Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2018, 23:43
Verwijderd
Hoi hoi,

Uhm ja.. ik val maar meteen met de deur in huis...
Ik ben 18 nog nooit iets met een meisje gehad (behalve gevoelens voor iemand) en het zit me best wel dwars... want vrienden die praten wel eens over dingen en ik zit dr bij van ja ik niet maar dan praat ik er wel over mee alsof ik het ken... en dat ik 18 ben maakt het voor mij ook niet makkelijker want ik mis best wel iemand die naast me staat in alles.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2018, 00:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je op dit moment wel contact met meiden? Op je opleiding/ werk/ verenigingen waar je lid van bent? Of ben je misschien actief op een datingsite?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 08:17
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Hi,
Ik ben 21 ook nog nooit verkering gehad of gezoend. Ik ken je probleem. Ik heb niet heel veel vrienden en zou best een vriendin willen om leuke dingen mee te doen.
Onze tijd is gewoon nog niet gekomen. Ik ben al 3-4 x afgewezen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Heb je op dit moment wel contact met meiden? Op je opleiding/ werk/ verenigingen waar je lid van bent? Of ben je misschien actief op een datingsite?
Ja ik heb wel contact met meiden, op het werk en school.. en datingsite vind ik niet echt iets
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Hi,
Ik ben 21 ook nog nooit verkering gehad of gezoend. Ik ken je probleem. Ik heb niet heel veel vrienden en zou best een vriendin willen om leuke dingen mee te doen.
Onze tijd is gewoon nog niet gekomen. Ik ben al 3-4 x afgewezen.
Ja inderdaad dat wil ik dus ook heel graag... iemand waar ik Mn leven mee kan delen op een leuke manier. Helaas kan ik die persoon moeilijk vinden
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 11:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik heb wel contact met meiden, op het werk en school.. en datingsite vind ik niet echt iets
Wat is er "mis" met datingsites?

Komt er ooit wat leuks voort uit het real life contact met meiden? Of ga je vooral om met meiden die je al zo lang kent dat het gewoon vrienden zijn geworden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 13:16
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ja inderdaad dat wil ik dus ook heel graag... iemand waar ik Mn leven mee kan delen op een leuke manier. Helaas kan ik die persoon moeilijk vinden
Hi,

Ja dat zoek ik ook gewoon iemand waar je goed mee kan praten enzo. ik zit niet op school meer maar mijn weekendbaan praat ik wel met meisjes. Echter dacht ik dat 1 mij leuk vond maar dat was niet zo(zie mijn andere topic). voorderest buiten dit om heb ik ook moeite met meisjes te vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 13:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hi,

Ja dat zoek ik ook gewoon iemand waar je goed mee kan praten enzo. ik zit niet op school meer maar mijn weekendbaan praat ik wel met meisjes. Echter dacht ik dat 1 mij leuk vond maar dat was niet zo(zie mijn andere topic). voorderest buiten dit om heb ik ook moeite met meisjes te vinden.
Probeer niet te veel andermans topic te kapen... Dat is niet zo fijn voor de andere mensen, en je hebt al een eigen topic hierover. Als je wil mee-lezen en wil leren van de tips, of inhoudelijk wil reageren is dat natuurlijk prima, maar eis niet het topic van een ander op om over je eigen problemen te praten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2018, 06:51
Verwijderd
Maar contact maken heb ik weinig moeite mee ik leg vrij makkelijk contact... het wordt alleen vaak sneller als vrienden gezien als voor en relatie... daarom vind ik het t meest lastig denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2018, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Maar contact maken heb ik weinig moeite mee ik leg vrij makkelijk contact... het wordt alleen vaak sneller als vrienden gezien als voor en relatie... daarom vind ik het t meest lastig denk ik.
Wees dan duidelijker in je intenties en iets handiger in het spelen van je kaarten.



Dit is natuurlijk wat dik aangezet, maar er zit wel een kern van waarheid in.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2018, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Maar contact maken heb ik weinig moeite mee ik leg vrij makkelijk contact... het wordt alleen vaak sneller als vrienden gezien als voor en relatie... daarom vind ik het t meest lastig denk ik.
Of de meest ideale situatie: FWB.

Maar goed, wat een goed idee is: stop met zoeken, als je zo desperate bent, trek je niet veel aan. Je kan beter lekker met jezelf daten en jezelf gelukkig maken voordat je een relatie krijgt. Allemaal leuk en aardig, maar je verwacht van iemand dat diegene altijd naast je staat en alles? Wat is je doel van een relatie? Ik snap je wel, hoor, want je wil een klankbord, een keer de dag doornemen met je partner en zo nu en dan lekker tegen die gene aankruipen etc.
Maar er zijn veel relaties die stuklopen op... jawel dat dat bovenstaande juist níet gebeurt.

Verder zegt het niks dat je op je achttiende nog niet gezoend hebt of relatie etc gehad hebt.

Ik ben veel ouder dan jij, maar ik maak veel scheidingen mee, ook waar al kinderen zijn. Dat is pas geen pretje. Een relatie moet een toevoeging zijn van je leven en niet een aanvulling.

Misschien moet je hier even over nadenken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zwarte Piet
DAH
417 03-08-2016 22:01
Seksualiteit gezoend worden na beffen
kranzler
50 26-08-2010 09:09
Psychologie Zolang het leuk is hoeft er geen respect te zijn
Fainne
22 06-07-2006 17:10
Liefde & Relatie Moeite met loslaten
Nienna*
19 08-04-2005 16:49
Liefde & Relatie ik was gebruikt! en ik heb wat met een hele lieve jongen.
liefblondje85
21 20-09-2003 01:37
Lichaam & Gezondheid asperger-syndroom
niemand
26 03-02-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.