Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 15:24
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Okee, vriendendiensten vandaag zeg, jezus, ik heb ff vraag dus namens hele goede vriend van me, en tja, dan moet je wel es op verzoekjes in gaan
maar even to the point

een vriend van mij, 21 jr bijna, wil binnenkort op kamers of iets dergelijks, zijn ouders verhuizen naar buitenland en hij wil, liefst met z'n vriendin, ergens wonen Hij wil eigenlijk vóór het nieuwe schooljaar (jah hbo dan he) ergens zitten. Hij heeft denk ik paar (5?) duizend euro op de bank (dat weet je dan ook weer) Heeft nog niet volledig een vaste baan, nog mee bezig, nu invalkracht en wil, al is het maar voor 2 dagen in de week, vast wat hebben, lukt wel, das geen probleem, verdient nu wel aardig hoor. Op inkomsten van z'n vriendin moet je niet rekenen, die is lui
Ik had het laatst met z'n vriendin over en die vertelde dat hij pas in de zomervakantie op zoek wou en dan voor het nieuwe schooljaar wat wou hebben, ik heb em toen ook gezegd dat je dan nu al vast wat moet zoeken en dan heb je met een beetje geluk iets in de zomervakantie, kun je dan verhuizen en zit je er vlak voordat het schooljaar begint.
Maar het probleem is, ze weten beiden niet waar ze moeten beginnen, ze willen graag iets van een flatje ofzow hadden ze t over, gewoon klein huisje/appartementje/kamer/whatever waar ruimte is voor die hond (lees cavia) van hem waar ze samen kunnen wonen
Ik had al kamernet.nl aangeraden, maar das nie zo makkelijk ivm 2 pers en dier. Ze willen in en om omgeving Groningen of Friesland, hebben toch beide ov-kaart
Nou kennen ze mij van girl-dat-wel-alles-regelt-als-je-haar-lief-aankijkt, dus daar sta je dan met je goeie gedrag. Toen dacht ik, misschien weten ze het hier wel. Als je sites hebt of info-bureaus of god knows what. Want ze weten niet eens wat hun rechten zijn, wat ze kunnen kopen met betrekking tot leeftijd (volgens mij denken die echt dat je 60 moet wezen voordat je een huis mag kopen ) Maar iig, alle hulp is welkom, vertel me wat je weet, al is het nog zo zinloos, print ik de boel wel uit, ze hebben gewoon even opzetje nodig
Alvast bedankt he

Liefs, saar

Zo. Ook weer goede daad gedaan voor vandaag 'k verdien een medaile
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2004, 15:57
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Kijk hier eens http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=841714
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Psychologie Anorexia en boulimia, hoe denken jullie erover?
miss-suus
500 25-01-2004 13:44
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Psychologie moet het even allemaal kwijt...
Steleto
19 25-11-2003 19:15
Psychologie hulp zoeken of overdrijf ik?
sublime
17 03-10-2003 19:44
Psychologie niet meer met broer samen willen leven?
Eend
75 06-05-2003 19:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.