Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2017, 18:52
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Hé, heb zojuist een e.dentifier2 van ABN gekregen maar kan niet wachten tot ik het pasje binnenkrijg alleen nu moet ik sparen voor nieuw panzerglass (€20) want anders zien al die krassen in het oude panzerglass op mijn iPhone er niet uit en die moet er tiptop uitzien tegen mijn verjaardag (2 maanden) en ik krijg €3 per week heb nu ongeveer €7 hoe los ik dat op op tijd want ik wil ook nog iets van €15 voor de telefoon kopen dan kom ik op €35 (12 weken) 😫
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2017, 21:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je geen klusjes voor geld kan doen zul je toch echt moeten wachten tot je genoeg hebt gespaard.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-09-2017, 23:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien kun je een bijbaantje zoeken zodat je wat meer te besteden hebt
Met citaat reageren
Oud 24-09-2017, 19:39
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik kon altijd 10 euro verdienen door de auto van m'n moeder uit te stofzuigen. Kun je niet zoiets doen?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2017, 19:40
Verwijderd
Krasjes in een beschermhoes? Negeren. Geloof me.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2017, 20:28
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Krasjes in een beschermhoes? Negeren. Geloof me.
Liever niet want iedereen begint discussies over hoe slecht mijn telefoon is en dan krijg ik weer de schuld van ruzie ontketenen over telefoons ze lijken wel kleurers
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2017, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Liever niet want iedereen begint discussies over hoe slecht mijn telefoon is en dan krijg ik weer de schuld van ruzie ontketenen over telefoons ze lijken wel kleurers
Je telefoon wordt niet slecht omdat er krasjes op de fucking BESCHERMHOES zitten. Als anderen dat vinden dan kunnen ze lekker de tyfus krijgen. Dat en niets anders.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2017, 20:34
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Je telefoon wordt niet slecht omdat er krasjes op de stomme BESCHERMHOES zitten. Als anderen dat vinden dan kunnen ze beter niks zeggen. Dat en niets anders.
Oké duidelijk
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2017, 20:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is niet voor niets een beschermhoesje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2017, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Oké duidelijk
Beter edit je dat soort dingen niet weg. Je moet nog een grote jongen worden ooit en dan word je er ook aan de lopende band mee geconfronteerd. Zo werkt de wereld.

Maargoed; Belangrijkste is dat je zuinig moet zijn op je spullen. De reden dat jij een bekraste beschermhoes hebt is omdat je onvoorzichtig bent/stoer doet met het apparaat/het laat vallen. Ik denk de eerste optie. Alles wat je doet of zegt heeft consequenties. Denk over die consequenties na. Als je voor de grap je telefoon naar een vriendje gooit om een plaatje te laten zien dan moet je je van tevoren bedenken dat dat wel eens het einde van je telefoon kan betekenen. Misschien vangen ze niet goed, misschien gooi jij te hard. Die bescherming probeert de schade te beperken, niets meer en niets minder. Krassen erop? Kijkt misschien niet zo prettig maar het is wel veilig. Wil je echt 20 euro uitgeven om iets wat niet kapot is te repareren?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2017, 20:06
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Beter edit je dat soort dingen niet weg. Je moet nog een grote jongen worden ooit en dan word je er ook aan de lopende band mee geconfronteerd. Zo werkt de wereld.

Maargoed; Belangrijkste is dat je zuinig moet zijn op je spullen. De reden dat jij een bekraste beschermhoes hebt is omdat je onvoorzichtig bent/stoer doet met het apparaat/het laat vallen. Ik denk de eerste optie. Alles wat je doet of zegt heeft consequenties. Denk over die consequenties na. Als je voor de grap je telefoon naar een vriendje gooit om een plaatje te laten zien dan moet je je van tevoren bedenken dat dat wel eens het einde van je telefoon kan betekenen. Misschien vangen ze niet goed, misschien gooi jij te hard. Die bescherming probeert de schade te beperken, niets meer en niets minder. Krassen erop? Kijkt misschien niet zo prettig maar het is wel veilig. Wil je echt 20 euro uitgeven om iets wat niet kapot is te repareren?
eigenlijk wel sorry dat ik er dat niet bij heb gezegd maar de hoes was helemaal uit elkaar gevallen nadat ik hem een jaar heb logisch dus
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.