Oud 24-02-2003, 21:47
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Een tijdje geleden heb ik via internet/msn een meisje leren kennen. Zij woont in Den Bosch, ik in de buurt van Amsterdam.

Nadat we een hele tijd gechat hebben en behoorlijk goede vrienden zijn geworden vonden we het wel eens tijd worden om elkaar irl te ontmoeten. Zonder bijbedoelingen, ze heeft namelijk een vriend. Juist daar zit het probleem, ze mag namelijk niet van hem. Ik heb samen met haar geprobeerd met hem te praten, maar dat heeft weinig zin. Hij valt steeds terug op "in een relatie moet je bepaalde dingen doen of juist laten om je partner tevreden te stellen" of iets in die trant. Om hem tevreden te stellen mag zij mij dus niet ontmoeten. Beetje raar vind ik zelf.

In een mailtje aan mij (waarin hij me ook nog bedreigde, maar dat doet er nu niet toe...) schreef hij o.a. dit:

"Ik kan daarom ook goed inschatten waarom jij geen vriendin hebt en waarom jij er met deze mentaliteit niet snel een zal krijgen. Weet je waarom niet? Meisjes WILLEN geen relatie zonder verantwoordelijkheid Waarom niet? Omdat dat betekent dat jij ook zo vreemd kan gaan zonder daar problemen over te maken.. meisjes houden daar niet van!"

Volgens mij heeft hij nog nooit van het woord 'vertrouwen' gehoord. Het stomme is (dat vind ik tenminste) dat zij het allemaal pikt, en het zelfs normaal lijkt te vinden. Het lijkt mij vrij normaal dat je elkaar vrij laat (natuurlijk tot op zekere hoogte). Dat hij er moeite mee heeft dat ze een (voor hem) vreemde jongen in Amsterdam op gaat zoeken snap ik, maar als zij het dolgraag wil, en mij ook vertrouwt, wie is hij dan om voor haar te beslissen dat ze maar thuis moet blijven?

Ik hoop dat jullie je mening hierover willen geven, tips om met hem om te gaan zijn natuurlijk ook welkom. Alvast bedankt
Advertentie
Oud 24-02-2003, 22:06
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Ik snap haar vriend aan de ene kant wel, maar ik vind wel dat hij behoorlijk overdrijft!
Een GOEDE relatie is vooral gebaseerd op vertrouwen, hij zou dan het vertrouwen in haar moeten hebben dat zij niet vreemd gaat met jou. Blijkbaar heeft hij dat dan niet, dus moet hij al helemaal niet zeuren over dat JIJ een verkeerde mentaliteit hebt.

Verder zegt hij iets van "in een relatie moet je bepaalde dingen doen of juist laten om je partner tevreden te stellen" en om hem dan tevreden te stellen mag zij jou dus niet ontmoeten. Maar deze zin kun je toch ook omdraaien? Om haar tevreden te stellen mag zij jou juist wèl ontmoeten!
Het lijkt nou net zo alsof alles in hun relatie alleen om hem draait

Misschien zou je eerst voor kunnen stellen om haar vriend mee te laten komen? (Als je daar zelf ook behoefte aan hebt dan) Zo kan hij eerst met jou kennis maken en geeft hij haar later misschien toestemming om wel alleen naar jou toe te gaan..
Naja, ik weet het ook niet, tis een lastige situatie zo!
Veel succes ermee in ieder geval!
Oud 24-02-2003, 22:09
Verwijderd
Stuur een mail terug waarin je hem helemaal verrot scheldt en hem een pijnlijk einde toewenst. Waar bemoeit die hond zich mee? Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bezitterige vrienden.
Oud 24-02-2003, 22:11
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Stuur een mail terug waarin je hem helemaal verrot scheldt en hem een pijnlijk einde toewenst. Waar bemoeit die hond zich mee? Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bezitterige vrienden.
Amen
Ben het wel met je eens, ik breng het alleen wat subtieler misschien
Oud 24-02-2003, 22:17
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
Ik snap haar vriend aan de ene kant wel, maar ik vind wel dat hij behoorlijk overdrijft!
Een GOEDE relatie is vooral gebaseerd op vertrouwen, hij zou dan het vertrouwen in haar moeten hebben dat zij niet vreemd gaat met jou. Blijkbaar heeft hij dat dan niet, dus moet hij al helemaal niet zeuren over dat JIJ een verkeerde mentaliteit hebt.
Dat vind ik dus ook, blijkbaar vertrouwt hij haar voor geen meter. Misschien moet ik me er niet mee bemoeien, maar ik vind dat ze nou niet echt een solide relatie hebben als je op deze manier elkaar 'in bedwang' moet houden.

Citaat:
Verder zegt hij iets van "in een relatie moet je bepaalde dingen doen of juist laten om je partner tevreden te stellen" en om hem dan tevreden te stellen mag zij jou dus niet ontmoeten. Maar deze zin kun je toch ook omdraaien? Om haar tevreden te stellen mag zij jou juist wèl ontmoeten!
Het lijkt nou net zo alsof alles in hun relatie alleen om hem draait
Mjah, zo heb ik het nog niet eens bekeken. Wat hij zei was dat hij ook niet zou gaan als hij een chatvriendin zou hebben die hij zou willen ontmoeten en z'n vriendin dat niet wou. Ik vraag me af in hoeverre ik dat moet geloven... En ja, ik heb ook zwaar de indruk dat het alleen om hem draait. De agressie van zijn kant in het msn gesprek en in zijn mail vond ik behoorlijk...

Citaat:
Misschien zou je eerst voor kunnen stellen om haar vriend mee te laten komen? (Als je daar zelf ook behoefte aan hebt dan) Zo kan hij eerst met jou kennis maken en geeft hij haar later misschien toestemming om wel alleen naar jou toe te gaan..
Naja, ik weet het ook niet, tis een lastige situatie zo!
Dat stelde hij idd voor, maar daar zie ik niet zo veel in om eerlijk te zijn. Ten eerste ken ik hem niet, en is het leuke van het ontmoeten eraf als hij erbij is. Daar komt bij dat ik hem door zijn houding totaal niet mag.
[/quote]

Citaat:
Veel succes ermee in ieder geval!
Dank je
Oud 24-02-2003, 22:19
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
nare man schreef:
Stuur een mail terug waarin je hem helemaal verrot scheldt en hem een pijnlijk einde toewenst. Waar bemoeit die hond zich mee? Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bezitterige vrienden.
Mjah, tis wel in me opgekomen hoor. Ik vraag me alleen af wat ik ermee opschiet. Waarschijnlijk maak ik er meer mee kapot dan goed. Dat neemt niet weg dat t voor m'n gemoedsrust wel goed is
Oud 24-02-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Timmert schreef:
Mjah, tis wel in me opgekomen hoor. Ik vraag me alleen af wat ik ermee opschiet. Waarschijnlijk maak ik er meer mee kapot dan goed. Dat neemt niet weg dat t voor m'n gemoedsrust wel goed is
Spreek gewoon met haar af. Haar vriend mag haar toch niet zomaar zeggen dat ze jou niet mag zien? Als dat meisje nou zin heeft om met jou af te spreken, hoe wou die vriend dat dan voorkomen? Het uitmaken? Haar opsluiten? What a dork. Ik zou er weinig aandacht aan besteden, waarschijnlijk is het zelf z'n eerste vriendin en doet hij tegen jou zo lullig omdat hij bang is dat hij haar kwijtraakt.
Oud 24-02-2003, 22:27
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
nare man schreef:
Spreek gewoon met haar af. Haar vriend mag haar toch niet zomaar zeggen dat ze jou niet mag zien?
Exactly my thoughts. Ik heb ook aan haar voorgesteld om gewoon af te spreken, maar dat wil ze niet omdat ze bang is dat ze er hommeles mee krijgt...

