Oud 01-01-2005, 15:13
-(L)-
Ik denk dat mijn topic hier thuis hoort, maar mogelijk hoort hij op lichaam en gezondheid. (Verplaats 'm dan maar ff )

In maart heb ik een ongeluk gehad waarna ik last had van mijn pols. Ik ben meteen naar de dokter gegaan die me doorstuurde naar het ziekenhuis. Daar hebben ze foto's gemaakt en vervolgens werd me verteld dat m'n pols zwaar gekneusd was. Ik kreeg er een verbandje omheen en moest een afspraak maken voor de week erna.

Een week erna ging ik dus terug naar het ziekenhuis, en heeft de dokter mijn pols bekeken; het zag er goed uit, ik moest oefenen met bewegen. Voor de zekerheid werd er toch nog een afspraak gemaakt, om te kijken of alles goed was verlopen.

Deze afspraak was ongeveer 1,5 maand na het ongeluk. Ik had nog steeds pijn aan m'n pols, waarop de dokter zei dat ik controlefoto's moest gaan maken. En jawel hoor, mijn pols was dus toch gebroken. Ik moest in het gips. Het bot hoefde niet gezet te worden, wat ik eigenlijk wel vreemd vond na 1,5 maand ermee rondgelopen te hebben.

Nu is mijn vraag, heb ik het recht op een vergoeding? Ik heb er tenslotte 6 weken te lang mee rondgelopen, op fout van het ziekenhuis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2005, 15:35
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Heb je inkomsten gemist, extra pijn geleden, ben je getraumatiseerd of iets dergelijks hierdoor, komt het nooit weer goed, zijn er complicaties ontstaan?
Ik denk dat er weinig tot geen kans bestaat dat je er een vergoeding voor krijgt, hooguit een excuus.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 16:01
-(L)-
Citaat:
Heb je inkomsten gemist
Nee, ik werk niet. Wel heb ik alles bij elkaar 11 a 12 weken niet kunnen schrijven op school, wat tot gevolg had dat mijn cijfers achteruit gingen en dat ik uiteindelijk bleef zitten. Ik wil niet zeggen dat dit de hoofdreden is van dat ik bleef zitten, maar wel hetgeen dat de doorslag gaf.

Citaat:
extra pijn geleden
Dat zeker wel, ik heb er nu nog steeds last van. Al bij de kleinste dingen als ik een beetje fout beweeg, zoals de deur openmaken oid. Sporten op school geeft ook problemen, ik kan dingen als kogelstotel, turnen, etc. niet meedoen. Nu weet ik niet of dit nog ooit goedkomt, of dat het blijvend is, ik probeer in ieder geval de oefeningen die ik voor m'n pols heb gekregen zovaak mogelijk uit te voeren.
Ook weet ik niet of dit het gevolg is van te lang ermee gelopen te hebben, of dat het normaal is.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 16:53
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik geef je heel weinig kans, artsenwerk is mensenwerk, blabla, je kunt het proberen, maar ik denk dat het op niks uitloopt.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 01-01-2005 @ 16:53 :
Ik geef je heel weinig kans, artsenwerk is mensenwerk, blabla, je kunt het proberen, maar ik denk dat het op niks uitloopt.
Nouja, dat artsenwerk ook mensenwerk is betekent natuurlijk niet dat je als patiënt een bepaalde kans op fouten moet accepteren, waarvoor je geen vergoeding kunt vragen. Als een arts een fout maakt waardoor jij schade lijdt, dan is het ziekenhuis gehouden de schade te vergoeden.

Alleen in dit geval is er niet echt sprake van duidelijk op geld waardeerbare schade. Het is natuurlijk heel erg rottig dat je schoolprestaties eronder hebben geleden en dat je langer pijn hebt gehad, maar je zit dan al in de sfeer van het smartengeld. Ik denk niet dat er veel kans is dat je die vergoed kunt krijgen.

