Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 14:54
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Ik heb 3 jurken( ik hou dr niet van om steeds t zelfde aan te doen)
eentje is zwart suede, gewoon recht
2e is donkerrode glansstof, loopt wijd uit
3e is meer een baljurk, heel wijd, donderblauw met kraaltjes dr op. die vind ik ook de mooiste, maar hij is erg lang en dus ook wijd, dus kan soms beetje onhandig zijn. maar hij zwiert wel mooi
en die zwarte vind ik leuk omdat ie wat sexiër is
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2004, 15:08
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Li schreef op 20-05-2004 @ 21:26 :
Ik huur volgende week een jurk in Bentveld voor m'n eindexamengala. Mooie dingen heeft die winkel wel
Huur gelijk bijpassende sieraden, etc daar.
Hoe duur is zoiets ongeveer?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Skittles schreef op 21-05-2004 @ 15:54 :
Ik heb 3 jurken( ik hou dr niet van om steeds t zelfde aan te doen)
eentje is zwart suede, gewoon recht
2e is donkerrode glansstof, loopt wijd uit
3e is meer een baljurk, heel wijd, donderblauw met kraaltjes dr op. die vind ik ook de mooiste, maar hij is erg lang en dus ook wijd, dus kan soms beetje onhandig zijn. maar hij zwiert wel mooi
en die zwarte vind ik leuk omdat ie wat sexiër is
Een gala jurk van suede?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
P&C schreef op 21-05-2004 @ 14:20 :
ten eerste is het DAS, niet stropdas...
ten tweede is zowieso een pak zonder das erg informeel, en het leuke van zo'n bijeenkomst is sowieso dat je je school / studie vriendjes juist is van een andere kant ziet...

een gewoon pak op een gala vind ik sowieso fout, ikzelf kan kiezen uit white tie of black tie (rokkostuum of smoking)
en kies dan ook meestal voor t eerste....
Ik vind dat ten eerste best korzichtig en ten tweede vind ik dat een 17-jarige maar moet accepteren dat andere 17-jarigen hun geld liever in iets anders steken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 20:42
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-05-2004 @ 16:08 :
Hoe duur is zoiets ongeveer?
Als je alleen een standaard jurk wilt huren voor een avond is de prijs vanaf 50 euro. Maar mooiere jurken liggen rond de 75 euro ongeveer en als je er nog accessoires bij wilt (handschoenen, sieraden, enveloppes) dan kost het natuurlijk meer. Ik ga er morgen naartoe
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:18
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
een zwart pak met rode krijtstreep.. van de WE alleen omdat ik er toen 50% korting kreeg..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:46
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
mijn gala jurk bestaat uit 2 delen, een zwarte rok met fluwelen lintjes op de achterkant en een topje van een soort gaas(naam kwijt) en bordeaux rode print
vaag omschreven maar wel mooi
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:44
P&C
P&C is offline
Citaat:
Z schreef op 21-05-2004 @ 18:50 :
Ik vind dat ten eerste best korzichtig en ten tweede vind ik dat een 17-jarige maar moet accepteren dat andere 17-jarigen hun geld liever in iets anders steken.
dude, kort door de bocht is het niet, want OFFICIEEL hoort het ook zo... trouwens geld eraan besteden, ik hoef het gelukkig niet zelf te betalen, anders zou ik het waarschijnlijk ook niet hebben.
Maar omdat mijn ouders t vinden horen, financieren ze het...
trouwens accepteer ik het wel als mensen geen smoking ofzo kunnen hebben, maar doe dan gewoon een pak of een net overhemd als je niet beter hebt, maar iig met das

niet puur omdat je anders voor VVD stemmer aangezien wordt, dat vind ik het slapste excuus ooit
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 23:05
Verwijderd

Beetje slechte foto maar dit had ik aan op mijn gala. Donkerbruin/zwart krijtstreep-pak met een grote bruine corsage en een zwarte bh eronder.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:10
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik zie eigenlijk niet in waarom meisjes geen pak aan kunnen op een gala, vaak staat het leuker dan een gemiddeld zwart jurkje die iedereen al heeft....
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:25
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Twee jaar geleden had ik een zwarte jurk aan, heel simpel, heeeel saai. Dit jaar zou ik met een rviendin naar haar gala gaan, en toen had ik een veel leuker jurkje, met tule, maar toen was ik ziek.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:42
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-05-2004 @ 11:22 :
Ja, het is natuurlijk uitermate frustrerend als je probeert op zo'n gala te provoceren met je altokleding en mensen je negeren
Ik heb op mijn gala 2 jaar geleden toch iedereen lichtelijk vreemd laten kijken omdat ik ook daadwerkelijk in pak met stropdas en al gekomen ben

Men dacht schijnbaar toch echt dat ik in bandshirt, afgetrapte broek en kisten zou komen
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:57
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 22-05-2004 @ 15:42 :
Ik heb op mijn gala 2 jaar geleden toch iedereen lichtelijk vreemd laten kijken omdat ik ook daadwerkelijk in pak met stropdas en al gekomen ben

