ga je nu iets vragen?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 13:42
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Citaat:
Macademion schreef op 21-01-2007 @ 15:01 :
Nou, zijn manier van typen vraaaagt erom, hoor!

Ja, gozer, ik had het al duidelijk gemaakt.. En nog best netjes. Het is denk ik tot hem doorgedrongen
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 14:17
Giedje
Giedje is offline
Bedankt voor de leuke reacties



Doe er maar gelijk een slotje op
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 22:07
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Macademion schreef op 21-01-2007 @ 13:38 :
Blijven is met een v
Wellis = Wel eens
Bleven is met een v
naast der loop = Naast haar loop
zij ze naja nee nietmeer nu = zei ze: "Nouja, nee, nu niet meer."

maar dan spel je "vindt ze me wel leuk" wel weer correct.

Weet je wat, besteed eens net zoveel aandacht aan je typewerk als aan dit probleem, misschien vindt ze je dan wel leuk.
Wat een dadendrang. Een hollandse schooljuf.. gemauw over de spelling van anderen is wat haar blij maakt. Ze weet waarschijnlijk heel veel dingen niet maar ze ziet wel scherp toe op hoe dingen worden opgeschreven. Men kan toch weinig anders dan bewondering opbrengen voor de taalverbeteringsmissie van deze vrouw!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 21-01-2007 @ 11:02 :
Eén van de grootste mysteries van het leven: hoe masturbeer je iemand anders ?
jah dit heeft mij ook een tijdje bezig gehouden...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2007, 22:11
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Giedje schreef op 21-01-2007 @ 11:34 :
Zij is niet echt een prater ..
Maar de eerstvolgende keer ga ik gewoon mezelf proberen te vragen aan der of ze me nou echt leuk vindt ..

Ik ben bang als het het niet wederzijds is dat de vriendschap dan ook heel anders wordt * elkaar gewoon zien als vrienden *
Ik zou er ook kapot van wezen overigens
Je gaat niet vragen hoe het zit, dat is een girly-men aanpak. Je regelt een afspraak met haar en als die leuk is regel je er nog een. Enzovoorts. Je houd in de tussentijd je mond over wat ze van je vind. Het leuke is dan dat ZIJ op den duur zal vragen hoe het nou zit. Maar kijk eerst maar eens of ze uberhaupt een date accepteert.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Macademion schreef op 21-01-2007 @ 13:38 :
Blijven is met een v
Wellis = Wel eens
Bleven is met een v
naast der loop = Naast haar loop
zij ze naja nee nietmeer nu = zei ze: "Nouja, nee, nu niet meer."

maar dan spel je "vindt ze me wel leuk" wel weer correct.

Weet je wat, besteed eens net zoveel aandacht aan je typewerk als aan dit probleem, misschien vindt ze je dan wel leuk.
je zit wel lekker in je rol van pabotrutje he!

corrigeren met interpunctie ook.. overdaad schaadt!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 22:47
havana
Avatar van havana
havana is offline
tering tyfus hier had ik echt moeite mee om te lezen werd er bijna scheel van

ontopic

Volgens mij is ze gewoon verlegen, gewoon vragen. zoals iemand hei ral zei
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 08:01
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 21-01-2007 @ 23:11 :
jah dit heeft mij ook een tijdje bezig gehouden...
Maar inmiddels ben je eruit ? Verlicht ons!
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 09:26
Verwijderd
Jeetje wat een naar topic.

Vraag het haar gewoon, probleem opgelost.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 21-01-2007 @ 23:07 :
gemauw over de spelling van anderen
Nou, een beetje fatsoenlijke spelling zorgt er wel voor dat ik het niet twee of drie keer hoef te lezen. Kom op hee, die gast is 17, dan hoor je gewoon niet meer te schrijven als een kleuter.

En dan nog niet eens weten wat "mastruberen" nou echt betekent...


OT:
Gewoon vaker afspreken en dan komt het vanzelf wel eens ter sprake. Ga geen 'nu moet je het echt zeggen hoor'-situatie forceren.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 21:33
Macademion
Avatar van Macademion
Macademion is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 21-01-2007 @ 23:07 :
Wat een dadendrang. Een hollandse schooljuf.. gemauw over de spelling van anderen is wat haar blij maakt. Ze weet waarschijnlijk heel veel dingen niet maar ze ziet wel scherp toe op hoe dingen worden opgeschreven. Men kan toch weinig anders dan bewondering opbrengen voor de taalverbeteringsmissie van deze vrouw!
Wat een dadendrang, een prepuberale hormoonbom.. gemekker over iemand die de spelling van iemand anders belangrijk vindt. Hij weet waarschijnlijk een hele hoop dingen niet maar ziet wel scherp toe dat hij ergens tegenaan kan schoppen. Men kan weinig anders dan zwijgen in het aangezicht van zulke grootse, opbouwende maatschappijkritiek.

