Oud 12-07-2017, 22:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind haar voorbeeld geen goed voorbeeld omdat ze haar kinderen heeft doodgereden door haar domme keuze dronken auto te rijden. Maar het werk an sich is wel een goed voorbeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2017, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar voorbeeld geen goed voorbeeld omdat ze haar kinderen heeft doodgereden door haar domme keuze dronken auto te rijden. Maar het werk an sich is wel een goed voorbeeld.
Dus het is geen goed voorbeeld maar wel een goed voorbeeld. OH OKAY DAN.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 00:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dus het is geen goed voorbeeld maar wel een goed voorbeeld. OH OKAY DAN.
Het goede voorbeeld wordt ontkracht door de raamvertelling. Snap je het zo?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Het goede voorbeeld wordt ontkracht door de raamvertelling. Snap je het zo?
Nee, want het is onzin.

Ik snap wel dat je haar levend wil verbranden hoor, dat is in de mode als mensen fouten maken, zelfs als deze onherstelbaar zijn, maar beter zou zijn als je gewoon accepteert dat die gemaakt worden, niet iedereen is zoals jij.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 09:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil haar niet levend verbranden. De fout die ze heeft gemaakt is niet relevant voor pleiten voor het minimumloon. Waarom vind jij dat wel? Gezien mijn opmerking 'onzin' is?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 16:53
Verwijderd
Uit je opmerkingen blijkt dat je totaal geen inzicht hebt in de Verenigde Staten. Drunk driving is daar factoren vaker veelvoorkomender dan bij ons en bijna iedereen kent mensen dichtbij die er voor hebben vastgezeten of hebben er zelf voor vastgezeten. Het is een uitstekend voorbeeld. Jij kan je niet verplaatsen in de andere cultuur en gebruikt een gedeelte uit het verhaal om het in één klap te negaten.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 23:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, maar dat ze een enorme fout heeft begaan staat totaal los van het feit dat ze voor dr moeilijke, zware, gore kutwerk gewoon redelijk betaald hoort te krijgen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2017, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat ze een enorme fout heeft begaan staat totaal los van het feit dat ze voor dr moeilijke, zware, gore kutwerk gewoon redelijk betaald hoort te krijgen.
Dat klopt, dat is er natuurlijk bijgezet om een reden voor waarom ze dat gore werk doet te creëren.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2017, 12:14
df
Avatar van df
df is offline
"Why should she make 15 as a high school drop out when IIIIIIIIIII got three degrees from good colleges and only make 23?"

Because you get to work in relative paradise mother fucker. You get to work in beautiful air conditioned C-grade office parks where you joke about your boss being a slave driver and your cubes being like prisons every time you walk to the vending machine to buy a diet coke. You get paid to think. When you're 70 something you probably WILL still be working because the thing that did the most damage to you wasn't 50 years of back breaking physical labor but from wearing you knees down because you ate too fucking much and your job allowed you to sit on your ass 8 hours a day. You get to waddle through your life buying triple cheese burgers every day and then shitting on the dude standing over a hot griddle because he didn't give you enough fucking onions.

So to those who feel 15 dollars an hour devalues their labor: Go fuck yourself.

__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2017, 19:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, maar dat ze een enorme fout heeft begaan staat totaal los van het feit dat ze voor dr moeilijke, zware, gore kutwerk gewoon redelijk betaald hoort te krijgen.
Dit exact
Citaat:
Dat klopt, dat is er natuurlijk bijgezet om een reden voor waarom ze dat gore werk doet te creëren.
Ah, that makes sense.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2017, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Dit exact

Ah, that makes sense.
Je moet niet vergeten dat het de VS is, de mindset van mensen is zo anders. Amerikanen sympathiseren hiermee. Ik trouwens ook wel, ik vind dit bijna een ergere straf dan gevangenis.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 16:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De baan bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 21:31
Verwijderd
Citaat:
De baan bedoel je?
De situatie, de baan, de oorzaak, de leven. Alles. Het is echt een derdewereldland.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 21:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik verdien ook geen 15 dollar per uur en ik ben één van de duurste mensen. Het is eigenlijk te bizar voor woorden dat je met werk waarvoor je de hele dag op je poten staat en je de tering zweet niet genoeg verdient om voor de meeste huurwoningen in aanmerking te komen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 22:07
Verwijderd
Inderdaad!