Men dacht schijnbaar toch echt dat ik in bandshirt, afgetrapte broek en kisten zou komen
vaak id dat schokkerender dan om in je alto kleding te komen, terwijl je iegenlijk toch niks fout doet
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:32
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik heb paar weken geleden gala gehad.
Ik had een rode jurk aan (van achter met redelijk blote rug), zwarte schoenen (kon geen bijpassende rode vinden) en een corsage.
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:46
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 22-05-2004 @ 15:10 :
Ik zie eigenlijk niet in waarom meisjes geen pak aan kunnen op een gala, vaak staat het leuker dan een gemiddeld zwart jurkje die iedereen al heeft....
Nee, dan een pak, daar loopt niemand in Ik weet niet of het in je op is gekomen hoor, maar je kan ook een andere kleur jurk nemen...
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:46
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 22-05-2004 @ 15:42 :
Ik heb op mijn gala 2 jaar geleden toch iedereen lichtelijk vreemd laten kijken omdat ik ook daadwerkelijk in pak met stropdas en al gekomen ben

Men dacht schijnbaar toch echt dat ik in bandshirt, afgetrapte broek en kisten zou komen
Zo heb ik ook ooit geprovoceerd, bordeaux stropdas incluus
__________________
Lampaan.

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:22
Verwijderd
Ik heb een hele mooie gothic achtige galajurk, maar ik heb er niet echt goede foto's van waar ik zelf leuk opsta. En de galasite wil de foto's niet meer laten zien, grr
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:59
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
barbelle schreef op 22-05-2004 @ 17:46 :
Nee, dan een pak, daar loopt niemand in Ik weet niet of het in je op is gekomen hoor, maar je kan ook een andere kleur jurk nemen...
Tuurlijk kan je een andere kleur kopen, maar het blijft moeilijk om een beetje originele jurk te vinden, en btw waar kopen jullie je jurken?? Vond het moeilijk een jurk te vinden, heb daarom bij mijn afgelopen gala ook geen jurk aangehad.......
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 18:00
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Misschien niet op en top gala, maar vond het wel passend en eens een keer wat anders......had trouwens een nette zwarte broek ondr het shirtje aan dat zie je niet op de foto, met open schoentjes..........
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 18:15
Verwijderd
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 22-05-2004 @ 18:59 :
Tuurlijk kan je een andere kleur kopen, maar het blijft moeilijk om een beetje originele jurk te vinden, en btw waar kopen jullie je jurken?? Vond het moeilijk een jurk te vinden, heb daarom bij mijn afgelopen gala ook geen jurk aangehad.......[afbeelding]
, mooie foto
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:53
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
lareno schreef op 21-05-2004 @ 17:17 :
Een gala jurk van suede?
Nou daar lijkt t op. Ik d8 eerst dat t fluweel was, maar volgens een vriendin was t suede, dus........ het lijkt op fluweel
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:35
Verwijderd
ik heb een colbert met licht streep,daar een zwarte pantalon onder en een blousje etc. vrij standaard.
maar dat is de noodoplossing,ik ben namelijk op zoek naar een wit pak,compleet met hoed,daar een zwart blousje onder en ik kan de pimp uit gaan hangen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:30
computer
computer is offline
Een wit met zwarte stipjes strapless jurkje die net tot onde rm'n knie kwam

heel lief en schattig
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:37
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
computer schreef op 23-05-2004 @ 17:30 :
Een wit met zwarte stipjes strapless jurkje die net tot onde rm'n knie kwam

heel lief en schattig
zeker van de H&M
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:40
computer
computer is offline
Citaat:
Roos schreef op 23-05-2004 @ 17:37 :
zeker van de H&M
Nee van de Zara

Maar aangezien ik in een klein stadje woont wat niet in de buurt ligt van grote steden was ik de enige die hem had
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:04
toetjemona
Avatar van toetjemona
toetjemona is offline
Ik leen vaak een klassieke zwarte jurk van mijn tante, echt een hele mooie grote is het. Over 3 weken weer gala, doe ik hem weer aan maar volgend jaar wil ik graag een broekbak, vind ik wel ontzettend mooi, het liefst met bijpassend hoedje of contrasterende pet...
Wat de mannen op een gala betreft vind ik een pak wel mooi, maar een spijkerbroek met colbert vind ik ook wel oke, trek gewoon aan waar je je lekker in voelt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle kerstgala
mini89
38 07-12-2005 12:08
Eindexamens 2004 Wat wordt er zoal georganiseerd rondom jullie eind?
kleinedraak
87 15-05-2004 18:11
Lifestyle Gentlemen's Corner
Maurice
57 15-01-2004 15:32
De Kantine kleren naar bert visser
kleutertje
52 01-06-2003 15:02
Lifestyle *Begin je eigen Kledinglijn*
Fornarina
54 06-03-2003 15:49
Psychologie Computerverslaafde??
LaLaH
11 16-01-2002 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.