Oud 08-10-2003, 21:34
Palmboompje
Palmboompje is offline
Mijn vriendje heeft de irritante gewoonte om nadat hij is klaar gekomen half het bed uit te jumpen om te douchen/ wc te gaan/ zich aan te kleden.. Eigk alles behalve een btje naknuffelen.. Dat vind ik eigk best jammer Ik vroeg me af: waar ligt dat aan? Hebben meer mannen dit? Ik voel me echt een beetje gebruikt op deze manier namelijk. Zovan, ik heb mn lichaamsappen ff gedumpt en nu smeer ik um weer. Lekker a-romantisch, terwijl hij verder wel heel romantisch is. En hij neemt er verder echt de tijd voor, tis geen egoïstische zak ofzo...

__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Waarom zeg je het hem niet? Na de seks heb ik zelf de grootste moeite uit bed te komen, ben dol op knuffelen, en kan me voorstellen dat veel jongens dat ook hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:41
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-10-2003 @ 22:39:
Waarom zeg je het hem niet? Na de seks heb ik zelf de grootste moeite uit bed te komen, ben dol op knuffelen, en kan me voorstellen dat veel jongens dat ook hebben.
ja, dat was ik dus ff vergeten erbij te zetten, ik was niet echt van plan er tegen hem over te beginnen.. ik wil gewoon weten wat het is, of ik het als belediging op moet vatten en of meer mannen het hebben?
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:44
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Mijn vriend kruipt alleen ff uit bed om een doekje te pakken ofzow om de zooi mee op te vegen, maar daarna is het knuffelen geblazen...

Maar m'n ex had het ook wel hoor.. Soms knuffelde hij wel eens wat, andere keren sprong ie meteen op en ging ie tosti's eten ofzow, iets heel belachelijks...

Maar jouw vriend gaat meestal onder de douche? Misschien voelt ie zich wel een beetje smerig ofzow, met als dat zweet en plakkerige spul aan z'n lijf...
Je weet het nooit, maar waarom begin je er niet over dan?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:49
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Palmboompje schreef op 08-10-2003 @ 22:34:
Mijn vriendje heeft de irritante gewoonte om nadat hij is klaar gekomen half het bed uit te jumpen om te douchen/ wc te gaan/ zich aan te kleden.. Eigk alles behalve een btje naknuffelen.. Dat vind ik eigk best jammer Ik vroeg me af: waar ligt dat aan? Hebben meer mannen dit? Ik voel me echt een beetje gebruikt op deze manier namelijk. Zovan, ik heb mn lichaamsappen ff gedumpt en nu smeer ik um weer. Lekker a-romantisch, terwijl hij verder wel heel romantisch is. En hij neemt er verder echt de tijd voor, tis geen egoïstische zak ofzo...

Hmm 'k vind het zelf juist 1 vd lekkerste dingen eerst lekker uitgebreid sexen en dan dubbel en dwars zolang na knuffelen en eventueel in elkaars armen in slaap vallen.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:55
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
ik heb wel eens gehoord dat het bij sommige geloven gebruikelijk is om je na de sex meteen op een bepaalde manier te gaan wassen ofzo, al weet ik natuurlijk niet wat hier van waar is, en of dit op je vriend van toepassing kan zijn
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 22:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Palmboompje schreef op 08-10-2003 @ 22:41:
ja, dat was ik dus ff vergeten erbij te zetten, ik was niet echt van plan er tegen hem over te beginnen..
En waarom niet? Hij is de enige die kan zeggen waarom 'ie 't doet, ik vind het eerlijk gezegd nogal vreemd.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 22:05
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 08-10-2003 @ 22:55:
ik heb wel eens gehoord dat het bij sommige geloven gebruikelijk is om je na de sex meteen op een bepaalde manier te gaan wassen ofzo, al weet ik natuurlijk niet wat hier van waar is, en of dit op je vriend van toepassing kan zijn
klopt dat heb ik ooit gehoord. welk geloof het is weet ik ook niet.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 22:18
dindjemek
Avatar van dindjemek
dindjemek is offline
Jah, je hebt een geloof waar aangeraden wordt om te douchen en wassen na een potje sex, en trouwens zelfs als je klaargekomen bent en je wilt verder moet je je eerst wassen en dan verder gaan. hihih
Het is niet verplicht ofzo denk ik maar meer aanbevolen.

