Oud 29-06-2003, 20:34
kopspijker87
kopspijker87 is offline
Weet hier iemand hoeveel het gemiddeld kost om een brommer/scooter op te laten voeren en waar je dat dan het beste kan laten doen? Kan je ook een snorfiets opvoeren zodat het tenminste een beetje snelheid heeft?

ALVAST BEDANKT, Peter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2003, 20:40
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Een brommer opvoeren zou ik laten doen door iemand die er verstand van heeft maar niet te duur is, het hang er vanaf wat je eronder wilt als je een snelle cilinder wilt zal je ook een nieuwe krukas moeten kopen en die zijn duur, maar een laagtoeren cilinder 70cc kan je al gauw 20 km harder mee een nieuwe uitlaat eronder en je bent +- 200 €uro's kwijt. En een snorfiets kan je opvoeren maar het is absoluut niet verstandig na de 40 gaan frames verbuigen enzo.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 00:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
---> De Kantine
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 05:11
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Het is verboden dus ik zou het helemaal niet doen.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 12:56
Masturbeer
Avatar van Masturbeer
Masturbeer is offline
Opvoeren wat is opvoeren? Als je 120 wilt zul je toch minstens 400 €uro uit moeten tellen maar 80/90 moet zo kunnen zonder een rooie cent eraan uit te geven kwestie van een paar draadjes door knippen porp uit je uitlaat en evt. je varioring eruit. Maar als je hem op laat voeren doe dan iemand die er verstand van heeft, anders kan je om de 2 maand een nieuw blok eronder leggen.

en snorfietsen moet je niet opvoeren.
__________________
tsja wat zal ik ervan zeggen he?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:13
zwoesj
zwoesj is offline
nee, dat weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:02
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Opvoeren just do it. Maar als je het doet doe het goed, koop een goede cilinder (poloni mallosi) en een goede uitlaat (yasuni dat zijn gewoon de beste) En een goede kurkas want anders moet je het om de maand vervanegen.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:19
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 30-06-2003 @ 14:02:
Opvoeren just do it. Maar als je het doet doe het goed, koop een goede cilinder (poloni mallosi) en een goede uitlaat (yasuni dat zijn gewoon de beste) En een goede kurkas want anders moet je het om de maand vervanegen.
en vergeet niet een nieuwe carb. te kopen anders krijg je echt problemen met koud starten in de winter, hoeft geen dure te zijn alleen een grotere 21mm mikuni ofzo kost iets van 60 €uro.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:24
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Ik haat opgevoerde scooters en brommers, tering herrie altijd hier in de buurt door die krengen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 17:38
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik heb het bij de winkel gedaan waar ik m´n scooter heb gekocht, koste 20 euro. Maar dat is ook de simpelste ´ingreep´die er was (Vraag me niet hoe en wat enz.) hij rijdt nu 70 op de teller.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 18:33
Skinless
Avatar van Skinless
Skinless is offline
als ik het zo hoor een beginnertje...
Raad ik aan Dr70 + Yas R + 19 mm ( en als je eventueel de krukas nog gaat vervangen een doppler met c3 lagers)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 21:28
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Skinless schreef op 30-06-2003 @ 18:33:
als ik het zo hoor een beginnertje...
Raad ik aan Dr70 + Yas R + 19 mm ( en als je eventueel de krukas nog gaat vervangen een doppler met c3 lagers)
hangt er wel vanaf wat je gaat opvoeren als je een aerox neemt kan dat wel, maar dr cilinders is niet voor alles verkrijgbaar.

@ miss_sunshinegirl dan hebben ze gewoon ff je prop uit je uitlaat gehaalt en je teller wat opgevoerd.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 21:28
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Oninteressant.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:39
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
ik rij ook een fox maar als je een verstand heb voer je hem NIET op.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:52
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 01-07-2003 @ 16:39:
ik rij ook een fox maar als je een verstand heb voer je hem NIET op.
Neej een fox zou ik ook niet opvoeren
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:55
Tahvall
Avatar van Tahvall
Tahvall is offline
pak de goudengids en ga bellen
dit is geen vraagbaak!
ik ga hier toch ook niet vragen wat de prijs is voor een goede pijpbeurt door een goedkoop pools heroine hoertje?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:10
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Vraag je dealer om advies. Als je scooter nu 45 loopt, en je wilt hem onbegrens hebben, reken dan op ongeveer €40,- en een snelheid van ongeveer 65 - 75 km/u op je teller.

