Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2017, 11:25
Inmymaxi
Inmymaxi is offline
Beste mensjes,

Ja de titel is misschien een beetje voorbarig, but hear me out.

Ik ben 23 en mijn vriendin bijna 20, als dat relevant is. Zij is de eerste tegen wie ik ooit "ik hou van je" heb gezegd. Ik vind dat gewoon speciaal en zij is dus de eerste.

We zijn nu 8 maanden samen en ik weet niet of het ligt aan haar huidige kiespijn (verstandkies moet eruit) of dat ik echt iets fout doe, maar ze legt de laatste tijd steeds vaker echt woorden in mijn mond en ik word er erg chagrijnig van.

In de kerst gaan we 5 dagen naar New York met zijn tweeën. Een redelijke dure vakantie voor 2 studenten, maargoed we hebben er voor gespaard (althans ik dan, zij heeft een paar duizend euro op haar spaarrekening en heeft nooit geen geld gehad) en het is het waard.

Vanochtend begon ze over een kerstcadeautje aan elkaar geven en ik reageerde een beetje huiverig. Ik legde uit dat het al een dure vakantie was enzo, maar voordat ik mijn zegje had gedaan onderbrak ze me al, zeggend dat ik haar geen cadeautjes wil geven en dat ik dat raar vind en nooit cadeaus zou willen geven aan iemand die belangrijk voor me is etc.
Als ik me dan probeer te verdedigen en uit te leggen wat ik bedoel blijft ze me onderbreken, draait ze zich om op de bank en doet haar oortjes in, alsof ze ineens weg is en de discussie klaar is.

Dit is nu de 3e keer dat zoiets gebeurt. Alles wat ik zeg neemt ze ongelofelijk letterlijk en heel serieus, en dan legt ze altijd woorden in mijn mond.

De vorige keer zei ik dat fitness me blij maakt en als ik dan 1 documentaire wil kijken op Netflix daarover (Generation Iron 2), omdat ik dat gewoon wil zien, verder zonder betekenis, dan zegt zij dat heel mijn leven alleen maar draait om fitness en dat dat het enige is dat mij gelukkig maakt etc. etc.

Dit soort idiote uitspraken maken mij wel zo chagrijnig. In mijn hoofd zit ik niet verkeerd om zo te denken, in ieder geval hoe ik denk over die kerstcadeautjes. Ik heb niks definitiefs gezegd, ik kwam alleen een beetje huiverig over, maar heel de situatie is dan in haar hoofd al "duidelijk".

Ben ik nou raar of wat is hier precies aan de hand, want ik snap het echt niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Liefde & Relatie Mezelf niet onder controle
SweetStrawberry
15 04-09-2011 12:24
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149
Alyssia
500 18-09-2009 00:45
Psychologie Vriendin depri
ydhja22
12 02-06-2007 21:45
Liefde & Relatie Vriendin aan de drugs
Verwijderd
11 26-10-2005 20:31
Liefde & Relatie hoe zou jij reageren?
Verwijderd
17 11-11-2004 15:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.