Ik zou gewoon lekker in slaap vallen in elkaars armen, lijkt me fijn
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 22:52
Verwijderd
Ik wil je niet de stuipen op het lijf jagen, maar na het klaarkomen van mannen wil de twijfel nog wel eens toeslaan, en tenzij je heel erg verliefd bent op degene waar je net seks mee hebt gehad, wil je dan het liefst zo snel mogelijk dat bed uit en je broek aan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 23:11
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-10-2003 @ 23:52:
Ik wil je niet de stuipen op het lijf jagen, maar na het klaarkomen van mannen wil de twijfel nog wel eens toeslaan, en tenzij je heel erg verliefd bent op degene waar je net seks mee hebt gehad, wil je dan het liefst zo snel mogelijk dat bed uit en je broek aan.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 23:12
Verwijderd
Misschien issie bang dat jij het vervelend vindt dat ie daarna "kleverig" naast je zou blijven liggen ofzo..
Nou ja, het is maar een idee.

Maar ik zou er iig gewoon met hem over praten.. of de volgende keer als hij weer uit bed stapt zeggen van "hey, waarom blijf je niet nog ff lekker bij me liggen..?"

succes
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 10:13
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Dat doet mijn vriendje ook best wel vaak..meteen na de sex kleed hij zich aan en gaat achter zijn computer zitten.. maar hij blijft ook wel eens liggen om te knuffelen enz. Ik voel me dan ook 'net als wat Palmboompje zegt' een beetje gebruikt..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 10:20
Verwijderd
Nou, hier kunnen meerdere redenen voor zijn; voor zover ik kan bedneken, van positief naar negatief:
1. Hij is bang dat jij het vervelend vindt als hij zweterig en plakkerig naast jou blijft liggen
2. Hij wil na de sex graag alleen gelaten worden; een orgasme kan zo'n effect op mensen hebben
3. Hij houdt niet van knuffelen
4. Hij heeft alleen verkering met jou zodat je makkelijker in bed te krijgen bent
... en nu maar eens aan 'm gaan vragen waar het precies aan ligt he. Als je echt wil weten waarom hij dat doet, dan kan hij daarop beter antwoord geven dan wij; bvovendien is praten met iemand die je kent en vertrouwt en om wie je geeft toch makkelijker dan praten met wat onbekenden op een of ander forum, lijkt mij zo.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 10:21
Verwijderd
Dat doet mijn jogje nooit.. en mn vorige jogjes ook niet..

Ik ben meestal degene die uit bed jumpt om naar de wc te gaan, omdat ik anders een blaasontsteking krijg Maar dan kom ik wel terug om alsnog na te knuffelen..

Ik zou het er gewoon met hem over hebben..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:25
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
ik doe het heel bewust niet ondanks dat ik het af en toe wel graag zou willen. Als ik ben klaar gekomen wil mijn lichaam absoluut niet knuffelen en is elke aanraking (of het nou een knuffel in de nek is of gewoon tegen elkaar aan liggen) een gruweling. Als ik gewoon even 5 minuten lig zonder aangeraakt te worden trekt dat gevoel wel weg en kan alles weer.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:59
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-10-2003 @ 23:52:
Ik wil je niet de stuipen op het lijf jagen, maar na het klaarkomen van mannen wil de twijfel nog wel eens toeslaan, en tenzij je heel erg verliefd bent op degene waar je net seks mee hebt gehad, wil je dan het liefst zo snel mogelijk dat bed uit en je broek aan.
Of het licht gaat ineens aan..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:11
shameonme
Avatar van shameonme
shameonme is offline
Ik heb ook zo'n vriendje gehad.
zodra HIJ klaar was, waren wij ook klaar, zegmaar.
dan stapte hij uit bed, kleedde zich aan, en ging beneden televisie kijken. heel vervelend is dat..
dan heb je echt zoiets van, doe ik nou iets fout?
terwijl je er in feite niets aan kunt doen.