Wat je natuurlijk wel kunt doen is het gewoon met het ziekenhuis zelf regelen. Neem contact met ze op en leg de situatie voor. Een ziekenhuis heeft ook een klachtendienst en bovendien is er ook toezicht op het handelen van ziekenhuizen. Ik zou dat eerst proberen als je genoegdoening wilt. Maar geld zien zit er niet in, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 18:26
paco
Avatar van paco
paco is offline
ik vindt je een arrogante kut hoer dat je een fokking drukke arts die kut werkt verricht voor te weinig geld gaat lastig vallen met je gezeik omdat hij/zij een verkeerde diagnose heeft gesteld.

je leeft, je pols doet het... fok it.
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 18:27
paco
Avatar van paco
paco is offline
Citaat:
paco schreef op 01-01-2005 @ 18:26 :
ik vindt je een arrogante kut hoer dat je een fokking drukke arts die kut werkt verricht voor te weinig geld gaat lastig vallen met je gezeik omdat hij/zij een verkeerde diagnose heeft gesteld.

je leeft, je pols doet het... fok it.
en ik scheld altijd zo... dus niet persoonlijk bedoelt
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 18:33
-(L)-
Citaat:
paco schreef op 01-01-2005 @ 18:26 :
ik vindt je een arrogante kut hoer dat je een fokking drukke arts die kut werkt verricht voor te weinig geld gaat lastig vallen met je gezeik omdat hij/zij een verkeerde diagnose heeft gesteld.

je leeft, je pols doet het... fok it.
Tja, dat is dan jouw mening he
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 18:46
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 01-01-2005 @ 16:01 :

Dat zeker wel, ik heb er nu nog steeds last van. Al bij de kleinste dingen als ik een beetje fout beweeg, zoals de deur openmaken oid. Sporten op school geeft ook problemen, ik kan dingen als kogelstotel, turnen, etc. niet meedoen. Nu weet ik niet of dit nog ooit goedkomt, of dat het blijvend is, ik probeer in ieder geval de oefeningen die ik voor m'n pols heb gekregen zovaak mogelijk uit te voeren.
Ook weet ik niet of dit het gevolg is van te lang ermee gelopen te hebben, of dat het normaal is.
als het blijvend is of heeel lang gaat duren kán je een vergoeding krijgen, zoniet get over it

maar mocht het zo zijn dat het wel erg lang gaat duren, post t maar en ik leg t wel verder uit
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:04
-(L)-
Citaat:
little nemo schreef op 01-01-2005 @ 18:46 :
als het blijvend is of heeel lang gaat duren kán je een vergoeding krijgen, zoniet get over it
Ik hoop dat de pijn afneemt als ik de oefeningen iedere dag blijf doen. Ik moet maar eens met mijn ouders overleggen wat die ervan vinden. Zij vinden namelijk dat iedereen fouten maakt, dus dat er niks aan te doen is
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:43
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 01-01-2005 @ 18:46 :
als het blijvend is of heeel lang gaat duren kán je een vergoeding krijgen, zoniet get over it

maar mocht het zo zijn dat het wel erg lang gaat duren, post t maar en ik leg t wel verder uit
Volg je ook gezondheidsrecht?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:10
Freestyler*
Freestyler* is offline
waarom was de breuk dan niet te zien op de eerste fotos?

mja
ga eens werken voor je geld ofzo
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:15
-(L)-
Citaat:
waarom was de breuk dan niet te zien op de eerste fotos?
Volgens de dokter was het een speciale breuk die pas na langere tijd ontstond
Dat lijkt me toch onzin; het bot is gebroken of niet!

