Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 21:48
Verwijderd
Naar aanleiding van dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=849555

Wanneer vinden jullie een meisje stoer? Als een baggy broek draagt, een bouwvakkersoverhemd en een petje? Maar kunnen meisjes ook stoer zijn door een bitchy uitstraling die meer past bij een elegante look? Of wanneer ze een leren-pakje draagt? Of als ze zich kleed als een gangster? Wanneer voel jij je geintimideerd door een meisje? Of ben je nooit bang voor een meisje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2004, 21:50
Verwijderd
bart

Citaat:
Wanneer voel jij je geintimideerd door een meisje?
Als ze over mij heen klimmen heen

Verder heb ik het niet zo met, dope stoere chickies, die zo lelijk kijken als mogelijk is, en op de kermis rondhangen met een attitude van "klappen klappen klappen?".

Justakid en Mortische hebben wel iets stoers over hun heen hangen, maar meer van het type "ik geef een klap terug" dan "gileraa puchje stoer".
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:51
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ik ken een meid die er echt supermooi uitziet en bass speelt in een band en als die los gaat op t podium is ze qua headbangen etc net de bassist van cannibal corpse

Dat vind ik best stoer uitzien
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 22:53 :
Ik speel ook bass, en draga baggy broeken, maar ik ben niet stoer
whahahah ik wou net zeggen dat ik jou wel een stoer wijfie vind
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 22:53 :
Ik speel ook bass, en draga baggy broeken, maar ik ben niet stoer
nou, ik vind je ook niet echt vrouwelijk eerder gezegd dus je bent meer een uni-seks type ofzo?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 22:55 :
niet dat je me intimideerd ofzo maar t komt denk ik door je amsterdamse taaltje ofzo, dat heeft iets stoers wel
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:58
Verwijderd
Wanneer ze al schietend door een legerbasis loopt en horden buitenaardise wezens neerknalt <3




Of het optneemt tegen hightech robots in de toekomst die in de tijd zijn terug gereist om het menselijke verzet uit te roeien voor eens en altijd!!!



woahh
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:59
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Vrouwelijke bitch. Pak, hoge hakken, iedereen verleiden en ondertussen alles krijgen wat ze wil. Dat is mooi.

Ik zie liever elegant, met wat stoere accenten, zoals bovenstaand.

Een vrouw moet vrouw zijn niet een halve bouwvakker maar ze moet wel dr mannetje staan.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:00
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Een beetje hip en baggy kan net zo geil zijn als een mantelpakje. Verder vind ik alleen erg gelovige meisjes intimiderend. Niet om nu weer gefixeerd op iets over te komen maar de 'seks voor het huwelijk'-discussie loopt nooit op iets uit.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:04
Verwijderd
ik vind stoere meisjes maar niets geef mij maar meisjes-meisjes... meisjes die giechelen en een beetje dom zijn kortjes rokjes met stippeltjes of meisjes met bloemetjes jurken een véél make-up! en blosjes op de wangen!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:06
Verwijderd
mijn tjikkie is een meisje-meisje en ze kan ook nog eens stoer zijn

hoe veelzijdig is dat\M/
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:08
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik hou niet van tut meisjes

ook niet van meisjes met zo'n verrotte arrogante uitstraling. beter stoer qua kleding en wel voor jezelf opkomen maar niet mannelijk.

baggy broek, strakker shirtje etc. niet van die hippe tutjes die zich nooit laten gaan omdat dat niet vrouwelijk of hip genoeg is.

maar ik vind elle driver van kill bill ook heel erg vet, elegante stoere bitch
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 22:48.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 23:07 :
Jezus Ivo ga je geschiedenis leren

(het is al 10 over 11)
gloeiende fuck je hebt gelijk

hartstikke bedankt voor de reminder ik ga nu mijn computer uitzetten en doe hem pas weer aan als ik de samenvatting van t 2e boekie moet leren

tering dit schiet echt niet op
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:26
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
ik vind verschillende stylen sexy of mooi bij een meisje. ik kan tut meisje met scapa polos geweldig vinden, maar persoonlijk hou ik meet van een beetje baggy broek, strakker shirtje, vesten meisjes cpuchontruien etc gewoon een beetje stoer. ik hou echt niet van sletterig. van die zwarte goedkope sentetische broeken, te ver geepileerde wenkbrauwen te veel lelijke make-up grote krijs bek bah..
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:28
Verwijderd
ik kan wel op alles vallen als er maar tieten aan zitten




ik bedoel, ik heb een veelzijdige smaak, strenge mantelpakjes, blonde snollies, schattige 2 staartjes-meisjes, tomboys en skaters, gothjes, breezers, het maakt me niet uit. als ze in hun kledingstijl zelf maar stijl hebben.

kortom, als er maar tieten aan zitten
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:29
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind tomboys toch wel toffer dan girlie girls.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:58
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AePiE schreef op 24-05-2004 @ 23:28 :
ik kan wel op alles vallen als er maar tieten aan zitten




ik bedoel, ik heb een veelzijdige smaak, strenge mantelpakjes, blonde snollies, schattige 2 staartjes-meisjes, tomboys en skaters, gothjes, breezers, het maakt me niet uit. als ze in hun kledingstijl zelf maar stijl hebben.

kortom, als er maar tieten aan zitten
Ik ben het met mijn pr0nbuddie eens alleen moet ze wel iets liefs hebben dat bitchy gedoe werkt bij mij averechts en ik kan heeeeeeel vervelend zijn mocht ik dat willen.
Van die Armpje drukken? of koeien melk'n? tjicks moet ik ook niet en pijpen ieuw bah al helemaal niet.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:06
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
stoere uitstraling+ lief karakter=
ik vind lief gecombineerd met stoer leuk
bijv: kisten onder een rokje
Ik ken wel meisjes die er heel stoer uitzien maar eigenlijk heel erg lief zijn.Maar als zo'n type is die loopt te bleren als een vent:
JAK
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-05-2004, 17:10
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Fog schreef op 24-05-2004 @ 23:08 :
ik hou niet van tut meisjes

ook niet van meisjes met zo'n verrotte arrogante uitstraling. beter stoer qua kleding en wel voor jezelf opkomen maar niet mannelijk.

baggy broek, strakker shirtje etc. niet van die hippe tutjes die zich nooit laten gaan omdat dat niet vrouwelijk of hip genoeg is.

maar ik vind elle driver van kill bill ook heel erg vet, elegante stoere bitch
toen ik m net had gezien, de film, vond ik haar echt ff helemaal geweldig
stoere meisjes met baggy brieken en strakke truitjes vind ik opzich ook wel elegant en stoer tegelijk
maar dan moet t haar wel staat, en dan niet zo geforceerd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 17:06
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
justakid schreef op 24-05-2004 @ 23:26 :
ik vind verschillende stylen sexy of mooi bij een meisje

ik hou echt niet van sletterig. van die zwarte goedkope sentetische broeken, te ver geepileerde wenkbrauwen te veel lelijke make-up grote krijs bek bah..
Idd. Vreselijk.

De koele-kikker-arrogante-knappe-madam. die alles mooi weet te regelen & directeur is van een of ander bedrijf. Heeft iets sexy over zich.

Of wijdere broek/strakke polo.

Of floddermeisjes,met lange krullende haren & uitwaaierende rokken. ooh. mooi. <3.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.