Oud 02-06-2014, 00:26
daanf2
daanf2 is offline
Hallo allemaal,

Ik voetbal al een paar jaar samen in hetzelfde voetbal elftal. Wij kennen elkaar al erg lang. Maar nu douchen wij sinds een paar jaar met zijn allen met de onderbroek aan. Ik vind dit erg storend. Ik ben geen homo ofzo hoor die graag pikken wil zien, maar wil graag gewoon naakt kunnen douchen. Ik zit hier al een tijdje mee maar weet niet hoe ik dit moet veranderen. Ik heb al een keer gewoon naakt gedoucht, maar er is een ding raarder dan met zijn allen met de onderbroek aan douchen en dat is al enige naakt douchen. Daarom douche ik nu ook met de onderbroek aan. Wie weet hoe ik dit kan veranderen?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 00:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Waarom post je dit op Seksualiteit en moet je er specifiek bij vermelden 'dat je geen homo bent die graag pikken wil zien'?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 13:17
Verwijderd
Omdat 'ie jong is natuurlijk en denkt dat dat hoort.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 13:39
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Tja hoe zeg ik dit een beetje politiek correct. Speel je in een multicultureel team m.a.w. zitten er ook Marokkaanse en Turkse jongens bij? Die zijn dat kennelijk nog steeds niet gewend en die zul je ook niet zo makkelijk over kunnen halen. Doen ze na het douchen hun broek over die natte onderbroek aan? Dat lijkt me niet echt lekker zitten. Maar als jij naakt wil douchen doe je dat toch gewoon. Mss kun je met 1 of meer andere jongens afspreken om voortaan weer naakt te douchen. Dan zijn er wellicht meer die het weer gaan doen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 17:04
Verwijderd
Blijf gewoon zelf naakt douchen. Als er 1 iemand doet zal de rest wel gauw volgen. Als iedereen zich gaat blijven schamen, zal uiteindelijk ook iedereen met onderbroek blijven douchen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 17:16
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
Wie weet hoe ik dit kan veranderen?
Praat er eens over, binnen de groep ? Zo van, waarom houd jij je onderbroek aan ? Je zal wel merken of er veel "weerstand" op je vraag komt. Zo ja, laat het rusten. Tenzij je die weerstand iets waard is (om te doorbreken). Zoniet, volgen sommigen misschien je voorbeeld. En bereik je ergens (gedeeltelijk) wat je bereiken wou.

Ik zou alvast elkaar daarvoor niet gaan discrimineren. De één is misschien verlegen, de ander het cultureel niet gewend, etc. En nog een ander heeft misschien een onderbroek aan, die hij niet goed aan en uit krijgt. Weet ik veel

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 17:24
Verwijderd
Nee, je weet (kent, begrijpt) niet veel.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 18:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Aangezien dit niets met seks te maken heeft, verplaats ik het topic naar lichaam en gezondheid (daar komt deze vraag wel vaker langs).

Ik zou gewoon naakt gaan douchen ongeacht wat de rest doet. Misschien volgt de rest binnen een paar weken tot maanden, misschien ook niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 18:06
Verwijderd
Citaat:
maar er is een ding raarder dan met zijn allen met de onderbroek aan douchen en dat is al enige naakt douchen.
Ik vind het een stuk raarder dat jij dat denkt.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Ik dacht dat ik het dagelijkse nieuws uit friesland al had gegeven maar bij deze
Verwijderd
238 21-01-2019 04:27
Seksualiteit Omgaan met naaktheid in huis
Kevin1494
32 02-08-2018 22:32
Seksualiteit Naakt douchen? En wat dan?
HelpDavy
12 08-02-2017 20:32
Lifestyle (naakt) douchen bij voetbal ??
youraan
36 22-03-2011 20:58
Lichaam & Gezondheid naakt douchen na het voetballen??
rvanheissen
38 14-02-2011 01:09
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
DennisRobben
83 02-02-2011 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.