Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2015, 23:03
Verwijderd
Ik heb nu sinds 10 weken een relatie met mijn vriendin, waar ik zielsveel van hou. Nu had ze, al voordat ik haar kende, een reis naar Salou geboekt. Dit heeft ze samen met een vriendin van haar geboekt. Ze gaan met z'n tweeën. Die vriendin ken ik zelf al wat langer en daardoor weet ik dat ze makkelijk aan mannelijk aandacht komt. De vriendin heeft ook geen moeite ermee om op een avondje de hele zaal tijdens het uitgaan af te lebberen en er een goed feestje van te bouwen. Alleen mijn vriendin is zelf niet zo maar gaat wel samen met haar op vakantie.. me vriendin kan ook behoorlijk wat drinken waardoor ze ook moeite heeft nog normaal te kunnen functioneren.. Ik vertrouw haar blindelings, dat doe ik echt! Alleen ben ik toch bang dat, onder invloed van alcohol, ze beïnvloed word door haar vriendin.. Ik vind het echt leuk voor d'r dat ze op vakantie gaat, echt dat doe ik echt! Alleen zie ik een beetje op tegen het feit dat het een jongeren zuip vakantie is.. gezien waar die voor bekend staan. Betreft vreemdgaan op alle gebieden. En aangezien ze zoveel kan drinken. Ik vertrouw dat ze niks doet maar is het niet zo dat als je echt zoveel op hebt dat je het zelf niet eens door hebt? Nu weet ik hier niets betreft ervaring vanaf omdat ik zelf nog nooit zo dronken ben geweest maar goed.. Nu Salou dan toch steeds dichterbij komt word ik toch een beetje zenuwachtig, ook omdat ze voordat ze mij kende een rijklijks uitgaansleven had en dan ook wel een drankje meer lusten. Ik ben overigens ook haar eerste vriend. Nu zegt ze wel zelf nooit echt contact heeft gelegd met andere tijdens uitgaan omdat ze voor gezelligheid en drank uitging maar goed. Ze blijft me ook steeds zeggen: "Natuurlijk kan het zijn dat we daar mensen ontmoeten, een vriendengroep om mee uit te gaan, maar dan moet je niet gelijk dingen denken als we met wat jongens op de foto staan".. Nu weet ik niet precies wat ik moet denken en omdat het steeds dichterbij komt begin ik me steeds drukker erom te maken.. Ik hou echt zielsveel van d'r en vertrouw d'r blindelings alleen weet ik niet wat ik moet denken bij deze vakantie gezien haar alcohol verbruik en de vriendin waarmee ze op vakantie gaat.. Heel eerlijk gezegd zie ik de vakantie niet zo zitten.. Tips en Advies of ervaring zijn welkom! HELP!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2015, 23:19
Weedyconzales
Weedyconzales is offline
gewoon opsluiten in je kelder is het beste!
nee grapje

je moet je er niet te druk over maken, als ze echt van je houdt, doet ze echt niks met andere jongens. Bovendien, alcohol brengt ook eerlijkheid naar boven, dit kan positief en negatief zijn, een vriend van mij was een keer zo dronken tijdens het uitgaan, dat het enige waar hij aan kon denken en over bleef zeuren zijn vriendin bellen was. nu is het bij meisjes natuurlijk wel ietsjes anders, maar zo heel veel verschil is er niet!

je kunt het natuurlijk ook zien als een test, als ze niks doet met andere jongens, weet je dat ze echt van je houdt.

Je kunt die vriendin ook inlichten, en aan haar vragen of ze je vriendin een beetje in bedwang wilt houden. afentoe contact(bellen/skype etc.) kan ook geen kwaad

je zegt "maar is het niet zo dat als je echt zoveel op hebt dat je het zelf niet eens door hebt?" dat is toch juist een goed iets? wat niet weet wat niet deert zeggen ze toch? sorry ik ben van de flauwe grapjes
Met citaat reageren
Oud 01-07-2015, 00:39
Obelise
Obelise is offline
Denk dat je best een verstandige vriendin hebt..?

Maarja, klinkt alsof ze wel mentaal sterk genoeg is, om niet zomaar een fout te maken.

Er word wat gedronken, en fouten kunnen voorkomen...
Maar ik denk dat je vriendin je wel mag, en ze al genoeg ervaring heeft, om niet perongeluk met iemand in bed te duiken

In case het wel gebeurd, nee, je kan nooit dronken genoeg zijn (als je zelf nog sex kan hebben) dat je het vergeet.
Misschien wel nadat het gebeurd (maar dat is een keuze)

Verder zou ik gewoon je vriendin vertellen dat je veel van der houd, der vertrouwd, en t echt heel erg zou vinden als ze vreemdgaat.
En ik zou zeggen: "Mocht het gebeuren dat je dan toch met iemand iets hebt gedaan, laat het me tenminste weten als je terug bent"

Verder gewoon goed de facebook pagina van die vriendin van je vriendin volgen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2015, 02:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Mensen die op zuipvakanties naar Salou gaan zou ik per definitie niet vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2015, 06:15
Obelise
Obelise is offline
maar met hun labiele vriendin, en geboekt voor de relatie tho

Je mag je vriendin best zeggen, dat je het liever niet wil, maar weet niet hoe ze daar op reageert
Met citaat reageren
Oud 01-07-2015, 06:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bespreek het samen en leer haar te vertrouwen. Als dat je gerust stelt kan je ook heel concreet afspreken samen wat jullie wel en niet oké vinden. Grote kans dat er niks ergs gebeurt, dus probeer niet haar hele vakantie lang je thuis zorgen te zitten maken.

Misschien een raar idee, maar je zou haar een armbandje of ketting cadeau kunnen doen voor de vakantie (als ze daarvan houdt). Als ze die draagt heeft ze direct een reminder bij zich aan jou en jullie relatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-07-2015, 10:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik vertrouw haar blindelings, dat doe ik echt!
Errr nee, dat doe je niet, anders had je dit topic niet aangemaakt.

Vertel haar gewoon dat het iets is waar je mee zit en praat er over. En als ze dan zegt dat je haar prima kan vertrouwen, dan moet je dat ook gewoon doen en haar een toffe vakantie gunnen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2015, 13:11
Verwijderd
Waarom ga je niet mee?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2015, 02:14
Obelise
Obelise is offline
Citaat:
Waarom ga je niet mee?
Citaat:
Bespreek het samen en leer haar te vertrouwen. Als dat je gerust stelt kan je ook heel concreet afspreken samen wat jullie wel en niet oké vinden. Grote kans dat er niks ergs gebeurt, dus probeer niet haar hele vakantie lang je thuis zorgen te zitten maken.

Misschien een raar idee, maar je zou haar een armbandje of ketting cadeau kunnen doen voor de vakantie (als ze daarvan houdt). Als ze die draagt heeft ze direct een reminder bij zich aan jou en jullie relatie.
[QUOTE haar een toffe vakantie gunnen. [/QUOTE]


Dit
Met citaat reageren
Oud 02-07-2015, 11:39
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ts is al weg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriend met vakantievriendin?
SellaYoung
61 22-09-2005 19:57
Liefde & Relatie vriend op vakantie??
Celine88
30 04-04-2005 16:26
Liefde & Relatie vakantie
Verwijderd
53 01-02-2005 20:05
De Kantine alleen op vakantie
Stitch
20 04-06-2003 08:08
Verhalen & Gedichten Een van mijn eerste brieven.
Verwijderd
8 01-05-2003 21:21
Liefde & Relatie Vreemdgaan?
martine17
45 07-05-2002 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.