Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2018, 13:27
Sterre2312
Sterre2312 is offline
hallo,
Ik ben een meisje van 15 jaar en ik ben Christelijk. Ik heb heel veel meegemaakt en denk en gedraag me heel erg volwassen en zeggen andere mensen ook.
Ik heb nu al een half jaar een relatie, maar we vinden elkaar al 2 jaar leuk. Er zijn mensen die zeggen dat het valse hoop is om nu al een serieuze relatie te hebben. En ze denken dat wij het huwelijk niet gaan halen enzo. Ik zit best wel erg met deze vraag de laatste tijd, want ik denk oprecht dat hij de ware is. Is het echt valse hoop om op je 15e een serieuze relatie te hebben, of moeten we niet naar die mensen luisteren?
Als je vragen hebt stuur maar een berichtje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2018, 13:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het kan prima, een vriendin van me (ook Christelijk) is 22 en gaat dit jaar trouwen met haar vriend waar ze al 7 jaar een relatie mee heeft. Als het werkt en blijft werken is het natuurlijk hartstikke mooi dat je elkaar al zo lang kent, en je samen ontwikkelt. Het kan soms ook enorm tegenvallen, op mijn 18e kreeg ik een hele serieuze relatie en twee jaar later was ik weer gewoon single omdat het echt echt echt niet bleek te werken. Het is lastig te voorspellen, maar laat je niet ontmoedigen door mensen van buitenaf
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 13:44
Verwijderd
Inderdaad. Laat mensen maar praten.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:05
Verwijderd
Citaat:
hallo,
Ik ben een meisje van 15 jaar en ik ben Christelijk. Ik heb heel veel meegemaakt en denk en gedraag me heel erg volwassen en zeggen andere mensen ook.
Wat doet het er toe dat je Christelijk bent en dat je veel meegemaakt hebt en je zo volwassen denkt en gedraagt?
Dit is een serieuze vraag.

Citaat:
Ik heb nu al een half jaar een relatie, maar we vinden elkaar al 2 jaar leuk. Er zijn mensen die zeggen dat het valse hoop is om nu al een serieuze relatie te hebben. En ze denken dat wij het huwelijk niet gaan halen enzo. Ik zit best wel erg met deze vraag de laatste tijd, want ik denk oprecht dat hij de ware is. Is het echt valse hoop om op je 15e een serieuze relatie te hebben, of moeten we niet naar die mensen luisteren?
Als je vragen hebt stuur maar een berichtje.
Laat ze lullen joh.

Niemand heeft daar iets over te zeggen, behalve misschien als het iets te maken heeft met mijn eerste vraag. En ook al eindigt het volgend jaar, dat maakt voor nu niks uit.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:18
Verwijderd
Het is allemaal al gezegd, maar vooral toch nog eens benadrukken: wat maakt het uit? Sowieso, wat maakt het uit wat anderen vinden? En ook: wat maakt het uit of je nu al zou kunnen bepalen of het voor altijd is of niet? Je noemt hem nu de ware dus je vindt hem duidelijk heel erg leuk, lekker genieten dan. Wat Kaafje zegt, al eindigt het over een jaar, dan maakt dat nu toch niets uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 06:32
Drugs & Alcohol Het IZSADC-topic #66
Mephisto
500 26-07-2006 16:07
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #30
Thee Muts
499 04-04-2006 21:36
Liefde & Relatie vriendschap met je ex (on)mogelijk
cruella de vil
62 22-09-2005 17:40
Liefde & Relatie DILEMMA: 2 call, or not 2 call? :S
Joanie
7 24-06-2002 16:23
Verhalen & Gedichten kleine hoopjes valse hoop
sunflouwer
1 04-03-2002 19:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.