Citaat:
Als dat meisje nou zin heeft om met jou af te spreken, hoe wou die vriend dat dan voorkomen? Het uitmaken? Haar opsluiten? What a dork.
Hij heeft idd gezegd "Als jij toch naar Tim gaat kunnen we het net zo goed uitmaken, dan heeft onze relatie toch geen zin meer"

Citaat:
Ik zou er weinig aandacht aan besteden, waarschijnlijk is het zelf z'n eerste vriendin en doet hij tegen jou zo lullig omdat hij bang is dat hij haar kwijtraakt.
Opzich maak ik me ook niet zo druk om hem, maar hij zorgt er wel voor dat m'n vriendschap met haar niet zo is zoals hij had kunnen zijn. Juist dát zit me dwars. Dat hij bang is dat hij haar kwijtraakt klopt, dat heeft hij ook gezegd. Eigenlijk is het best een zielig kereltje...
Oud 24-02-2003, 22:28
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Dubbelpost
Oud 24-02-2003, 22:30
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Timmert schreef:
Dat vind ik dus ook, blijkbaar vertrouwt hij haar voor geen meter. Misschien moet ik me er niet mee bemoeien, maar ik vind dat ze nou niet echt een solide relatie hebben als je op deze manier elkaar 'in bedwang' moet houden.
Precies. Datzelfde idee kreeg ik dus ook al. Het lijkt echt alsof hij haar er voor aanziet dat ze vreemdgaat met iedereen die ze ontmoet als hij er niet bij is. Heeft zij in de gaten dat hij haar blijkbaar niet vertrouwt? En zo ja..hoe vindt ze dat?
Vind het behoorlijk oneerlijk van hem...

Citaat:

Mjah, zo heb ik het nog niet eens bekeken. Wat hij zei was dat hij ook niet zou gaan als hij een chatvriendin zou hebben die hij zou willen ontmoeten en z'n vriendin dat niet wou. Ik vraag me af in hoeverre ik dat moet geloven... En ja, ik heb ook zwaar de indruk dat het alleen om hem draait. De agressie van zijn kant in het msn gesprek en in zijn mail vond ik behoorlijk...
Dat van die chatvriendin van hem, dat hij haar dan ook niet zou gaan ontmoeten, vind ik echt onzin! Dat zegt hij NOU! Ik weet zeker dat als hij zelf in zon situatie zit als zn vriendin, hij echt wel anders zou praten! Djeez...

Citaat:

Dat stelde hij idd voor, maar daar zie ik niet zo veel in om eerlijk te zijn. Ten eerste ken ik hem niet, en is het leuke van het ontmoeten eraf als hij erbij is. Daar komt bij dat ik hem door zijn houding totaal niet mag.
Das waar..het zal dan wel niet zon gezellige ontmoeting worden. Maarja, wat wil je anders..Heb je hem anders al gebeld ofzo? Misschien moet je dat eens doen..
Maar aan de andere kant: dan bel je hem, en dan? Je kunt moeilijk een heel betoog gaan houden waarom je vindt dat zijn vriendin jou mag ontmoeten

Die gast moet zich gewoon niet zo aanstellen! Klaar.
Oud 24-02-2003, 22:31
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Timmert schreef:

*knip*
Hij heeft idd gezegd "Als jij toch naar Tim gaat kunnen we het net zo goed uitmaken, dan heeft onze relatie toch geen zin meer"
Yeah right..
Laat die jongen eens realistisch worden...
Oud 24-02-2003, 22:41
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Timmert schreef:
Een tijdje geleden heb ik via internet/msn een meisje leren kennen. Zij woont in Den Bosch, ik in de buurt van Amsterdam.

Nadat we een hele tijd gechat hebben en behoorlijk goede vrienden zijn geworden vonden we het wel eens tijd worden om elkaar irl te ontmoeten. Zonder bijbedoelingen, ze heeft namelijk een vriend. Juist daar zit het probleem, ze mag namelijk niet van hem. Ik heb samen met haar geprobeerd met hem te praten, maar dat heeft weinig zin. Hij valt steeds terug op "in een relatie moet je bepaalde dingen doen of juist laten om je partner tevreden te stellen" of iets in die trant. Om hem tevreden te stellen mag zij mij dus niet ontmoeten. Beetje raar vind ik zelf.

In een mailtje aan mij (waarin hij me ook nog bedreigde, maar dat doet er nu niet toe...) schreef hij o.a. dit:

"Ik kan daarom ook goed inschatten waarom jij geen vriendin hebt en waarom jij er met deze mentaliteit niet snel een zal krijgen. Weet je waarom niet? Meisjes WILLEN geen relatie zonder verantwoordelijkheid Waarom niet? Omdat dat betekent dat jij ook zo vreemd kan gaan zonder daar problemen over te maken.. meisjes houden daar niet van!"

Volgens mij heeft hij nog nooit van het woord 'vertrouwen' gehoord. Het stomme is (dat vind ik tenminste) dat zij het allemaal pikt, en het zelfs normaal lijkt te vinden. Het lijkt mij vrij normaal dat je elkaar vrij laat (natuurlijk tot op zekere hoogte). Dat hij er moeite mee heeft dat ze een (voor hem) vreemde jongen in Amsterdam op gaat zoeken snap ik, maar als zij het dolgraag wil, en mij ook vertrouwt, wie is hij dan om voor haar te beslissen dat ze maar thuis moet blijven?

Ik hoop dat jullie je mening hierover willen geven, tips om met hem om te gaan zijn natuurlijk ook welkom. Alvast bedankt
Ik denk dat jij je daar helemaal niet mee moet bemoeien.....

Je hebt helemaal gelijk dat die meid dr leven zelf moete bepalen maar ik denk niet dat je de juiste persoon bent om daar tussen in te gaan zitten...

