Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2017, 17:38
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Hoi hoi ,

Ik was gisteravond bij me vriend thuis
en we zaten s'avonds laat in de woonkamer op de grond elkaar te knuffelen, en gegeven moment keken we elkaar een tijdje aan en gaf me vriend een aai over mijn gezicht. En toen zei ik tegen me vriend dat ik hem aardig vind, we voerden tegelijk een klein gesprekje en ging over oa.

A.Dat ik het fijn vind om hem te knuffelen
B.Als we een film aan het kijken zijn dicht tegen hem aan zitten
C. Vertellen wat mijn grens is en hij het niet moet doen.

Terwijl ik het verteld had wat ik niet leuk vind over vingers in mijn broek steken en strelen, had ik gewoon het idee dat het hem niks deed en zei hij niks.
Vervolgens knuffelde we verder en duwde toch weer zijn hand in mijn broek
Waarop ik antwoordde:

Wat ben jij aan het doen? Wat had ik nou gezegd? Stop ermee! Je doet het toch weer hè.

Elke keer als ik tegen hem zeg dat hij ermee moet stoppen wordt hij chagerijnachtig. Ik snap gewoon niet waarom hij het gewoon niet begrijpt en me grenzen respecteert ook al is hij 10 jaar ouder dan mij.

Ik zou ook niet echt een relatie of verkering met hem willen hebben
Maar ik wil het eigenlijk bij het knuffelen houden op de bank bijv. Ik had het hem verteld dat ik niet echt op hem viel (wegens grens overtredingen) hij werd een beetje boos over. En die avond laat liep ik de deur uit zonder gedag te zeggen .
De volgende dag zag ik hem op het werk en heb me vriend de hele dag genegeerd en geprobeerd niet naar hem te kijken.

Ik loop hier zo erg tegen aan kan iemand me alsjeblieft een paar tips geven hoe ik dit op kan lossen doormiddel van praten enz enz.

Gr.

Mtb2017
Met citaat reageren
Oud 29-09-2017, 18:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jezus, hij is tien jaar ouder dan jij, snapt geen 'nee', interesseert zich niet voor hoe jij je voelt en gaat jengelen als een peuter bij de danoontje als jij heel netjes en verstandig je grenzen aangeeft?
Wat moet je van die vent? Rennen!!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2017, 18:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Is dit diezelfde vriend waarmee je wel eens handwerk doet? Want op zich snap ik wel een beetje dat het onduidelijk is als iets de ene keer wel mag en andere keer niet. Dan denkt ie goh als ik maar blijf proberen dan mag het misschien wel.

Overigens heel goed dat je nu op je strepen staat! Houd dat vast, dan leert hij vanzelf dat je het serieus meent. Het is dan wel beter als je stopt met al het intieme contact, dus ook niet meer knuffelen en strelen.
Je zou ook eens op een niet intiem moment (dus als je niet zit te knuffelen) eens het gesprek hierover kunnen aangaan over wat jullie eigenlijk verwachten van elkaar. Want het klinkt eerlijk gezegd wel een beetje alsof je deze jongen aan het lijntje houdt, en dat is niet netjes.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-09-2017, 07:35
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Hoi hoi ,


Ik zou ook niet echt een relatie of verkering met hem willen hebben
Maar ik wil het eigenlijk bij het knuffelen houden op de bank

Mtb2017
Je wilt geen relatie met hem hebben maar wel knuffelen op de bank..

Zie je niet in dat dat een tegenstelling is? Je hebt reeds een verhouding met hem en door met elkaar te kuffelen en tegen elkaar aan te zitten en te liggen, elkaars lichaam te voelen en ervaren ontstaat er een seksuele spanning die een uitweg gaat zoeken.

Natuurlijk kun je afspraken proberen te maken maar op de een of andere manier is het onmogelijk wat je wilt.

Jongens zijn nu eenmaal niet van steen!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2017, 07:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je wilt geen relatie met hem hebben maar wel knuffelen op de bank..

Zie je niet in dat dat een tegenstelling is? Je hebt reeds een verhouding met hem en door met elkaar te kuffelen en tegen elkaar aan te zitten en te liggen, elkaars lichaam te voelen en ervaren ontstaat er een seksuele spanning die een uitweg gaat zoeken.

Natuurlijk kun je afspraken proberen te maken maar op de een of andere manier is het onmogelijk wat je wilt.

