Oud 20-11-2017, 21:42
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
hoi ik ben 13 jaar en een jongen, ik was halfjaar geleden 54 kilo nu 52,5 en ik ben gestopt met ongezonde dingen eten en ik hardloop elke avond maar het werkt nauwelijks

hoe komt dit????
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 22:00
Ben Strik
Ben Strik is offline
De key is dat je (elke dag) meer calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt. Als je echt ineens spieren aan het kweken bent dan kan dat je gewicht ook beïnvloeden. Als je echt wil afvallen kan ik je aanraden om een weegschaal aan te schaffen die het vetpercentage meet in je lichaam, je gewicht kan namelijk niet zo veel zeggen op zo’n moment.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 22:07
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
hoe heet zo´n weegschaal
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 07:35
Verwijderd
Nog meer bewegen en nog minder intake. Zorg dat je calorieën beperkt, geen frisdrank en al helemaal niet bij het eten (ook geen light, ook geen bronwater, koolzuurhoudende dranken bij het eten zorgen voor directe opslag in plaats van gebruik van het voedsel en dus kom je aan).
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 08:30
Ben Strik
Ben Strik is offline
Citaat:
hoe heet zo´n weegschaal
Aria (2) weegschaal van fitbit is de enige die ik zo kan bedenken, maar dan heb je ook al een prijskaartje eraan zitten zeg maar
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 10:14
Verwijderd
Je bent 13, best kans dat je nog groeit en dus "automatisch" aankomt. Staar je niet blind op je gewicht op die leeftijd. Ook heeft het weinig zin om heel snel veel af te vallen, voor volwassen mensen geldt als vuistregel dat alles meer dan een halve kilo per week zinloos is, dat komt weer terug. Jij bent niet volwassen het zal eerder minder dan een halve kilo per week zijn.

Dat gezegd hebbende: wat voor dranken drink je? Dat zijn vaak sluipmoordenaars, vruchtensap bijvoorbeeld is lekker en niet per se ongezond, maar wel een dikmaker.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 14:08
Darrell
Darrell is offline
Citaat:
Aria (2) weegschaal van fitbit is de enige die ik zo kan bedenken, maar dan heb je ook al een prijskaartje eraan zitten zeg maar
Heb wel eens gehoord dat dat soort weegschalen niet bepaald nauwkeurig zijn. Maar weet niet of dat echt zo is.

En wat voor mij ook al is gezegd, als je 13 bent groei je nog wel dus veel afvallen is niet per se gezond. Hoe lang ben je? en ben je in de lengte gegroeid sinds een half jaar geleden?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 20:39
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Heb wel eens gehoord dat dat soort weegschalen niet bepaald nauwkeurig zijn. Maar weet niet of dat echt zo is.

En wat voor mij ook al is gezegd, als je 13 bent groei je nog wel dus veel afvallen is niet per se gezond. Hoe lang ben je? en ben je in de lengte gegroeid sinds een half jaar geleden?
ik ben 1,55m halfjaar geleden 3 cm kleiner
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 20:41
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Je bent 13, best kans dat je nog groeit en dus "automatisch" aankomt. Staar je niet blind op je gewicht op die leeftijd. Ook heeft het weinig zin om heel snel veel af te vallen, voor volwassen mensen geldt als vuistregel dat alles meer dan een halve kilo per week zinloos is, dat komt weer terug. Jij bent niet volwassen het zal eerder minder dan een halve kilo per week zijn.

Dat gezegd hebbende: wat voor dranken drink je? Dat zijn vaak sluipmoordenaars, vruchtensap bijvoorbeeld is lekker en niet per se ongezond, maar wel een dikmaker.
thuis drink k bijna altijd thee met 1 zo'n zoetmakertabletje ding kom even niet op de naam
op school drink ik meestal dunne ranja
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 20:42
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Nog meer bewegen en nog minder intake. Zorg dat je calorieën beperkt, geen frisdrank en al helemaal niet bij het eten (ook geen light, ook geen bronwater, koolzuurhoudende dranken bij het eten zorgen voor directe opslag in plaats van gebruik van het voedsel en dus kom je aan).
ik drink niet bij t eten
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 20:43
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Aria (2) weegschaal van fitbit is de enige die ik zo kan bedenken, maar dan heb je ook al een prijskaartje eraan zitten zeg maar
ik wist geen eens dat er zulke dure weegschalen bestonden xD
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 20:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
thuis drink k bijna altijd thee met 1 zo'n zoetmakertabletje ding kom even niet op de naam
op school drink ik meestal dunne ranja
Aanmaaklimonade en zoetjes zijn ook niet erg gezond
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 21:34
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ik probeer t zoveel mogelijk t beperken maar t wel handig als je het nog wegkrijgt
ik vind water los om een of andere reden heel goor
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vind je jezelf te dik, te dun of precies goed?
Sneeuwwitje
55 19-10-2012 15:02
Verhalen & Gedichten Doorschrijven of niet?
l-i-e-n-n-e
7 30-06-2008 20:02
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Verhalen & Gedichten [verhaal] Hoe tijd verloopt
Vogelvrij
57 26-01-2005 15:34
Lichaam & Gezondheid Anorexia
Popgamer1989
42 15-01-2005 21:36
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #15!!!!
Verwijderd
303 25-08-2003 15:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.