heel apart..
__________________
Dus...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 09-10-2003 @ 12:59:
Of het licht gaat ineens aan..
Precies. Soms moet het licht gewoon uitblijven, dan zie je je fouten niet
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:38
Verwijderd
ik ga zelf altijd meteen uit bed met een doekje tusse me benen naar de wc en plassen, zodat ik geen blaasontsteking krijg..
dat vind ik zelf ook niet leuk om elke keer te doen, maarja het moet toch..
mijn vriend die jump meestal 3 minuten erna in zijn eigen bed, die heeft het er niet zo op als ik tegen em aan lig als ik wil slapen..dusja dat heeft dan wel hetzelfde effect... niet nog ff bij elkaar kunnen liggen, best jammer maarja..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:45
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 09-10-2003 @ 15:38:

mijn vriend die jump meestal 3 minuten erna in zijn eigen bed,
slapen jullie apart of ?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:31
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Bij ons ligt het er meestal aan.. een van ons jumpt er uit om een handdoek te pakkken om alles aan af te vegen.. en dan ligt het er aan wat we nog wouden gaan doen.. soms liggen we nog heel lang te knuffelen en vallen we samen in slaap en andere keren kleden we ons beide gelijk aan..
Maar gelukkig knuffelt hij wel lekker na..

* Houdt van knuffelen na de sex*
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:55
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 09-10-2003 @ 15:38:
ik ga zelf altijd meteen uit bed met een doekje tusse me benen naar de wc en plassen, zodat ik geen blaasontsteking krijg..
dat vind ik zelf ook niet leuk om elke keer te doen, maarja het moet toch..
mijn vriend die jump meestal 3 minuten erna in zijn eigen bed, die heeft het er niet zo op als ik tegen em aan lig als ik wil slapen..dusja dat heeft dan wel hetzelfde effect... niet nog ff bij elkaar kunnen liggen, best jammer maarja..
krijg jij zo snel een blaasontsteking?

mijn vriendin en ik blijven altijd gewoon liggen, wat knuffelen of ik vinger haar ofzo, en dan wachten we gewoon tot ik weer actie kan ondernemen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:33
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
hmm hij voeldoet kennelijk aan het cliche seks-orgasme-afrollen

tja, het is minder erg dan het cliche dat hij daarna een sigaret opsteekt, of zichzelf in de spiegel complimentjes gaat geven.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:34
LM
LM is offline
Ik denk dat je daar minder behoefte aan hebt!
Persoonlijk heb ik dan niet zo veel zin meer in knuffelen enzow.
Maar ik jump ook niet meteen uit bed.
Maarja, praat er met hem over.
Misschien knuffel je hem wat te veel na de sex of moet hij gewoon ff uit puffen
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:39
Francesco
Francesco is offline
Hmmm... ik spring wel eens uit bed om het een beetje schoon te vegen, maar als dat gebeurt is kruip ik zo weer in bed - voor een knuffelsessie of de tweede keer
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ratjas schreef op 09-10-2003 @ 16:55:
krijg jij zo snel een blaasontsteking?
Lat die rolleyes anders ff achterwege, daar hebben veel meiden last van.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:45
Verwijderd
Mijn vriendspringt ook meteen vrij gauw het bed uit hoor (En ik zeg het ook vaak tegen hem) Hij houd er niet van om in z'n eigen 'zooi' rond te lopen en ik vind dat ook al helemaal niet
smakelijk dus hij gaat vaak gewoon ff naar de wc en doet vaak zn pyjama broek o.i.d weer aan. En dan gaan we later nog gewoon lekker na knuffelen, maar soms hebben we allebij honger dus dan zijn we allebij lekker on-romatisch en gaan lekker zitten schransen.
Ik kan zeggen dat ik soms ook mn vrien dzelf wel uit bed duw omdat ik het fijner vind als hij zichzelf eerst opfrist, dus mjah... ik snap het wel... zolang ik maar geen knuffelgebrek krijg (dat hij altijd uit bed springt en dr nooit weer inkruipt dus )
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 19:51
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Kut voor je!!
Ik weet niet of dat echt een mannending is, mijn vriend is gelukkig dol op knuffelen! Soms valt hij dan perongelijk in slaap, maar dat vind ik dan wel schattig. Maar meteen het bed uit? Nooit! Ik zou hem er terug in slepen!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 20:07
Verwijderd
Het is geen mannending hoor, eerder een 'sommige-mannen' ding
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
ratjas schreef op 09-10-2003 @ 16:55:
krijg jij zo snel een blaasontsteking?
hou je mond ff ja.. ik kan er ook nix aan doen..
dat heb ik nou eenmaal, en dara ben ik heel gevoelig voor, en als ik niet naar de wc zou gaan zou ik 2 dagen daarna bloed plassen net als de vorige keer, dus ik zou maar ff dimme...