Jongens zijn nu eenmaal niet van steen!
Het is prima als je wel wil knuffelen, maar geen relatie wil. Maar dan moeten beide partijen dat wel prima vinden. Als hij er niet mee kan dealen dat jij alleen wil knuffelen en niks meer dan dat, en als hij jouw grenzen niet respecteert houdt het al snel op. Dan zou ik persoonlijk die situaties uit de weg gaan. Als alleen knuffelen niet genoeg is, is het misschien maar beter om dat ook niet meer te doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-09-2017, 08:48
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Tuurlijk is het prima dat te willen, maar dit gaan nie werk nie!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2017, 11:38
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik ben het eens Pluis en Aardbeimeisje. Deze jongen vindt jou leuk, jij knuffelt elke keer lekker met hem en hebt ook seks met hem gehad en je laten aftrekken door hem. Vervolgens zeg je dat je het niet meer wilt. Oké dat kan. Maar dan ga je wel weer knuffelen met die jongen die jou leuk vindt (waarvan je zelf aangeeft er opgewonden van te raken).

Je geeft nogal gemengde signalen en je moet jezelf afvragen of het verstandig is om een jongen die jou leuk vindt telkens te prikkelen met aanrakingen waar jij zelf ook opgewonden van raakt. Ik snap wel een beetje dat het erg lastig is (voor hem) om het daar dan bij te laten. Zeker als je dan weer dingen doet, zoals elkaars broek uittrekken en in de onderbroek gaan zitten. Vind je het gek dat hij dan denkt "oh misschien wil hij toch wel weer meer, want hij trekt mijn broek uit."

Dus 1: Geef geen gemengde signalen. Ga niet meer elkaars broeken uitrekken enz. als je geen seks wilt.
2: Vraag je af of je moet knuffelen met iemand die jou leuk vindt, terwijl je verder niks met hem wilt. Daarmee houdt je namelijk wel bepaalde gevoelens in stand en geef je hem hoop op meer.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2017, 17:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben het juist helemaal niet eens met Pluis, Mark52 en Aarbeimeisje.

Volgens mij heb je je grenzen heel duidelijk aangegeven. Je vriend hoeft niet te gissen naar 'wat misschien kan' want hij weet al wat er níet kan: met zijn handen in jouw broek. Hij kiest ervoor om die grens te negeren. Als iemand je seksuele grenzen negeert noemen we dat ook wel aanranding.

Verder ben je natuurlijk niemand seks verplicht. Ook niet als je één keer seks hebt gehad met iemand, ook niet als je later nog wilt knuffelen, en al helemaal niet als ze de eerste keer al slordig waren met je grenzen en je 't daar al expliciet over hebt gehad. Je mag zelf bepalen hoe ver je wilt gaan en 'nee' is 'nee'.

Sterkte, Mtb2017. Ik zou deze vent dumpen, het klinkt niet alsof hij geïnteresseerd is in jou als volledig mens.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2017, 17:29
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Je wilt geen relatie met hem hebben maar wel knuffelen op de bank..

Zie je niet in dat dat een tegenstelling is? Je hebt reeds een verhouding met hem en door met elkaar te kuffelen en tegen elkaar aan te zitten en te liggen, elkaars lichaam te voelen en ervaren ontstaat er een seksuele spanning die een uitweg gaat zoeken.

Natuurlijk kun je afspraken proberen te maken maar op de een of andere manier is het onmogelijk wat je wilt.

Jongens zijn nu eenmaal niet van steen!
Wat een bullshit.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2017, 17:52
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Tijd om deze weer eens te posten:

Met citaat reageren
Oud 06-10-2017, 23:48
daan01
daan01 is offline
Geweldige video dekaloog! Dit omschrijft alles!
In deze situatie heb jij goed je grenzen aan gegeven en als hij zich daar niet aan kan houden is hij je niet waard naar mijn mening!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ruzie met een vriendin, van mijn vriend
M...
6 24-07-2014 18:24
Liefde & Relatie Ruzie met vriend
»Mandy_x«
49 16-05-2007 14:53
Liefde & Relatie te erge ruzie met vriend :S
mizz-unknown
11 19-07-2005 13:01
Liefde & Relatie ruzie met vriend vanwege zijn ouders?!
groovy
14 29-09-2003 18:06
Liefde & Relatie ruzie met je vriend/vriendin
David
15 23-12-2002 09:19
Liefde & Relatie Verplicht weggaan met vriend?
HelpMePlease
4 09-11-2002 16:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.