Wil je harder, begin dan eerst met een andere uitlaat, keus genoeg zou ik zeggen.. op standaard cilinder is gianelli NRX dacht ik nog steeds wel een goede keus (ben er alweer een tijdje uit)
Vergeet hierbij niet de sproeier/rolletjes en drukveer, anders is het zonde van het geld.

Wil je nog harder dan dat, dan wordt het verhaal al wat ingewikkelder.. Het komt dan neer op een goede combinatie van verschillende carburateurs, vario's, uitlaten, cilinders, koppelingen etc. Het heeft geen zin om dat hier allemaal uit te gaan leggen

Zoals ik altijd maar zeg: Opvoeren is simpel, tunen een vak..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:12
Verwijderd
Houdt bovenop de kosten van het opvoeren ook rekening met een boete. Ik weet niet hoe hoog de boete daarvoor is. En je zult je scooter kwijt zijn, ligt er dus ook aan hoe duur je scooter is. Goedkoop zal het iig niet zijn.

Owja, eventuele kosten bij een ongeluk...ik weet niet hoe het daarmee zit...maar goed, het blijft iig veel geld.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2003, 19:58
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-07-2003 @ 17:12:
Houdt bovenop de kosten van het opvoeren ook rekening met een boete. Ik weet niet hoe hoog de boete daarvoor is. En je zult je scooter kwijt zijn, ligt er dus ook aan hoe duur je scooter is. Goedkoop zal het iig niet zijn.

Owja, eventuele kosten bij een ongeluk...ik weet niet hoe het daarmee zit...maar goed, het blijft iig veel geld.
Ooit van begrenzers gehoord? Of je choke ff inschakelen wil ook wel helpen.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:02
mR
Avatar van mR
mR is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 01-07-2003 @ 16:55:
pak de goudengids en ga bellen
dit is geen vraagbaak!
ik ga hier toch ook niet vragen wat de prijs is voor een goede pijpbeurt door een goedkoop pools heroine hoertje?
Dacht toch echt dat forum was voor vragen ...

Als ie iedereen naar gouden gids/google verwijst blijft er weinig forum over he ?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 23:47
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
als de topic starter om te beginnen nou post wat voor een scooter hij heeft, want zo kan ik natuurlijk geen advies geven....
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:37
Tahvall
Avatar van Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
mR schreef op 01-07-2003 @ 20:02:
Dacht toch echt dat forum was voor vragen ...

Als ie iedereen naar gouden gids/google verwijst blijft er weinig forum over he ?
hm oke

wat is de prijs is voor een goede pijpbeurt door een goedkoop pools heroine hoertje?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:07
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-07-2003 @ 17:12:
Houdt bovenop de kosten van het opvoeren ook rekening met een boete. Ik weet niet hoe hoog de boete daarvoor is. En je zult je scooter kwijt zijn, ligt er dus ook aan hoe duur je scooter is. Goedkoop zal het iig niet zijn.

Owja, eventuele kosten bij een ongeluk...ik weet niet hoe het daarmee zit...maar goed, het blijft iig veel geld.
De kans op een boete is inderdaad best aanwezig, de prijzen daarvan kan je op internet wel vinden. Tot ongeveer 2.0 kW zijn de kosten nog te overzien, maar daarboven is het me altijd een beetje vaag gebleven wat er nou precies gebeurt.. Dan kan je maar beter zorgen voor een begrenzer: Dat is een soort kastje die je aansluit op je CDI-unit (hoort bij je ontsteking) En afhankelijk van wat voor type begrenzer je koopt, kan dat op verschillende manieren werken.. Vraag je dealer om advies. OPMERKING: dit is alleen voor uiterste noodgevallen, ga er vooral niet mee rijden.. Het is namelijk niet erg gezond voor je scoot.. Nog een tip: stel hem vooral niet af op 45 km/u, dat valt op..

Maar wanneer gaat de topicstarter nou nog ff reageren op wat ie precies wil en wat voor raceplee hij heeft????

