Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2004, 21:25
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Hey Allemaal,

hier dus mijn probleempie:

Ik ben min of meer verliefd op 2 meisjes tegelijk
De eerste van de 2, die zegt al heel lang dat ze mij ook heel leuk vind en graag wat met me wil, maar haar vorige vriend, daar had ze zo'n knipperlicht relatie mee, aan-uit-aan-uit-aan- ze wil hem nooit meer zien-aan-ze gooit hem het leifst van een faltgebouw af-aan- uit- enz.....
Nu was het laatst uit tussen die 2 en waren wij dus erg actief samen zeg maar, vaak dingen doen, gezellig elkaar vasthouden en niks doen... erg veel SMSen, aardig wat beltegeod kaarten verspild (allebij) maar nu kwam haar "ex" dus laatst weer bij haar over de vloer om wat te doen (zei ze) terwijl ze hem nooit meer wilde zien.... het gaat al heel lang zo... dat ze zegt dat ze hem nie meer wil zien enzo, maar dat ie toch weer opduikt, ik weet nie zeker of er wat tussen ze is nu... maar k word daar wel heel erg onzeker van =-S

nu die andere,
das een collega van me... k weet het nooit een goed idee om wat met een collega te beginnen... maarja, we hebben het altijd erg naar onze zin, is altijd gezellig als we samen werken en we doen dan ook bijna alles samen (soms tot ergernis van andere collega's ). Maar zij heeft dus ook een aantal andere jongens achter haar aanzitten... waar ze ook nie echt van weet wat ze ermee aanmoet, ze laat nooit weten dat ze weet dat ik haar leuk vind, hoewel ik vermoed dat ze t wel weet naar opmerkingen enzo die k maak
Nu probeert zij mij een beetje te helpen met mijn situatie met die andere meid... en wil daar alles over weten....
Ik spreek haar dagelijks op MSN en we kunnen verder ontzettend goed met elkaar opschieten... ze is verder wel redelijk foto schuw maar wilde zowaar vandaag voor mij poseren, k heb dan ook aardig wat foto's van haar gemaakt (ben amateur fotograaf).

Tja... k weet nie of jullie begrijpen wat k bedoel en wat er in me omgaat... maar t is dus zo dat ik ze allebei ontzettend leuk vind, maar ze allebij beetje onberijkbaar lijken te zijn.... en k heb geen flauw idee wat k mot doen

Sry voor t lange verhaal =-P
Iemand goeie ideeën voor me?
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2004, 21:48
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Om maar even met wat tegelwijsheid te komen:

Als je twee mensen leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg.

Wat overigens een slecht idee is, is om eerst langs de ene te gaan en bij afwijzing naar de ander. De meeste vrouwen waarderen het niet zo 'tweede keus' te zijn.


Dus, mijn vrijblijvende advies: vriendschap met beide. De juiste meid waarvan je denkt "DAT IS HAAR!" komt nog wel.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 21:52
Verwijderd
Haha
Ik ken 't. De één kan je krijgen maar wil je niet, de ander krijg je niet maar wil je
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 21:52
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 17-07-2004 @ 22:48 :
Om maar even met wat tegelwijsheid te komen:

Als je twee mensen leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg.

Wat overigens een slecht idee is, is om eerst langs de ene te gaan en bij afwijzing naar de ander. De meeste vrouwen waarderen het niet zo 'tweede keus' te zijn.


Dus, mijn vrijblijvende advies: vriendschap met beide. De juiste meid waarvan je denkt "DAT IS HAAR!" komt nog wel.
Tja, klinkt verstandig... en hier heb ik ook zeker erg aan zitten denken.... al een paar weken... maar iedere keer als ik bij een van de 2 ben denk ik ook echt DIT IS HAAR.... maar later.. als ik de andere weer tegenkom...

k weet echt nie meer wat k moet doen, misschien kan k ze idd maar beter allebij gewoon als vriend houden.... zal lastig worden denk ik... maar is misschien wel de beste oplossing....
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 21:54
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 17-07-2004 @ 22:52 :
Tja, klinkt verstandig... en hier heb ik ook zeker erg aan zitten denken.... al een paar weken... maar iedere keer als ik bij een van de 2 ben denk ik ook echt DIT IS HAAR.... maar later.. als ik de andere weer tegenkom...

k weet echt nie meer wat k moet doen, misschien kan k ze idd maar beter allebij gewoon als vriend houden.... zal lastig worden denk ik... maar is misschien wel de beste oplossing....
Wat je moet nagaan, is of het wel echt het "DIT IS HAAR"-gevoel is. Het kan ook een verlangen zijn naar iemand om je heen, een zoektocht naar je eigen identiteit, et cetera.

