Oud 20-01-2018, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Tramadol helpt bij mij ook voor geen ene meter.
Pijnstillend werkt het uitstekend, ik voel alleen geen enkele bij-effect en m'n reactievermogen vermindert niet.
Advertentie
Oud 22-01-2018, 19:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben de meest gelaten, ontspannen hands-on persoon die je je kunt voorstellen met Tramadol op. Mijn reactievermogen is amper beïnvloed maar niets geeft me stress of zorgen. Ik wou dat ik me altijd zo kon voelen
Oud 23-01-2018, 20:21
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
pfff deadlock weer verbannen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-01-2018, 20:56
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Weer een grote waffel opgezet?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 23-01-2018, 21:42
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dat ligt wel in de lijn der verwachtingen ja
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 24-01-2018, 07:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey zus, ik was gister naar de Coop, maar ik had ergens niet echt opgeslagen dat je Vivera zei en dat merk vind ik supersmerig helaas, want wel cheapy.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-01-2018, 07:39
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Iemand upte de wat saai zeg-facebookgroep dus ik kwam hier even kijken.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 24-01-2018, 08:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij de Lidl is alle vega ook in de aanbieding, twee voor 2,50 ofzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-01-2018, 09:44
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Hey zus, ik was gister naar de Coop, maar ik had ergens niet echt opgeslagen dat je Vivera zei en dat merk vind ik supersmerig helaas, want wel cheapy.
Het ligt eraan wat je pakt. De visburger en kip weet ik wel zeker dat jij het blieft!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 24-01-2018, 09:45
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Iemand upte de wat saai zeg-facebookgroep dus ik kwam hier even kijken.
wow hoe is het pik?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 24-01-2018, 09:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bij de Lidl is alle vega ook in de aanbieding, twee voor 2,50 ofzo
, vanmiddag even kijken!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-01-2018, 13:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Iemand upte de wat saai zeg-facebookgroep dus ik kwam hier even kijken.
Ja Etmakas! Maar hier is die niet!
Oud 24-01-2018, 19:33
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
wow hoe is het pik?
Citaat:
Ja Etmakas! Maar hier is die niet!


Helemaal prima. Woon nog altijd in Den Haag, sinds kort samen met een paar vrienden en dat is wel heel gezellig eigenlijk. Oja, en mijn bachelor gehaald deze week!
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 24-01-2018, 19:34
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
O ennu na 7,5 jaar geen relatie meer maar that's life. Hoe is het met jullie dan?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 24-01-2018, 20:41
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:


Helemaal prima. Woon nog altijd in Den Haag, sinds kort samen met een paar vrienden en dat is wel heel gezellig eigenlijk. Oja, en mijn bachelor gehaald deze week!
Oh leuk, nog steeds in falconforest?
En gefeliciteerd en wat ga je nu doen? master?
Citaat:
O ennu na 7,5 jaar geen relatie meer maar that's life. Hoe is het met jullie dan?
aahw!

Met mij gaat het wel goed buiten mijn armoedige bestaan zonder werkende cv ketel. Als het goed is komt vrijdag de nieuwe. Als het niet goed is na het weekend.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 24-01-2018, 21:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
O ennu na 7,5 jaar geen relatie meer maar that's life. Hoe is het met jullie dan?
Watskeburt?

Ik zit in het 5e jaar van mijn studie met allemaal kutdingen die niet lopen, dus je mag raden hoe het gaat
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-01-2018, 21:59
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Oh leuk, nog steeds in falconforest?
En gefeliciteerd en wat ga je nu doen? master?


aahw!

Met mij gaat het wel goed buiten mijn armoedige bestaan zonder werkende cv ketel. Als het goed is komt vrijdag de nieuwe. Als het niet goed is na het weekend.
Nope! Een paar honderd meter opgeschoven, naar die Zuid-Afrikaanse provincie. Zo veel goeie kababtenten. Waarbij ik vanmorgen veel te vroeg uit bed dreef van het zweet omdat ik het gisteren met mijn zatte hoofd een goed idee vond om de verwarming op 5 te zetten. Dan liever een kapotte ketel denk ik. zit jij nog in Delft?

En de master komt volgend jaar wel ergens, nu ga ik een beetje werken en mijn motorrijbewijs halen. /midlifecrisis
Citaat:
Watskeburt?

