Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2017, 18:18
Badeend55
Badeend55 is offline
Hey allemaal!

Ik heb vorig jaar een toets gemaakt voor scheikunde en daar een goed cijfer voor gehaald, namelijk een 8.7. Dit cijfer werd ingevoerd als een ET (examentoets) in de computer. Dit krijgen wij ook te zien als wij inloggen. Dit cijfer heeft hier ruim 8 maanden gestaan.
Al die tijd heb ik gedacht dat ik goed stond voor scheikunde dus heb ik mezelf meer gefocust op andere vakken. Nu scoorde ik voor het scheikunde ET aan het eind van het jaar een 5.5. Vet balen natuurlijk. Ik keek op de computer om mijn gemiddelde te bekijken en ja.... toen stond er ineens een 5.5 als ET cijfer! die 8.7 was gewoon weg! Ik ben boos naar de docent gestapt want ja... ik en mijn ouders dachten het hele jaar dat ik er super voor stond. Nu bleek het een fout te zijn geweest dat hij die 8.7 bij een ET heeft gezet, maar ja... wel het hele jaar vanuit gegaan dat het zo was. Nu sta ik dus nog maar net een voldoende

weet iemand of dit überhaupt is toegestaan om na een jaar even een ET cijfer te veranderen door een fout van de docent? En weet iemand ook waar ik dat officieel kan vinden als dat niet is toegestaan?

heel erg bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2017, 21:39
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Misschien kun je hier iets over vinden op de website? Een schoolreglement of examenreglement of iets dergelijks..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 07:35
Verwijderd
Dus je bestrijdt niet dat de 5,5 op zich het juiste punt is? Die 8,7 was helemaal geen eindexamentoets?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 14:19
Badeend55
Badeend55 is offline
Citaat:
Dus je bestrijdt niet dat de 5,5 op zich het juiste punt is? Die 8,7 was helemaal geen eindexamentoets?