Citaat:
mja ga eens werken voor je geld ofzo
Ten eerste gaat het me hier niet om het geld, maar om het feit dat zij een fout hebben gemaakt waar ik onder geleden heb. Ten tweede; als er bij jou een fout was gemaakt zou je ook willen weten waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 01-01-2005 @ 20:10 :
mja
ga eens werken voor je geld ofzo


Het lijkt me toch logisch dat wanneer jij in een ziekenhuis behandeld wordt en die behandeling gebeurt niet goed, je daarvoor genoegdoening wilt zien. Dat hoeft niet per se geld te zijn maar het moet wel rechtgezet worden.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Je hebt hierdoor het jaar over moeten doen? is het duidelijk dat het hierdoor komt? dan kan je extar kosten misschien proberen te verhalen op het ziekenhuis
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 01-01-2005 @ 20:37 :
Je hebt hierdoor het jaar over moeten doen? is het duidelijk dat het hierdoor komt? dan kan je extar kosten misschien proberen te verhalen op het ziekenhuis
Het is vaste jurisprudentie dat indien een ongewenst kind ter wereld komt door een fout van de artsen, het ziekenhuis moet opdraaien voor de kosten van levensonderhoud en studie van het kind. Daar is het echter heel duidelijk dat die kosten zonder de fout van het ziekenhuis niet gemaakt zouden zijn. Dat is hier dus niet het geval.

Hier zit je met het probleem dat een breuk in je pols over het algemeen al niet een oorzaak is van blijven zitten en dat ook nog eens de topicstarter zelf al aangeeft dat er meerdere oorzaken zijn van het blijven zitten. Je zult dus denk ik niet kunnen bewijzen dat er een oorzakelijk verband zit tussen de fout van het ziekenhuis en de kosten die haar ouders moeten maken omdat ze een jaar extra school moet volgen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:53
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-01-2005 @ 20:30 :

Het lijkt me toch logisch dat wanneer jij in een ziekenhuis behandeld wordt en die behandeling gebeurt niet goed, je daarvoor genoegdoening wilt zien. Dat hoeft niet per se geld te zijn maar het moet wel rechtgezet worden.
Dat is ook heel logisch, maar in de praktijk kun je zelfs naar excuses meestal fluiten. De meeste artsen geven gewoon niet toe dat ze fout zaten, hoe irritant ook. Althans, dat is mijn ervaring.

Het is volgens mij gewoon verspilling van tijd en energie om er erg achteraan te zitten. Als je nog een keer bij die arts moet zijn zou je het natuurlijk te sprake kunnen brengen, maar ik zou er verder niet teveel energie in steken. Het heeft ws. toch geen zin.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:58
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 01-01-2005 @ 16:01 :
Nee, ik werk niet. Wel heb ik alles bij elkaar 11 a 12 weken niet kunnen schrijven op school, wat tot gevolg had dat mijn cijfers achteruit gingen en dat ik uiteindelijk bleef zitten. Ik wil niet zeggen dat dit de hoofdreden is van dat ik bleef zitten, maar wel hetgeen dat de doorslag gaf.
Nee, 6 weken. Of is het de schuld van het ziekenhuis dat je je pols hebt gebroken? Daardoor is het misschien verlengd, maar 12 weken niet kunnen schrijven door het ziekenhuis klopt niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-01-2005, 21:42
-(L)-
Citaat:
Nee, 6 weken. Of is het de schuld van het ziekenhuis dat je je pols hebt gebroken? Daardoor is het misschien verlengd, maar 12 weken niet kunnen schrijven door het ziekenhuis klopt niet.
Het heeft 6 weken langer geduurd ja. Ik typte: 'Wel heb ik alles bij elkaar 11 a 12 weken niet kunnen schrijven op school, wat tot gevolg had dat mijn cijfers achteruit gingen en dat ik uiteindelijk bleef zitten.'
Ik bedoel dat ik 12 weken in het algemeen niet heb kunnen schrijven, waarvan inderdaad 6 door die fout van het ziekenhuis.
Ik drukte me waarschijnlijk een beetje fout uit ja

Citaat:
Je hebt hierdoor het jaar over moeten doen? is het duidelijk dat het hierdoor komt? dan kan je extar kosten misschien proberen te verhalen op het ziekenhuis
Nee, er zijn ook andere oorzaken zoals ik al eerder zei. Of ik nu wel of niet was blijven zitten als ik mijn pols niet gebroken had, weet ik niet, en het is dus ook niet te bewijzen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 01-01-2005 @ 20:53 :
Dat is ook heel logisch, maar in de praktijk kun je zelfs naar excuses meestal fluiten. De meeste artsen geven gewoon niet toe dat ze fout zaten, hoe irritant ook. Althans, dat is mijn ervaring.