Maar zoals je misschien was vergeten te lezen na de taalverbeterpunten, gaf ik aan dat de TS zijn hersenen eens aan het werk moest zetten en niet afhankelijk moet zijn van forummers, een maf meisje of een te vrije seksuele moraal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 22-01-2007 @ 09:01 :
Maar inmiddels ben je eruit ? Verlicht ons!
nee ik zit op bijles.. kom er alleen niet uit!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 09:24
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Macademion schreef op 22-01-2007 @ 22:33 :
Wat een dadendrang, een prepuberale hormoonbom.. gemekker over iemand die de spelling van iemand anders belangrijk vindt. Hij weet waarschijnlijk een hele hoop dingen niet maar ziet wel scherp toe dat hij ergens tegenaan kan schoppen. Men kan weinig anders dan zwijgen in het aangezicht van zulke grootse, opbouwende maatschappijkritiek.

Maar zoals je misschien was vergeten te lezen na de taalverbeterpunten, gaf ik aan dat de TS zijn hersenen eens aan het werk moest zetten en niet afhankelijk moet zijn van forummers, een maf meisje of een te vrije seksuele moraal.
Inderdaad. Je kan weinig anders dan zwijgen in het aangezicht van mijn kritiek omdat je op een nare manier een poging deed iemand te pakken op zijn spelling. Jij gaat zijn spellinsgonderwijs hier niet in een paar posts fixen dus het sarcastisch geven van de juiste spelling is niets meer dan een oefening in vernederen/afrekenen. Maar toegegeven, je herstelde jezelf met een briljant inhoudelijk advies, dat luidt: "Denk er nog eens even over na" Nou met een dergelijke opmerking kan je de mensen op pad sturen. Nice. Daarom schreef ik ook "Ze weet waarschijnlijk heel veel dingen niet maar ze ziet wel scherp toe op hoe dingen worden opgeschreven."
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 09:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Zo, iedereen heeft laten zien hoe goed ze spellingsfouten kunnen verbeteren en hoe goed men dáár weer commentaar op kan geven dus die discussie kan per nu wel gestopt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 10:28
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Als jij jouw hand 'in' haar mag steken dan vindt ze je leuk of ze ambieert een carriere als handpop...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:31
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
idd. óf t is een beetje een makkelijk sletje, óf ze vindt je leuk maar wil t niet zeggen.
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:32
Verwijderd
óf het is een dom meisje dat denkt dat ze zich moeten laten vingeren omdat haar vriendin het ook doet.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 11:34
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-01-2007 @ 12:32 :
óf het is een dom meisje dat denkt dat ze zich moeten laten vingeren omdat haar vriendin het ook doet.
oew jaa die zijn er ook nog. hoe oud is ze?
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 16:59
wushuman
wushuman is offline
Smokin' is de enige hier die het spel der verleiding enigszins snapt. Ik zal mijn steentje ook maar eens bijdragen:
---------

Giedje.. ik kan een heel uitgebreid antwoord gaan geven maar
ik zal me beperken tot het nodige om je vraag te beantwoorden.

Realiseer je dat meiden van deze leeftijd vaak van de hak op de tak springen wat betreft relaties, en dat sommige "avontuurlijke uitstapjes" voor veel meiden ook een experimenteel element bevatten. Ik kan niet beantwoorden of ze je leuk vindt, daarvoor heb ik meer informatie nodig.

Ik merk dat je redelijk hard achter haar aanloopt. Ik wil je aanraden om de komende tijd het contact op een lager pitje te zetten. Het klinkt raar en het gaat tegen alle "common sense" in, maar dit maakt jou als potentiele vriend opeens veel interessanter. Ze gaat zich dan namelijk onbewust afvragen of jij haar nog wel interessant vindt en dat is precies het effect wat we willen bereiken!