Ik zit in het 5e jaar van mijn studie met allemaal kutdingen die niet lopen, dus je mag raden hoe het gaat
Ik vond het te erg een sleur en het liep al een tijd niet lekker. Daar was zij het niet echt mee eens, wat het heel vervelend voor haar maakt. Maar we hebben nog wel contact en daar ben ik wel blij mee.

En joh ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe enthousiast je met je volkstuintje bezig bent.
wanneer is de studie klaar/zou die klaar moeten zijn?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 25-01-2018, 10:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Nope! Een paar honderd meter opgeschoven, naar die Zuid-Afrikaanse provincie. Zo veel goeie kababtenten. Waarbij ik vanmorgen veel te vroeg uit bed dreef van het zweet omdat ik het gisteren met mijn zatte hoofd een goed idee vond om de verwarming op 5 te zetten. Dan liever een kapotte ketel denk ik. zit jij nog in Delft?

En de master komt volgend jaar wel ergens, nu ga ik een beetje werken en mijn motorrijbewijs halen. /midlifecrisis
Dat noem ik niet echt een verbetering die tyfusbuurt

schattig van je motorrijbewijs

Citaat:
Als het goed is komt vrijdag de nieuwe. Als het niet goed is na het weekend.
het ging zelfs zo goed dat ze vanmorgen gebeld hebben of het ook vandaag kon, dus nu staat er een of andere coca cola light break heerlijke lekkere hottie hottie binkie mijn ketel aan te sluiten
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-01-2018, 10:34
Verwijderd
Fijn Fittie!
Oud 25-01-2018, 10:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoera, ik hoop dat je het vanmiddag alweer warm hebt!!
Oud 25-01-2018, 12:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Heeeeee, Lennieeee!!!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2018, 13:04
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
jaaaaaaaaaaaa hij doet het thermostaat staat op 25, gewoon omdat het kan
effe wachten tot ie weg is en dan ga ik 500 uur onder de douche staan
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-01-2018, 20:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En de master komt volgend jaar wel ergens, nu ga ik een beetje werken en mijn motorrijbewijs halen. /midlifecrisis

Ik vond het te erg een sleur en het liep al een tijd niet lekker. Daar was zij het niet echt mee eens, wat het heel vervelend voor haar maakt. Maar we hebben nog wel contact en daar ben ik wel blij mee.

En joh ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe enthousiast je met je volkstuintje bezig bent.
wanneer is de studie klaar/zou die klaar moeten zijn?
Vroege midlifecrisis dan

Oh Nouja, wel een beetje kak. Lijkt me ook niet niks om het uit te maken na 7,5 jaar.

Jaaaaaa, die tuin hè Een 'je' is het niet echt meer met 200 vierkante meter Houdt me van straat. Maar even serieus, dit is wel echt een droom die uitgekomen is hoor

Ik *hoop* aan het einde van dit collegejaar mijn vakken en assessments af/ingeleverd te hebben. Scriptie komt dan na de zomer en een beetje afhankelijk van of ik een docentenbaan kan vinden of niet nog in 2018. En dan zou ik klaar moeten zijn!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-01-2018, 07:38
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Dat noem ik niet echt een verbetering die tyfusbuurt

schattig van je motorrijbewijs

Het is allemaal enorm opgeknapt de afgelopen paar jaar. Maar het zou me niet echt verbazen als we de enige nederlanders is de straat zijn.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 26-01-2018, 07:44
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Vroege midlifecrisis dan

Oh Nouja, wel een beetje kak. Lijkt me ook niet niks om het uit te maken na 7,5 jaar.

Jaaaaaa, die tuin hè Een 'je' is het niet echt meer met 200 vierkante meter Houdt me van straat. Maar even serieus, dit is wel echt een droom die uitgekomen is hoor

Ik *hoop* aan het einde van dit collegejaar mijn vakken en assessments af/ingeleverd te hebben. Scriptie komt dan na de zomer en een beetje afhankelijk van of ik een docentenbaan kan vinden of niet nog in 2018. En dan zou ik klaar moeten zijn!
Je kan het maar vast gehad hebben toch!

Was inderdaad best heftig, zeker omdat we ook beiden moesten verhuizen uit ons appartement en dat er dan een hoop gedoe bij komt. Maar dat is gelukkig achter de rug nu.

Uh wow jullie hebben 200 vierkante meter? wat een enorm volkstuintjescomplex is dat dan! Ik vind het trouwens al erg dat ik bij mijn nieuwe huis moet gaan graamaaien.