Als het echt zo'n lul is als jij zegt zullen die twee geen relatie hebben...
Oud 24-02-2003, 22:43
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
Precies. Datzelfde idee kreeg ik dus ook al. Het lijkt echt alsof hij haar er voor aanziet dat ze vreemdgaat met iedereen die ze ontmoet als hij er niet bij is. Heeft zij in de gaten dat hij haar blijkbaar niet vertrouwt? En zo ja..hoe vindt ze dat?
Vind het behoorlijk oneerlijk van hem...
Ze heeft het allemaal dondersgoed in de gaten, en ze staat het nog allemaal toe ook. Daar zakt m'n broek dus af en toe echt van af. Oneerlijk is het zeker, maarja, mijn ervaring met hem was dat ie erg koppig is, dus zie maar eens aan zijn verstand te peuteren dat ze écht niet vreemd gaat en dat ik niets met haar wil...

Citaat:
Dat van die chatvriendin van hem, dat hij haar dan ook niet zou gaan ontmoeten, vind ik echt onzin! Dat zegt hij NOU! Ik weet zeker dat als hij zelf in zon situatie zit als zn vriendin, hij echt wel anders zou praten! Djeez...
Ik weet ook zeker dat ie dat gewoon bluft, hij heeft gewoon geen idee hoe het is om op zo'n manier door je partner klem gezet te worden, en das op zijn zachts gezegd heel jammer.

Citaat:
Das waar..het zal dan wel niet zon gezellige ontmoeting worden. Maarja, wat wil je anders..Heb je hem anders al gebeld ofzo? Misschien moet je dat eens doen..
Maar aan de andere kant: dan bel je hem, en dan? Je kunt moeilijk een heel betoog gaan houden waarom je vindt dat zijn vriendin jou mag ontmoeten
Het leuke en spontane is er dan behoorlijk van af. Wat anders? Geen idee. Ik kan je wel zeggen dat ik liever geen ontmoeting heb dan een ontmoeting met hem erbij. En bellen.. Tsja, het kan, maar wat is het nut ervan? Hij is er toch van overtuigd dat hij gelijk heeft en vind mij maar een lastpak die zich met zijn relatie bemoeit. Waarschijnlijk zal ie gewoon de hoorn erop gooien.

Citaat:
Die gast moet zich gewoon niet zo aanstellen! Klaar.
Maak jij het hem wijs?
Oud 24-02-2003, 22:44
Angeles
Angeles is offline
Ik vind hem ook behoorlijk onredelijk en bezitterig overkomen. Helemaal dat idee van hem dat je bepaalde dingen moet doen en laten om je partner tevreden te stellen...het komt op mij over alsof zij vooral dingen moet laten om hem tevreden te stellen. Hij zou natuurlijk ook kunnen proberen om over zijn bezitsdrang en zijn jaloezie heen te komen. Kennelijk is zij hem die moeite niet waard.

Ik zou me er als ik jou was trouwens niet mee bemoeien, laat die twee het maar lekker uitvechten. Als jij ertussen gaat zitten ben jij straks nog de gebeten hond. Ik denk dat ze het alleen maar heel erg zal waarderen als jij niet ook nog aan haar gaat zitten trekken.

Ik denk dat die knul toch nog wel eens flink zijn neus stoot. Je kunt je partner moeilijk voor altijd opsluiten, ooit zal hij toch een beetje moeten dimmen. Hopelijk voor jou is dat snel, zodat je haar toch nog kunt ontmoeten.

Ik zou trouwens al helemaal niet met hem in discussie gaan. Hij lijkt me nogal kortzichtig, van die mensen 'win' je het toch nooit.
Oud 24-02-2003, 22:45
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik denk dat jij je daar helemaal niet mee moet bemoeien.....

Je hebt helemaal gelijk dat die meid dr leven zelf moete bepalen maar ik denk niet dat je de juiste persoon bent om daar tussen in te gaan zitten...

Als het echt zo'n lul is als jij zegt zullen die twee geen relatie hebben...
Opzich heb je gelijk als je zegt dat ik me er niet mee moet bemoeien, maar ten eerste baal ik er van dat ik haar niet kan ontmoeten, en ten tweede vind ik het onterecht dat hij haar zo behandelt. Ik vind hem idd een behoorlijk lompe boer, maar zij ziet blijkbaar voornamelijk de positieve kanten van hem.
Oud 24-02-2003, 22:48
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Timmert schreef:
Ze heeft het allemaal dondersgoed in de gaten, en ze staat het nog allemaal toe ook. Daar zakt m'n broek dus af en toe echt van af. Oneerlijk is het zeker, maarja, mijn ervaring met hem was dat ie erg koppig is, dus zie maar eens aan zijn verstand te peuteren dat ze écht niet vreemd gaat en dat ik niets met haar wil...


Ik weet ook zeker dat ie dat gewoon bluft, hij heeft gewoon geen idee hoe het is om op zo'n manier door je partner klem gezet te worden, en das op zijn zachts gezegd heel jammer.


Het leuke en spontane is er dan behoorlijk van af. Wat anders? Geen idee. Ik kan je wel zeggen dat ik liever geen ontmoeting heb dan een ontmoeting met hem erbij. En bellen.. Tsja, het kan, maar wat is het nut ervan? Hij is er toch van overtuigd dat hij gelijk heeft en vind mij maar een lastpak die zich met zijn relatie bemoeit. Waarschijnlijk zal ie gewoon de hoorn erop gooien.


Maak jij het hem wijs?
Ik vraag me nu behoorlijk af wat dat meisje in hem ziet.
Hij komt nu niet echt over als zon leuke, sympathieke, spontane jongen
Misschien voelt hij zich wel heel erg onzeker ofzo? Maar dat hij dan extra zo doet zodat niemand het merkt...Komt ook vaak genoeg voor...(Regel een gesprek voor em bij het Riagg )
Oud 24-02-2003, 22:51
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ik vind hem ook behoorlijk onredelijk en bezitterig overkomen. Helemaal dat idee van hem dat je bepaalde dingen moet doen en laten om je partner tevreden te stellen...het komt op mij over alsof zij vooral dingen moet laten om hem tevreden te stellen. Hij zou natuurlijk ook kunnen proberen om over zijn bezitsdrang en zijn jaloezie heen te komen. Kennelijk is zij hem die moeite niet waard.
Daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik

Citaat:
Ik zou me er als ik jou was trouwens niet mee bemoeien, laat die twee het maar lekker uitvechten. Als jij ertussen gaat zitten ben jij straks nog de gebeten hond. Ik denk dat ze het alleen maar heel erg zal waarderen als jij niet ook nog aan haar gaat zitten trekken.
Ik probeer me er niet teveel mee te bemoeien, maar ik kan me er wel behoorlijk over opwinden en dat weet zij ook. Op dit moment hebben we het er ruim een week niet over gehad, als zij er niet over begint probeer ik er ook m'n mondje over te houden.

Citaat:
Ik denk dat die knul toch nog wel eens flink zijn neus stoot. Je kunt je partner moeilijk voor altijd opsluiten, ooit zal hij toch een beetje moeten dimmen. Hopelijk voor jou is dat snel, zodat je haar toch nog kunt ontmoeten.
Ik hoop dat ie 'm flink hard stoot Zoals je later al zei valt er gewoon niet met dit soort mensen te praten, dus ik ga verder ook niet terug mailen ofzo. Daar schiet ik gewoon niets mee op.