en nee we slapen niet echt apart, maar ik heb maar een 1 persoonsbed, dus hij slaapt op 'n matras naast me
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:48
ratjas
ratjas is offline
die grote mond mag je tegen je vriendje opzetten maar neit tegen mij
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 23:07
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Het is gek, maar vaak als ik net ben klaargekomen krijg ik spontaan zin in leuke dingen doen (zoals tosti's eten of een filmpje kijken). Ik zou die gewoonte van je vriend dus zeker niet als belediging opvatten.
Tegelijk is het wel zo, dat na sex met een meisje, ik het ook heerlijk kan vinden om heel dicht tegen haar aan te kruipen. Misschien omdat het orgasme wat ik samen met iemand heb intenser is dan wanneer ik het zelf doe, en ik daarna dus een stuk duffer ben (geen zin meer om tosti's te maken ).
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 23:38
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
ratjas schreef op 09-10-2003 @ 23:48:
die grote mond mag je tegen je vriendje opzetten maar neit tegen mij
`

Dat lok je toch echt zelf uit ( )
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 23:39
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 09-10-2003 @ 21:07:
Het is geen mannending hoor, eerder een 'sommige-mannen' ding
leg dat vrouwen uit.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 00:01
Verwijderd
ik kan me dat niet voorstellen. misschien is dat het slag mensen dat denkt: 'hup naar de volgende'
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 09:15
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
*Swaajt* Hallo!!

Mijn vriend doet dit absoluut niet en hij moet het ook niet proberen ook!.
Pas na een poosje knuffelen en lekker tegen elkaar aanliggen (tussen zijn zooi) gaan we uit bed voor een plas en een peukkie.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 12:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 10-10-2003 @ 00:07:
Het is gek, maar vaak als ik net ben klaargekomen krijg ik spontaan zin in leuke dingen doen (zoals tosti's eten of een filmpje kijken). Ik zou die gewoonte van je vriend dus zeker niet als belediging opvatten.
Sorry, maar ik zie niet hoe je het feit dat je vriend liever tosti's gaat eten dan bij jou wil blijven liggen anders op kan vatten dan een grove belediging.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 12:37
Verwijderd
Citaat:
ratjas schreef op 09-10-2003 @ 23:48:
die grote mond mag je tegen je vriendje opzetten maar neit tegen mij
waarom niet? jij bent toch degene die loopt te zeike op mij, m'n lief niet
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:21
Deathflower
Deathflower is offline
dat deed die van mij nou ook altijd maar nadat ik er gewoon een keer met em over gepraat heb (lees: doen of je heel verdrietig bent en er heel erg mee zit), blijft ie nu lekker naast me op bed liggen
__________________
*~*With Pink Sour Plastic Mouth*~*
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:00
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 10-10-2003 @ 13:37:
waarom niet? jij bent toch degene die loopt te zeike op mij, m'n lief niet
sinds wanneer is dat zeiken?? jij komt alleen zo zielig over hoe je dat typte in t eerste bericht, maar goed, t zal allemaal wel, in dit forum moet iedereen altijd heel lief tegen elkaar doen he