Of je bent gewoon een geile beer, dat kan ook natuurlijk.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 21:57
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 17-07-2004 @ 22:54 :
Wat je moet nagaan, is of het wel echt het "DIT IS HAAR"-gevoel is. Het kan ook een verlangen zijn naar iemand om je heen, een zoektocht naar je eigen identiteit, et cetera.

Of je bent gewoon een geile beer, dat kan ook natuurlijk.
hehe, nicely put

maar ik wat ik bij die 2 voel... voel ik bij niemand anders en heb ik ook nog nooit bij iemand anders gevoeld.... ik heb wel vaker meiden leuk gevonden natuurlijk.... maar dit gaat echt véél verder... bij allebij
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 22:17
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Een driehoeksrelatie beginnen, heeft de één geen tijd dan de ander wel...

Plus dat trio's erg hip zijn natuurlijk
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 22:21
Verwijderd
Ik zou pragmatisch te werk gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 22:26
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Als ik dit zo lees de laatste... Zou ik voor gaan tenminste. Anders loop je weer risico op zo'n probleemrelatie, heeft zij 2 jongens in plaats van jij 2 meisjes

Als je het op "safe" wil spelen en als je een meid met wat minder dilemma's wil zou ik die collega van je nemen. Die klinkt sowiso beter
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 22:28
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
X5-452 schreef op 17-07-2004 @ 22:57 :
hehe, nicely put

maar ik wat ik bij die 2 voel... voel ik bij niemand anders en heb ik ook nog nooit bij iemand anders gevoeld.... ik heb wel vaker meiden leuk gevonden natuurlijk.... maar dit gaat echt véél verder... bij allebij
Je wordt ouder en daarmee veranderen ook je gevoelens die je hebt bij meisjes. Dat deze gevoelens veranderen met de tijd, zegt nog niet zoveel over de meisjes zelf!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 22:30
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
WB schreef op 17-07-2004 @ 23:26 :
Als ik dit zo lees de laatste... Zou ik voor gaan tenminste. Anders loop je weer risico op zo'n probleemrelatie, heeft zij 2 jongens in plaats van jij 2 meisjes

Als je het op "safe" wil spelen en als je een meid met wat minder dilemma's wil zou ik die collega van je nemen. Die klinkt sowiso beter
Wat is dit voor gelul. Iemand op die leeftijd moet gewoon kunnen experimenteren zonder hierdoor 'achtervolgt' te worden.
Ook bij collegae zijn er veel haken en ogen, bovendien is dat een populaire griet als ik het zo lees - dat hoeft ook niet alleen maar plezier te zijn.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 23:34
GodsFamous
GodsFamous is offline
En wie staat er achter deur nummer 3? Het is.. Priscilla Brard Dan is de keus snel gemaakt natuurlijk

Maar ff zonder dollen.. Je moet die 2e doen.. Want die eerste blijft kloten anders was ze er allang voor gegaan
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 10:36
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
GodsFamous schreef op 18-07-2004 @ 00:34 :
Maar ff zonder dollen.. Je moet die 2e doen.. Want die eerste blijft kloten anders was ze er allang voor gegaan
Misschien is ze wat onzeker over zichzelf. Dat gebeurt tenslotte wel vaker bij tienermeisjes. Als je haar wat zelfvertrouwen kunt geven op de één-of-andere manier (bijvoorbeeld door positieve aandacht) kan het best een hele fijne griet zijn natuurlijk. Hypothetisch gesteld.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-07-2004 @ 23:21 :
Ik zou pragmatisch te werk gaan.
Direct je broek uit en als je klaar bent snel door naar de ander?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:17
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Tjah, gewoon vrienden zijn met allebij tot er echt eentje uitspringt waarbij je zeker weet dat je daarmee doorwilt.

