Oud 18-04-2004, 21:46
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Ik vraag me even af wat te doen bij hetvolgende...
ik heb een hele goeie vriendin...gewoon een vriendin..
heb er wel es ruzie mee, ofja ruzie, door haar, zij heeft hele erge wisselende buien, en als iemand haar niet genoeg aandacht geeft gaat ze heel erg chagerijnig lopen doen, ik kan daar niet tegen dus bel dr meestal meteen weer op als ze zo doet...
maar nu net op msn..vraagt ze wat ik van t weekend ga doen en waarom ik nix zei...ja ZIJ kan toch ook bellen /smse whatever..en ik zei dat ik van het weekend ging oppassen samen met mn vriendin. geeft ze daar n roloog smily op terug..dus ik zeg jeh wat is ? zegt ze dus: ja wat duf, oppassen...
ik zei geowon oeh ja raar he ff n avondje met je vriendinnetje alleen...en toen is ze offline gegaan...
ze begon het gesprek al heel chagerijnig, had dr sinds donderdag niet meer gesproken omdat ik t heel druk heb gehad.Maar zij belt mij ook niet. Zij is trouwes heel erg lang gek op me geweest.

wat zou ik nu doen? wachten totdat zij iets zegt/belt..dr morgen opbellen? geef eens wat tips, aub!

dit heeft ze trouwes niet alleen met mij, zo doet ze tegen iedereen die haar tijdelijk geen aandacht geeft,om welke reden dan ook!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 21:49
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik zou een grondig gesprek met haar voeren want dit is niet normaal. Gewoon uitleggen dat je haar heel erg aardig vindt en haar respecteert maar dat ze continu aandacht van je eist en dingen echt totaal verkeerd opvat. Ze behandelt je alsof je een eikel bent, terwijl je niks vervelends doet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 21:52
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ze geilt op aandacht en als ze dat niet krijgt wanneer ze het wil, wordt ze onuitstaanbaar.
Misschien is ze nog gek op je en daarom wil ze van je aandacht genieten en eist ze dat zo vaak, en vandaar ook haar reactie "Oh wat duf " het feit dat jij met je vriendin gaat oppassen.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 21:54
Verwijderd
IS ze toevallig tegen jou zo beginnen doen nadat je iets met je vriendin heeft gekregen? Zo ja dan is ze gewoon jaloers, zo nee, dan is het gewoon een verwend krengetje dat eens op haar plaats gezet moet worden dat niet alles om haar fantastische persoontje draait.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 21:58
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Heet dat meisje HEEL toevallig Marjolein? Zo ja dan ga ik heel erg hard lachen want dan ken ik dr.....

Anyway, ik ken dus ook een meisje die zo is. Zo eentje die een erg grote pik heeft waar je op kan trappen. Als ze chagrijnig is dan kun je dr beter gewoon ff met rust laten, want het draait toch altijd wel weer bij.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 22:28
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
nee heet niet marjolein

nou tegen vriendinnen heeft ze altijd wel zo gedaan schijnbaar, tegen mij inderdaad vooral nadat ik wat met mn vriendinnetje heb gekregen!
dus jullie zeggen van, laat die maar ff lekker die draait wel bij?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 18-04-2004 @ 23:28 :
nee heet niet marjolein

nou tegen vriendinnen heeft ze altijd wel zo gedaan schijnbaar, tegen mij inderdaad vooral nadat ik wat met mn vriendinnetje heb gekregen!
dus jullie zeggen van, laat die maar ff lekker die draait wel bij?
Als ze zo vroeger niet heeft gedaan, is ze idd jaloers. Ik zou haar wel duidelijk maken dat ik niet van dat gedrag gediend ben. Als ze bang is dat ze niet meer genoeg aandacht zal krijgen, maak haar duidelijk dat zij nog steeds een vriendin blijft, als het nog steeds met die gevoelens zit, dan wordt het tijd dat ze eroverheen raakt. Iig moet ze zich niet zo aanstellen want in de grote boze wereld zal ze later nog vaak teleurgesteld worden als ze merkt dat niet heel de wereld rond haar draait.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 12:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chosen schreef op 18-04-2004 @ 22:58 :
Heet dat meisje HEEL toevallig Marjolein? Zo ja dan ga ik heel erg hard lachen want dan ken ik dr.....

Anyway, ik ken dus ook een meisje die zo is. Zo eentje die een erg grote pik heeft waar je op kan trappen. Als ze chagrijnig is dan kun je dr beter gewoon ff met rust laten, want het draait toch altijd wel weer bij.
Een meisje dat een grote pik heeft waar je op kunt trappen?

Zó... Waar leer jij die meisjes kennen?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:33
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Hehe . Zoiets noemen ze een uitdrukking.... in dit geval wel wat ongelukkig gekozen, maar toch!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chosen schreef op 19-04-2004 @ 22:33 :
Hehe . Zoiets noemen ze een uitdrukking.... in dit geval wel wat ongelukkig gekozen, maar toch!
Jóh!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 06:24
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Hehe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen
crashb
14 26-02-2015 21:52
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 19:56
Liefde & Relatie Wat te doen? Je bent zwanger.. (school-spreekbeurt)
BleuEyes
58 03-11-2005 12:00
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Liefde & Relatie hoe vermaken met goede vriend
sweet_forumgirl
23 27-09-2004 13:33
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [KCV] Wat te doen?
Seven of Wands
7 09-04-2004 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.