Moet je de scriptie combineren met een docentenbaan?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 26-01-2018, 09:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Uh wow jullie hebben 200 vierkante meter? wat een enorm volkstuintjescomplex is dat dan! Ik vind het trouwens al erg dat ik bij mijn nieuwe huis moet gaan graamaaien.
Sinds januari officieel ja Wordt wel even hard werken om dat stuk grond ook schoon te krijgen, maar dan heb je wel wat

Het complex heeft zo'n 140 tuinen en denk dat het gemiddeld wel 150-200 vierkante meter per tuin is, best groot idd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-01-2018, 11:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je kan het maar vast gehad hebben toch!

Was inderdaad best heftig, zeker omdat we ook beiden moesten verhuizen uit ons appartement en dat er dan een hoop gedoe bij komt. Maar dat is gelukkig achter de rug nu.

Uh wow jullie hebben 200 vierkante meter? wat een enorm volkstuintjescomplex is dat dan! Ik vind het trouwens al erg dat ik bij mijn nieuwe huis moet gaan graamaaien.

Moet je de scriptie combineren met een docentenbaan?
Dat lijkt me inderdaad een hoop gedoe Fijn dat dat is geweest.

Ja, best groot hè Maar zoveel mogelijkheden We zitten ook op het grootste complex in Zutphen, dus er is ruimte zat. Het is een hoop werk, maar super meditatief

Ja, naar mijn weten wel. Je moet toch ergens je data vandaan halen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-01-2018, 22:05
Verwijderd
Citaat:
pfff deadlock weer verbannen
En protest aangetekend en gegrond verklaard.
Oud 26-01-2018, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt wel in de lijn der verwachtingen ja
Het lag iets genuanceerder dit keer!
Oud 26-01-2018, 22:17
Verwijderd
Doe even uitleggen dan!
Oud 26-01-2018, 22:20
Verwijderd
Nope.
Oud 26-01-2018, 22:23
Verwijderd
Dat laat ik aan het beheer over; wat mij betreft mag het in het openbaar maar ik wil ze geen munitie geven want ik kan niet zeggen dat er niet ergens een basis was. Tenzij je boogie bent ban je niet iemand omdat je iemand niet mag. Ook al is het verder een goede reden.

En praten over een ban is niet toegestaan en daarmee impliciet een unban ook niet. Bemiddelaarsgesprekken waren ook nooit openbaar. Maar nogmaals; het staat wat mij betreft de betrokken FB's compleet vrij om erover te spreken.
Oud 26-01-2018, 22:24
Verwijderd
Wat ben je braaf.
Oud 26-01-2018, 22:40
Verwijderd
Het is een regel waar ik me goed in kan vinden.
Oud 27-01-2018, 01:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
welkom terug pik.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-01-2018, 01:19
Verwijderd
Dankjewel brievenbusje
Oud 28-01-2018, 09:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het team laat zich er ook niet over uit. Welkom terug Deadlock!
Oud 28-01-2018, 12:00
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 28-01-2018, 12:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ging net een zelfportret maken met rookbommen, en dat was best wel cool Zelfportret was huiswerk trouwens, de rookbommen waren mijn idee.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-01-2018, 17:26
Verwijderd
Fotooooooo
Oud 28-01-2018, 18:06
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Fotooooooo
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-01-2018, 18:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Fotooooooo
Ik moet nog even een favoriet kiezen uit de hele serie, en handwerken (kleuren, contrast, lenscorrecties) maar daarna ga ik 'm zeker delen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-01-2018, 18:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik moet nog even een favoriet kiezen uit de hele serie, en handwerken (kleuren, contrast, lenscorrecties) maar daarna ga ik 'm zeker delen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-01-2018, 17:57
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
na 4,5 jaar trouwe dienst heeft mijn Kenwood de geest gegeven
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-01-2018, 08:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
na 4,5 jaar trouwe dienst heeft mijn Kenwood de geest gegeven
Aww, alles gaat maar stuk bij jullie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2018, 11:01
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Aww, alles gaat maar stuk bij jullie
echt he

de vaatwasser doet trouwens ook raar, de oven maakt rare geluiden en de hendel van de koelkast is afgebroken :')
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-01-2018, 11:49
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
na 4,5 jaar trouwe dienst heeft mijn Kenwood de geest gegeven
Je beseft dat de product range van Kenwood tamelijk indrukwekkend is..?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-01-2018, 13:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik gok op een mixunit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-01-2018, 14:08
Verwijderd
Ik gok op een TV.
Oud 30-01-2018, 14:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zet ook in op een keukenmachine.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.