Genesis

Genesis
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:55
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Genesis schreef op 02-07-2003 @ 12:07:
De kans op een boete is inderdaad best aanwezig, de prijzen daarvan kan je op internet wel vinden. Tot ongeveer 2.0 kW zijn de kosten nog te overzien, maar daarboven is het me altijd een beetje vaag gebleven wat er nou precies gebeurt.. Dan kan je maar beter zorgen voor een begrenzer: Dat is een soort kastje die je aansluit op je CDI-unit (hoort bij je ontsteking) En afhankelijk van wat voor type begrenzer je koopt, kan dat op verschillende manieren werken.. Vraag je dealer om advies. OPMERKING: dit is alleen voor uiterste noodgevallen, ga er vooral niet mee rijden.. Het is namelijk niet erg gezond voor je scoot.. Nog een tip: stel hem vooral niet af op 45 km/u, dat valt op..

Maar wanneer gaat de topicstarter nou nog ff reageren op wat ie precies wil en wat voor raceplee hij heeft????

Genesis

Genesis
Ja boven de 75 km ben je iig de lul dan is heet een misdaad geloof ik en dan krijg je enorme boetes en boven de 95 ben je hem 3 daagjes kwijt, maar erger nog boven de 118 decibel ben je hem ook kwijt, en de meeste hoogtoerencilinders komen daar wel overheen.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 21:51
kopspijker87
kopspijker87 is offline
Nou, ik ga waarschijnlijk een oud brommertje kopen (peugeot ofzo)... maar harder dan 60/70 hoeft 't niet... kan je gewon laten opvoeren bij brommerzaak?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2003, 22:03
Verwijderd
ligt eraan wat je eraan wilt veranderen
welke uitlaat ed.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 22:23
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
kopspijker87 schreef op 02-07-2003 @ 21:51:
Nou, ik ga waarschijnlijk een oud brommertje kopen (peugeot ofzo)... maar harder dan 60/70 hoeft 't niet... kan je gewon laten opvoeren bij brommerzaak?
Kan je ook wel zelf doen, gewoon nieuwe uitlaat erop en je gaat al een stuk harder.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 23:13
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Waarom wil iedereen toch altijd z'n brommer opvoeren? Het kost alleen maar geld (helemaal als je gepakt wordt), en bovendien: waarom denk je dat ze niet opgevoerd maar 45 a 50 halen? Waarom denk je dat de wettelijke maximumsnelheid voor brommers 45 km/h is (binnen de bebouwde kom zelfs 30)?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 11:54
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
kopspijker87 schreef op 02-07-2003 @ 21:51:
Nou, ik ga waarschijnlijk een oud brommertje kopen (peugeot ofzo)... maar harder dan 60/70 hoeft 't niet... kan je gewon laten opvoeren bij brommerzaak?
60/70 is op zo'n ding al best hard hoor Een scooter haalt dat makkelijk, maar een oud brommertje niet.. Dus als je dat toch wilt, zul je waarschijnlijk ook een andere cilinder moeten kopen.. +carburateur en uitlaat. (beetje zonde van t geld dus..)

PS: waarom koop je dan geen Puch? Dat kan met een goede 65CC Polini vreselijk hard hoor! *spreekt uit ervaring*

Genesis
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:23
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Genesis schreef op 05-07-2003 @ 11:54:
60/70 is op zo'n ding al best hard hoor Een scooter haalt dat makkelijk, maar een oud brommertje niet.. Dus als je dat toch wilt, zul je waarschijnlijk ook een andere cilinder moeten kopen.. +carburateur en uitlaat. (beetje zonde van t geld dus..)

PS: waarom koop je dan geen Puch? Dat kan met een goede 65CC Polini vreselijk hard hoor! *spreekt uit ervaring*

Genesis
O ja puch kan wel hard hoor *kuch* maar de vraag is hoeveel meter je haalt zonder dat je frame doorbuigt.