@ *Sneeuwmuts*: Ik denk idd ook dat hij erg onzeker is, hij zou niet de eerste zijn die dan zulk gedrag ging vertonen.

Ik ga nu pitten, morgenochtend ben ik weer van de partij. Ik denk dat t handig is om te vermelden dat ik dit topic in overleg met haar heb geopend, ik zal het morgen ook aan haar laten lezen zodra ze online is.

Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 22:53.
Oud 24-02-2003, 23:04
Verwijderd
*leest verder reacties niet* Ik vind het belachelijk dat hij zo doet, en dat zij dat pikt. Hij heeft toch helemaal niets te maken met haar vrienden? Ik neem aan dat zij ook niet zegt met wie hij om mag gaan, en als ze dat doet moeten ze zich allebei schamen. Belachelijk.
Ads door Google
Oud 24-02-2003, 23:07
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Timmert schreef:
Opzich heb je gelijk als je zegt dat ik me er niet mee moet bemoeien, maar ten eerste baal ik er van dat ik haar niet kan ontmoeten, en ten tweede vind ik het onterecht dat hij haar zo behandelt. Ik vind hem idd een behoorlijk lompe boer, maar zij ziet blijkbaar voornamelijk de positieve kanten van hem.
Je kan je natuurlijk ook eens proberen vanuit zijn ogen kijken.
Het is heel eenvoudig om iemand te veroordelen zonder zijn standpunten te kennen.....

Vraag jezelf eens af.
Wat zou jij er van vinden als jouw vriendin uit zou gaan met iemand die ze alleen via het net heeft gezien, en waar ze ontzettend goed mee kan opschieten?.....
Oud 24-02-2003, 23:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Je kan je natuurlijk ook eens proberen vanuit zijn ogen kijken.
Het is heel eenvoudig om iemand te veroordelen zonder zijn standpunten te kennen.....

Vraag jezelf eens af.
Wat zou jij er van vinden als jouw vriendin uit zou gaan met iemand die ze alleen via het net heeft gezien, en waar ze ontzettend goed mee kan opschieten?.....
Ik wou net zeggen. Er word wel *heel* erg negatief gereageerd hier; maar we kennen zijn standpunt dus *helemaal* niet.

Als ik een vriendin had, en die zou een paar weken lang chatten met een jongen van internet, die ze nog nooit eerder gezien had. Die jongen zou zitten te slijmen of 'diepe' gesprekken met haar voeren, en close te zijn.En die jongen zou geen vriendin hebben.

.. die jongen zou op een forum gaan zeuren over dat hij een meisje niet mag ontmoeten vanwege haar vriend ..

.. Dan zou er bij mij ook echt wat kriebelen en zou ik het ook niet echt fijn vinden dat mijn vriendin hem dan zou ontmoeten. Ik zou haar niet tegenhouden; maar ik zou wel goed laten weten dat ik het niet fijn vind. Jongens zat hier op internet die dus echt wel zeggen dat ze vriendschap willen, maar als het even kan gewoon voor meer gaan. Jongens zat hier op internet, die stoken in relaties van anderen, omdat ze het meisje leuk vinden.

Waarom moeten jullie zonodig ontmoeten? Om elkaar aan te raken?

..

ZIJ zou degene zijn die er problemen mee zou moeten hebben; die op het forum erover zou moeten zeuren. Niet jij ?!?! Jij hebt geen relatie met die jongen. jij hebt niks met die jongen. (Ja behalve als je inderdaad wilt stoken, want daar lijkt dit wel een beetje op. Want, eerlijk, vriendschap heb je al met haar, wat wil je nu zo broodnodig meer? Een kus?).

Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 23:33.
Oud 24-02-2003, 23:42
Angeles
Angeles is offline
Hm, ik heb heus wel meer mensen ontmoet die ik via internet kende en met wie ik alleen maar bevriend ben. Dat waren dan bijna altijd meisjes, daarbij vraag je je niet af 'wat wil je dan meer, waarom wil je diegene ontmoeten'. Gewoon omdat het leuk is om iemand met wie je veel kletst een keertje in het echt te zien. Niets meer en niets minder. Bij een vriendschap met een jongen is dat heus niet per se opeens meer dan dat.

Ik kan me trouwens ook wel voorstellen dat er mensen zijn die er wat meer moeite mee hebben, maar om het de ander dan maar gewoon te verbieden en te dreigen met uitmaken...daar kom je niet ver mee. Je kunt een tijdje doorgaan met de ander jouw wil opleggen, maar op een gegeven moment pikt die ander dat toch niet meer.

Op dit moment geeft hij geen duimbreed toe. Hij kan er ook met haar over praten, desnoods gaat hij mee naar die afspraak als hij wil weten wat voor persoon het is. Dat lijkt mij nog altijd beter dan star op je strepen blijven staan en zeggen: het mag niet en als je het wel doet, is het uit.

Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 23:45.
Oud 24-02-2003, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Timmert schreef:
Hij heeft idd gezegd "Als jij toch naar Tim gaat kunnen we het net zo goed uitmaken, dan heeft onze relatie toch geen zin meer"
Wat een ongelooflijke stumperd. Dan heeft die relatie nu dus ook al geen zin meer, als hij het uitmaken af laat hangen van zoiets triviaals.

In principe zegt hij dus: ik wil niet dat jij iets doet wat ik niet leuk vind, dan maak ik het uit.

Loser
Oud 25-02-2003, 07:58
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Je kan je natuurlijk ook eens proberen vanuit zijn ogen kijken.
Het is heel eenvoudig om iemand te veroordelen zonder zijn standpunten te kennen.....

Vraag jezelf eens af.
Wat zou jij er van vinden als jouw vriendin uit zou gaan met iemand die ze alleen via het net heeft gezien, en waar ze ontzettend goed mee kan opschieten?.....
Natuurlijk heb ik geprobeerd de kwestie vanuit zijn ogen te bekijken. Als ik hem was zou ik er ook moeite mee hebben, ik zou er zeker een goed gesprek met haar over hebben, maar ik zou haar nóóit tegenhouden als zij zelf graag wil. Zo werkt een relatie gewoon niet.