ik zie trouwens veel mensen zeggen, en dan liggen we in zijn zooi en dat soort dingen, maar komt jullie vriendje dan zo vaak/altijd over jullie heen klaar ofzo??
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:03
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
zeg het hem
gewoon uitleggen dat je het rot vindt dat hij steeds na de sex gelijk uit bed springt, en wat je erbij voelt
dan doet ie het vast niet meer

je meot hem er gewoon op wijzen want waarschijnlijk heeft hij het niet eens door dat jij het vervelend vindt
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:07
Thomas
Thomas is offline
Ik heb daar ook last van. De spanning is dan weg, maar ik probeer wel altijd nog even te knuffelen. Liever zou ik dat doen met mijn kleren aan.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
ratjas schreef op 10-10-2003 @ 18:00:
sinds wanneer is dat zeiken?? jij komt alleen zo zielig over hoe je dat typte in t eerste bericht, maar goed, t zal allemaal wel, in dit forum moet iedereen altijd heel lief tegen elkaar doen he

ik zie trouwens veel mensen zeggen, en dan liggen we in zijn zooi en dat soort dingen, maar komt jullie vriendje dan zo vaak/altijd over jullie heen klaar ofzo??
Op aarde is zwaartekracht... en de vagina zit doorgaans min of meer aan de onderkant van een vrouw... dus dan loopt het er uit he
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 19:41
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-10-2003 @ 20:30:
Op aarde is zwaartekracht...
Elders in het heelal ook, hoor. Het is dus niet zo dat je gewichtloos bent als je je niet meer op aarde zou bevinden.
*ik neem tenminste aan dat je dat veronderstelt*
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 10-10-2003 @ 20:41:
Elders in het heelal ook, hoor. Het is dus niet zo dat je gewichtloos bent als je je niet meer op aarde zou bevinden.
*ik neem tenminste aan dat je dat veronderstelt*
nee, dat veronderstelde ik niet hoor, ik weet wel dat in principe overal zwaartekracht is (en dat je er in de buurt van willekeurig welk groot iets, ook echt wat van merkt). Ik veronderstelde alleen maar dat de meeste forummers alleen maar op aarde seks hebben .
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 00:03
ratjas
ratjas is offline
als je vagina helemaal horizontaal ligt is er dus niks aan t handje
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 00:56
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ratjas schreef op 11-10-2003 @ 01:03:
als je vagina helemaal horizontaal ligt is er dus niks aan t handje
Waaaah, nee hoor. Als je op je rug ligt, als meisje, en je ligt nog even in elkaar na te genieten, dan floept hij er op een gegeven ogenblik tocht uit, doordat de vaginaspieren weer gaan aanspannen en de piemel weer een onschuldig rupsje wordt in plaats van een cobra, en dat is ten eerste een heel eng gevoel, en ten tweede gaat het er dan zachtjes langs lekken. En dat KRIEBELT!


Maar dan leggen wij een t-shirt strategisch neer en zetten de kookwekker voor als ik in slaap val en anders het plassen vergeet. De poezen komen even buurten en mijn vriend moet zijn neus druppelen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 14:15
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-10-2003 @ 01:56:
de piemel weer een onschuldig rupsje wordt in plaats van een cobra,
ge-wel-dig!!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 15:41
Verwijderd
even weer terug on topic: ik herken dit niet!!!
Meteen uit bed springen?? Ja hooguit om wat schoon te maken, oplossing??? Simpel doosje tissues naast je bed leggen, hoef je er niet meer uit, en kun je gewoon lekker blijven knuffelen ( naspel heet dat toch?? ). Voor mij iets belangrijks
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.