En dit gebeurde spontaan met een opegevoerde scooter:



niet verstandig dus je moet gewoon een brommer met 125 cc frame kopen. Als je veilig opgevoerd wil rijden want je brommer moet bij een ongeluk je klap opvangen niet jij...
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:39
Aguy
Avatar van Aguy
Aguy is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-07-2003 @ 23:13:
Waarom wil iedereen toch altijd z'n brommer opvoeren? Het kost alleen maar geld (helemaal als je gepakt wordt), en bovendien: waarom denk je dat ze niet opgevoerd maar 45 a 50 halen? Waarom denk je dat de wettelijke maximumsnelheid voor brommers 45 km/h is (binnen de bebouwde kom zelfs 30)?
40 buiten bebouwde kom
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:42
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Aguy schreef op 05-07-2003 @ 13:39:
40 buiten bebouwde kom
En terecht.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:58
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Wawl schreef op 05-07-2003 @ 13:42:
En terecht.
Kan best wel harder
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 18:55
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Aguy schreef op 05-07-2003 @ 13:39:
40 buiten bebouwde kom
Kun je nagaan.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:57
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
tsx schreef op 05-07-2003 @ 13:23:
O ja puch kan wel hard hoor *kuch* maar de vraag is hoeveel meter je haalt zonder dat je frame doorbuigt.

En dit gebeurde spontaan met een opegevoerde scooter:

[afbeelding]

niet verstandig dus je moet gewoon een brommer met 125 cc frame kopen. Als je veilig opgevoerd wil rijden want je brommer moet bij een ongeluk je klap opvangen niet jij...
110 digitaal

Het plaatje wat je laat zien is van een hyosung, dat zegt genoeg.. Dat is werkelijk de ergste troep die je maar kan verzinnen..

Een geloof me, als je een ongeluk krijgt waarbij de brommer de klap op moet vangen, dan maakt het echt niet zo veel meer uit wat voor frame dat nu is. Dat wordt toch wel een pijnlijke ervaring..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 20:44
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
ZEER oninteressant.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-07-2003, 01:02
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Genesis schreef op 02-07-2003 @ 12:07:
De kans op een boete is inderdaad best aanwezig, de prijzen daarvan kan je op internet wel vinden. Tot ongeveer 2.0 kW zijn de kosten nog te overzien, maar daarboven is het me altijd een beetje vaag gebleven wat er nou precies gebeurt.. Dan kan je maar beter zorgen voor een begrenzer: Dat is een soort kastje die je aansluit op je CDI-unit (hoort bij je ontsteking) En afhankelijk van wat voor type begrenzer je koopt, kan dat op verschillende manieren werken.. Vraag je dealer om advies. OPMERKING: dit is alleen voor uiterste noodgevallen, ga er vooral niet mee rijden.. Het is namelijk niet erg gezond voor je scoot.. Nog een tip: stel hem vooral niet af op 45 km/u, dat valt op..

Maar wanneer gaat de topicstarter nou nog ff reageren op wat ie precies wil en wat voor raceplee hij heeft????

Genesis

Genesis
Je bent genaaid als je gepkat wordt ongeveer 80% van de gevallen hebben ze het door dat ie een begrenzer heeft. Valt ook niet echt op dat er met koeie letters YASUNI op de uitlaat staat. Maar tegenwoordig mogen ze een scooter/brommer niet meer innemen maar wel een flinke boete geven.
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 02:42
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 06-07-2003 @ 01:02:
Je bent genaaid als je gepkat wordt ongeveer 80% van de gevallen hebben ze het door dat ie een begrenzer heeft. Valt ook niet echt op dat er met koeie letters YASUNI op de uitlaat staat. Maar tegenwoordig mogen ze een scooter/brommer niet meer innemen maar wel een flinke boete geven.
daarom zeg ik, stel hem vooral niet af op 45 km/u, maar op 60 ofzo.. krijg je een kleine bekeuring, maar de kans dat ze naar een begrenzer gaan zoeken is vele malen verkleind..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Tandpasta schreef op 30-06-2003 @ 05:11:
Het is verboden dus ik zou het helemaal niet doen.
Juistem.

En eigenlijk mogen ze scooters wel verbieden van mij. Ondingen zijn het.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 03:02
Verwijderd
Overigens is de topicstarter pas 15. Dan mág je nog niet eens scooterrijden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 03:15
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-07-2003 @ 03:01:
Juistem.

En eigenlijk mogen ze scooters wel verbieden van mij. Ondingen zijn het.
Juistem
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:52
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Genesis schreef op 05-07-2003 @ 19:57:
110 digitaal

Het plaatje wat je laat zien is van een hyosung, dat zegt genoeg.. Dat is werkelijk de ergste troep die je maar kan verzinnen..

