Oud 22-10-2017, 22:23
H~G
H~G is offline
Heey!

Ik zit eigenlijk met twee struggles, maar ik stop ze ff in één topic. Ik ben een jongen, trouwens. Ik heb een paar vriendinnen (gwn vriendschappelijk), maar de laatste tijd voel ik me best wel aangetrokken tot een van hen. Ik weet niet of het liefde is, maar ik zou best wel met haar willen zoenen en misschien ook wel meer. Wat moet ik doen? Moet ik het haar vertellen?

En dan m'n tweede probleem: ik stel heel hoge eisen aan meisjes, maar ik ben zelf niet echt een van de knapste zegmaar. Ook zeker niet lelijk hoor haha. Ik val op meisjes die totaal buiten mijn bereik liggen, omdat ze veel te knap zijn, of te populair, of op een heel ander soort jongen vallen. En zelfs als ik dat van tevoren weet, begin ik iets te voelen voor zo'n meisje. Aan de andere kant wijs ik zelf vaak meisjes af, omdat ik zelf altijd wel wat heb aan te merken terwijl het gwn leuke meisjes zijn. Kan ik daar iets aan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2017, 23:20
Mel99
Mel99 is offline
Hee,
Voor je eerste struggle, heb je enig idee of zij miss hetzelfde kan voelen voor jou? En zijn jullie ook weleens samen of altijd in een groep? Ik vind het zelf altijd wel aantrekkelijk als een jongen lef toont, maar wat je miss kan proberen is gwn voorzichtig flirten, beetje teasen of een lief en gemeend complimentje over d'r nieuwe kapsel ofzo en kijken hoe ze reageert?

En je tweede struggle herken ik wel goed! Ik ben zelf ook veeleisend en zit dan in m'n hoofd dingen af te vinken, en heb ook veel jongens afgewezen wel. Al laat ik sowieso niet snel iemand dichtbij. Wat ik zelf ben gaan doen is meer te gaan kijken naar de positieve dingen en niet zoveel te focussen op iets negatiefs.
Verder vooral je gevoel volgen denk ik hoor, want als het echt goed voelt twijfel je niet nml, dan voel je gwn dat het fijn is en zie je alleen maar leuke kanten en boeien die dingen die je hebt aan te merken niet (of die zie je gwn niet, iets met een roze bril ofzo )
Met citaat reageren
Oud 25-10-2017, 21:41
H~G
H~G is offline
Thanks! Ik ga het proberen ik ben blij met je advies!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken Struggle between science and religion
Floorr
8 19-02-2006 13:03
Verhalen & Gedichten opstel Engels
Burat
11 26-01-2005 22:53
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutietheorie is bull-shit!
Hydrogen
322 20-05-2004 09:01
Verhalen & Gedichten -=Struggle=-
Punk-Is-Verzet
5 25-02-2002 11:58
Verhalen & Gedichten how got to feel in a world of inward struggle?
godcalledsicktoday
5 17-02-2002 00:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.