@ Marcade: Ik snap best dat hij het niet fijn vind, maar als zij het zélf graag wil, wie is hij dan om haar tegen te houden?! En bovendien, ik weet hoe het voelt als je vriendin 'ingepikt' wordt door een ander, dat zou ik nooit doen. Daarnaast wil ik helemaal niets met haar, ook geen kus ofzo. Zoals Angeles al zei wil ik haar gewoon ontmoeten om te kijken hoe ze irl is, en om gewoon gezellig ergens wat te drinken/eten en te kletsen. Meer dan dat écht niet. Ik ben er niet op uit om hun relatie stuk te maken, integendeel. Ik vind zijn bezitterige gedrag gewoon fout, en dat heb ik haar laten weten. Zij weet hoe ik over zijn gedrag denk, dus ik begin er verder ook niet meer over tegen haar.
Oud 25-02-2003, 08:24
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Timmert schreef:
@ Marcade: Ik snap best dat hij het niet fijn vind, maar als zij het zélf graag wil, wie is hij dan om haar tegen te houden?! En bovendien, ik weet hoe het voelt als je vriendin 'ingepikt' wordt door een ander, dat zou ik nooit doen. Daarnaast wil ik helemaal niets met haar, ook geen kus ofzo. Zoals Angeles al zei wil ik haar gewoon ontmoeten om te kijken hoe ze irl is, en om gewoon gezellig ergens wat te drinken/eten en te kletsen. Meer dan dat écht niet. Ik ben er niet op uit om hun relatie stuk te maken, integendeel. Ik vind zijn bezitterige gedrag gewoon fout, en dat heb ik haar laten weten. Zij weet hoe ik over zijn gedrag denk, dus ik begin er verder ook niet meer over tegen haar.
Blijkbaar is hij er gewoon nog niet klaar voor en hoe je het wend of keert, hij hoort bij haar; ze zijn samen. Ze hebben een relatie en dan moet je gewoon eenmaal aan de ander denken.

Niemand hier weet echt hoe zij is IRL dus. Misschien is ze wel een grote slet. Misschien is ze in een relatie niet 100% te vertrouwen; kan ze verleidingen moeilijk weerstaan. Misschien hebben ze problemen momenteel en wil die vriend even niet dat het vertrouwen op de proef word gesteld, totdat die opgelost zijn.

Als hij er problemen mee heeft en jij bent er niet op uit om hun relatie stuk te maken; dan moet je je er ook niet mee bemoeien verder. Zo simpel is het. (Want, eerlijk, je zit nu op liefde & relatie over iemand te roddelen die je niet kent; dat wil toch ook wat zeggen) Zij moet het met hem uitvechten. Als zij jou wilt ontmoeten, moet ze dat gewoon doen.

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 09:07.
Oud 25-02-2003, 09:14
Verwijderd
het meeste dat ik zou willen zeggen, is al gezegd... hij te bezitterig, hij zou haar moeten vertrouwen, als-ie dat niet doet en zij vind het oke zo dan is dat haar zaak...
maar mensen vinden dat je het meer van de kant van die jongen zou moeten bekijken, dus laat ik dat even doen.

als mijn vriend veel met een meisje zou chatten, goed met haar zou kunnen opschieten, en haar zou willen ontmoeten, zou ik 'm dan tegenhouden? neej natuurlijk niet... ik zou er zelfs geen problemen mee hebben, hij mag bevriend zijn met wie hij wil, en irl praten is nu eenmaal leuker dan op msn... wel zou ik erg nieuwsgierig zijn, van te voren dingen willen weten over die persoon, na afloop willen weten hoe de ontmoeting was, maar dat zou ik net zo goed zijn als-ie een jongen zou gaan ontmoeten... ik ben gewoon nieuwsgierig naar alles wat hij doet, denkt, waar hij in geïnteresseerd is, dus ook daarin
dus nee, ik snap niet echt wat die jongen bezielt
Advertentie
Oud 25-02-2003, 11:37
xearo
xearo is offline
mischien is het bij niemand opgekomen ofzo,

maar als zij jou ook echt graag wil zien dan hadden jullie al lang wat afgesproken hoor....
Oud 25-02-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Stuur een mail terug waarin je hem helemaal verrot scheldt en hem een pijnlijk einde toewenst. Waar bemoeit die hond zich mee? Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bezitterige vrienden.
Nog beter : koop een webcam, ga op kungfu, en maak een filmpje van hoe je een bokszak helemaal naar de tering trapt met een foto van hem erop.

Oud 25-02-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
xearo schreef:
mischien is het bij niemand opgekomen ofzo,

maar als zij jou ook echt graag wil zien dan hadden jullie al lang wat afgesproken hoor....
ach nee, het kan toch zijn dat zij hem hele graag wil ontmoeten, maar nóg liever haar vriend wil behouden? als het ene positief is, hoeft het andere niet per se negatief te zijn hoor....
Oud 25-02-2003, 12:10
xearo
xearo is offline
die vriend gaat het echt niet uitmaken. hij zegt dat ze niet mag gaan omdat hij bang is haar kwijt te raken. dus hij hij gaat het echt niet zelf uitmaken....
Oud 25-02-2003, 12:18
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
xearo schreef:
die vriend gaat het echt niet uitmaken. hij zegt dat ze niet mag gaan omdat hij bang is haar kwijt te raken. dus hij hij gaat het echt niet zelf uitmaken....
Ik denk het eerlijk gezegd ook niet. Ik denk dat hij dit eerder zegt omdat hij hoopt dat hij hiermee druk kan uitoefenen, meestal verwachten mensen dat als ze dreigen met uitmaken, ze toch wel hun zin krijgen en ze het helemaal niet uit hoeven voeren.

Het kan natuurlijk zijn dat hij het meent, maar ik denk zelf dat hij er mee dreigt om zijn zin te krijgen.
Oud 25-02-2003, 13:38
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
@ Marcade: Ik probeer me zoals ik al zei niet meer te bemoeien met mijn relatie, maar ik wil haarnatuurlijk wel erg graag zien. Op dit moment hebben we afgesproken dat we gewoon nog even wachten, maar toch zit het me niet lekker. En roddelen? Ik vind van niet. Ik heb een probleem en geef aan hoe en door wie dat veroorzaakt wordt, dat is naar mijn idee geen roddelen hoor

@ xearo: Ze wil echt heel graag, dat weet ik zeker. Ik denk, zoals Sarah al zei dat ze toch liever hun relatie in stand houdt dan dat ze mij ontmoet, en dat snap ik volledig.

Ik denk ook niet dat hij het echt uit wou maken, het was puur een dreigement. Om de lieve vrede te bewaren geeft zij er gehoor aan, das opzich haar goed recht, maar helemaal normaal is het niet vind ik.
Oud 25-02-2003, 23:42
Verwijderd
Whahahaha Trap 'm ofzo
Slaat toch nergens op?
Als zij geen vrienden of vriendinnen mag ontmoeten van hem, dan moet ze HEEL snel weg daar, want (no offence) ik heb te vaak meegemaakt dat die vrienden net IETS te bezitterig doen (lees: verkrachten e.d.)
Maar dat kan natuurlijk ook verzonnen zijn door die meiden
Oud 26-02-2003, 08:56
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben dus het meisje waar t om gaat...

Ik wil Tim echt heel graag een keer in t echt zien, want we kunnen nou eenmaal goed opschieten met elkaar...

En mijn vriend... Tja, jullie vinden hem bezitterig, hij geeft als antwoord: "Ik ben niet bezitterig, ik hou gewoon van jou. Ik vertrouw JOU wel maar HEM niet!!" En hij heeft wel gelijk dat ik t andersom ook niet leuk zou vinden, wanneer hij naar Amsterdam zou gaan.

Ach... Ik weet zeker dat Tim en ik elkaar wel een keer in t echt gaan zien, maar jah, t leuke is er dan vanaf. We wilden eerst in t geheim afspreken, maar jah, dan zit ik ook weer met VEEL schuldgevoelens...