Een geloof me, als je een ongeluk krijgt waarbij de brommer de klap op moet vangen, dan maakt het echt niet zo veel meer uit wat voor frame dat nu is. Dat wordt toch wel een pijnlijke ervaring..

Genesis
110 digitaal op een Puch?? jaja maak dat de kat maar wijs, en Hyosung maakt even goeie frames als yamaha aprilia enz.

En ik durf te wedden dat als jij met je puch op een auo klapt en ik met mijntsx dat ik het misschien og overleef maar jij hebt al helemaal geen kans, het is zo belangrijk om een stevig ding te hebben neem dat maar van mij aan.
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 12:48
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
tsx schreef op 06-07-2003 @ 11:52:
110 digitaal op een Puch?? jaja maak dat de kat maar wijs, en Hyosung maakt even goeie frames als yamaha aprilia enz.

En ik durf te wedden dat als jij met je puch op een auo klapt en ik met mijntsx dat ik het misschien og overleef maar jij hebt al helemaal geen kans, het is zo belangrijk om een stevig ding te hebben neem dat maar van mij aan.
Het kan heel best hoor

Hyosung is gewoon troep. Rotzooi. Dan kan je net zo goed een scooter uit de neckerman bestellen.

ik denk dat ik maar liever niet met die puch volgas op een auto klap.. en met jouw tsx net zo min..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:08
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Genesis schreef op 06-07-2003 @ 12:48:
Het kan heel best hoor

Hyosung is gewoon troep. Rotzooi. Dan kan je net zo goed een scooter uit de neckerman bestellen.

ik denk dat ik maar liever niet met die puch volgas op een auto klap.. en met jouw tsx net zo min..

Genesis
110 op een puch laat me niet lachen je hele frame zakt in mekaar.


Maar je zult het verschil merken (als dat nog mogelijk is dan)
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 15:44
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
tsx schreef op 05-07-2003 @ 13:23:
O ja puch kan wel hard hoor *kuch* maar de vraag is hoeveel meter je haalt zonder dat je frame doorbuigt.

En dit gebeurde spontaan met een opegevoerde scooter:

[afbeelding]

niet verstandig dus je moet gewoon een brommer met 125 cc frame kopen. Als je veilig opgevoerd wil rijden want je brommer moet bij een ongeluk je klap opvangen niet jij...
die hysung rush is niet dubbelgeklapt omdat hij zo hard ging. Een rush kan je sowiezo niet zo ver opvoeren zodat hij dubbelklapt. Dus waarschijnlijk is hij gewoon tegen iets aangeklapt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:15
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
tsx schreef op 06-07-2003 @ 14:08:
110 op een puch laat me niet lachen je hele frame zakt in mekaar.


Maar je zult het verschil merken (als dat nog mogelijk is dan)
Het betreft natuurlijk een verstevigd frame, en die trekt na verloop van tijd ook scheef natuurlijk.. Nou ja, dan pak je weer een nieuw frame..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 06-07-2003 @ 03:02:
Overigens is de topicstarter pas 15. Dan mág je nog niet eens scooterrijden.
KLIKLIJN!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:33
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
Genesis schreef op 06-07-2003 @ 21:15:
Het betreft natuurlijk een verstevigd frame, en die trekt na verloop van tijd ook scheef natuurlijk.. Nou ja, dan pak je weer een nieuw frame..
Ja en dan ben je halverwege groingen en dan buigt je frame op je achterwiel en kan je lekker met dat ding aan de hand lopen
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:41
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
tsx schreef op 06-07-2003 @ 21:33:
Ja en dan ben je halverwege groingen en dan buigt je frame op je achterwiel en kan je lekker met dat ding aan de hand lopen
Nee dat valt best mee.. Ik heb zo'n vierkante, verstevigde achterbrug erin en ik rij nu al tijden met veel plezier op de brommer en een dergelijk gevaarlijk moment heb ik in die tijd nog nooit meegemaakt.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:47
Verwijderd
ook leuk: ter versteviging van het frame beton in de buizen gieten
vooral leuk als je een paar verkeersdrempels tegenkomt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Scooter Or NoScooter
Rhaa.N'eeH
71 15-07-2003 21:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.