Ik roep het al jaren; Automonteurs dienen meer betaald te krijgen dan een slampamper middenmanager.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 22:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Absoluut!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 09:18
Verwijderd
En een slampamper automonteur vs een middenmanager?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 10:42
Verwijderd
Ik ben voorstander van prestatieloon dus dat kom je dan vanzelf wel tegen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 10:48
Verwijderd
Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar bij ons zijn alle bonussen afgeschaft voor iedereen die niet direct invloed heeft op beleggingsbeleid of uitvoering beleggingen Of nou ja, niet afgeschaft, maar in vast salaris ingebouwd, voor iedereen 50% van zijn maximum bonus. Dat pakt in principe ongunstig uit voor mij aangezien ik altijd bovengemiddelde bonussen binnen haalde
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 18:45
Verwijderd
Ertur ik vond dit heel inspirerend.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 10:16
Verwijderd
Dat is een heel gave post inderdaad. Herkenbare dingen. En hij zegt ook dingen waar ik zelf mee worstel, waarom ik twijfel of ik manager zou willen worden (en het punt dat ik echt daar een beslissing over moet nemen komt steeds dichterbij, in ieder geval voor mijn gevoel).

Citaat:
You must always have the most integrity out of everyone, and must always be the first to act. You can't wait for someone else to take responsibility. (...)

Being a leader is not a part time role. You don't get to be a leader some days and not a leader on other days.
Ik weet niet of ik dat waar kan maken, en waar wil maken.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 13:03
Verwijderd
Yup. Trouwens, ik merk wel dat veel van dat soort dingen steeds makkelijker worden naarmate er meer ervaring komt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2017, 18:21
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Yup. Trouwens, ik merk wel dat veel van dat soort dingen steeds makkelijker worden naarmate er meer ervaring komt.
Yup.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 11-08-2017, 19:39
Verwijderd
The story of secret Beer Santa
Met citaat reageren
Oud 11-08-2017, 19:46
Verwijderd
Fuck Ivanka
Met citaat reageren
Oud 12-08-2017, 12:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Yup. Trouwens, ik merk wel dat veel van dat soort dingen steeds makkelijker worden naarmate er meer ervaring komt.
then again, wat niet!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2017, 12:56
Verwijderd
Bewegen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2017, 17:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Daar ben ik het niet mee eens. Je spiergeheugen slaat de bewegingen op en dan worden ze minder moeilijk. Bovendien worden je spieren sterker wanneer je een beweging vaak doet.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2017, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik het niet mee eens. Je spiergeheugen slaat de bewegingen op en dan worden ze minder moeilijk. Bovendien worden je spieren sterker wanneer je een beweging vaak doet.
Wacht maar tot je wat ouder wordt
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 11:20
Verwijderd
Millennials are killing EVERYTHING
Met citaat reageren
Oud 30-08-2017, 22:20
Verwijderd
Wat is systematisch racisme?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2017, 01:00
Verwijderd
What did I just read?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2017, 20:41
Verwijderd
The story of Job
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 09:05
Verwijderd
Goeie
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 12:34
Verwijderd
Moet dat niet systemisch zijn trouwens?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 13:05
Verwijderd
Ik weet niet of dat correct Nederlands is, maar ik snap het verschil denk ik en de term geeft beter weer wat er aan de hand is. Kortom: ja.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 14:24
Verwijderd
Mijn spellingscontrole keurt het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2017, 01:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
https://www.reddit.com/r/youseeingth...aries_anymore/

Ik moet vooral lachen om al de passief-agressieve tactieken.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 27-10-2017, 04:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Daar ben ik het absoluut mee eens. Heb gewoon respect voor je medemens.

Ik zie nu ook weer die fucking zwartepieten discussie op fb en ik word er zo droevig van. M'n moeder deelde net een bericht van een of andere Ricardo die had geklaagd bij albert heijn omdat er spookjes hingen, want spoken zijn wit en straks denkt iedereen dat alle witte mensen eng zijn. Hij komt pas weer terug als de zwarte pieten weer in de winkels liggen.
Ja, want een niet-bestaand ding is natuurlijk hetzelfde als een mens die niet wit is,en dat er geen chocolaatjes in de vorm van een kwetsend stereoptype in de schappen ligt is echt belemmerend voor je leven.
Natuurlijk werd Sylvana Simons ook genoemd in de comments, want die 'aap' heeft het hele probleem bedacht.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2017, 21:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jesus
Het enige moment dat ik de discussie had dit jaar was toen Pierog21 en ik als Pieten werden gevraagd door de buurvrouw. Ik vroeg of zee zwart waren, zij zei nee roetveeg, en daarmee was het weer voorbij. Klaar
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 20:39
Verwijderd
If true then awesome
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 15:54
Verwijderd
Die las ik net ook
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 18:52
Verwijderd
Daarbij aansluitend:
https://np.reddit.com/r/todayilearne...red_a/ds4lr7w/

Laatst gewijzigd op 03-01-2018 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 07:57
Verwijderd
Haha zo ver was ik nog niet gekomen in de comments of die stond er nog niet toen ik het gisteren las, ongeveer tijdens mijn post geplaatst zie ik
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 21:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wow
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 15:16
Verwijderd
Cultural appropriation explained properly: https://np.reddit.com/r/witchcraft/c...eea/?context=3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.