Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2017, 14:53
Wanhopig072
Wanhopig072 is offline
Nou kijk ik heb dus flow met een jongen die ik nooit van me leven eerder heb gezien ik ken hem van snap hij had me toegevoegd 2 weken terug we praatten een of ander en naderhand vroeg hij me nummer we praatten daar verder en bellen als we kunnen maar als we praten via whatsapp dan is de gesprek over 5 minuten voor bij wij allebij weten niks wat we moeten zeggen als we bellen valt het ook heel soms dood maar dan stel ik weer wat vragen maar ja nu weet ik niet meer wat ik vragen moet en ik weet ook niet hoe het niet meer dood moet stellen bij whatsapp kunnen jullie me wat tips geven wat ik allemaal kan zeggen en vragen trouwens ik had het hem ook vermeld dat het soms dood valt hij zei ja das waar maar miss na zondag (dan gaan we dus afspreken) dat we een sterkere contact krijgen.






En ik heb nog iets nou kijk toen we belden vroeg hij "wat zou je vinden als een jongen je op de eerste afspraak gaat vragen" ik zei ik moet die jongen dan nog beter leren kennen en dan pas komt het maar mijn vraag is aan jullie wat als hij mij zondag gaat vragen wat moet ik zeggen en wat als ik hem dan opeens niet leuk vind ik wil hem niet kwetsen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2017, 15:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat je ook doet, wees eerlijk! Twijfel je, zeg dat dan eerlijk. Je hoeft echt niet direct een relatie te hebben, neem eerst eens de tijd om elkaar gewoon te leren kennen. Zorg eerst maar eens dat je normaal een gesprek met elkaar kunt hebben
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.