Het is volgens mij gewoon verspilling van tijd en energie om er erg achteraan te zitten. Als je nog een keer bij die arts moet zijn zou je het natuurlijk te sprake kunnen brengen, maar ik zou er verder niet teveel energie in steken. Het heeft ws. toch geen zin.
Daar heb je gelijk in. Een procedure of iets dergelijks is natuurlijk uitgesloten, er is nauwelijks schade geleden en het is de moeite inderdaad niet waard. Wel kun je natuurlijk gewoon een klacht indienen bij het ziekenhuis zelf, dat kost niet zoveel moeite. Als daar een arts werkt die gewoon een flagrant foute diagnose stelt ('hij is wel gebroken, maar dat zie je nu nog niet, dus loop er nog maar even mee rond') dan moet dat aan de kaak gesteld worden.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 12:07
Freestyler*
Freestyler* is offline
jah dat zei ik
omdat ik het nogal kansloos vind
en het je meer leek te gaan om een vergoeding dan om het toegeven van een fout, als die al gemaakt is

kijk ik weet niks van medische dingen, maar is het sowieso wel een fout?
hebben ze een scheurtje over het hoofd gezien? of is het bot pas later gebroken?

daarnaast krijg je de problemen die al veel besproken zijn. Welke schade heb jij geleden? Hoe ga je dat bewijzen etc? Ik zie niet waarom je zou blijven zitten door een gebroken pols.

Ga je een rechtzaak voeren?

Kijk 6 weken extra die pols niet kunnen gebruiken is vervelend, maar zo ernstig is het toch niet lijkt me. Is dat de moeite waard?
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 12:46
Verwijderd
Onderschat de functie van erkenning als genoegdoening niet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 14:28
-(L)-
Okee, bedankt allemaal. Ik wilde gewoon ff weten hoe 't precies zit als er iets fout gaat en of je daar iets aan kan doen, want zelf heb ik er geen verstand van!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 14:44
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 12:46 :
Onderschat de functie van erkenning als genoegdoening niet.
Nee inderdaad, dat is heel belangrijk
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:32
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 12:46 :
Onderschat de functie van erkenning als genoegdoening niet.
daar leek het hier niet om te gaan
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2005, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 02-01-2005 @ 22:32 :
daar leek het hier niet om te gaan
Ik vind haar beginpost eigenlijk niet echt geldbelust overkomen, maar goed, blijkbaar lezen wij anders.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 17:13
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 22:42 :
Ik vind haar beginpost eigenlijk niet echt geldbelust overkomen, maar goed, blijkbaar lezen wij anders.
jezus
kon wel iets minder ondertoon in
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:20
-(L)-
Nou ja, voor de duidelijkheid;