Ik weet t ff niet meer hoor, want ik wil mijn vriend niet kwijt en hem ook geen pijn doen, maar jah, ik moet natuurlijk wel een beetje mijn eigen leven leiden...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 26-02-2003, 12:33
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Laten we allemaal even heel eerlijk zijn. Zo'n 99% van de jongens vinden het een angstaanjagend idee wanneer zijn vriendin afspreekt met een andere jongen. (Tenzij het een vriend is van beiden).
En nu niet allemaal gaan roepen "Zij moet het zelf weten". Dat is natuurlijk gelul.

Hij heeft groot gelijk dat hij z'n meisje 'beschermd' voor invloeden van buitenaf. Stel je eens voor wat er zou gebeuren wanneer ze je verteld dat haar huidige vriend niet perfect is, en jij daar in mij speelt. Ze zou nog eens kunnen gaan nadenken erover, en het uitmaken. Logisch toch dat haar vriend zich daar van wil behoeden.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 26-02-2003, 12:36
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:

Ik weet t ff niet meer hoor, want ik wil mijn vriend niet kwijt en hem ook geen pijn doen, maar jah, ik moet natuurlijk wel een beetje mijn eigen leven leiden...
Misschien is het handig om eerst samen met 'Henk' (je vriendje) af te spreken?
Zodat ook hij ziet dat het wel ok is. Of juist niet ok is, maar ja, dat risico moet je dan maar lopen lijkt me.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 26-02-2003, 12:39
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
En, als je het eens andersom bekijkt zou jij het ook niet zo geweldig vinden wanneer hij ineens met een 'onbekend' meisje zou afspreken in Groningen.
En alsjeblieft, wees nu eens niet naïef door te zeggen "Van mij mag hij". Jij weet net zo goed als ik dat je dat geen prettig idee zou vinden. (Jááh, tenzij je vriend hardstikke lelijk is oid)
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Ads door Google
Oud 26-02-2003, 12:39
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Laten we allemaal even heel eerlijk zijn. Zo'n 99% van de jongens vinden het een angstaanjagend idee wanneer zijn vriendin afspreekt met een andere jongen. (Tenzij het een vriend is van beiden).
En nu niet allemaal gaan roepen "Zij moet het zelf weten". Dat is natuurlijk gelul.

Hij heeft groot gelijk dat hij z'n meisje 'beschermd' voor invloeden van buitenaf. Stel je eens voor wat er zou gebeuren wanneer ze je verteld dat haar huidige vriend niet perfect is, en jij daar in mij speelt. Ze zou nog eens kunnen gaan nadenken erover, en het uitmaken. Logisch toch dat haar vriend zich daar van wil behoeden.
Ja, maar dan nog vind ik verbieden te ver gaan, je kunt er ook samen over praten. Misschien zitten ze beiden fout, dat weet ik niet, als de een al zo'n houding heeft van 'ik ga en jij houdt me niet tegen' en de ander 'jij gaat niet en als je wel gaat kun je opdonderen' is het sowieso al een verloren zaak.

Ik neem trouwens aan dat dat laatste sarcastisch bedoeld is? Beschermen tegen invloeden waardoor ze zou kunnen gaan nadenken over haar relatie... als dat zijn doel is dan is hij wel ontzettend onzeker over zichzelf en over die relatie.
Oud 26-02-2003, 12:44
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Angeles schreef:
1) Ja, maar dan nog vind ik verbieden te ver gaan, je kunt er ook samen over praten.
2) Misschien zitten ze beiden fout, dat weet ik niet, als de een al zo'n houding heeft van 'ik ga en jij houdt me niet tegen' en de ander 'jij gaat niet en als je wel gaat kun je opdonderen' is het sowieso al een verloren zaak.

3) Ik neem trouwens aan dat dat laatste sarcastisch bedoeld is? Beschermen tegen invloeden waardoor ze zou kunnen gaan nadenken over haar relatie... als dat zijn doel is dan is hij wel ontzettend onzeker over zichzelf en over die relatie.
1) Ja, daarom kunnen ze net zo goed met z'n 3-en afspreken toch?

2) Waarschijnlijk is de relatie toch al niet zo heel goed en vertouwendgevend (raar woord).

3) Nee, niet sarcastich bedoeld. Hij heft groot gelijk dat hij zich nú zorgen maakt om de relatie. Zij wil immers kosten wat het kost met een andere jongen afspreken, wat moet hij daar wel niet van denken. Als het nou iemand was die hij ook kon, ok, dat kan nog wel. Maar iemand die zo'n 150 kilometer bij hen vandaan woont. Ja, dat is wel heel anders natuurlijk. Zijn gedachten kunnen zijn "Wat heeft hij dat ik niet heb?" en/of "Waarom wil ze zo graag met hem afspreken?"
Niet echt een plezante gedachte dus, logisch dat hij er onzeker van wordt.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 26-02-2003, 12:50
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
moenbase schreef:
1) Ja, daarom kunnen ze net zo goed met z'n 3-en afspreken toch?

2) Waarschijnlijk is de relatie toch al niet zo heel goed en vertouwendgevend (raar woord).

3) Nee, niet sarcastich bedoeld. Hij heft groot gelijk dat hij zich nú zorgen maakt om de relatie. Zij wil immers kosten wat het kost met een andere jongen afspreken, wat moet hij daar wel niet van denken. Als het nou iemand was die hij ook kon, ok, dat kan nog wel. Maar iemand die zo'n 150 kilometer bij hen vandaan woont. Ja, dat is wel heel anders natuurlijk. Zijn gedachten kunnen zijn "Wat heeft hij dat ik niet heb?" en/of "Waarom wil ze zo graag met hem afspreken?"
Niet echt een plezante gedachte dus, logisch dat hij er onzeker van wordt.
1) Ja, met z'n drieën afspreken kan natuurlijk ook heel goed. Dat vind ik wel een goed idee, maar ik had begrepen dat hij dat ook niet wilde.

2) Dan komt zij daar vroeg of laat toch wel achter, dat hou je niet tegen door haar nu af te schermen van invloeden van buitenaf. Als die relatie slecht is, loopt dat toch wel fout.

3) Dat kan inderdaad misschien wel bedreigend zijn, maar als het is omdat hij haar aan het denken kan zetten over haar huidige relatie...dat kan een vriendin of je moeder immers ook. Je kan iemand niet afschermen voor dat soort gedachten, zoals ik net al zei, als die relatie niet goed zit komt ze daar toch wel achter. Ook al praat ze er met helemaal niemand over. Die jongen steekt nu dus gewoon zijn kop in het zand en ik denk niet dat hij het er beter op maakt door nu zijn poot zo stijf te houden.

Ik denk dat wat jij in 1) zei inderdaad het beste is, afspreken met die vriend erbij, en dan wel dat die vriend zich normaal (dus niet nors of afstandelijk of vijandig) opstelt tegenover die chatvriend. Anders loopt het nog uit op niets.