Grote kans dat zij dan contact met jou opneemt omdat vrouwen
er nu eenmaal een hekel aan hebben om niet meer in de belangstelling te staan. Natuurlijk staat ze nog wel in de belangstelling, maar het gaat erom dat ze DENKT dat ze niet meer in de belangstelling staat. Ze zal dan alles doen om erachter te komen waarom ze niets meer van je hoort en het effect zal zijn dat zij achter jou aan gaat lopen in plaats van andersom. Je bent dan opeens veel interessanter voor haar.

Hopelijk kun je mijn antwoord een beetje volgen.
Hou ons op de hoogte.

Laatst gewijzigd op 23-01-2007 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 17:13
belli
belli is offline
waarom vinger je een meisje die niet eens alleen bij je durft te komen?
waarom vinger je een meisje waar je niet eens een persoonlijk gesprek mee kan voeren?
misschien is het tijd voor een goed gesprek. gewoon aan gaan. en daarna maar kijken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 19:07
Macademion
Avatar van Macademion
Macademion is offline
Citaat:
belli schreef op 23-01-2007 @ 18:13 :
waarom vinger je een meisje die niet eens alleen bij je durft te komen?
waarom vinger je een meisje waar je niet eens een persoonlijk gesprek mee kan voeren?
misschien is het tijd voor een goed gesprek. gewoon aan gaan. en daarna maar kijken.
Good point.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 19:45
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
stout! schreef op 21-01-2007 @ 11:02 :
Eén van de grootste mysteries van het leven: hoe masturbeer je iemand anders ?
misschien bedoelde hij ''op'' iemand anders?

ontopic - doe niet zo onzeker en ga gewoon vragen
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2007, 20:06
Chasin'
Chasin' is offline
Citaat:
wushuman schreef op 23-01-2007 @ 17:59 :
Smokin' is de enige hier die het spel der verleiding enigszins snapt. Ik zal mijn steentje ook maar eens bijdragen:
---------

Giedje.. ik kan een heel uitgebreid antwoord gaan geven maar
ik zal me beperken tot het nodige om je vraag te beantwoorden.

Realiseer je dat meiden van deze leeftijd vaak van de hak op de tak springen wat betreft relaties, en dat sommige "avontuurlijke uitstapjes" voor veel meiden ook een experimenteel element bevatten. Ik kan niet beantwoorden of ze je leuk vindt, daarvoor heb ik meer informatie nodig.

Ik merk dat je redelijk hard achter haar aanloopt. Ik wil je aanraden om de komende tijd het contact op een lager pitje te zetten. Het klinkt raar en het gaat tegen alle "common sense" in, maar dit maakt jou als potentiele vriend opeens veel interessanter. Ze gaat zich dan namelijk onbewust afvragen of jij haar nog wel interessant vindt en dat is precies het effect wat we willen bereiken!

Grote kans dat zij dan contact met jou opneemt omdat vrouwen
er nu eenmaal een hekel aan hebben om niet meer in de belangstelling te staan. Natuurlijk staat ze nog wel in de belangstelling, maar het gaat erom dat ze DENKT dat ze niet meer in de belangstelling staat. Ze zal dan alles doen om erachter te komen waarom ze niets meer van je hoort en het effect zal zijn dat zij achter jou aan gaat lopen in plaats van andersom. Je bent dan opeens veel interessanter voor haar.

Hopelijk kun je mijn antwoord een beetje volgen.
Hou ons op de hoogte.
Dit advies moet je opvolgen!! Positief resultaat is zeker daar.. Ik kan het weten, want heb het zelf ook gedaan.. als ze een tijdje niks meer horen, krijg je opeens berichten via sms of er word gebeld van waar ben jij? waar heb jij uitgehangen..
Zo zijn de vrouwen nou eenmaal..

Het is misschien lastig om te doen, maar door ff door te zetten zal je later een gelukkigere jongen zijn.. geloof ons..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vindt ze me leuk? Wat moet ik doen?
Alex55
6 20-07-2016 21:57
Liefde & Relatie Vindt zij me leuk?
Gijsjuh
11 01-12-2015 20:08
Liefde & Relatie Hoe weet ik of ze me leuk vindt?
dyliedylie
4 09-10-2014 16:33
Liefde & Relatie vindt ze me leuk
joan1996
7 03-05-2013 12:04
Liefde & Relatie Vindt ze me leuk?
DiRobbert
6 13-12-2012 19:11
Liefde & Relatie vindt ze me leuk?
axelf
16 25-09-2010 09:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.