Het gaat me niet om het geld (dat krijg ik wel van m'n ouders als ik het nodig heb ), sterker nog; het was niet eens m'n bedoeling er ook daadwerkelijk achteraan te gaan. Ik wilde gewoon uit interesse weten wat je kan doen als je zoiets overkomt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 03-01-2005 @ 17:13 :
jezus
kon wel iets minder ondertoon in
Mocht je mijn antwoord gelezen hebben met een negatieve ondertoon, dan mijn excuses. Het was niet zo bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:14
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-01-2005 @ 21:51 :
Mocht je mijn antwoord gelezen hebben met een negatieve ondertoon, dan mijn excuses. Het was niet zo bedoeld.
haha
als jij het niet zo bedoelde, dan bied je toch ook niet je excuses aan
had niet gehoeven in ieder geval
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:57
Verwijderd
Het was de bedoeling dat niet eens de mogelijkheid bestond dat iemand er een negatieve ondertoon in las.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:33
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-01-2005 @ 17:57 :
Het was de bedoeling dat niet eens de mogelijkheid bestond dat iemand er een negatieve ondertoon in las.
zo correct ben zelfs jij niet
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:06
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
je hebt nog mazzel dat je terug mocht komen met een gekneusde pols, als hier blijkt dat je iets gekneusd hebt dan zeggen ze oooh het is maar gekneusd en dan trappen ze je er weer uit en dan krijg je echt geen verbandje of een andere afspraak ofzo..
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 15:16
-(L)-
Citaat:
aapje schreef op 04-01-2005 @ 23:06 :
je hebt nog mazzel dat je terug mocht komen met een gekneusde pols, als hier blijkt dat je iets gekneusd hebt dan zeggen ze oooh het is maar gekneusd en dan trappen ze je er weer uit en dan krijg je echt geen verbandje of een andere afspraak ofzo..
Nou, goed ziekenhuis is dat dan
Als je iets zwaar gekneusd hebt kunnen ze er op z'n minst een verbandje omdoen voor versteviging.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:55
-(L)-
Toch m'n topic nog maar ff uppen:

Ik ben vorige week bij de dokter geweest en die heeft me doorgestuurd naar de fysiotherapeut omdat ik er nog steeds last van heb. Hier kreeg ik te horen dat ik m'n pols waarschijnlijk nooit meer optimaal kan gebruiken, en ik hem ook waarschijnlijk nooit meer in een hoek van 90 graden tov m'n arm kan draaien. Ik bedoel; als ik m'n hand plat op tafel zet, dat ik m'n arm er dan niet in verticale richting boven kan houden. Nu heb ik dus oefeningen om er het beste van te maken, maar dit kan nog langer dan een jaar duren. Ik hoop dat m'n probleem alsnog zoveel mogelijk verholpen wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:52
Verwijderd
Elk ziekenhuis heeft een klachtenfunctionaris, bel die eens op. Deze neemt sowieso contact op met je arts en dat wordt verder besproken in het medisch tuchtcollege etc.

Verder denk ik dat je wel recht hebt op een schadevergoeding als je je pols niet meer kunt gebruiken door een fout van een arts. Of dit het geval is, kan ik natuurlijk niet beoordelen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2005, 22:42
Verwijderd
Dat is misschien nog wel een betere weg, ja. In elk geval sterkte.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 23:33
Sithan
Sithan is offline
Ik begrijp het niet, zou het niet gewoon logisch kzijn dat door je verzwakte pols je tijdens je slaap oid hem gebroken kan hebben?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 00:34
Verwijderd
Nouja, het lijkt me dat eventuele vragen rond de schuld van de arts wel aan het licht komen als zij eventueel een klacht indient bij het medisch tuchtcollege. Die zullen in hun oordeel natuurlijk ook de mogelijkheid meenemen dat het door een externe oorzaak erger is geworden dan het had hoeven zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 10:56
Verwijderd
Een kennis van mijn ouders heeft een klacht tegen een ziekenhuis en verschillende artsen ingedoend omdat door een fout van hen, haar vader was overleden. Het is nu al een jaren durend proces, en het is er uiteindelijk op neergekomen dat ze alleen een excuses van de dokter heeft gekregen (Ze hebben haar voor alle rechtzaken al een schikking aangeboden, maar die heeft ze afgeslagen omdat ze dacht dat er meer uit te krijgen was).