=edit= ik zie dat de topicstarter er niets in ziet als die vriend mee komt. Tsja, het is in dit soort gevallen denk ik wel water bij de wijn doen, als je haar echt zo graag wil zien... bovendien zou het heel goed kunnen dat haar vriend er een volgende keer minder moeilijk over doet. Je wint natuurlijk geen vertrouwen als je hem per se niet erbij wil hebben. Een wantrouwend persoon gaat dan alleen maar meer denken: waarom wil hij mij er niet bij hebben? waarom wil hij per se alleen met haar zijn? Enzovoort.

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 12:53.
Oud 26-02-2003, 13:06
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Angeles schreef:
1) Ja, met z'n drieën afspreken kan natuurlijk ook heel goed. Dat vind ik wel een goed idee, maar ik had begrepen dat hij dat ook niet wilde.

2) Dan komt zij daar vroeg of laat toch wel achter, dat hou je niet tegen door haar nu af te schermen van invloeden van buitenaf. Als die relatie slecht is, loopt dat toch wel fout.

3) Dat kan inderdaad misschien wel bedreigend zijn, maar als het is omdat hij haar aan het denken kan zetten over haar huidige relatie...dat kan een vriendin of je moeder immers ook. Je kan iemand niet afschermen voor dat soort gedachten, zoals ik net al zei, als die relatie niet goed zit komt ze daar toch wel achter. Ook al praat ze er met helemaal niemand over. Die jongen steekt nu dus gewoon zijn kop in het zand en ik denk niet dat hij het er beter op maakt door nu zijn poot zo stijf te houden.

Ik denk dat wat jij in 1) zei inderdaad het beste is, afspreken met die vriend erbij, en dan wel dat die vriend zich normaal (dus niet nors of afstandelijk of vijandig) opstelt tegenover die chatvriend. Anders loopt het nog uit op niets.
1) Oh, kan wel. 'k heb niet heel het topic gelezen. Nu kan ze hem natuurlijk chanteren door te zeggen "Óf we gaan samen, óf ik ga alleen." Tja. 'k vind het geen plezierige gedachte, maar goed...
'k zou 't wel weten hoor.

2) Oh vast wel, maar zolang het nog aan is wil hij haar natuurlijk zo lang mogelijk bij zich houden. De kans is natuurlijk veel groter dat ze eerder bij hem weggaat wanneer ze afspreekt met Tim.

3) Daar heb je ook wel gelijk in; zie ook 2)
Natuurlijk is het ook belangrijk dat hij haar vertrouwd, maar we kunnen moeilijk écht over hem oordelen, misschien heeft z'n vorrige vriendinnetje ook wel zoiets gedaan en is hij daar erg van ondersteboven geweest. Tja, dan vind ik het niet zo heel gek allemaal.
Of hij is erg jaloers aangelegd, en zo te horen is dat niet eens erg onterecht. Zijn vriendin wil immers afspreken met iemand die ze enkel van de chat/msn/forum kent. "Waarom wil ze dat zo graag?" "Wat heeft hij dat ik niet"heb?" "Wil ze wel met mij verder?".

Maar goed, hij (haar vriendje) blijft een oen dat hij niet met z'n 3-en wilt afspreken, maar aan de andere kant vind ik ook dat Kim zich er bij neer zou moeten leggen, en de haar vriends mening moet respecteren. Alleen zou het wel handig zijn als z'n argumenten wat beter zou zijn dan. "Ik ben niet bezitterig, ik hou gewoon van jou. Ik vertrouw JOU wel maar HEM niet!!"
Dit is zóóó kortzichtig. Alsof het enkel aan Tim ligt. 'k denk dat ze beiden (Kim + Tim) wel een rolletje spelen hier.



Oh, en 'k heb net een stukje gelezen van haar tekst....over dat in het geheim afspreken.
Als je dat zou doen zou het wel erg laag zijn, en is het logisch dat je vriend je niet vertrouwd.
Bovendien moet Tim zich ook realiseren, dat wanneer het uitgaat en stel dat jullie iets krijgen. Dat hij dan ook in z'n achterhoofd moet houden wat zij haar vorrige vriend aandeed. "Stiekem afspreken met een andere jongen". Als je pech hebt doet ze dat later dan ook weer. [Maar goed, laten we niet op de 'feiten' vooruit lopen]
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 26-02-2003, 13:13
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
moenbase schreef:

3) Daar heb je ook wel gelijk in; zie ook 2)
Natuurlijk is het ook belangrijk dat hij haar vertrouwd, maar we kunnen moeilijk écht over hem oordelen, misschien heeft z'n vorrige vriendinnetje ook wel zoiets gedaan en is hij daar erg van ondersteboven geweest. Tja, dan vind ik het niet zo heel gek allemaal.
Of hij is erg jaloers aangelegd, en zo te horen is dat niet eens erg onterecht. Zijn vriendin wil immers afspreken met iemand die ze enkel van de chat/msn/forum kent. "Waarom wil ze dat zo graag?" "Wat heeft hij dat ik niet"heb?" "Wil ze wel met mij verder?".

Maar goed, hij (haar vriendje) blijft een oen dat hij niet met z'n 3-en wilt afspreken, maar aan de andere kant vind ik ook dat Kim zich er bij neer zou moeten leggen, en de haar vriends mening moet respecteren. Alleen zou het wel handig zijn als z'n argumenten wat beter zou zijn dan. "Ik ben niet bezitterig, ik hou gewoon van jou. Ik vertrouw JOU wel maar HEM niet!!"
Dit is zóóó kortzichtig. Alsof het enkel aan Tim ligt. 'k denk dat ze beiden (Kim + Tim) wel een rolletje spelen hier.

Oh, ik had het verkeerd begrepen (had ik al in mijn edit geschreven). Die jongen wil wel mee als ze afspreken, maar dat wil die Tim weer niet, want dat vind hij dan minder leuk.

Zoals ik al schreef, dat vind ik dan weer wel een beetje jammer van hem.
Oud 26-02-2003, 13:19
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Oh, ik had het verkeerd begrepen (had ik al in mijn edit geschreven). Die jongen wil wel mee als ze afspreken, maar dat wil die Tim weer niet, want dat vind hij dan minder leuk.

Zoals ik al schreef, dat vind ik dan weer wel een beetje jammer van hem.
Ok, ja, aan de ene kant is dat wel weer logisch van Tim. Aan de andere kant kunnen jullie elkaar dan tóch zien (en daar ging het om). Nu Kim dit aan haar vriend verteld zal hij alleen maar achterdochtiger worden, want "misschien ziet Tim toch wel een kans om Kim voor hém te winnen, maar, dat gaat hem niet lukken nu".
Misschien is het niet Tims bedoeling om haar te 'veroveren'. Dus dan vind ik dat ze dan gewoon met z'n 3-en kunnen afspreken, en wie weet later in de toekomst kunnen/'mogen' ze ook wel van Kims vriend samen afspreken. (Al is het dan natuurlijk een heel groot risico dat hij dan zou nemen)
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 26-02-2003, 13:37
Verwijderd
Gewoon met haar afspreken. Dan maakt haar vriend het uit, is ze daar ook weer vanaf. Dan kun jij haar troosten en zal ze leren dat er ook normale jongens zijn..

