Oud 02-03-2004, 12:35
sunnevot
sunnevot is offline
Oke, ik heb dus een behoorlijk probleem. Ik heb al een hele tijd een relatie met iemand en we wonen al bijna een jaar samen. De laatste tijd ging het alleen niet zo goed tussen ons, maar ik heb er voor gevochten. En dat leek te lukken, want het ging weer wat beter tussen ons. Totdat een gezamelijke vriend van ons vertelde dat ie al eeuwen verliefd op me is. En dat terwijl hij al heel lang samenwoont met een goede vriendin van mij en mijn vriend. Toen hij me dit vertelde wist ik totaal niet wat ik ermee aan moest en we hebben er toen ook niet duidelijk over gepraat. Het duurde een week voordat ik hem weer zag en in die week wilde ik heel erg graag bij hem zijn, en dat terwijl ik daarvoor niks voor hem voelde dan vriendschap.
Nu zijn we al weer een poosje verder, en ik ben hevig verliefd op hem geworden. Zijn vriendin en mijn vriend weten van niks.. In de afgelopen weken zijn we een paar keer samengeweest, hij heeft me geprobeerd te zoenen, ik ben er niet op in gegaan. Maar ik denk niet dat ik dat nog lang volhou.
Ik weet dat dit helemaal verkeerd is, dat ik verliefd ben geworden op een ander. Of zoek ik gewoon spanning omdat het in mijn huidige relatie niet zo goed meer ging? Ik weet het gewoon niet meer. Wat moet ik doen? Ik weet dat ik heel veel op het spel zet als ik hier op in ga... mijn vriend, de vriendschap met haar.... Maar toch is er op dit moment niets dat ik liever wil...
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2004, 12:48
Verwijderd
in elk geval nooit vreemd gaan, praat er met iemand anders over, die jou wel kent, maar er niet direkt tussen staat.

sterkte
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 13:37
Verwijderd
het komt bij mij een beetje over dat je verliefd op hem bent geworden omdat hij ook verliefd op jou is...?

ik heb dat ook wel eens gehad, dacht ik verliefd te zijn omdat hij verliefd op mij was maar toen ik wat met m kreeg was he nou niet precie wat ik wilde,,,

ga eens na voor jezelf of je echt op die gozer verliefd bent en ga na hoeveel je van je huidige partner houdt. Mocht je besluiten dat je niet met hem verder wilt maar met je huidige partner probeer dan zoveel mogelijk te vermijden dat je alleen met hem bent want kennelijk wil hij zeker weten meer...

en praat er idd ens over met iemand die er niet tussenstaat...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:39
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Als je verliefd bent op hem en je relatie met je vriend is niet zo goed, dan lijkt het me wel een goed idee om het uit te maken met je vriend en iets met die andere jongen te beginnen. Dat is wel zo eerlijk richting je vriend.
Misschien moet je je afvragen wie je liever wilt, je vriend of die goede vriend? En als je voor de laatste kiest, is hij dan ook bereid zijn relatie op te geven voor jou?
En als je dan met hem verdergaat, dan zou ik er wel op rekenen dat het je vriendschap met die vriendin niet ten goede gaat komen, dus moet je ook bedenken of het je dat waard is.