Dus ik vrees dat je er toch niet veel aan zult kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 16:15
-(L)-
Citaat:
Sithan schreef op 26-01-2005 @ 23:33 :
Ik begrijp het niet, zou het niet gewoon logisch kzijn dat door je verzwakte pols je tijdens je slaap oid hem gebroken kan hebben?
Nee, ik ben er zeker van dat dat niet het geval is. Als je wist wat voor pijn ik die eerste weken heb gehad, echt ontzettend. Iedere beweging deed pijn, en ik werd ook overal wakker van, dus ik denk niet dat dat het geval is.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 16:20
-(L)-
Citaat:
bugge schreef op 26-01-2005 @ 21:52 :

Verder denk ik dat je wel recht hebt op een schadevergoeding als je je pols niet meer kunt gebruiken door een fout van een arts. Of dit het geval is, kan ik natuurlijk niet beoordelen.
Zoals ik eerder in dit topic ook al eens gezegd heb gaat het me niet om geld, een schadevergoeding oid, ik was gewoon benieuwd naar hoe anderen erover dachten en of dit misschien vaker voorkomt.

Of ik nu m'n leven lang met een slechte pols loop na aanleiding van die fout, is niet te bewijzen. Wel zei m'n therapeut dat als m'n pols meteen in het gips was gegaan, ik er nu waarschijnlijk al helemaal geen last meer van had.

En ik had nog een vraag (misschien meer iets voor op L&G);
is iedereen genoodzaakt voor fysiotherapie te kiezen na een gebroken pols? Of kan de werking van de pols zich ook zelf herstellen?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 16:24
-(L)-
Citaat:
lareno schreef op 27-01-2005 @ 10:56 :
Een kennis van mijn ouders heeft een klacht tegen een ziekenhuis en verschillende artsen ingedoend omdat door een fout van hen, haar vader was overleden. Het is nu al een jaren durend proces, en het is er uiteindelijk op neergekomen dat ze alleen een excuses van de dokter heeft gekregen (Ze hebben haar voor alle rechtzaken al een schikking aangeboden, maar die heeft ze afgeslagen omdat ze dacht dat er meer uit te krijgen was).

Dus ik vrees dat je er toch niet veel aan zult kunnen doen.
Ik ben het met je eens, dat is ook hoofdzakelijk de reden dat ik er verder niks mee wil doen. Een ziekenhuis zal bijna nooit een fout, klein of groot, toe geven. Met een excuus schiet je niks op, maar met een vergoeding uiteindelijk ook niet, een goed werkende pols is het enige dat ik terug zou willen...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 11:44
Verwijderd
Als je direct in het gips was gezet, had je die tijd ook nog pijn gehad hoor en daarna blijft het ook nog wel ff pijn doen . (heb zelf 14 maanden geleden pols gebroken gehad en heb nog steeds pijn bij het tillen van zware dingen of rare/herhalende bewegingen)
Dus lijkt me eigenlijk niet dat je er vergoeding oid voor kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 16:11
-(L)-
Citaat:
ABgirl schreef op 28-01-2005 @ 11:44 :
Als je direct in het gips was gezet, had je die tijd ook nog pijn gehad hoor en daarna blijft het ook nog wel ff pijn doen . (heb zelf 14 maanden geleden pols gebroken gehad en heb nog steeds pijn bij het tillen van zware dingen of rare/herhalende bewegingen)
Dus lijkt me eigenlijk niet dat je er vergoeding oid voor kan krijgen.
Tuurlijk doet het daarna nog pijn. En ik weet ook dat je er nog last van hebt. Maar jij hebt geen 3x per week fysiotherapie nodig, en je kan je pols ook nog bewegen, ik kan 'm alleen maar een beetje op en neer bewegen, niet zoals 't hoort.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine mogen geestelijk gehandicapten ook kinderen krijgen?
RoxX
74 11-12-2005 14:21
Werk, Geld & Recht Ongewenst zwanger, vader aansprakelijk?
Wawl
41 28-07-2005 13:26
Verhalen & Gedichten *verhaaltje*
*~Angel~*
192 24-08-2004 18:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Plaatsen ziekenhuis voor gehandicapten
fractuur
5 16-04-2004 21:15
Lichaam & Gezondheid Ben jij wel eens flauw gevallen?
Soezen
139 10-10-2003 09:59
Lichaam & Gezondheid blaasontsteking...
elledc
46 06-03-2003 14:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.