En misschien maak jij dan na een tijdje zelfs wel een beetje kans bij haar..
Oud 26-02-2003, 13:46
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

En misschien maak jij dan na een tijdje zelfs wel een beetje kans bij haar..
(Waarna zij na een tijdje een ander ontmoet (via 't internet?) en daar mee af wilt spreken en jij dat niet zo leuk vind, en het weer van voor af aan begint...<the story goes on?>)
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 26-02-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
(Waarna zij na een tijdje een ander ontmoet (via 't internet?) en daar mee af wilt spreken en jij dat niet zo leuk vind, en het weer van voor af aan begint...<the story goes on?>)
The Neverending Story!!!
*fan*
Oud 26-02-2003, 14:21
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Waarom moeten jullie zonodig ontmoeten?
Idd.
Ik heb ook een jongen leren kennen op internet. k ken hem misschien al bijna 2 jaar, maar nooit elkaar in het echt ontmoet. Ik kan ook heel goed met hem opschieten. In die tussentijd heb ik een vriendje gekregen waar ik nu nog steeds mee heb. Ik wil die jongen van internet ook wel eens een keer ontmoeten en hij mij ook dolgraag, maar ik doe het gewoon niet, omdat ik vrees dat er mssn onverwachts toch meer wordt. Ik neem dat risico gewoon niet, ik ben tevreden met mn vriend. Ik snap dan ook niet waarom dat meisje nou zo nodig jou moet ontmoeten terwijl ze al een vriendje heeft. En zoals Marcade al zei:
Want, eerlijk, vriendschap heb je al met haar, wat wil je nu zo broodnodig meer?
Oud 26-02-2003, 14:33
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
@Moon schreef:
Idd.
Ik heb ook een jongen leren kennen op internet. k ken hem misschien al bijna 2 jaar, maar nooit elkaar in het echt ontmoet. Ik kan ook heel goed met hem opschieten. In die tussentijd heb ik een vriendje gekregen waar ik nu nog steeds mee heb. Ik wil die jongen van internet ook wel eens een keer ontmoeten en hij mij ook dolgraag, maar ik doe het gewoon niet, omdat ik vrees dat er mssn onverwachts toch meer wordt. Ik neem dat risico gewoon niet, ik ben tevreden met mn vriend. Ik snap dan ook niet waarom dat meisje nou zo nodig jou moet ontmoeten terwijl ze al een vriendje heeft. En zoals Marcade al zei:
Want, eerlijk, vriendschap heb je al met haar, wat wil je nu zo broodnodig meer?
Haha, de 1 beschermd z'n vriendin tegen verliefd te worden op Dé Internetjongen.
En jij wílt hem niet ontmoeten omdat je zelf bang bent verliefd te worden op em.

'k vraag me toch wel een beetje af of jullie relaties nou wel zo geweldig zijn.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 26-02-2003, 14:35
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Owkee, veel reply's vanmiddag. Ik zal proberen er zo goed mogelijk op in te gaan.

Met z'n 3-en afspreken heeft haar vriend idd voorgesteld, en ik heb dat voorstel idd afgewezen. Zouden jullie een ontmoeting willen met een jongen erbij die je uitscheldt, bedreigt, en een ontzettend defensieve houding aanneemt? Ik niet! Ik denk dat het er dan op uitdraait dat Kim samen met hem optrekt en ik er als een lulletje bijloop, daar bedank ik voor.

Waarom ik hem er persé niet bij wil hebben? Zie boven. Ik heb msn logs, ik kan misschien wel stukjes posten, maar ik vond zijn houding op dat moment echt niet normaal.

Waarom ik haar persé wil zien? Omdat het gewoon veel leuker is om irl met elkaar te praten. Nee, dat is geen smoes. Ook al zou het uitgaan tussen haar en haar vriend, dan zou ik nog niets met haar hoeven. Daarvoor zijn we te goede vrienden. Hij weet overigens dat ik er zo over denk.
Oud 26-02-2003, 14:46
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Timmert schreef:

1) Met z'n 3-en afspreken heeft haar vriend idd voorgesteld, en ik heb dat voorstel idd afgewezen. Zouden jullie een ontmoeting willen met een jongen erbij die je uitscheldt, bedreigt, en een ontzettend defensieve houding aanneemt? Ik niet! Ik denk dat het er dan op uitdraait dat Kim samen met hem optrekt en ik er als een lulletje bijloop, daar bedank ik voor.

2) Waarom ik hem er persé niet bij wil hebben? Zie boven. Ik heb msn logs, ik kan misschien wel stukjes posten, maar ik vond zijn houding op dat moment echt niet normaal.

3) Waarom ik haar persé wil zien? Omdat het gewoon veel leuker is om irl met elkaar te praten. Nee, dat is geen smoes. Ook al zou het uitgaan tussen haar en haar vriend, dan zou ik nog niets met haar hoeven. Daarvoor zijn we te goede vrienden. Hij weet overigens dat ik er zo over denk.
1) 'k begrijp wel wat je bedoeld, maar die vriend ziet dat natuurlijk heel anders. Maar, als Kim het toelaat dat hij jou zo behandeld zoals je probeert te beschrijven/omschrijven, dan vraag ik me af wat jullie vriendschap dan nog inhoud. 'k bedoel, het moet toch wel invloed op elkaar uit oefenen zo.

2) Neu, ja, van mij hoeft dat niet zo. 'k geloof niet dat hij enkel maar slecht is zoals jij beweerd. Waarom zou Kim anders met hem hebben? Niet omdat hij zo'n ontzettende eikel is lijkt me.

3) Begrijpelijk, maar als de enige manier is om haar te zien door met z'n 3-en af te spreken, ach, dan maar zo, toch?
En, je kunt ook het spelletje dat jij beschrijft zélf spelen, doen alsof hij er niet is, niet totaal negeren, maar gewoon meer met haar praten. ('t is alleen niet verstandig denk ik om haar steeds te complimenteren mocht je dat willen doen )
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 26-02-2003, 14:57
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Haha, de 1 beschermd z'n vriendin tegen verliefd te worden op Dé Internetjongen.
En jij wílt hem niet ontmoeten omdat je zelf bang bent verliefd te worden op em.

'k vraag me toch wel een beetje af of jullie relaties nou wel zo geweldig zijn.
tsja.....kijk t zit zo. We vinden elkaar best wel leuk dus....dan is t denk ik mssn toch wel wat anders.... Als we elkaar gaan ontmoeten dan is er dus kans dat ik dan echt verliefd op hem wordt. Je weet het maar nooit dus.... ik ben nu gewoon heel tevreden met mn vriend en het gaat de laatste tijd ook steeds beter en beter én ik wil hem ook helemaal niet kwijt dus waarom zou ik
Zo kan t dus ook
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.