Als je kiest voor je vriend, dan lijkt het me een goed plan om te zorgen dat je met die ander een tijdje even niet zoveel contact hebt en hem ook duidelijk vertelt dat je voor je vriend kiest.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:05
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
ik weet niet of het uberhaubt wel zo slim is om iets met die vriend te beginnen! stel dat t stuk loopt (ookal is t pas na een jaarofzow) dan heb je opeens geen vriend meer en geen goede vriend en je bent waarschijnlijk die vriendin ook nog kwijt! ik weet uit ervaring dat t niet zo relaxed is als t uit gaat met je vriend die voorheen altijd een hele goede normale vriend was! maar ja dat is verder aan jou denk ik. maar in elk geval ga niet vreemd!
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 19:26
sunnevot
sunnevot is offline
Tja, ik weet ook wel dat het heel erg verkeerd is om wat met hem te beginnen, en hoeveel ik ook naar hem verlang, ik hoop dat ik er niet aan toe zal geven. Ik wil mijn huidige relatie graag nog een kans geven. Ook heb ik het gevoel dat ik tegen mijn vriend aan het liegen ben. Wat ik ook doe eigenlijk. Ik heb hem namelijk niet eerlijk verteld wat ik voor die ander voel en wat hij voor mij voelt...
Maar ik voel me gewoon zo vreemd op dit moment. Ik ben namelijk nog nooit verliefd geworden op een ander terwijl ik al een relatie had. Waarschijnlijk komt het omdat het niet zo goed gaat tussen mij en mijn huidige vriend. Maar hoe graag ik de problemen tussen ons ook op wil lossen, dit gevoel zit er gewoon!!!
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en hoe ik me voelen moet....
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 22:25
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Als je je huidige relatie echt nog een kans wil geven, dan moet je zorgen dat je van je gevoelens voor die goede vriend afkomt waarschijnlijk. Als hij echt zo'n goede vriend is, kun je hem dit misschien vertellen en dan kan hij daar misschien begrip voor opbrengen en je erin steunen (en dus geen avances meer maken).
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 12:23
beckytjuhh
Avatar van beckytjuhh
beckytjuhh is offline
Ik heb dit ook al meegemaakt maar ik had toen geen vriendje. Mijn beste vriend was op me. Dat heb ik gehoord van mijn beste vriendin(want wij drieen kennen elkaar al toen we nog eerg klein waren) en hij was ook altijd op mij geweest al zo lang de hele school wist het behalve ik. Toen heb ik het eerlijk aan hem gevraagd en hij zei ja ik ben erg op je. Ik heb hem toen eerlijk verteld dat ik nog niks voor hem voelde maaar later toen volde ik ook erg veel voor hem. toen heb ik het hem verteld.

Naja je wilt zeker mijn mening horen?
Dan verel ik het je ook.

Je moet eerlijk tegen hem vertellen dat die dat zei en of het echt waar is want het kan ook een grapje geweest zijn. Als het echt waar is zal ik tegen je beste vriend en je vriendje in een kamer gaan zitten en het eerlijk zeggen wat je voor hun voelt. Dan lost het vanzelf op en als je echt wat voelt voor je beste vriend moet je vriendje het wel snappen. Jij hebt de keuze maar een ding



Luister naar je hart want die geeft het goeie antwoordt


Maar alsje het met je beste vriend gaat en het gaat niet meer moet je het hem eerlijk vertellen en met hem gewooon weer vrienden zijn.


Maar als je nog naar je huidige vriendje wilt en niks meer voor hem voelt moet je eerlijk tegen hem zijn en vragen of jullie nog vrienden kunnen zijn want jij henbt het erg moeilijk


Ik weet niet of het je misschien wat helpt maar dat is mijn mening en gewoon je hart violgen dan gaat het wel goed!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 12:30
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
beckytjuhh schreef op 03-03-2004 @ 13:23:
*knip*
Het lijkt me misschien niet heel erg verstandig om met die twee jongens in een kamer te gaan zitten en dan alles te vertellen. Misschien dat dat vriendje dan wel heel erg boos wordt op die andere jongen en dat hij misschien zelfs zijn zelfbeheersing verliest. Ik weet het niet, maar misschien dat het kan. Maar ook al is dat niet het geval, dan denk ik nog dat je het ze beter afzonderlijk kan vertellen. Dat lijkt me voor je vriendje makkelijker en bovendien is jullie relatie iets tussen jou en hem.

