Oud 17-12-2017, 20:14
MarkPeters
MarkPeters is offline
Hallo mensen ik ben een jongen van 15 jaar en ben echt super verliefd op mijn nichtje van 14 maar ik durf het niet te uiten omdat ik bang ben voor de reactie van mijn familie en ook van haar.
Pls geef mij tips over hoe ik dit moet aanpakken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2017, 23:22
Ben Strik
Ben Strik is offline
Ga eens in gesprek met haar hierover. Als je wel een goede band, maar ook weer niet zo goed, zou ik gewoon eerst proberen om gewoon met haar tijd door te brengen en samen te zijn wanneer dat mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 14:43
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Gaat je hele relatie scheve gezichten opleveren en geroddel
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 22:16
Kerstmann
Kerstmann is offline
Tja Charles Darwin was getrouwd met zijn nicht en had 7 kinderen.... Het kan allemaal.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 10:28
Verwijderd
Vraag haar gwn om te komen logeren, ga je samen video ofzo kijken op je kamer dan kom je er vanzelf achter als ze dicht tegen je aan komt zitten
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 19:54
Verwijderd
Haha nou deze relatie kan wel, maar zal niet sterk nageslacht geven. Maar dat weet je vast ook wel als vent van middelbare leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2018, 01:16
emmawinter
emmawinter is offline
Citaat:
Tja Charles Darwin was getrouwd met zijn nicht en had 7 kinderen.... Het kan allemaal.
Goed argument... Dat was in een compleet andere tijd en om er hierbij vanuit te gaan dat Charles Darwin heel sterk was qua sociaal inzicht gaat wel redelijk ver.

Mijn advies is om je in te houden en je romantische gevoelens niet te uiten, hopelijk gaan ze dan vanzelf weer weg. Dan bespaar je jullie allebei een hoop gedoe, plus moet je voorstellen hoe ongemakkelijk het blijft als ze je afwijst. Probeer je te focussen op andere meisjes en misschien vindt je uiteindelijk wel iemand die veel leuker is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 00:24
Kerstmann
Kerstmann is offline
[QUOTE=emmawinter;34428003]Goed argument... Dat was in een compleet andere tijd en om er hierbij vanuit te gaan dat Charles Darwin heel sterk was qua sociaal inzicht gaat wel redelijk ver.

Wat is het verschil tussen een nicht van toen en nu? Het blijft je nicht dus zoveel verschil zit er niet in toch? En als je niet sterk sociaal bent ga je maar met je nicht trouwen? Nee ik snap het... Het hoeft niet perse. Maar zo komt het een beetje over. Dus ja inderdaad... Een prima argument
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 12:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
[QUOTE=Kerstmann;34428384]
Citaat:
Goed argument... Dat was in een compleet andere tijd en om er hierbij vanuit te gaan dat Charles Darwin heel sterk was qua sociaal inzicht gaat wel redelijk ver.

Wat is het verschil tussen een nicht van toen en nu? Het blijft je nicht dus zoveel verschil zit er niet in toch? En als je niet sterk sociaal bent ga je maar met je nicht trouwen? Nee ik snap het... Het hoeft niet perse. Maar zo komt het een beetje over. Dus ja inderdaad... Een prima argument
Het was toen veel gebruikelijker om strategisch te trouwen, je huwelijkspartner werd veelal voor je uitgezocht. Werd er buiten de familie geen geschikte partner gevonden die bereid was te trouwen, dan werd er soms binnen de familie getrouwd. De maatschappij zat simpelweg heel anders in elkaar. Als je vandaag de dag geen partner kan vinden schrijf je je in op een datingsite, en hoeft een relatie die je aangaat (zeker op jonge leeftijd) ook niet tot een huwelijk te leiden. Daarnaast hebben we tegenwoordig meer kennis over genetica en de risico's van voortplanting met iemand uit de familie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 17:06
Liefde & Relatie Slechte relatie met ouders
wv390
3 26-05-2012 11:00
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom zou god bestaan?
akumabito
1 28-08-2005 10:39
Liefde & Relatie Twijfels over mijn lange relatie
Innocence
51 27-02-2005 19:38
Liefde & Relatie meningen die een relatie kunnen breken.
Dark Angel
37 26-11-2003 00:17
De Kantine Allochtonen over autochtonen
Beloved
53 05-06-2003 00:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.