Het gebeurt écht wel een keer hoor! Ik heb 't ook gehad. Ik was op 3 jongens tegelijk. Me ex die ik stiekum nog heel leuk vond, een twee goede vrienden waar ik heel intiem mee was. En uiteindelijk is me ex toch een sukkel. En is één van die twee vrienden wel ontzéttend leuk. En ben ik met die andere gewoon vrienden nog steeds.
Nou is 't wel zo dat die nogal onberijkbaar is volgens mij . Maar goed... ik zou nu ook niet met die ander willen omdat ik echt smoor op die ene ben.
Dus...

Nou jah... gewoon effe afwachten. En als je echt voor morgen gekozen moet hebben zou ik voor de tweede gaan die klinkt gewoon aardiger.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 21:46
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Tja, k heb vandaag eens heel veel na zitten denken (voornamenlijk op m'n werk, daar doe ik verder toch nie veel ).
Nu ben ik dus weer zo ongeveer de hele dag met die ene om gegaan... en heb me wel gerealiseert dat wat ik nu met haar heb niet kwijt wil, we kunnen heel goed met elkaar opschieten en t is altijd erg gezellig, en t zou erg zonde zijn als we dat kwijt zouden raken door een realtie die op de klippen loopt ofzo... k denk dat ik haar maar gewoon als een gewone vriendin moet houden.

Die andere zou dan wel een betere optie zijn... k heb haar vandaag weer een tijdje gezien, zijn net met een stel vrienden bij een vriend geweest, hebben gezellig op de bank gezeten enzo. Maar ze werd op een gegeven moment gebeld, keek op t scherm en drukte hem weg... paar seconden later opnieuw gebeld, weer weg gedrukt en dat ging zo nog een stuk of 10 keer door (het was dus haar "ex") en toen was t ff stil en werd ze ineens gebeld door haar moeder, die ex had naar haar huis gebeld =-P
Toen belde hij later weer en nam ze boos op en zei dat ie haar nou eens met rust moet laten, ze liep de kamer uit, en toen ze een minuut later terug kwam, blijkt dus dat die gast weer eens langs komt =-S

Ik snap dat nu ook ff nie meer helemaal =-P
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 22:00
Verwijderd
Ze weet net zo min wat ze wil als jij.

Daar heb je dus geen hol aan.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 22:04
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-07-2004 @ 23:00 :
Ze weet net zo min wat ze wil als jij.

Daar heb je dus geen hol aan.
Jah als we samen zijn dan lijkt het allemaal heel duidelijk...
Morgen zouden we samen weer gezellig eens wat gaan doen...
Maar om de een of andere reden blijft die andere gast terug komen, ze zecht meer dan eens, ook tegen hem aan de telefoon, dat ze wil dat ie opfl*kkerd... maar toch komt ie weer langs... met haar toestemming.. =-S

beetje vreemd vind ik t maar
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
X5-452 schreef op 18-07-2004 @ 23:04 :
Jah als we samen zijn dan lijkt het allemaal heel duidelijk...
Morgen zouden we samen weer gezellig eens wat gaan doen...
Maar om de een of andere reden blijft die andere gast terug komen, ze zecht meer dan eens, ook tegen hem aan de telefoon, dat ze wil dat ie opfl*kkerd... maar toch komt ie weer langs... met haar toestemming.. =-S

beetje vreemd vind ik t maar
Aan de andere kant is het ook vreemd dat jij niet weet voor wie je meer voelt, morgen vind je misschien die ander wel weer leuker... Hoe dan ook, met die meid die steeds klooit met haar ex wordt het natuurlijk nooit iets; jullie weten allebei niet wat jullie nou eigenlijk voelen...

Met dat andere meisje zou het nog wel iets kunnen worden omdat zij, dat hoop ik tenminste, een stuk beter om kan gaan met haar emoties en haar hormonen, jij kan dat niet, dus dat is wel een mooie combinatie.

Of je neemt het zekere voor het onzekere en houdt sowieso de eer aan jezelf door voorlopig helemaal niets te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 22:11
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-07-2004 @ 23:08 :
Of je neemt het zekere voor het onzekere en houdt sowieso de eer aan jezelf door voorlopig helemaal niets te doen.
Dat is met die collega denk ik sowisoo het beste om te doen...
gewoon lekker laten zoals het nu is, het is altijd gezellig, en dat wil ik (en zij denk ik ook) zeker niet riskeren.

Maar die andere... tja...
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie stel ik me aan..?
devilcat
7 23-08-2003 18:28
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje???
Kibah
2 11-01-2002 18:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.