Maar als je toch met je vriendje verder wilt, dan zou ik hem misschien wel gewoon helemaal niet vertellen wat je voor die vriend voelt, want misschien vat hij het niet helemaal goed op en dan ben je nog verder van huis. Er is nog niets gebeurd toch? Dus dan hoeft hij het lijkt me ook niet per se te weten. Misschien niet zo eerlijk, maar ik denk wel het beste.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 12:52
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
t lijkt ij niet zon top idee om er met zijn 3en over te praten
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 14:03
Vissie
Vissie is offline
hey hey,

nou ik weet precies hoe jij je voelt. Dit heb ik namelijk ook meegemaakt. Ik had 9 maanden lang een vriendin en laatste maand ging het niet zo goed met ons. Toen hoorde ik dat een collega verliefd op me was en ik vond da helemaal toppie. Het leek alsof ik ook verliefd was en doordat het niet goed ging in mijn huidige relatie heb ik het ook uitgemaakt.

Ik ging daarna kijken hoeveel ik voelde voor mijn collega, we kregen zelfs iets maar ik had het gevoel dak nie verliefd was.
Ik was nog stapelgek op mijn ex en dat was zo erg dat ik nie meer normaal kon nadenken dus heb ik gezegd dak ff rust wilde. Ik heb het dus ook uitgemaakt met mijn collega want ik wilde d'r nie aan een lijntje houden. Nu is het zo dak enorm veel voor mijn ex nog steeds voel en dit weet ze. Ze mist mij ook en ik ben nu voor haar aan het vechten omdat ik d'r terug wil.
Als dit niet zou lukken dan zou ik dit mezelf nooit vergeven dat weet ik wel want ik heb z'n ontzettende fout gemaakt.

Ik moet er nu keihard voor vechten terwijl ik dit had kunnen vermijden.

Mijn advies is kijk goed uit met wat je doet en ga niet zomaar je relatie op het spel zetten. Bij mij ging het ook even niet goed tijdens mijn relatie maar nu heb ik er spijt van dak het uit heb gemaakt.

ik hoor het wel.

greetz
Vissie.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 15:32
sunnevot
sunnevot is offline
Nee, het lijkt me inderdaad niet echt verstandig om hier met z'n drieën over te praten. Toen die goede vriend het me de eerste keer vertelde, wist ik niet wat ik er mee aan moest en of ik het wel moest geloofde, omdat hij toen ook wat gedronken had. Ik had het toen met opzet niet aan mijn vriend vertled, omdat ik hoopte dat hij het niet zou menen, en ik niet onnodig de vriendschap tussen die twee kapot wilde maken. Maar later bleek hij het dus serieus te menen, en was het absoluut geen grapje of iets. Nog steeds lijkt het me beter om het er niet met mijn vriend over te hebben, maar aan de andere kant wil ik ook eerlijk tegen hem zijn, iets wat erg belangrijk is in een relatie.
Ik wil verder met mijn vriend, en ga proberen die ander te vergeten, ookal zal dat heel moeilijk worden. Maar als ik dan niet eerlijk ben, heb ik het idee dat het nooit meer goed komt tussen ons. Maar aan de andere kant wil ik het hem niet vertellen, omdat dan iedereen er achter kan komen, inclusief de vriendin van die goede vriend... En dat zal het allemaal nog moeilijker maken, omdat ik die relatie dan misschien ook verpest.
Het is zo lastig allemaal...
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:05
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
misschien ben je wel "verliefd op de aandacht" eb gevleid dat er nog iemand verliefd op je is..!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ben verliefd op mn beste vriend, alleen hij maakt me in de war.
wiese1997
9 04-03-2013 14:14
Liefde & Relatie is mijn vriend verliefd op mij
Stephan1234
36 13-01-2005 20:20
Liefde & Relatie niet leuke jongen+ verliefd op mij= niet leuk....
saartje 88
22 13-10-2004 15:35
Liefde & Relatie Je beste vriend? of je beste vijhand?
Kleintjeyakult
22 03-05-2004 16:45
Liefde & Relatie goede raad
whoesie
4 28-11-2002 17:48
Liefde & Relatie Is hij verliefd op mij?
Janey
4 06-07-2002 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.